Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

SON PART TEK PART VK: SON PARTTAN 1 ÖNCEKİ PART FRAGMANDIR.

(imdb: 5.8 ) Çocuk edebiyatının Stephen King’i olarak nitelendirilen ve Goosebumps gibi birçok başarılı esere imza atmış R. L. Stine’ın romanından başarılı bir uyarlama…Filmin kadrosunda Testere serisinin Jigsaw’ı Tobin Bell de var… 13 yaşındaki Cassie (Emily Osment), yeni okuluna ve komşularına uyum sağlamakta zorlanan, sıra dışı görünümlü bir kızdır. Cadılar Bayramı yaklaşırken, insanları korkutmak konusunda kendisine yardım edecek bir şeyler arayan genç kız, bir mağazada The Evil Thing adlı bir kitaba rastlar. Kitapta ‘yüksek sesle okumayın!’ ikazı vardır. Kardeşi Max (Alex Winzenread) ile birlikte kitabı okuyan ve bu uyarıyı dikkatte almayan Cassie, kendini ürkütücü olayların içinde bulur. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

Fantastik, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 61 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • çok güzel bir film çocuklara yönelik değil pek ama bizlere göre gayet iyi bir film olduğunu düşünüyorum ayrıca filmi izlemeden önce direk yorumlara bakmayın herkes bir konuda farklı düşünceler sergileyebilir. örneğin ben önce filmin konusunu okuyorum sonra da fragmanını izliyorum tam benim tarzımsa sevebileceğim şekildeyse eğer o filmi izliyorum yorumlara da hiç bakmıyorum

  • çok güzel bir film herkese tavsiye ederim mutlaka izleyin

  • GERÇEKTEN ÇOK SIRADAN BİR FİLM VE KORKU İLE ALAKASI YOK…..HEYCAN VE GERİLİM SIFIR……

  • çok korkunç değil ama eğlenceli bir film.

  • bu filmi izledim ama film cok kotuydu diyemiyorum cun ki cok kotuydu hic sevmedim ama yinede bilgin tesekkurler

  • bayıldım ya çok güzel aslında ben de siyah renkleri severim 😀

  • vov tek kelimeyle harıkydı fılmın en guzel yerı ortaları ve fılme damgasını vuran bolum macera bıtıyor ve anneyle baba yuzunden macera tek başlıyor bunu sevdım izlemenızı tavsıye ederım 😀 🙂

  • Açıkçası Film güzel ama çocuklar için Bilim kurgu ama klasik boş vakitlerinizde izlemenizi tavsiye ederim Lisedeki bir çocuğun başından geçenleri anlatıyor izlerken eğlenirsiniz.

  • Özellikle ergen yaş grubu için çok uygun,böyle fantastik şeyleri sevenler için güzel bir film.

  • filmi izlicek olan arkadaşlar sizinde her insan gibi bir özgür iradeniz var eyer bu yorumları okuduktan onra izlemekten vazgeçerseniz eğer kendi kararlarınızı tek başınıza veremiyıosunuz demektir herzaman yanınızda yol gösteren birileri olmayabilir yanı kısacası yorumları okumak yerine bir 3-4 dakkanızı ayırıp fragmanları izleyin ve o zaman izleyip,izlemiyeceğinize karar verin ben böye yapyım gerçektende memnumum iyi seyirler bu ararda (admin siteye koyduğun tüm filmler için teşekkürler)

  • cok guzel

  • zevkler tartışılmaz beğenenleri küçümsemek de neyin nesi 🙂

  • korku alanına bile girmiyor

  • saçmasapan bir filmdi. izlenecek bişey değil çoçuk işi..12 yaş altı bence..

  • harika film

  • çok gereksiz bir film izlemenizi tavsiye etmem.çocuk filmi.sadece zaman kaybı.

  • 79.26 ıncı dakikadaki şarkının adı nı nedir admin abi

  • berbat

  • bence çok güzel bir filmdi herkeze tavsiye ederim 🙂

  • Ya abartmayın bu film 2007 de yayınlanan bir film o zamanların güzel bir filmi olabilir ama günümüz için biraz yapay gibi duruyor ben şahsen sıkılmadan izledim sevmeyenler olabilir ama lütfen emeğe saygı duyarak zaman kaybı falan demesinler

  • Berbat bir film sakın izlemeyin

  • Tam bir hayal kırıklığı oldu. Fantastik filmleri çok severim ama bu 7 yaş altı filmi. Başka bir arkadaşın yorumunda yazdıkları çookk doğru:

    Serhan
    Haziran 15th, 2013 saat 12:26
    Öncelikle emeğine saygılı olduğumu ve takdir ettiğimi belirtmek isterim. Bence yorum yapanların yaşı da yazmalı adının yanında. Böylece filmlerin hangi yaş grubu tarafından sevilip sevilmediğini daha kolay anlarız.

  • Öncelikle emeğine saygılı olduğumu ve takdir ettiğimi belirtmek isterim. Bence yorum yapanların yaşı da yazmalı adının yanında. Böylece filmlerin hangi yaş grubu tarafından sevilip sevilmediğini daha kolay anlarız. Yorumlara bakarak çok güzel bir filmi es geçebiliyoruz ya da çok kötü bir filmi ha düzeldi ha düzelecek diye bekleyerek zaman kaybedebiliyoruz. Bunu bir düşün bence bilgin kardeşim.

  • süper bir film herkese tavsiye ederim izlemeye değer

  • idare eder …

  • film başta güzeldi ama sonra berbat oldu bu ne biçim film böyle iyrençti güzel diyenler kendindemiydi uyurkenmi dedi …

  • Uzatmışlarda uzatmışlar çok sıkılıyorsunuz ciddiyim izlemeyin vaktinize yazık

  • ADMİN Spring breakers , gatsby , doğal kahramanlar ve now you see me filmlerini ne zaman koyarsın !!

  • film 10-12 yaş arası izlenilebilir bi film ama bunun nedeni konununun kötü olması değil çekimin kötü olması yani konu idare edilir 10/6.5

  • film superdi harika :))

  • O gerçek.Onu gördüm!

  • testeredeki adam degilmi bu

  • Bu filmde tek eksik olan Hannah Montana(miley cyrus) 🙂 xD filmi güzeldi arkadaşlar izlemeye değer 🙂

  • mükemmel değil ama izlenebilir gençlik filmi 10 üzerinde 7 veririm

  • film 10-12 yaşları arası icin uygun ona göre izleyin

  • sakın izlemeyin 2.partta kapattım

  • bence çok müthiş bir film 10 üzerinden 9.8 veririm ama kardeşim çok korktu artık onun kabusu olucam

  • çocukların fantastik dünyası için yapılmış, her yetişkin güzel gelmez film. çoluk çocuk varsa onlarla beraber izleyin. merak ettim nasıl bişi diye sonuna kadar izledim. tam çocuk filmi işte. yetişkinseniz izlemeyebilirsiniz.

  • mükemmel 10 üzerinden 9.8 ama çok güzel begenmeyenlerin begenme duygusu yok

  • bence çok güzel film izleyin

  • çook güzeldi 8\10

  • Bence eh yani o kadar güzel diyemem daha çok macera olmalıydı ama bundan daha acemi filimlerde var. Bence onlardan güzel bide filmi yapanın hakkını almayın yani siz böyle bir film hatta film değil reklam bile çekemezsiniz ben ce 10/5

  • bence
    çok
    güzel
    bir
    film

  • Arkadaslar bir cogumuz filmeri yorumlari okuyarak izliyoruz. Lutfen bu tarz dandik ve CAN SIKICI filmeri abartmayin.. Berbat otesi bir film.. Zaman kaybi bile diyemem. Hatta siteden silinse daha mantikli olur.. Es gecin izlemeyin kisacasi.

  • güzeldi

  • ya arkadaşlar size ne oluyor eskiden zevkleriniz bu kadar berbat deildi yorumlarınıza kandım izledim ama tam bir saçmalık ve vakit kaybı 3 parta bırakıyorum izleyen pişman olur

  • o kadar da kötü değildi ama daha iyi filmler de izledim

  • film çok saçmaydı bence fantastik filmleri severim aMA bu çook saçmaydı

  • ADMİN abi aynen bende ‘FİKRİ’ gibi PASIFIC RIM VE Z WORLD WAR’ı ne zaman koyacaksın çok merak ediyorumda.

  • admın kardes star woers serısını paylasırmısın bıde fılmı baslatmak ıcın tıklayınca bı reklam sayfası ckyor :S:S filme 10/8 verıyorum

  • sıkılırken izledim, izleerken sıkıldım…

  • kesinlikle vakit kaybı güzel diyenleri hic anlamadım.Gercekten izleyince anlıyacaksınız 10/2 puanım

  • çok güzel ama gerçek olabileceginden şüphem var

  • bu nedir ya rezillik kesinlikle fragmanı bile izlemeye değmeyecek bi film

  • admin şu dev avcısı jack ne zaman gelicek ?

  • Tam bir zaman kaybı izlenmez sıkıcı çocuk filmi yarısında bıraktım fantastik film seven biriyim ama çok saçmaydı.

  • güzel izlenir

  • ADMİN !!!!! kardeşim sana bişey sorcam şu pasific rim yada zWORLD war filmini yada ELCİNİ NEZAMAN KOYACAKSIN BİR BİLGİ VERİRSEN SEVİNİRİM

  • izleyin fantastik severler için muhteşem yapıt

  • imdb Benden olsa 10 da 9.8 verirdim