facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Alaska 2015 Türkçe Dublaj izle |



"Alaska 2015 Türkçe Dublaj izle" için 23 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Ali greent Ali greent Kasım 23rd, 2016 saat 04:34

    Hacilar siddetle tavsiye ederim hemen izleyin.

  2. HEROMAN HEROMAN Kasım 23rd, 2016 saat 05:37

    Filimin BI AMACI YOK. AMA ZAMANINIZ VARSA IZLENIR GUZEL FILM YANİ

  3. Emre Emre Kasım 24th, 2016 saat 00:24

    Hayatımda ilk defa bir filme yorum yazıyorum gördüğüm en iyi filmlerden birisi sözü uzatmaya gerek yok izleyin.

  4. Şener Şener Kasım 25th, 2016 saat 19:21

    Güzel film. İzleyin. Teşekkürler Bilgin…

  5. fulya fulya Kasım 26th, 2016 saat 17:30

    guzel bı fılmdı…

  6. özlem özlem Kasım 27th, 2016 saat 05:07

    Uzun soluklu güzel bir aşk dramı. Beğeneceğinize eminim

  7. MUSTAFA MUSTAFA Kasım 27th, 2016 saat 13:40

    TÜRK
    FİLİMLER SEYRETMEYİ SEVERİM

  8. Rzy Zcn Rzy Zcn Kasım 27th, 2016 saat 19:10

    Başta sadece bakar geçerim dedim ama etkiledi beni. Güzel bir aşk hikayesi…

  9. furkan furkan Kasım 28th, 2016 saat 00:59

    bence baya iyi

  10. Mert Mert Kasım 29th, 2016 saat 01:20

    Güzel film

  11. murat murat Kasım 30th, 2016 saat 21:33

    Uzun ve gerçekçi hikaye bu kadar güzel işlenebilir.Bence bu türün iyilerinden olmuş.İzleyin.Teşekkürler admin

  12. Caner Caner Aralık 4th, 2016 saat 17:21

    böyle kız düşman başına. adamın hayatını kaydırdı hemde 2 kez

  13. Asiman Asiman Aralık 5th, 2016 saat 02:18

    Film çox gözəl əməyi geçən hər kəsə təşəkkürlər

  14. Maviş Maviş Aralık 8th, 2016 saat 04:17

    Muhteşem

  15. DramaQueen DramaQueen Aralık 11th, 2016 saat 21:49

    İzleyeli 1hafta filan oldu hala kafamda dönüp duran film. İzleyin..

  16. Hülya Hülya Aralık 13th, 2016 saat 02:51

    adamdaki de ne aşkmış yahu bravo ben olsam bu şapşal kadını tekmelerdim

  17. Feyza Feyza Aralık 18th, 2016 saat 17:02

    İniş çıkışlara rağmen tutkulu bir aşkın ayakta dimdik duruşu izlemek isteyenlere aşkı sevenlere

  18. Asya Asya Aralık 25th, 2016 saat 02:44

    Harika bir film mutlaka izleyin superrr

  19. Psychologist Psychologist Ocak 3rd, 2017 saat 03:58

    Arkadaşlar merhaba. Film izlerken konunun nasil işlendigine cok dikkat eden biriyim. Sevginin ustunlugu elbette kabul edilmeli. Ama kulturel farkliliklar her zaman goz onunde bulunur. Ve siz bu filmi izlerken ön yargilarinizi kendinize uyarlayarak yenebilir ve kendinizle sentezleye bilirsiniz. Filmi izlemenizi öneriyorum. bu filmi izledikten sonra size 3 Renk: diye bir film var. Kirmizi, mavi ve beyaz. BEYAZ olan filmi izleyin. 3 RENK; BEYAZ…

  20. merve merve Ocak 6th, 2017 saat 09:18

    çok güzel bir aşk filmi.hiç aşk filmi izlemeyen ben bu filme bayıldım.herkes izlemeli.

  21. seçil seçil Ocak 10th, 2017 saat 15:48

    bu kadar güzel bir aşk filmi izlememiştim.Hala etkisindeyim bayıldım aşk budur işte tereddütsüz izleyebilirsiniz

  22. NKnkNk NKnkNk Ocak 10th, 2017 saat 21:32

    uzak durun, yok sayın ne yaparsanız yapın ama milyar tane güzel film varken bununla vakit harcamayın. Bu arada yeminle ilk kez yorum yazıyorum. Nefretimsi bir hisle…

  23. Kaptan Kaptan Ocak 19th, 2017 saat 03:26

    Arkadaşlar bende ilk deda yorum yazıyorum kusura bakmayın ama film baştan aşağı saçmalıklarla dolu birtane avrupa fahişesiyle bir tane şerefsizin tamda birbirini bulduğu durduk yere kızın erkeği aldattığı çok normal bir durummuş gibi artık bizim insanımız da normal karşılıyor erkeğin gözünü bürümüş bir para hırsı saçma salak ahlaksızca çekilmiş AŞKLA alakası olmayan avrupanın şımarık p..çlerinin hayatını anlatıyor…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.