Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Ülkelerin, sahip olmak için çabaladığı bir telefon sistemi.. Bu telefon ağından bütün dünyayı izlemek ve bilgi edinmek mümkündür. İlk başlarda gönderilen mesajlarla refah ve mutluluk getireceği taahhüt edilmesine rağmen, daha sonra işler tamamen değişir ve ajanlar dünya çapında bir kovalamaca sahnesine girerler. Şuanda dünyada kullanıldığı varsayılan ‘Echelon’ sistemini anlatan ve 2009 yılında çekilmiş olan Adım Adım Komplo, konusu ve sürükleyiciliği ile etkileyici bir film.. İzledikten sonra soru işaretleri oluşturan bu filmi sizlere sunuyor ve mutlaka yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Aksiyon, Gizem, Polisiye, Suç, Türkçe Dublaj

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 44 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • süper bir film sürükleyici emeği geçen herkese tşkler.. 10 üzerinden 10…

  • Ateş olmayan yerden duman çıkmazmış.Bu akıllı telefonlarda çektiğiniz bütün fotoğraflara internete koymanıza gerek yok görebiliyorlar.. daha neler var kim bilir..???

  • GÜZEL ÇOK HAREKETLİ .İYİ SEYİRLER.TEŞEKKÜRLER.

  • o telefonun markasını bilen varmı arkadaşlar

  • son sahne çevirisi
    general:Sizi kutlarım.bu tüm dünya için gerçek bir tehditti.ve siz işinizi başarılı olarak yaptınız
    diğer adam:Onlar uğraşacaklar ve tekrar inşa edecekler
    general:Şüphesiz
    biz burada ne olduğunu en azından her şeyi bu sefer öğrendim ve bu da Adam yararına olduğunu gösterir
    diğer adam:
    -Amerikalılara yardımcı olmayı başardık gibi görünüyor.
    general:
    -doğru karar
    diğer adam:
    -en azından şimdilik
    -buna inanmak istiyorum.
    hepsi bu ve ben filmi burada izlemedim başka sitede izledim.Filmin kurgusu güzel. böyle bir şeyin olduğunu varsayarak bu çılgınlık olur ama ilerde çıkartırlarsa da hiç şaşırmam 🙂

  • Filmin ilk 30 dakikası bir harika. Ancak sonrasında senarist firar etmiş sanırım.

  • iyi ve sürükleyici bir film.10/6..

  • müthiş bi filmdi sürükleyiciii

  • güzel bir film bence güzel bir film

  • filmi kartal gözü filmine çok benzettim.yani güzel denilecek kadar vardı. tavsiye ederim.

  • Dublaj kaymasına rağmen film harikulade çok beğendim ben

  • bölüm 3 ve bölüm 6 da dublaj kayması sorunu var.ben filmi sevemedim

  • film güzel ama dublajda hata var …

  • ADAMLAR FİLM YAPMIŞ AMA BİZ Bİ SESLENDİRME YAPAMAMIŞIZ YAZIK SES GERİDEN GELİYOR FİLMİ BERBAT ETMİŞ

  • Bilgin ; Film çok sıkıntılı izleyemedim açıkçası .. Dublaj hataları ..

  • evt dublaj çok kötü…

  • dublajda kayma var ilgilenirmisiniz admin

  • slm.5.bölüm çalışmıyor ilgilenirseniz.teşkrlr

    • @cihan sayfayı yenilersen sorun çözülecektir.

  • slm. seslendrmelerden problem war. teşkrler 3.bölüm çok kötü

  • sundugunuz filmler icin tesekkür ederim ALLAH tan daha önce izlemistim bu filmin türkce dublaji cok kötü adam taksideyken koridorda yürüyor topuk seslerini duyuyorum ama yinede emeginiz icin tesekkür ederim

  • film izlenemiyor ses de kayma var ilginç bir filme benziyor izlemek istiyorum lütfen düzeltirmisiniz

  • güzel bir film ama 3′üncü ve 6′ncı partlarda dublaj kayması var. bu partların son 5 ve 10 dakikaları dublaj kaymasından izlenmiyecek durumda. bilgin kardeş soruna bi bakarsan sevinirim. ayrıca böyle bir site için bilgin kardeşe teşekkürler.
    aynı sorun devam ediyor dublaj kayması var….

  • Konu ve oyunculuk harika. Kesinlikle kaçırılmaması gereken bir film.
    İyi seyirler.

  • ”Robotlar gelecekte dünyayı ele geçirecek” söyleminden oluşmuş bir film.Tek fark robot yok bilgisayar var.İzlenebilir güzel bir son bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilir.Bu yüzden beklentisiz izlemenizi tavsiye ederim.Fakat film sürükleyici.

    10/5 İyi seyirler.

  • Emeğine sağlık güzel filmmiş ama dublaj kaymalarını düzeltirsen tam olarak nasıl bittiğini daha iyi anlarız teşekkürler..

  • güzel bir film ama 3’üncü ve 6’ncı partlarda dublaj kayması var. bu partların son 5 ve 10 dakikaları dublaj kaymasından izlenmiyecek durumda. bilgin kardeş soruna bi bakarsan sevinirim. ayrıca böyle bir site için bilgin kardeşe teşekkürler.

  • cokkk.süper.güzel.film.tesekkürler

  • ellerine emegine saglık çok filmini izledim teşekkür etmeyi ıhmal ettim özür dilerim

  • kesinlikle sıradan bir film
    kurgusu oldukça zayif ve oyunculuk cok kotu

  • sıradan bi film.10 üzerinden 6.5

  • gzll film ama son party dekı dublas kaymaları mutlaka duzeltılmelı benı delı ettıı .:) tbrkler bilgin.

  • guzel film

  • son parrta dublaj kaymış durumda….ama emeğine sağlık süper film.

  • çok kötü ya sözler yanlış yerlerde söyleniyor yardım 🙁 🙁

  • bu film in ismi bu degildiki kartal göz yada baska bi ismi vardı hatırlayamıyorum simdi

  • yok bilgin oda işe yaramadı modemi yeniden resetlememe gerek varmı ?

  • DNS lerini otamatik yapıp dene.

  • yaw admin sitedemi sorun var bendemi modemide resetledim hala filmler açılmıyor

  • gerçekten süper bir flim herkeze şiddetle tavsiy ederim kacıranlar pişman olur ellerine sağlık bilgin kardeşim gerçekten sen 1 NUMARASIN

  • emegıne saglık bılgın sagol guzel filmdi, on üzerinden on çok begendım

  • süper bir film, siteye cok tesekkürler filmler gercekten harika

  • güzel bir yapım izlemek isteyen arkadaşlara: zaman kaybı yaşamazsınız; site paylaşımcı arkadaşın emegine saglık

  • güzel filim tskler..