(imdb: 5.7 ) Max Peterson, ona muazzam bir zenginliğin anahtarını sunan bir dizi gizemli telefon aldıktan sonra, kısa zaman içinde ölümcül ve uluslararası bir senaryonun kurbanı olduğunu anlar. Hedefi asla şaşırmayan bir grup devlet ajanı onu takip ederken, Max tüm dünyanın istikrarını ve geleceğini tehdit eden bir komployu açığa çıkarmak için gezegeni baştan sona dolaşmak zorundadır. Ed Burns, Ving Rhames ve Martin Sheen gibi usta oyuncuların da performanslarıyla izleyiciyi heyecanlandırdığı Adım Adım Komplo, tüyleri diken diken eden ve temposuna ayak uydururken kalbinizi hızlandıran bir macera! İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Aksiyon, Gizem, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 67 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • abi ne yaptiniz ben boyle bir film izlemedim muthis. ambeesten ein film.

  • Film izlenebilir, lakin ses ve görüştü uyuşmazlığı yüzünden izlerken sıkıntı olabiliyor.
    Dublaj olmasına rağmen Rusça konuşmaların çevrilmemiş olmasıda ilginç geldi.
    Teşekkürler Bilgin.

  • Altyazı eşleşmesi çok kötü

  • @bilgin öncelikle ellerine sağlık, sayende güzel bir film daha izlemiş olduk.
    bu videoları tekrar yenilersen cok iyi olur çünkü; ses ve görüntü uyuşmazlığı var, özellikle 1. Part ve 6. Part’da ses cok ama cok ilerden gidiyor.

    Kolay gelsin, iyi çalışmalar.

  • İzlenebilir düzeyde bir film. Ancak abartacak derece de güzel sahneleri yok. Konusu da öyle uzak olduğumuz bir konu değil.

  • seste kayma var.görüntüden önce geliyor.ilgilenebilir misiniz?

  • sınıfının iyi filmlerinden biri teşekkürler bilgin

  • teşekkür ederim bilgin ilginden dolayı.bu arada film de güzel.kaçırmadan izlesin herkes

  • Filmin konusu güzel ama çok amatör bir senaryoya ve baya baya kötü bir yönetmene sahip. Ayrıca çok fazla KLİŞE sahnelerle dolu.

    Çok fazla film izliyorsanız hatalar sizi filmden soğutacaktır az film izliyorsanız bu hatalar hiç gözünüze batmaz sürükleyici gelir size.

    Puanım 10/5

  • yorumlara güvenerek izledim. cok güzel filmdi. keske bu tarz filmler cok olsa 🙂

    8/10 p.

  • admin şu cengaver isimli elemanın yorumunu siler misin.bütün filmi anlatmış seviyesizliği espiri olarak algılıyor galiba

    • @barbaros Filmi anlatan yorum kaldırıldı kusura bakmayın gözden kaçmış.

  • film gayet iyi izlenebilir

  • bence cok ıyı bır film olmus konusu felan super hıc sıkılmıyorsun ekrandan gozunu bile ayırmıyorsun mukemmel 10/10

  • Düşünmeden izleyin harikaydı tskler BİLGİN herzamanki gibi muhteşemsin emeğine yüreğine sağlık…

  • mutlaka izleyin cok guzel

  • Bence süppeerr bi film 10/10 kesinlikle izleyin tavsiye ediyorumm..

  • guzel filmdi ama sonunu anlayamadim ne konustular anlayan varmi

  • 3.sınıf bir amerikan filmi.Senaryo temelde iyi.Çok daha iyi işlenebilirdi konu…

  • FİLM SÜRÜKLEYİCİYDİİ TEVİSEYE EDERİM MİLLET GÜZEL FİLMM 🙂

  • güzel filim harika soluksuz izledim

  • Sıradan, dar bütçeli bir film. ilk 3 bölüm yeterli film icin.

  • Daha önce bir kaç defa TV de seyretmiştim. Kurgusu, konusu ve işleyişi güzel, akıcı bir film. (8/10)

  • abartıldığı kadar değil ama izlenebilir

  • İzlemediyseniz tavsiye edilir… güzel film.. Emeğe sağlık..

  • güzeL bir fiLm gerçekten.
    sonu merak ediLenLerden 🙂

  • 10/10 tavsiye ederim

  • harika bir film çok sürükleyici.

  • superdii

  • güzel film. bir kereliğine gayet keyifle, merakla izlenebilecek filmlerden. konusu buna benzer bir film vardı, adını hatırlayamadım bir türlü.

  • kesinlikle tavsiye ederim

  • keyifle izledim, güzel bir film, tavsiye edebilirim, ekleyene teşekkürler..

  • cok güzel sürükleyici

  • Biy Agazade Sukur Bir dene Azeri Tapdim :))

  • teşekkrler bilgin

  • teşekürler – iyi film

  • SONUNU ANLAYAN VARMI ARKADAŞLAR RUSLAR NE KONUŞTU BÜTÜN BUNLAR ONLARIN İŞİMİYMİŞ…

  • Güzel, sürükleyici bir film.

  • gerçekten güzel bi film fakat imdb puanı neden bu kadar düşük anlamş deilim o puana bakıp nerdeyse izlemektn vazgeçecktm ama yorumların iyi yönde olması fikrimi değiştirdi…iyi ki izlemişim

  • gerçekten mükemmel bir film herkese tavsiye ederim 🙂

  • Cidden güzel filmdi aksiyon macera dolu

  • Gerçekten güzel bir film 10/10 süper.

  • gerçekten güzel bi film izleyin 7/10

  • teşekür ederim güzel ve heycanlı 10.8

  • güzel izleneblrr

  • Güzel filmdi 🙂 birazda kartal göz filmine benzettim 10/8 😀

  • Vasat düşük bütçeli 3.sınıf bir film.ilk 10 yoruma bakıp büyük beklenti içine girmeyin…

  • Gerçekten mükemmel bir film tavsiye edlir listemin başına gelcek 🙂

  • güzel ve uzun bi film konusu müthiş

  • tek kelimeyle harikaydi

  • sÜRÜKLEYİCİ VE GÜZEL ABD İLE RUSYA ARASINDA SOĞUK SAVAŞA FARKLI BİR AÇI GETİRMİŞ.

  • güzel film mutlaka izlenmesi gereken filmlerden biri…

  • izlenir. fena değil

  • Film izlenmeye değer bir film diğer filmlerle alakası bile yok bambaşka bi film 10/9 veriyorum tavsiyede ediyorum .

  • ayy çok güzeldi.bilgin bitanesin sen ! bize böyle güzel filmleri hızlı ve güzel izlettiğin için teşekkür ederiz

  • bu filmi 2 sene önce falan izlemiştim güzeldi, yeni filmler koysan daha iyi olur bence… 🙂

  • yaa arkadaşlar bi kac kişi o telefondan bende de olsa yazmış . o telefonun öyle mesaj gönderip para kazandırma özelliği yok ki echalon isimli bilgisayar telefona mesaj gönderiyo yani telefon süper falan diil. 😀

  • süper bi flim ya hayatımda izledigm güzel flimlerden bitanesi keske o telefondan bendede olsa 🙂

  • Valla Süper

  • gerçektende güzel film tavsiye ederim arkadaşlar..Admin ellerine sağlık kardeş

  • İzlenmesi gereken filmlerden

  • bu fılme bayılacaksınız 10/10 başka bırsey demıyorum sıze

  • mukemmel ötesı bır fılm 10/9 mutlaka ızleyın

  • HARIKA BIR KURGU GUZEL BIR FILM.İZLEYIN. ESKI AMA GUZEL BIR FILM KAÇIRMAYIN. BENIMDE OLE BIR TELEFONUM OLSA DERSINIZ..

  • Cox gozel bir film.Kesinlikle baxmaga deyer.10-7.5

  • hmm güzel bi film

  • Çok sağlam bir film kesinlikle izleyin 10/8 Teşekkürler bilgin