facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Açlık Oyunları Alaycı Kuş – Bölüm 1 – The Hunger Games Mockingjay – Part 1 – 2014 Türkçe Altyazılı izle |



"Açlık Oyunları Alaycı Kuş – Bölüm 1 – The Hunger Games Mockingjay – Part 1 – 2014 Türkçe Altyazılı izle" için 215 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 2 3 4 [5] Hepsini Göster

  1. NİHAL NİHAL Nisan 4th, 2015 saat 14:43

    Sevmek insana nelerde yaptırıyor kişiliğini kaybetmeye değer mi ? adı Aşk sa değer. Süper bir şey bölüm 2 yi heycanla bekliyorum.

  2. zeki zeki Nisan 4th, 2015 saat 23:20

    Aşk bir vişne ‘ye katılıyorum .BEĞENMEYENLERİNİ KINIYORUM ,SUSUN YORUM YAPMAYIN BARİ.
    Bilmeyen arkadaşlar için bu film in AÇLIK OYUNLARI 1 ve 2 si olduğunu hatırlatırım , önce bu 2 filmi seyretsin.

  3. kaan kaan Nisan 8th, 2015 saat 00:16

    Tek kelimeyle HARİKA bir film.Suana kadar izlediğim konusu en uç ve derin sistemi eleştiren harikulade bir bilim kurgu.Aynı zamanda eklemek isterim ki açlık oyunları serisi yüzüklerin efendisi gibi bir yer tutabilecek bir seri…

  4. gizemli gizemli Nisan 26th, 2015 saat 14:34

    Ya sizi hic anlamıyorum bilip bilmeden yorum yapmanız cok sacma aksiyon yok diyorsunuz daAfedersiniz de zaten bu film kitaptan alinma yönetmen ne yapsin bence kitabi bir cok kitaptan sürükleyen bir kitapti filmleri zaten tek kelimeyle mükemmel bazilati 1ve 2 yi izlemeden gelip yorum atiyolar insanları filimden Soğutuyorlar vallah pardon ama siz diyorsanizda dizi gibi olmuş tek parcaya ayirsalardi kitab tam anlamiyla anlatamiyicaklardi ve hepiniz diyecektinizki kitapla alakasi yok bence isabetli bir karar adminin eline saglik superdi herkese tavsiye ediyorum ben oyuncularina da hayranim film super zaten part 2yi cok merak ediyorum kitabini okudum fakat filmleri daha cazip oluyor kisaca MÜKEMMEL…

  5. timur timur Nisan 26th, 2015 saat 17:42

    Seyredilmeli…Sürükleyici…Anlamlı…Emeğinize sağlık…

  6. nur nur Mayıs 10th, 2015 saat 01:12

    çok guzel film ama baya gerildim keyfli vakit geçirmekistiyosanız başka filmleri tercih edin derim

  7. aysu aysu Mayıs 11th, 2015 saat 10:52

    ya beti mi oooo inanasım gelmiyor zayiflamis

  8. Mark Sansom Mark Sansom Haziran 7th, 2015 saat 03:39

    Peeta Peeta diye diye filmi bitirdi tokatlayasım geldi ya sen isyan başlatmışsın isyan ne bu ergen kız tripleri 😀

  9. halil ibraham halil ibraham Haziran 13th, 2015 saat 17:54

    arkadaşlar önceki filmi izleyenler nasıl bu filmi beğendi anlayamıyorum ilk 30 dk si çok sıkıcı ileriside daha sıkıcı iyiki internetten izlemişim para tuzağıymış:D

  10. Duha Duha Haziran 26th, 2015 saat 00:46

    Bence kitabı daha güzel.

  11. Oğuzhan Oğuzhan Temmuz 5th, 2015 saat 00:19

    Kitabı okumakla kitabın filmini izlemek çok ayrı şeylerdir. Bunu ayırt edemeyenler var. Kitabı okursun ve kitabı okurken olaylar okuyucunun hayal gücünde gelişiyo yani filmi siz kafanızda oynatıyosunuz. Ama filmini izlemek ayrı, yönetmenin istediğini izliyorsunuz. Yani başka bir okuyucunun kafasındakileri izliyosunuz… Bunu film çıkmadan kitaplarını bitirenler daha iyi anlar.

  12. myu myu Temmuz 6th, 2015 saat 12:20

    Açıkcası ilk filmi de çok durgun idi, bu da. Ben beğenmedim. 2 saatime de acıdım. 2-3 oturuşta ancak izleyebildim, sıkıcı

  13. Modzella Modzella Temmuz 14th, 2015 saat 09:50

    O olumsuz yorumları hep aynı kişi yapmış. Aynı günün aynı saatinde bir kaç dakika farkla yorum yapan aşırı zeki insan. Bu kadar güzel bi filmi bu kadar kolay batıramazsın. Tamam filmi sevmezsin anlarım da 17 adaylık, 5 ödül, 1 altın küre ödülü almış filmi nasıl bu kadar aşağı çekebilirsin. Film o kadar güzel ki bu sanırım 13. izleyişim. Yorumlara bakmadan izleyin. Bi de bazı zeki arkadaşlar. Hadi zekisiniz tamam da ilk iki filmi izlemeden bunu anlayabiliyosan seni ayakta alkışlarım. Git, ilk iki filmi izle sonra yorum yap lütfen. İzleyicinin de kafasını karıştırma. İzlediğim en güzel filmlerden. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

  14. Scofield Scofield Ekim 4th, 2015 saat 02:45

    İlk Baştaki Thedor T-Bag’i Gören .. Prison break’ı hatırlattı <3

  15. Zafer Zafer Ekim 8th, 2015 saat 15:33

    Filmi ikinci kez izlemeye çalıştım am 10 dk dayanamadım. Bu kadın çok zorlama oynuyor, oyunculuk sıfır. Oynadığı ergen kız karakteri de iyi oturmuş. Yorumlara bakıyorum da film bilmem kimlerden kaç ödül almışmış. Körler sağırlar birbirini ağırlar. Onlar birbirini şakşaklıyor da size ne oluyor? Gavurun berbat bir filmi işte…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.