İMDB: 7.2 Paraguay´ın uzun yıllardan sonra çıkardığı bu ilk ticari yapım, içinde ne lüks arabalar ne de büyük patlamalar bulunmasına rağmen ülkesinde gişe rekorları kırdı. Slumdog Millionaire / Milyoner ile karşılaştırılan bu kovalamaca-gerilim filmi, Paraguay gerçeğini 17 yaşındaki Victor´un yaşadığı macera dolu bir günle su yüzüne çıkarıyor. Yoksulluğun göz kırpmadan can aldığı bu sokaklarda, pazar yerinde el arabasıyla hamallık yapan Victor´un en büyük hayali bir gün kendini televizyonda görebilmektir. Victor, görür görmez büyülendiği kameralı cep telefonunu satın alabilmek için, içinde ne olduğunu bilmediği yedi tahta kasayı taşımayı kabul eder. Polis, rakip hamallar ve işvereni peşindeyken, onun için önemli olan tek şey, önce kendi hayatı, sonra da kasaları yerine ulaştırabilmektir. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, imdb 7+ Filmler, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 36 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • ONEMLIIII

    lutfen bu filmi izlemeyin … hayatimdan 1.45 saat caldi.

    film konusu farkli degil..
    surekli bir heycan var o da sonunda ne olcak diye bekliyorsunuz.
    giris var. gelisme var sonuc igrenc.

    10/ 1 ilk kez hayatimda boyle bir puan vermek zorunda kaldim..

    lutfen izlmeyin.

  • SON SAHNE MÜTİŞ MUTLAKA İZLEYİN NOT: DUYGU YOKSUNU AKSİYON KAFALARIN YORUMLARINA ALDANMAYIN 10/8

  • Film çok güzeldi.. hem güldüm hem gerildim sürükleyici. İzleyinnnn pişman olmazsınız. Tesekkürler bilgin 😀

  • Sıradan da olsa farklı bir film bir o kadar da uyuz oyuncular var gıcık tipler sokaktan rastgele seçilip getirilmiş ama iyi oynuyorlar, kısıtlı bütçeyle çevirilmiş sıradan filmlerden 10/4,5 izlenebilir.

    Şahsi görüşüm tavsiye etmem, çünkü yazıldığı gibi pek aksiyon gerilim yok. 🙂

  • harbiden çok güzel bir film karanlık sokaklardan doğan güzel bir aşk 🙂

  • başroldeki çocuk malın önde gideni uyuz oldum izlemeyin boşuna bu film,i

  • Gayet güzel film. Teşekkürler Bilgin…

  • ilk defa yorum atıyorum vakit kaybı …….

  • ben beğendim tavsiye de ederim son sahne çok iyiydi

  • Filme kötü diyen filmden hiç anlamıyor görüntü kalitesi kötü diyenleri de anlamıyorum daha ne olsun sinema da izlemiyorsunuz ya 720p görüntü var bence izlenmesi gereken bir film hem yorumlara bakarak hareket ederseniz filmi izlemekten vaz geçersiniz bu hangi film olursa olsun çünkü inan hep olumsuz cevaplar dikkatini çekiyor…

  • Cok kotu berbat bir film izlemeye değmez

  • Çekim kötü olsada film çok güzel bana hint filmlerini andırdı. Akıcı bir film

  • Film izlenir güzel falan nasıl yazdınız arkadaş bu film e siz ?

    100 tl bütçeyle çekilmiş bir film sürükleyicilik yok bitane cocuk ceset taşıyo başka hiçbişey yok filmde bune ya 0.1/10

  • Film izlenir güzel falan nasıl yazdınız arkadaş bu film e siz ?

    100 tl bütçeyle çekilmiş bir film sürükleyicilik yok bitane cocuk ceset taşıyo başka hiçbişey yok filmde bune ya

  • Bir çocuk televizyona çıkma hayali ancak bu kadar gerilimli çekilir. Çoğu bu filmi sıradan basit bulabilir ama film konusu itibari ile gayet güzel ilerliyor. 10/7 izleyin birşey kaybetmezsiniz… şiddet içeriyor ailecek izleyenlerin bilgisi olsun…

  • Bilgin abi sansürleme direk onayLa vatandas okusun film icin kötü diyen berbat diyen zaman kaybi diyen arkadaslarin bunu baska amaclar icin yazdığın dan artık eminim insanlar sizin filmi seyretdiginize bile inanmiyorum sadece calip sitenize koyun neyin kafasindasiniz cözemedim yanlış anlaşılmasın sözlerim mesaj yerine insallah gider.

  • İlk partın sonuna kadar sabrederseniz diğer partlarda sürükleyici(güzel) bir film olduğunu göreceksiniz. Beğendim, tavsiye ederim

  • izlenebilir bir film

  • hayatımda bu kadar kötü film seyretmedim

  • Çok bilmiş film eleştirmenleri gelmiş yine.

  • Konuyu işleyiş şekli itibarıyla harika. Çekim kötü. Oyunculuk iyi. 10/7

  • Güzel bir film.

  • gerçekten güzeldi

  • Kesinlikle sıkılmadan izleyeceğiniz bir film yeterince sürükleyici ve gerilim dolu

  • kesinlikle çok güzel izleyin

  • o turuncu tişörtlü kızın yatacak yeri yok bir sövdüm ona 20.dk da filmi kapatma sebebim

  • cok basit bir film

  • gereksiz bır film

  • tamamiyle gereksiz ve vakit kaybı. sakın denemeyin. çok amaçsız ve saçma bi film. Normalde yorum yapmam . ama izlenmesede olur cinsten .

  • güzel seneryo iyi bir film

  • bence okadar iyi degil.10 üzerinden 5

  • iyi bir film ama tuhaf bir konusu var böylesini ilk defa izledim

  • seyredin..film izlenmeye değer..

  • Sürükleyici bir film izlenmeye değer.

  • İzlenilebilir Güzel Bir Film .

  • konu güzel lakim çekim pek güzel degil biraz ucuz bi film olmuş 10/5