Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Cannes'ın en çok konuşulan filmlerinden olan Annemi Öldürdüm, aynı zamanda Kanada'nın Oscar aday adayı oldu. Filmin merkezinde, annesini sevmeyen eşcinsel lise öğrencisi Hubert var. Annesinin düzenbazca manevralarından ve suçluluktan bunalmış, onu küçümsemekten kendini alamıyor. Bu aşk/nefret ilişkisinin kafa karışıklığıyla Hubert ergenliğin gizemlerine sürükleniyor. Henüz yirmi yaşındaki Xavier Dolan yazıp yönettiği ve başrolünde oynadığı ilk filminde son derece açık sözlü. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Biyografi, Dram, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 37 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • uzun sahneler ve betimlemeler olabilir ama asla kötü bir film değil.

  • çok çok teşekkür ederim. Harika bir film izledim. Kendi içimizde derinlerde bir yolculuk için özel bir yaklaşım.Görüntü yönetmenliği,oyunculuklar ve sesler de çok başarılı.Ben mutlaka izlenmeli ve düşünülmeli diyorum. Sorgulamadan yaşamaya alışmış kimselere göre olmadığını belirtmem gerek. Özel bir film.

  • çok güzel psikolojik bi filmdi. insanların anlamaması normal. illa ilginç bi sonu olması gerekmiyo hatta sonu olmasa da olur. annenin ve kendisinin psikolojisini çok güzel yansıtmış. yalnız entelektüel tek l ile yazılır.

  • Film idare eder. part 4 deki dk 13:07 deki sarkının adını bilen warmı acill

  • Baya eleştirilmiş fakat ben çok beğendim teşekkürler bilgin . 🙂 Böyle filmlerde izlenilmeli hep hollywood filmleri izlicek değiliz ya .

  • Her flim güzel olcak diye bişey yok ..ama bu flimi arkadaşlar izlemeyin çok sıkıcı

  • Özellikle aile ilişkilerindeki psikolojinin derinlerine inebileceğiniz mükemmel bir eser. Yayınlandığı her yerde olay olan ve bir çok akademik ortamda insan psikolojisine örnek yapıtlardan birisi olarak gösterilen bir film. Üstelik filmin senaryosu, yönetmenliği ve prodüksüyonu da, başrolünde 16 yaşındaki Hubert’ı canlandıran, henüz 20 yaşında olan Xavier Dolan tarafından gerçekleştirilmesi de ilerideki yapıtları için oldukça gelecek vaadeden bir unsurdur.

    Böyle bir filmin üzerine kalkıp film kalitesi düşüyor eleştirileri yapabilmek için, tüm dünya sinemasından ve bunların entellektüel derinliklerinden oldukça bihaber olmak lazım. Belki sırf başroldeki karakterin cinsel kimliğine, tuttuğu takıma veya idelojik durumuna dair oluşan bir fobik refleksle, eserin içerdiği tüm mesajları kaçırma hatasına düşülebiliyor. Yorumlarda bulunurken en büyük handikap, salt kişisel veya toplumsal bazı yargılarla bir eserin kalitesini derecelendirme yanılgısı.

    Örneğin bir aksiyonseverin, heyecan ve haz aralığı sürekli hareket halindeki görsel etkileşimleri üzerine kurgulandığından, psikolojik derinliği olan bir filmden sıkılması oldukça doğaldır. Çünkü filmin mesajını izleyiciye aktarımları için herhangi bir fiziksel hareket temasına ihtiyacı olmayabilir. Fakat derinlik aramayan, anlık heyecan ve fiziksel görselliği tek haz kriteri olarak belirleyenlerin, genel bir kalite eleştirisinde bulunmaları oldukça traji-komik örneklere neden olabiliyor..

  • yorumları çoğunlukla okudum bu filmin alakası yok dediklenizle unutmayalım ki, çocuk idik yatişkin olduk ,anne baba olduk çocuklarımıza sahip çıkalım onları dinlemeye öğrenelim buna felsefe gerekmiyo basit bir yaşam teşekürler izlemeye değer

  • Aykut sen ne ayaksın kardeş ??? 🙂

  • arkadaş birinizde film için yorum yapın yaaa…ayrıca çok biliyorsanız kendiniz yapın bu işi…herkes herşeyi ne çok bilir olmuş yahu…bidaha yorum falan okumayacağım yaa direk filmi izlemek lazım…yoksa insanın bütün hevesi kaçıyor sizin gibiler yüzünden…(

  • aykut bu sana son cevabım kardeşim ben de erzurumluyum (ispir) bu yüzden yazdıklarından bir kez daha utandım evet erzurumda odtu yok ama birşey olmak için odtüye gerek de yok o yüzden silahlarla yorma kendini kafanı kitaplara göm belki senden de olur..

  • Film gerçekten harika,tamamiyle duygu yüklü.Ama olmadık yerdee bitirdiler filmi. :))

  • Admin hayali aşıkları da koyarmısın.Xavier dolan filmlerini anlamanızı beklemiyordum zaten hemen patlamışsınız admine allah bilir içinde eşcinsellik örnekleri var diyedir bu saldırganlıgınız xavier dolana bayılıyorum bende hem yönetmen hem oyuncu hemde bu yaşta yani birşey diyemiyorum.

  • Cannal erzurumda odtü vardı da biz mi okumadık. burda binbir imkansızlık içinde lise bitirdik gündüz okuduk gece 12’ye kadar çalıştık niye? millet bize cahil demesin diye bizden sonraki neslimiz daha yararlı birey olsun diye. olabilir neden olmasın ama ben sosyolojiyle bi alakası olduğunu katiyen düşünmüyorum. ayrıca böyle tanımadığın insanlara cahil demek büyük saygısızlık büyük ayıptır. dışarda söyleme topuğuna sıkarlar 🙂 hadi ben sıkmam ama millet için garanti veremem. mümkün olduğunca bu tür sözleri klavyede sarfetmeye uğraş. sanada hayata sonsuz başarılar.

  • bilgin seni çok övdük vallaha nazar değdi ama yine 1 numarasın sitende sorun yok filmler sorun adam akıllı film yapmıyolar artık

  • kendi ergenliğimi annemle çatışmalarımı gördüm gerçekten ergenliğin ulusu her yerrde aynı hrt kültürde xavier dolana bayılıyorum onu yeni keşvettim diyaloglar ona ait ve şiir gibi konuşuyo oyujncu yönetmeneditöe her şey o bir dahi filmi harika ep böyle kaliteli filmler izlemek istiyorum
    teşekkür

  • Film hakkatten çok iyiydi . üstteki yorumları okudum da çok ahmahça geldi bana , tamam olabilir sitede bazı filmler kötü olabilir ama kabul edin bu iyiydi . Tek sıkıntım şu filmde oynayan kadın yemek yemeği bilmiyo 😀 yuuh ya o nasıl yio öyle 😀 Sonuda iyi bitti yani 😀 her neyse çok uzattım 😀 Fİlm çookk iyi ! 😀

  • aykut cahilliğin korkutucu boyutlarda o yüzden sana cevap vermeye gerek duymuyorum hayatta başarılar sana =)

  • film imdb den 7,2 almış…ama bu çocuk filmlerinde eşcinsel olduğunu gözüne gözüne sokuyor..bu ihtiyaç duyulmayacak bişy ama 🙂 🙂

  • benim takip ettiğim üç film sitesi var…filmifulizle de bunlardan biri…ama gerçektende izlenebilr film yok şuanda…diğer sitelerede bi gözgezdirin ama yok..hepside sırf yeni film olsun diye yüklüyor.iyi filmler şuanda piyasada yok.ama yinede son yüklenen filmler diğer sitelere göre bi tık ilerde.dvd cilerde bile film yok.hepsi eften püften filmler.

  • aynen ya.. sırf yüklemiş olmak için yüklenmiş filmler..

  • Filmin;

    Felsefesi: İçinde bulunduğunuz yaşamda “Olmak ya da Olmamak”..!

    Psikolojisi: Parçalanmış aile yapılarını oluşturan hastalıklı dengesiz bireylerin birbirleriyle yine hastalıklı ve dengesiz ilişkileri..!

    Sosyolojisi: İçinde yaşadığınız toplumu oluşturan aile yapıları; eğer her 10 aileden 4’ü yukarıda özetlendiği gibiyse, “artık bu toplum dejenere olmuştur” şeklinde bir genelleme yapayım mı acaba diye düşünmeye başlarsınız. Eğer her 10 aileden 5’i bu durumdaysa, sözkonusu genellemeyi yapmaya artık karar verir, yapar ve bu arada tüm toplumsal tepkileri de üzerinize çekersiniz. Bu oran, her 10 aileden 6’sı düzeyine geldiğinde ise ne yaptığınız genellemenin bir hükmü kalır, ne de sizin bu konuda düşündüklerinizin. “Adaaam sende..! Memleketi ben mi kurtarıcam anasını satiim” deyip bu konuda bildiğiniz her şeyi unutup, kendinizi çoktan dejenere olmuş bir toplumun akışına bırakır, sürünün bir parçası olarak sorumsuz, sorunsuz kısaca mutlu bir şekilde yaşamınıza devam edersiniz.

    Matematiği: Her zaman; 2 + 2 = 3… 4 + 4 = 7… 5 + 5 = 9’dur..! Çünkü hep bir şeyler eksiktir.

    Geometrisi: Doğruların eğri olarak algılandığı tek boyutlu akıl düzlemlerinde eğriler de doğru olarak kabul görür maalesef..!

    Genel Yorumu: Birliğine dahil olmak için kapısında maymun olup türlü şaklabanlıklar yaptığımız “Gelişmiş Avrupa”nın (!) tüm umutlarını bağladığı gençliğin acınası geleceği..! Peeehhh..!!! 🙂

  • Kesinlikle harika bir filmdi ANLAYAna tabi.. admin harika bir film siten var sorunsuz film izliyorum gayette aradığım filmleri bulabiliyorum BU Filmin yapımcısınn önnde eğilmek bile gerekebilir çünkü kimse kolay kolay bu tarz da düşünemez ben çok etkilendim baştaki 3 yazıyı takmıyorum çünkü onlar film izlediklerini sanan kişiler ellerine sağlık admin =D

  • Arkadaslar siz bildiğin hainsiniz ya bundan 1 önceki filme baktım bilgin süpersin bilgin 1 numarasın yazmasını bılene arkadaslar şimdi ise yok kötülesmeye basladı yok oyle yok boyle arkaslar tamam eleştiri olur fakar siteyi ve admini burda kmsenın kotuelemeye hakkı yok bu admın ın buraya verdiği emeğin binde bir ini sadece linke tıklayarak film izleyen bir zihniyetten anca böyle şikayetler gelir saygılar..

  • Özel bir film, aksiyon arayanlar başka kapıya, böyle farklı filmleri izleyebilmek güzel, teşekkürler Bilgin

  • ben hiçbirinize katılmıyorum film vardı da admin mi yüklemedi? alt katımda dvdci var arkadaşım yok arkadaş piyasada yeni güzel film yok ya. adam kendi mi çekip buraya yüklesin.
    Ayrıca cannal bu film matematik ve beden derslerinde de okutuldu üzerinde çok tartışıldı işin içinden çıkılamadı 🙂 yeni hazırlanan içine alevilik koyulan din kültürü ve ahlak bilgisi ders kitabında da yer alcak 🙂 yav felsefe hadi neyse diyorum psikoloji tamam öğrencilere izletilebilir normal ama sosyoloji ne alaka toplumun yapısını işleyişini inceliyo burda burda bi terör yad bi spor yokki. adamın biri annesini öldürdü sen bunu bütün topluma yükleyip sosyolojiyle nasıl sınıflandırırsın. bu filmi sosyoloji dersinde izletip öğrencilere tez hazırlayın diyen hocanın mübarek ellerini öperim be :)neyse tutamadım kendimi yine.
    film güzel değil kötü değil fena değil. bende anlamadım sinirlendiriyolar adamı 🙂

  • admin kimseye aldırma bu site en iyisi bunu bil yeter izlemeyenler izlemesinler aldırma

  • filmi begendım. ızlıcek arkadasalara fılm psıkolojı fılmı yanı bı son beklemeyın : )
    amerikan fılmlerinin cerez ve tuketım fılmlerı gb degıl…

  • aynen arklara katılıyorum düşüriosun yavas yavas

  • evet aynen

  • bende itinayla katılıyorumm..

  • Angel ,Berat ve Serkan yorumlarınızı bu filmin altına yazmanız çok büyük bir talihsizlik olmuş yerdiğiniz bu film felsefe,psikoloji ve sosyoloji derslerinde okutulmuş ,üzerine ödevler ve tezler yazılmış bir yapıttır.Gidip dvd sini almadığınız müddetçe de online izleme şansınız yoktur ama tabi anlayana…. yükleyen arkadaşa teşekkürler ve selamlar

  • Bencede arkadaşlara katılıyorum tavisye ettiğim tüm arkadaşlarım maalesef Bune beee diyorlar en az 20 kişi…. Kararı sen ver mutlaka bir sayacın vardır…

  • Web siten güzel ama rakiplerinde neler yaptığına bakmak lazım arada sırada… Her gün bu sitede film izlerken bu aralar burda bulamadıklarımı başka sitelerde bulur ve izler oldum. Filme puanım yok, çünkü izleyecek keyif kalmadı.

  • kesinlikle katılıyorum.

  • admin son zamanlarda gerçekten doğru dürüst izlenecek tek film yüklemedin. site çok beğenildi ama bu filimlerle yakaladığı başarı düşüyor.dikkate alırsın veya almassın bu sana kalmış.Kolay gelsin.

  • son zamanlarda kaliteli bir izleme şansı bulamadık admin.saygılar…