Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Vizyon Tarihi: 21 Ocak 2015

İMDB: 3.7 Akaadlı savaşçı Akrep Kral Mathayus Al-Moraad için bağlılık yemini etmiştir ve Kral Zakkour tarafından Lord Alcaman'ın Büyülü Vazosunu almak için arakadaşı Drazen ile göreve gönderilir. Drazen Mathayus'a ihanet eder ve onu ölüme terk edip babasının yanına döner. Mathayus verdiği sözü tutmak için Drazen'in peşine düşer. Yolculuğunda Norvania'lı Valina Raskov ve babasıyla tanışır ve maceraya birlikte devam ederler. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Aksiyon, Macera, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 52 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel filmdi sürükleyici sıkıcı bir film degil macera var işin içinde sarıyor 🙂

  • çoluk çocuk filmi. o yaştakileri eğlendirmek için çekilmiş

  • Çakma Akrep Kral kesinlikle katılıyorum. Gençler beğenecektir. Tavsiye etmem.

  • filmin akrep kral serisi ile uzaktan yakından alakası yok.
    tamamen farklı çakma akrep kral diyebileceğimiz bir taklit.
    orjinal seriden bağımsız bir film.

  • Dwayne johnson nerede?

  • Film cok güzel emeği gecen herkesten allah razı olsun Bilgin herzaman istegim filmleri bulup yayınlıyor ayrıca teşekkür bilgin saygılar

  • Film 10 numara 5 yıldız gerçekten bu filme kötü diyenler akıl konusunda sorunları vardır.Admin sana ve sitene çok teşekkürler…

  • Akrep kral serisinin 4. filmi çok garip olmuş.Komedi gibi bir şey olmuş.Ayrıca çokda başarılı değil.Ortalma bir film
    AMA KESİNLİKLE İZLEYİN 😀

  • İlk Dövüş sahnesinde filmin kalitesini zaten anlayacaksınız arkadaşlar İMDB’sini Hakederek alan bir film 🙂

  • Güzel film izlenir

  • korkunç saçma

  • Diğer serilerle uzaktan yakından ilgisi olmayan bir film yapmışlar, türüne fantastik bile denemez… Film genel olarak çok kötü değil ancak Akrep Kral 4 ismini görünce heyecanlanmıştım fakat benim için büyük hayal kırıklığı oldu bu film… Boş zamanınızı değerlendirmek için izleyebilirsiniz…

  • emeğine sağlık

  • Benim anlamadığım bu Filmin AKREP KRALLA ne alakası var.Lütfen BİLGİN Böyle kalitesiz filmleri sitemize koyma.

  • akrep kral bıraz vasat kalmıs ve su soru gelıyor
    akrebın kırallıga ne oldu ? 😀
    ama bazı sahnelerdekı efekler gerçekden guzel yapılmıs ^^

  • allah cezanızı versin cüneyt arkın filmlerinden farksız yapmışlar

  • guzel,onceki filmler gibi yaratiga donusme ucma kacma yok ama izlenir..

  • arkadaşlar film çok güzel bilgin emeğine sağlık evet o kadar emeğe o puan az değilmi yinede teşekkürler 🙂

  • hocam ben hayatımda bu kadar kötü ve vasat film izlemedim. KESİNLİKLE İZLEMEYİN…..SAKIN İZLEMEYİN….VEYA İZLEYİN HAYATA KÜSÜN….

  • Filmin bitmesini iple çektim resmen. Amatörce çekimler kendini bir hayli belli ediyor dövüş sahneleri sadece 10 kişi arasında geciyor

  • izlemeye değer bir film

  • Gerçekten çok güzel film. İzleyin. Teşekkürler Bilgin…

  • KEYİFLİ VE GÜZEL BİR FİLM…TAVSİYE :))

  • film eleştirmenleri bile imdb puanı verirken kafayı yiyorlar bintane ölçütü var
    izleyin geçin ilk 15 dk da anlarsınız

  • Film Sezonluk dizi olsaydı iyi olurdu eksikleri ağır basıyor gibi beklentiyi karşılayacak bir film gibi görünmüyor ismine Bakınca fantastik Filmleri seven yada Zeyna Tarzı Filmlerden Hoşlananlar için izlenilecek bir film İyi Seyirler..

  • Aksiyon yok bazen sahneler komedi olsun diye konmuş diyorsun.çok vaktiniz varsa seyredilebilir.10/5

  • Arkadaslar İlk Seriler Kadar Güzel Değil ama Yinede İzlenebilir imd Puanı Az Bence 10/5

  • Beklentiyi karşılayacak düzeyde bir görsellik yok , vakit geçirmek için izlenebilir.

  • yıl olmuş 2015 ve bu filmde 1 adım elerleme yok 90 lı yıllardan bi film izliyor gibi hissettim xena vardı bilirsiniz gidin onu izleyin daha iyi en azından onun çok eski bi film oldugunu biliyorsunuz 😀

  • Oldukça Başarılı Bir Film 10/10 İzlemenizi Şiddetle Tavsiye Ediyorum
    Çeviri : Mert Yıldız Gayet Başarılı Bir Çeviri Olmuş.
    İyi İzlemeler.

  • gidin çizgi film izleyin bu filmi izlemeyin..berbat ve ötesi

  • Güzelim seriyi komedi etmişler .. yetmemiş saray diye dubleks ev kiralamışlar ..

  • bilgin abi ilkkez yorum yapıyorum film güzel teşekkürler

  • Film Güzeldi izlenebilir İMDB puanı düşük ama ginede güzel film olmuş

  • Ne enterasansa filme 8.36 puan verilmiş. Bende 0.1 veryorum ederi o kadar altarnatflernizin enaz 50 film arkasına koyun öle film arayın eline sağlık admin emek emektitr uğraşıp yüklemişsin, herkeze iyi seyirler bol eğlenceler ”Son sözlerim bu film için değildir”

  • super bence elinize saglık sayın admin

  • Film güzeldi ama akrep kralın diğer filmleri gibi olmamış burda bilim kullanılmış. 🙂

  • mümkünse izlemeyin. Kendinize ayıracak bi vakit bulun reklamları felan izleyin daha cok eğlenirsiniz

  • Film 10 dakikada bitti.Bu yaptıkları filmle seri çöp oldu .
    Ne hikayeye uyum ne hikayenin devamı hatta sonu bile çok saçma.
    boş zamanınızda bile izlenmez.

  • izlenicek bi film ama çokta kalite beklemeyin..

  • ben hıc beğenmedım benım notum 3 bıle fazla dandık bır film bosa zaman hıc bulaşmayın saygılar

  • güzel filmdi puanı az olmuş sanki

  • keyifli bir film.izlenince pişmanlık duyulmaz.10 gün öncesinden izleme fırsatını da bizlere sunduğum için teşekkürler bilgin

  • helal olsun Bilgin yine yaptin yapacagini tesekkurler izliyorum simdi

  • helal olsun bilgin ne bu hız teşekkürler .arkadaşlar film güzel izlenir 10/8 benim notum.

  • İMDB puanının hakkını vermiş. Anladınız siz ne demek istediğimi.

  • akrep kral serisini hiç sevmedim.bu filmde eh işte idare eder cinsten olmuş.
    neden bakıyorsun o zaman dersenizde eski zaman kılınçlı oklu savaş filmlerini severim o yüzden baktım

  • Vizyon Tarihi: 21 Ocak 2015 ulan sanki filmi kendın cekmıs gibi neyın havasını atıyorsun bı gun gelır ınersın dıbe o zaman gorursun sen vızyon tarıhını :s Sankı fılmı kendı cektı adama bak ya

  • İzlenebilir fakat daha önceki seriler kadar kaliteli olmadığını düşünüyorum. İyi seyirler..

  • dıveyni jansın 😀 😀 😀 bu adam yoksa izlenmez.ama bakalım belki güzeldir

  • düşük almış ama yinede 1 2 3 gibi izlemeye değer film

  • herkesin izleme türü farklıdır seven olur sevmeyen olur ben beğendim her yoruma bakıp da izlememezlik yapmayın .İzlemenizi tavsiye ederim .