50 İlk Öpücük'ün ana karakterleri seviş-bırak zihniyetinde bir Kazanova olan Henry ile her gece hafızasının silinmesine yol açan ender bir nörolojik rahatsızlığa sahip sanat öğretmeni Lucy. Soğuk deniz canlıları veterineri olan Henry Roth bütün geleceğini planlamıştır.Hawai'deki Deniz Yaşamı Parkı deniz hayvanlarına bakmadığı zamanlarda, tatil aşkı arayışındaki turistlerin kalbini çalmakla meşguldür. Henry için uzun süreli bir ilişki söz konusu değildir, zira böyle bir şey, 10 yıldır planladığı Alaska'ya tekneyle gidip morsların sualtı yaşamını inceleme hayallerini sekteye uğratır. Henry, rüyalarını gerçekleştirmeye çok yaklaşmıştır ki, teknesi Sea Serpent (deniz Yılanı) bir talihsizlik yaşar ve Henry kendini Hukilau Café'de bulur. Buradaki müdavimler onu güvenmeyen bakışlarla süzerken, Henry'nin bakışlarıysa müşterilerden güzel Lucy Whitmore'a takılır. Henry, tek başına kahvaltı eden Lucy'ye görür görmez çarpılır. Genç kızın gözlemeleri metodik bir biçimde kesip mükemmel çadırlar haline getirişi ilgisini çeker ve Henry, ertesi gün tekrar Hukilau'ya gider. Lucy yine yalnız oturmuştur ve bu kez gözlemelerini mükemmel kulübeler haline getirmektedir. Gözleme kabininin kapısı bir türlü kapanmayınca, Henry bu fırsattan yararlanır ve Lucy'nin yanına gidip, kürdandan bir kapı menteşesi yapar. İki genç gözlemelerden ve deniz memelilerinden bahsederken, Henry, Lucy'ye gitgide daha büyük bir ilgi duymaya başlar. Oralı kızlarla çıkma konusundaki kuralını hiçe sayarak, Lucy'yi ertesi gün beraber kahvaltı etmeye davet eder. Ama bir sonraki gün Café'ye gidip, bir önceki günkü sohbetlerden söz edince, Lucy onun bir tür sapık olduğunu düşünür ve etraftan yardım ister. Henry'nin kim olduğu hakkında hiçbir fikri yoktur. Henry anlar ki eğer Lucy'nini sevgisini kazanmak istiyorsa, hayatı boyunca her gün tekrar sıfırdan başlamak zorundadır. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

En Çok Yorum Alan Filmler, Eski Filmler, Fantastik, Komedi, Romantik, Türkçe Dublaj

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 238 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • mutlaka izlenmesi gereken bir film (8/10)

  • İzlediğinize asla pişman olmıyıcağınız bir film kesinlikle konusu harika, izleyin!! :)))

  • Romantik komedi diye gelmistim romantik dram izledim ama guzeldi yani ozellikle lucyin kardesi cok hosuma gitti fakat abartılacak kadar degil mesela henry her gun video kaydı yapabilirdi ve lucyle yaptıkları herseyi cekebilirdi ve her sabah izletebilirdi.

  • Gerçekten süper bir film, tek kelimeyle mükemmel.

  • iyi idare eder

  • Hayatımda izledigim en sacma filmlerden biriydi yorumlara bakmayın berbat bir film

  • insanın geçmişini hatırlaması çok güzel birşey. bu film bana dünün ne kadar değerli olduğunu gösterdi. bence herkes izlemeli…………………

  • Film listemde baş sıralarda yer alır.Komedi,Aşk,Hüzün,sevginin ve deger vermenin harmanlandıgı cok etkileyici bir film mutlaka izlenmeli…

  • Tek kelime ile harika gerçekte böyle birşey mümkünmü.

  • İlk defa bir filme yorum yapıyorum hayattan tek istediğim şey aşkımın karşılıksız çıkmamasıdır bu film bana çok şey öğretti mükemmel bir yapıt…

  • gençler için izlenebilir hoş . ama filmden çok şey bekleyen biriyseniz daha iyileri var .

  • Ya acam deye cox tesirlenmedim,ya da film 10/10 deyil.Amma bele filmler dunyanin o qeder de pis yer olmadigini deyir sanki.Xosbext sonluqlara umid verir…

  • harika bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

  • Bence çok güzel.Aşki tam anlamıyla anlatmış.Simdi boyle herşeye rağmen sevcek adam bulunur mu yada o bana denk gelmez

  • cok güzel bir film yahu kız cok guzel

  • Tek kelimeyle harika bir film.

  • mükemmeldi defalarca izleyeceğim bi film 🙂 mutlaka izleyin 🙂

  • ay çok güzel

  • Romantik komedi demek yanlis olur romantik ve dram var bu film de ve forrest gump ve yesil yol dan sonra en cok etkilendigim film oldu sağol bilgin :))

  • Gercekten inanilmaz bir film hem gulduruyor hemde salya sumuk aglatiyor

  • 10/10 SENARYO GERÇEKTEN ÇOK ÖZGÜN. VE ADAM SANDLER 🙂

  • Film çok güzeldi.Çok güzel bir sonu vardı.Oyuncular zaten başarılı.Sevdiğim bir film oldu böyle bir film bir daha gelmez kesinlikle izleyin pişman olmazsınız.

  • Harika gercekten inanılmaz. Düşünüyorum da ben böyle hafıza kaybı biriyle evlenmem… Mutlaka izleyin Aşk buna derimmmm

  • bence cok güzel bi film umarım sizde begenirsiniz 😀 🙂

  • İnanılmaz güzel bir film,Drew Barrymore un oyunculuğunun zirve yaptığı film. İzlemeyenler için, arkasından Kasımda aşk başkadır’ı açın. Film bittikten sonra sokağa çıkın 🙂 Her kadına aşık olma potansiyeline sahipsiniz 😀

  • arkadaşş benim için eskimicek bi dizi 10 yıl sonra da izlesemm yine aynı tadı tuzuu vericek olan bi dizidirr izlemeyen gerçekten bence pişmann olur iyi seyirler…

  • Çok harika bi film herkesin izlemesi şart 🙂

  • süpermiş

  • bu film çok güzel ya. daha önce izlemiştim. hem gülüp hem ağlamıştım. harika.

  • bence güzeldi ben gerçekten sevdim!

  • güzel bir komedi filmi. mutlaka izlenmeli bence

  • Sonu bekledigim gibi bitmedi idare eder

  • Harika bir film. Bu filmi izlemeyen çok şey kaybeder bence.

  • DAHA İZLEMEDİNİZMİ 🙂 SÜPER!!!!

  • adam slander in oldugu tüm filmler müthiştir

  • İlk defa bir filme yorum yapıyorum. Çok duygusal aşkın gücünü gösteren bir film. Bizler karşımızdaki insana sevgimizi her gün ama hergün sabah yeniden hatırlatmak zorunda olsak ve her gün onu sevdiğimizi söylesek bu film harika dostum.

  • Süper harika Bir film

  • insan her izlediğinde ilk kez izliyormuş gibi duygulanır mı yahu, bu film bunu başarıyor.. bunun üzerinede bu katogoride film tanımam.

  • izledigin en iyi aşk filmi unutulmaz bir film..

  • film çok güzeldi tam bir aşk filmi izlemenizi tavsiye ederim sıkılmazsınız.

  • güzel bir aşk hikayesi
    harika bir film izlemeyi tavsiye ederim

  • harika bir aşk filmi aşk sabır ve tuku ister..

  • 3-4 kere izlemişimdir. cok güzel film.

  • HARİKAYDI…….. 🙂

  • iç gıcıklayıcı.samimi.seyredin

  • film çok hoş ve süper zor şartlarda bile aşık oluna bilir bunu gösteriyor. ve hem güldürüyor. eminim bu film izlerken kendinizdende bişeler bulacaksınız iyi seyirler 10/10 bence

  • film çok güzel 😀

  • harika ya çok etkileyici bayıldım

  • Bu filmi beğendiyseniz GHAJINI’yi ısrarla tavsiye ederim. Konuları benzerlik gösteriyor. ama Ghajini ustalıkla yazılmış bir yapıt.

  • Kesinlikle harika bir film . heleki aşıksanız..

  • Klasik aşk filmlerinden çok farklı harika bir hikayesi var aşkı doyasıya anlatıyor..bunun yanında eğlenceli sahneleride var..kesinlikle izlenmesi gerken bir film ..10/8

  • Müthiş ötesi bişey 🙂

  • nostalji filmler türünde sevimliler arasında güzel hoş bir film

  • 10/8.4 film gerçekten süper di kesinlikle bir aşk filmi olmasına rağmen sıkılmayacaksınız . zaten adam sandler oynuyor bu adam bir harika adamım 😀

  • Bayılacaksınız Gülmek ve Gülerken ağlamak hiç bu kadar zevkli olmamıştı film tek kelimeyle harikaaaaaaaa….

  • kızı her gün kendine aşık etmeyi başaran henry seni alkışlıyorum kanka :DD

  • çok güzel film yaa…

  • tek kelime ile AŞK 🙂

  • ben en cok adama bezbol sopasıyla daldıgında koptum valla adamın hasatını cıkardı :D:D:D yıkıldım resmen gulmekten ya:)) u fılmı ılk ızleyım degıl zaten adamın fılmler hep guzel sadece her fılınde bı yahudı oldugu gostermeye calısıp durmasa daha guzel olacak

  • ben en cok adama bezbol sopasıyla daldıgında koptum valla adamın hasatını cıkardı :D:D:D yıkıldım resmen gulmekten ya:))

  • Çok Güzel Bir Film Herkeze Tavsiye Ederim!!!

  • eğlenceli bir film izlenebilir

  • hayatımda izlediği en güzel aşk filmi diyebilirim hatta arşivlik bi aşk filmi:) şiddetle tavsiye ediorum özellikle aşktan ümidini kesmiş insanlardan soğumuş 1 kişi tarafından kazık yemiş diye hırsını başka insanlardan almak isteyen duygusuz şahıslara şiddetle tavsiyemdir;) bu adam ın 😀 hiç bi filmi kötü değil ama bu mükemmeldi 😉

  • hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri diyebilirim.bunu yazarken bile ağlıyorum 🙁 böyle bir aşk var mıdır acaba ya ?? izlemeyenler vakit kaybetmeyin

  • of bu film yıktı beni 🙂 .. aşk kadar güzel bişey warmıdır hayatta ya 🙂

  • harika bir film önce kendim izledim filmin sonuna doğru ailem geldi ve beşinci bölümü seyredip güzele benziyor dedi sonra ailemle tekrar izledim izlemeye değer bir film emeğe saygılar

  • bi arkadasımın tavsıyesı uzerıne ızledım gercekten harikaaa bii filmdi izlenmesi gereken bi film kesınlıkle.

  • gerçekten çok güzel bir film genelede aşk hikayeleri hep klasik aynı konular olur ama bu tamamen farklıı.

  • Çok iyi bir çalışma.
    Senaryo ve oyuncular muazzam.

    PUAN : 7.8

  • ”akay” ((Benzer bir olayı ben de yaşamıştım.Sevdiğim kızla herşey harika başlamıştı.Deli gibi aşık olduk birbirimize 1 gün içerisinde.Ertesi sabah akdeniz anemisi olduğunu ve fazla bir ömrünün kalmadığını söyleyince yıkıldım.Herşeye rağmen onu istediğimi söyledim.Hatta evlenme teklifi ettim 2. günümüzde.Benim bir kariyerim ve kalıcı olarak bir eşim olmasını istediğini söyleyerek çekip gitti.Hep en doğru kişiyi bulduğumuzda hayat bir anda onu çekip alıveriyor elimizden)) bazen 1 gün bir ömre bedeldir kelebeklerin ömrü bir gün sürer belki ama o bir gün bir ömre bedeldir bırakmayacaktın bence

  • O FOK SAHNESI YIKTI BENI KIZLAYKEN :D:D:D

  • çok güzel bir filmdi bence herkesin izlemesi gereken bir film

  • gerçekten begendiğim bi rfilm arasına girdi ilk defa yorum atıyorum biraz sıkıcı ama sonu güzel 🙂

  • Benzer bir olayı ben de yaşamıştım.Sevdiğim kızla herşey harika başlamıştı.Deli gibi aşık olduk birbirimize 1 gün içerisinde.Ertesi sabah akdeniz anemisi olduğunu ve fazla bir ömrünün kalmadığını söyleyince yıkıldım.Herşeye rağmen onu istediğimi söyledim.Hatta evlenme teklifi ettim 2. günümüzde.Benim bir kariyerim ve kalıcı olarak bir eşim olmasını istediğini söyleyerek çekip gitti.Hep en doğru kişiyi bulduğumuzda hayat bir anda onu çekip alıveriyor elimizden 🙁

  • Harika 🙂

  • Film gerçekten çok güzel biraz izliyince sonunun ne olduğunu anlayacaksınız(ismi sayesinde) kesinlikle izlenmesi gereken bir film hemen izleyin komik taraflarıda var romantikte ama eğlenceli bir film …

  • aşk.. harika bir film. tavsiye üzerine izledim çok etkilendim 🙂

  • bunu izLemeden önce aşka inanmıodm ama şimdi gerçektn aşık oLmak istiorm 😀 sanırım özendm :$

  • Bu nasıl tatlı nasıl masum bir film böyleeee 🙂 tavsıye ederım aşkın en tatlı hali bu ya:)

  • haytımda izlediğim en iyi aşk hikayelerinden biriydi.
    Hergün aşık etmek zor zanaattır bence…
    işte o zor zanaat bu filmde can buluyor ve en iyi şekilde karşımızda can buluyor…

  • eşinizle izleyebileceğiniz güzel bir film.

  • boyle bir ask olamaz,gercekten de arkadaslarin dedigi gibi kac erkek bu kadar sabirlidir ki?Neyse sonucta klasiklesmis ve herkesin mutlaka izlemesi gereken bir film..

  • müthiş bir aşk hikayesi. o kadar sabırlı erkek var mıdır acaba???

  • izlediğim ve izleyeceğimi düşündüğüm en duygusal ve tam bir gençlik filmi (duygusal dediğime bakmayın izleyince hak vereceksiniz ) mutlaka ama mutlaka izle….

  • film çok güzel gerçek aşk bu olmalı kesinlikle izleyin 🙂

  • bu filmi her izledigimde sanki ilk defa izliyomus gibi oluyorum 😀 kesinlikle bi baş yapıt

  • Gerçekten harika bir filmdi . Gerçek aşk böyle olmalı her zorluğa rağmen sevdiğinin yanında olmalı insan . Herkese tavsiye ediyorum …

  • Aşk 🙁

  • Süper bir film. Kesinlikle tavsiye ediyorum . Harika …

  • bayıldım ya aşk bu olsa gerek tek kelimeyle harika süper bişey mutlaka izleyin..

  • güzel bir film izlense olur. ama izlenmesede olur. çok büyük bi kayıp değil. sabun köpüğü gibi bir kaç saat sonra zihninizde pek bişey kalmaz.

  • harika bir film hiç düşünmeden play tuşuna basın artık ne bekliyorsunuz

  • Çok güzel bi filmdi.Herkes izlemeli bence.Ayrıca Lucy çok tatlıydı.Siteye teşekkürler

  • abartısız söylüyorum hayatım boyunca izlediğim en iyi filmdi.az kalsın ağlıyodum lan :):)

  • muhteşem bir aşk filmi mutlaka izlenmeli

  • askı heryonuyle anlatan mukemmel bırfılm.

  • çÇok güzel bir film di tsk admin…

  • bilgin kardeş ohalde işin çok güzelmiş iyide para kazanıyorsan senden iyisi şamda kayısı ağaçlı müstakil bahçeli ev 😀 😀

  • Gerçekten izlediğim en güzel filmlerden birisi izlemenizi tavsiye ederim.

  • bilgin kardeş sen çalışıyomusun çalışıyosan ne iş yapıyosun ?

    • @özgee çalışıyorum işim bu film :=)

  • drev by more güzelliği filmde senaryosu ile izlemeyi kesinlikle hakediyor

  • keşke böyle aşklar olsa dünya da sevdiğim dedikleri insana her gün yeniden bitmeyen bir sabırla aşık olunabilse..başarılı bir yapım olmş gerçekten

  • SÜPERMİŞ YA HU

  • filim süper idi 10 üzerinden 10 en iyi askı anlatan filim cok tavsiye ederim tesekkürler admin

  • Hayatım da izlediğim en güzel aşkı anlatan filmdi.bende bir kızı 8 yıldır seviyorum ona söyliyeli 1 yıl oldu aramız iyi ama sevgili değiliz.yani sonuç şudur ki:Aşkının peşini asla bırakma!

  • bayıldım izlenmeye değer bi film , harika bi konusu var 🙂

  • cok guzel,tesekkurler.

  • eğlenceli filmdi tavsiye ederim ii seyirler=)

  • çok hoş bi film boş zamanlarınızda mutlaka izleyin

  • gerçekten çok hoş ve izlenmeye değer bi filmdi 🙂

  • harika ötesi teşekkürler bilgiç:))

  • muhtesem ötesiydi izlenmeli :):)

  • SÜPER Bİ FİLMM 🙂

  • son iki yıl içinde bni etkileyen tek filmdi diyebilirim film bitti hala sayfayı kapatamadım
    … 😀 😀

  • guzel

  • benim askimi anlatmis ya. ben de seviyom ve cok mutluyam.

  • inanılmaz bir film,süper,mükemmel,,,böyle aşklar varmıdır hala günümüzde?

  • Gerçekten harika bir film .Herkesin izlemesi gereken bir film.sonuç olarak bu filmi herkese tavsiye edebilirim 10/9luk bir film .sonu mükemmel teşekkrler bilgin..

  • tek kelime ile muhtesem olaganustu harikaa eglenceli hayatimda izledigim en iyi filmlerden diyebilirim 10 ureinden 100 veriyorum 🙂

  • aşık olmak istiyorum deli gibi ölümüne sevmek istiyorum fedakarlık lar yapmak istiyorum 😀 eline sağlık bilgin

  • film süperdi. mutlaka herkesin izlemesi gereken bi film olduğunu düşünüyorum . aşk herşeye her zorluğa rağmen çok güzell.

  • Daha önce gerçekten hiç bir filme yorum yapmadım. ama o kadar güzel ve aşkı anlatan bir film ki anlatamam. en iyi 500 film arasında olması da gayet normal. tavsiye ederim. bu arada kız taş 😀

  • müthiş ders verici bir film .Zaman kaybı değil.

  • hey, bilgin adamsın 😉 bana göre senin dünya film kongresinde falan konuşman lazım dostum 🙂

  • bilgin film gercekten süpermiş…bu güne kadar izlemedigim için kendime kızıyorum …. ayrıca senin stenin ilk izliyicilerindenim 😀 uzun zaman geçti demi artık arkadaş sayılırız 😀 neyse filmleri hergün saat kaçta yükledigini sormak istiyorumda ilk izleyen lerden olmak istiyorum 😀

    • @nuri Teşekkürler her gün saat 14:00 dan sonra yüklerim.

  • süper ötesi kesinlikle izlenmeli…

  • süpermiş ya…:)

  • Filmin konusu cok güzel 🙂 Sonunda aglıyodum nerdeyse bilgin sanada cok tesekkür ederim 🙂

  • cok tatli bir filmdi yaa 🙂

  • çook güzel bir film herkeze öneriyorum zaten okuduğum kadarıyla negatif yorum yapan biri yok…kötü bitcek sanmıştım çok güzel bitti …daha çok savaş filmleri izliyorum arada bir bu tür filmleri izliyorum ama izledikten sonra iyiki izlemişim dedim çoook güzel bir filmsitedeki en güzel 10 filmden biridir belkide…

  • Aşk engel tanımıyor tek kelimeyle mükemmel bir filmdi … 🙂

  • Ötesi yok harikaydı.

  • güzel film ama ses iyi değil…

  • Bu filmi izlediğim için kendimle gurur duyuyorum :))
    Çok eğlenceli ve bütünüyle aşkı anlatıyor
    ~ eğer söz konusu ‘aşk’sa asla vakit kaybetmeyin ve kesinlikle yapabileceğimiz bişeyler hep vardır
    emeği olan herkese teşekkürler 🙂

  • bufılım aradıgım askı anlatıyo aramızda kalsın kız cok guzel:)

  • ilk kez bir filme yorum yapıyorum olaganüstü bir yapıt.filmi eşimle beraber izledim ve film sonunda kavga ettik kesinlikle sevgilinizle izlemeyin 🙂 10 üzerinden 10 🙂

  • film mütiş çok güzel kesin izleyin tavsiye ederim görüşmek üzere siteye teşekkür

  • İnsan her gün aynı kişiyi yeniden sevebilirmiş meğer 🙂 Mutlaka izlenmeli.

  • Süper bi film’di TAVSİYE EDERİM İZLEYİN !!

  • Şiddetle izlemenizi tavsiye ederim çok güzeldi…

  • Konu olarak cok güzel işlenmiş zaten kız iyileşseydi saçma olurdu gerçekten izlenmeye değer bir film . İyi seyirLer

  • filim bayıldım cok iyiydi

  • Süper film yaw çok beğendim gerçekten mükemmel.10/8

  • ah ah böyle bir aşk varmıdır acaba bile bile bunları yapabilecek biri… neyse film çok güzeldi arkadaşlar romantik sevenler mutlaka izlesin:)

  • Cok ama cok guzeldi ve cok da anlamlıydı MUTLAKA IZLEYIN ıyı seyirler …

  • Canım sıkıldı ve film izlemeye karar verdim, genelde bu siteyi kullanırım. Yine bu siteye girdim..
    Yanlış hatırlamıyorsam en iyi 50 film’deki filmlere göz atıyordum bu filme rastladım, yorumları okudum güzel olduğunu düşündüm fakat sıkıcı gibi geldi.. Daha sonra denemeye değer diye düşündüm, izlemeye başladım.
    Bu sitede bir çok film izledim, ama bu film sitenin ne kadar başarılı,seçici bir site olduğunu gösterdi. Film harikadan öte arkadaşlar, ben normalde bir çok film izlememe rağmen yorum yapmadım ama bu filme kayıtsız kalamadım.
    Romantik-komedi sever olarak, tavsiye ediyorum. Kaliteli bir kurgu, kaliteli oyuncular. Kısacası; mükemmel.

  • çok guzel bir filmdi izlediklerim arasında ılk 3e oynar bende hiç tereddüt etmeden izleyin böyle bi aşk olamaz ya 🙂

  • Cok güzel ve Özel bir yapım konu dışında komik tarafları bile Filmmi izlenir kılmaya yeter .. Puanım 10/8

  • çok güzel bir filmdii kesinlikle tavsiye ediyorum 🙂

  • Süper gerçekten özellikle sonu 🙂

  • kısa ve öz mükemmel.. herkesin izlemesi gereklii

  • cok cok cok guzle film,sondaki warki bile :)))

  • Şimdi izlemeye başlıcaz arkadaşlar . inşllh güzel bi filmdir . ;)) <3

  • cok eylenceli bi film 🙂 10/10 🙂

  • ben beyenmedim filmi basit hep aynı şeyler neyse. site cok güzel ve kaliteli şuanakadar hiç bi filmde sıkıntı yaşamadım başarılar Bilgin .

  • Çok güzel bir film. Eski olmasına rağmen daha yeni izleme fırsatı buldum. Konusu hoştu.

  • izlediğim en romsntik filmlerden biriydi …

  • rukiye seni çok özledim

  • izlemeye değer gerçekten hoştu tavsiye ederim ,

    Teşekkürler By Bilgin 🙂

    yalnız 6 part 2 dk sonra sorun var kontrol ederseniz güzel olur,

  • bu izlediğim filimler arasında aksiyon dövüş efekler olmadan çekilmiş en güzel film

  • film bozuk mu acaba acılmıo

    • @busra Kontrol ettim açılıyor Tekrar denermisin.

  • bilgin bütün partlar eksik ya biraz ilerleyip başa dönüyo izlemek istiyorum ya yardım edermisin?

    • @mine kontrol ettim sorun yok başka tarayıcı’dan denermisin açmayı

  • Bu filimi en iyi tahminle50 kere izledim Bıkmadan izlediğim ender filimlerden biri.Aşkı en iyi anlatan değil SEVGİNİN NE OLDUĞUNU ANLATAN MUHTEŞEM BİR ESER olduğunu düşünüyorum..Teşekkürler..

  • Bu filmi izleyişim 10’u geçmiştir.Aklıma geldi takrar izliyecem herkes on numara,super,kesin izleyin demiş ben defalarca izledim ve en beğendiğim filmlerin arasında yer alıyor.Adam sandler oynuyor abi o adamı gören hiç düşünmeden oturur izler filmi 😀

  • eski ama muhteşem bir film. Şiddetle tavsiye ediyorum 😉

  • kaçıncı kez izlediğimi bilmiyorum ama her seferinde çok keyif alıyorum. En iyilerimin arasında…

  • bu film başyapıttır kesin izleyin…

  • mükemmeeeeeL! izlemelisiniz!!!

  • Gerçek aşkı anlatan çok güzel bir filmm

  • film süper herkesin izlemesini tavsiye ederim.Bilgin kardeş sende süpersin ama filmlerin yönetmeni başrol oyuncuları kim olduğunu da yazarsan sevinirim. .

    Not: Lütfen herkes reklamlara bir kez tıklasın dakikanızı almaz.

  • hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri…herkes izlesin bu filmi çünkü pişman olmazsınız

  • süperrrrrrr…bir film kesinlikle izleyin tşk bilgin …..

  • muhteşem bir romantik film hatta harkulade wonderfuul ayrıca dehşet ötesi fena halde aşk sılgılıyor 😀

  • abi bu filmi izleyin ya gerçekten süper bir flm gülsem mi ağlasam mı bilemedim ama sevgilinizle izlemeyin bence 😀 😀 😀

  • Bu film güzel değil, harkulede, muhteşem. Emeğinize sağlık
    Dr. Yener ÖZEN

  • sevgi buna denir

  • çoook güzel bir film:D

  • film güzel romantik film sevenler düşünmeden izlesin….

  • gercekten mukemmel bi filmdi sevginin bedeli bu olsa gerekk…

  • Çok hoş ve çok romantik bi film. Drew Barrymore da çok tatlı ya 😀

  • İzleyip de pişman olacak ya da kötü filmmiş diyecek insana şaşırırım ben.senaryo kurgu murgu her şey iyi arkadaş. Kaç defa izlemişmdir bilmem bu filmi.Zaten en iyi 10 romantik filmin içinde bu film. Fazla söze gerek yok 🙂

    Teşekkürler bilgin(:

  • Mükemmel. İzlemekte bugüne kadar tereddütte kalanınız varsa mutlaka izlesin. Komedi bu abi 🙂
    Adam Sandler dedinmi duracaksın.. 🙂

  • Merhaba izleyecek olanlar için söylüyorum.Bu filmi herkesin izlemesini şiddetle tavsiye ederim.
    Not:Yorumumu lütfen ciddiye alınız ve filmi izleyiniz.Teşekkür ederim bilgin.

  • Çok ii bi film garfimle büyük bi keyifle izledik.)

  • ızledıgım en ıyı ask fılmıydı henrının askına bnden koca bı alkıs kaldımı boylesı asklar

  • offff ya çok gsel bişe sonlaa doğu ço0kkk güsel ya ..hep ölemi olacak :(:(

  • tek kelimeyle müthiş, direk izleyin derim..

  • bu site cok harika bir site.filmde cok guzel

  • 1030 sn çok komikti

  • Diğer romantik-komedilerin aksine alışılagelmişin dışında bir konuya sahip,çok orjinal bir senaryo bence.Drew Barymore’un en beğendiğim performanslarından birini bu filmde sergilemiştir.Adam Sandler’la da çok uyumlu bir ikili olmuşlar bence..

  • sadece izle ……….

  • film qerçekten çoq qüzel. zamanın nasıl aktııqnı anlamıyorsunuzzz. mudlaka izlenmesi qereken filmlerden biri

  • eğlenceli bir flimdi:) teşekkürler..

  • keşke bnimde hafızam hergün gitse bnide bu kadar seven birisi olsa 🙂 süper film di

  • wouwwwwwwwwwwwwww harika bi filmmmdi

  • tekrar,tekrar izlediğim bi film süper…

  • Tek kelimeyle mükemell . Şiddetle tavsiye ederimmm ! . 🙂

  • izleyebileceğiniz en harika komedi romantik film diyebilirim

  • beşinci dosya açılmıyoo!

  • bu site çok süper admine selmlar

  • adamın dibi bu film la şakamısınızz kapak resmindenhoşlandım o derece

  • sonu muhtesemmm 😀 😀

  • ben bunu burda izlemedm zamanında korsanını alıp izlemiştim 🙂 gerçekten çok güzel bi film izlemenizi öneririm 😉

  • bu filmi izlememizde emeği geçen bilgin beye teşekkürler ederim.filmi begendim.farklı bir konu işlenmiş filmde.bence herkes izlemeli.tavsiye ediyorum izlenebilir.benden 10 üzerinden 7 alır bu film.

  • filmi nasıl indireblirim yardmcı olurmusunuz

  • boyle bi filme soylencek soz bulamiyorum.. inanilmaz bi sanat eseri

  • mükkemmel bir film kesinlikle izleyin pişman olmazsınız.Bu site mükemmel filmleri ekleyen arkadaşa çok teşekkürler bize evde sinema keyfi yaşatıyor umarım aynı çizgide devam eder

  • Çok güzel bir film izlemek için bi film arıyosanız ve ne izleyeceğinize karar veremediyseniz kesinlikle öneririm…

  • izlediğim en harika filmlerden biri kesinlikle

  • Süper eylence dolu filmdi kacırmayın derim…

  • tek kelime mükkemmel

  • yha bu film harika 10 üzerinden 20 lik muhteşem bi sabır işi bu yha

  • Filmin bitimindeki müzik ne ? Bilen varmı arkadaslar ?

  • filim süpermiş gerçekten 🙂

  • bu adamın filimlerine hastayım site2 de gerçekten çok güzel

  • Mükemmel bir filmdi bu filmi beğenmeyenler filmden anlamayanlardır…

  • fılm cok guzeldı gerceten her fılmı begenmem ama bu harıkaydı

  • Adam Sandler dedimmi direk izlerim hepsü süper .

  • tuğçecim iğrençse izleme gereği neden duydun ?

  • çok güzeldi 🙂

  • iğrençti

  • izlemeyenler için başta konusu saçma gelebilir ama … Bence izleyip bir görün filmi süper … zaten bu başroldeki adamın filmleri hep çok güzel oluyor . 😀

  • Muhteşem bir filmdi.Herkesin izlemesi gereken bir filmdi.Kurgusu çok güzel ve değişik bir kurgusu var
    bildiğimiz aşk filmi, romantik filmi gibi değil.

  • Çok güzel bir komedi aşk filmi herkese tavsiye ederim. Vaktiniz boşa geçmeyecek.

  • film tek kelimeyle şahane…tşk ederim site yöneticilerine…

  • muhteşem ya, filmin sonu ağlattı beni kaFAM güzel zaaaten dayanamadm

  • filmin sonu son derece saçma izlemeyin

  • film dehşet mutlaka izleyin

  • tv de izlemistim qercekden qüzel bir ask qüzel bir film .. izlenmeye deqer

  • güzel filime benziyor umarım izleriz açılırda

  • Adam Sandler ın bütün filmleri iyidir ismi yeter…

  • romantik filmler içinde 1 numara diyorum…

  • Bu filmi 4 defa izledim 10 numara bi film şimdi bu site sayesinde arşivime ekliyorum =) şiddetle tavsiye ediyorum

  • cv