Bir ay süreyle parasız, pulsuz, mevkisiz gezen bir adam bazı gerçeklerle yüzleşecektir. Varlıklı ve başarılı bir işadamı olan Ferro Olivetti, sosyal statüsünün avantajlarının tadını çıkaran bir adamdır. Ta ki babasının vasiyeti üzerine tüm bu ayrıcalıklardan uzak bir ay geçirmek durumda kalana dek.... İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Dram, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 49 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • İzleyin mükemmel film.

  • hakikaten güzeldi ya çok çok güzeldi..

  • harika bir film teşekkürler…

  • film mutlaka izlenmesi gereken mükkemmel ötesi..çok ama çok beğendik (7 kişi izledik herkes çok beğendi)

  • filmi izlerken internetim koptuğu için filmi tamamen indirmiş gibi gösteriyor ama bir süreden sonrasını izletmiyor çözümü bilen var mı ? Bilgin bir önerin var mı ?

  • Çok hoş ve derslerle dolu bir film. Milyarderin babası tam eski toprak çocuğunu da eski terbiye yöntemleriyle sağlam karakterli yetiştirmiş. O da geniş gönlüyle iyilik edenlere karşılığını verdi. Helal olsun. Ne diyelim onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine :-))))))))) Bilgin sana da teşekkürler. İnsani değerleri yeni kuşaklara öğretmek için bu tür filmleri arttırman dileğiyle.

  • Bayıldım 😀

  • sıkılımadan ızledım bence güzeldii..

  • izlenir güzeldi

  • çok eğlenceli ve komik…süperrr ya tek kelimeyle…

  • berbat sakın izlemeyin!!!!!!!!!!

  • izlenebilir güzel film..

  • eğlenceli film gerçekten. romantik komedi.
    Ben sevdim:)

  • çok hoş insanda tarif edilemez bir haz bırakıyor yalın ve karmaşk olmamasıda bunda etkili bence elinize sağlk

  • arkadaşlar gerçekten süper ötesi bir film izlemenizi tavsiye ederim benim gibi fim konusunda kıl bi insan bile beğendiyse hepiniz beğenirsiniz emin olun 😀

  • güzel ve eğlenceli bir filmmmm Teşekkürler Bilgin Kardeş. Eline Koluna Sağlık .

  • güzel film…insanı derinden gülümsetiyor..

  • keyifli güzel bi filmdi

  • Gerçekten Siteyi uzun yıllardır takip ediyorum.. Herzaman oLdugu gibi Başarıların devam ediyo bilgin kardeşim.. Film izlenilebilir eglenceli.. Başarıların devamını dilerim bilgin kardeşim..

  • iyiymiş:)

  • şimdi açıldı
    teşekkürler

  • bilgin yeni film eklermisin romatik komedi sitedekilern hepsini izledm şimdiden tşkler…….:)

  • güzel bir filmdi, gerçek aşk budur işte:))) yalnız 4.part bozuk çıktı başka yerden izlemek zorunda kaldım

    • @HALİME Kontrol ettim açılıyor 🙂

  • eğlenceli bir film sıkılmadan zevk alarak seyredebilirsiniz 10/7

  • UZUN ZAMANDIR BÖYLE HOŞ BİR FİLM İZLEMEMİŞTİM KADINLARIN NEKADAR SAF NİYETLİ OLDUKLARINA DAİR İYİ BİR ÖRNEK TÜM KADINLARA TAVSİYE EDERİM KOMİK BİR OKADARDA DÜŞÜNDÜRÜCÜ 10/9
    BİLGİNİN DİKKATİNE!!!!!!!!!!!!!TEMPLE GRANDİN FİLMİNİ YÜKLERSEN KALİTELİ FİLM İZLEYİCİLERİNE GERÇEK BİR HEDİYE OLUR.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

  • hoş film

  • enteresan bi film. zevkliğ ve eğlenceli tavsiye ederim…
    tşkler bilgin

  • seyredilir

  • beğeniyLe izLedim… şiddetLe tavsiye buyruLur…

  • GÜZEL FİLM VEDE KOMİK TAVSİYE EDERİM.

  • açıkçası film sıkar diye düşündüm ama konusu ve işleyişi gerçekten güzel.içinden ders te cıkarılması gereken sıkılmadan izlenebilinecek bir film…7 puanı hakediyor dolu dolu:)

  • çok keyifli bir filmdi. iyi seyirler.
    teşekkurler bilgin 😉

  • eee ne demişler,kimin ne olduğu belli olmaz,hayat ona güzel bir ders verdi,ve gerçek aşkı buldu,sonu mutlu filimlere bayılıyorum.tşkler

  • İyilik Yap Denize At 🙂 Teşekkürler Bilgin Kardeş. Eline Koluna Sağlık .

  • güzel ve eğlenceli bir filmmmm

  • Teşekkürler Bilgin,
    harikaaaaa çok fazla tebessüm ettiren bir film iyiki izlemişim ihtiyacım vardı.

  • keyifle izlenebilir. teşekkürler .

  • Eglendiren, ayni zamanda dusunduren, anlamak isteyene coook sey veren oldukca guzel bir film. Zaman kaybi degil. Izlenmesi tavsiye olunur.

  • 10-7 izlenilebilir izleyin konusunu anliyacaksiniz.beniceginiz bi konusu var.

  • eğlenceli hoş bir film tavsiye ederim Teşekkürler bilgin adamımsın 🙂

  • bilginnnn yeni film eklicekmsin sitede izlemdiğim film kalmadı yeni filmm acilll :DDD

  • güzel film

  • Bilgin öncelikle çok güzel bir site teşekkür ederiz 5. bölüm başından itibaren film çalışmıyor
    bakabilirseniz seviniriz

    • @su Teşekkürler Kontrol ettim açılıyor Tekrar denermisiniz.

  • mükemmel 😀

  • Teşekkürler Bilgin kardeş sitenin bağımlısı oldum. Acaba bundan kurtulmak için doktora gitsem bana bir tedavi önerebilirler mi? Pek umrumdada değil. http://www.filmifullizle.org'a bağımlılığım bir ömür boyu devam etsin istiyorum. Film güzel izlemeye değer.

  • eğlenceli bir flim.teşekkürler..

  • hala izlemedim.Ama izliyicem simdi.sonra yorum yaparim