facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

7 Çanta – 7 Cases 2015 Türkçe Altyazılı izle |



"7 Çanta – 7 Cases 2015 Türkçe Altyazılı izle" için 18 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Alp Alp Haziran 14th, 2015 saat 15:48

    Eline sağlık admin uzun zamandır beklediğim bi filmdi teşekkürler izlenmesi gerekli bir kaç filmden biri.

  2. ccc ccc Haziran 14th, 2015 saat 19:15

    Yahu işlerinde ustada da. Araba bile sürmeyi bilmeyorlar. Ondan sonra canlarını aptal bir sürücüye emanet ediyorlar. Senaryo hoş da. daha iyi yapabilirlerdi bence. İngilizler bu işte çok iyi değiller ben size söyleyeyim.

  3. ozan ozan Haziran 14th, 2015 saat 19:27

    normalde filmlere karşı kötü yorum yapmam fakat bu film gerçekten çok kötü izlemenize değmez , ilk defa indirdiğim bir filmi 20.dakikada kapattım.

  4. hakan hakan Haziran 14th, 2015 saat 19:41

    testere yi anımsattı pek iyi değil…. izlenmesi gereken birkaç filmden biri hiç değil

  5. Muhammet Muhammet Haziran 14th, 2015 saat 20:29

    filmin konusu işlenişi güzelde filmin görüntü kalitesi çok basık ve bayıyor yeşilimsi kapalı bi tonda içini bayıyor insanın ama film güzel izlenebilir.

  6. xcvbnm xcvbnm Haziran 14th, 2015 saat 21:09

    sen bu filmi beklediysen hayattan birşey bekleme uzak durun filmdan kardeşim…..

  7. kuzey kuzey Haziran 14th, 2015 saat 21:25

    çok iyi.

  8. Oğuzhan Oğuzhan Haziran 14th, 2015 saat 23:55

    senaryo güzel ama film kötü bazı sahneler var mesela adam kaçarken durup gelmesini takip etmesini bekliyor daha sonra arabaya dönüyor ve arka koltuğa oturup kendisini de vurmasını bekliyor çok saçma yapmışlar sırf bitirmiş olmak için izledim bilgin emeğine sağlık ama izlenecek bir film değil arkadaşlar

  9. Hakan Hakan Haziran 15th, 2015 saat 01:41

    @bilgin merhaba. film isteklerini nereye yapmamiz lazim? benim icin cok onemli olan `child 44` sevgiler kolay gelsin

  10. filmkolikben filmkolikben Haziran 15th, 2015 saat 04:58

    bu filme kötü diyenler gitsinler cizgi film seyretsinler. 10 numara film baştan sona heyecanlı konusuda güzel

  11. sorred sorred Haziran 15th, 2015 saat 11:18

    bunuda film diye piyasaya sürmüşler …berbat neden izledim diye ağlamayın sonra

  12. sasuska sasuska Haziran 15th, 2015 saat 17:39

    emeğine sağlık

  13. Cekaa Cekaa Haziran 16th, 2015 saat 02:03

    ikinci kez yorum yapıyorum bi filme iZlemeyin gidin 7 numaralı hücreyi izleyip ağlayın ama bunu iZlemeyin. Çakma testere gibi bişi

  14. zafer zafer Haziran 16th, 2015 saat 02:35

    vasat kalitesiz basit düşük gereksiz aklınıza ne geliyorsa ileri ala ala bir hal oldum tamamen zaman kaybı 🙁

  15. tunahan tunahan Haziran 16th, 2015 saat 17:13

    KESİNLİKLE İZLEMMMEYİN ÇOK KÖTÜÜ
    BERBAT GÖRÜNTÜ
    ÇAKMA SENARYO
    DANDİK EFEKTLER

  16. samet cafe samet cafe Haziran 16th, 2015 saat 19:47

    izlemeyin vaktinize yazık bütçesine yazık

  17. uzman uzman Temmuz 15th, 2015 saat 05:08

    testerenin çok vasat türevi

  18. Selim Selim Kasım 17th, 2015 saat 14:26

    Guzelim senaryoyu ic etmisler usta bir yonetmenin elinde ödül alırdı kesin

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.