Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

[tab: Fragman]

[tab: Part 1]

[tab: Part 2]

[tab: Part 3]

[tab: Part 4]

[tab: Tek Part VK]

(imdb: 5.8 ) 29. yaş gününü kutladıktan sonra sevgilisiyle beraber uykuya dalan Marie uyandığında bambaşka gerçeklerle karşılaşır. 10 yaşında bir çocuğu olan anne, zengin bir iş kadını ve çok sevdiği adamla düşman iki yabancı olarak uyanmıştır. Gençliğinde çok sevdiği insanların hiç biri hayatta değildir. Marie, onları nasıl kaybettiğiyle ilgili olarak kendisini sorgular. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Dram, Gizem, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 37 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • fılm aKıcı ama sonu cok sacma bıtıyo

  • güzel bi filmdi ancak sonu güzel bağlanacak derken birden bitti anlamsız olmuş daha güzel bir final olabilirdi

  • Son zamanlarda seyrettiğim en güzel film.Bu filmi seyrettikten sonra buna benzeyen yeni film var mı arayışına girdim.Çok beğendim hemde çok özellikle evli hanımların seyretmesini tavsiye ederim.

  • ben ne zaman bu kadar kötü oldum dediya arada kendimize sormalıyızz…teşekkürler Bilgin…

  • güzellll…

  • Filmin hiç bitmesini istemedim..Son yılların en güzel filmi bence..Senaryosu 10 numara , zaten Juliette Binoche nin oynadığı film kötü olmaz..Kaçırırsanız, hata edersiniz

  • MÜKEMMEL Bİ FİLM TEK KELİMEYLE BİTTİM AĞLADIM RESMEN LÜTFEN DUYGUSAL BİRİYSENİZ İZLEYİN …

  • çok güzel ve değişik bir konu, muhteşem bir anlatım….çok sevdim.

  • Öylesine izleyeyim dedim ama kanım dondu yaa..Apışıp kaldım filme..Böyle bir senaryo olur mu!! Mükemmel ötesi..Kesinlikle izleyin derim..

  • film güzeldi insan kendini kaptırıyor fakat sonu birden bitti yani ne olacak şimdi derken film bitiyor…

  • güzel film….tavsiye ederim

  • izlenmeye değer , belki mükemmel değil ama hislerinizi harekete geçirebilir.kaybetmekten ne kadar korktuğunuzu hissedebilrsiniz. duygusal biriyseniz izleyin..

  • film değişik ilginç sonuna kadar izletiyor.ancak farklıbir final olabilirdi bence sonunu baglayamamışlar.

  • ilginç degişik bir film.

  • bilgin filmi alt yazili nasil izleye bilirim

  • filmi izlemek istiyorum.saygılarım la.

  • filmi beğendim.sağolun.

  • filmi izlemek istiyorum.saygılarım la.

  • @Bilgin slm neden buaralar izlemek istediğim filmleri video bulunamadı diyor:(

    • @funda Kontrol ettim sorunsuz açılıyor

  • sakin izlemeyin zaman Kaybi

  • teşekkürler Bilgin

  • çok güzeldi

  • gerçekten güzel bir film.tavsiye ederim.

  • berbat bir film tam bir zaman kaybı hiçbir şey yapmasaydım vaktimi daha iyi değerlendirirdim.

  • ben mesaj atmayı unutmuşum izledikten sonra. çok güzelmiş çok beğendim. çok duygusal

  • Güzel bir film teşekkürler herkese iyi seyirler dilerim.

  • güzel bir film di beğendim

  • guzel fılm bastan sıkıcı olabılır ama ılkparttan sonra icinde kalıyorsunuz fılmın

  • çok güzeldi tereddütte kalmayın

  • AMA BENCE ALT YAZILI OLANINI İZLEMELİSİNİZ…TÜRÇE DUBLAJ DA HİSLER VE SESLENDİRME SAHİCİ OLMAMIŞ GERÇEKTEN..

  • Bilgin, Filmin adının çevirisi yanlış. “La vie d’une autre ” Fransızca “Başka bir yaşam” demek. Bu arada film güzel. Ellerine sağlık.

  • cok begendim. tavsiye ederim.

  • ÇOK DAHA GÜZEL YANSITILABİLİRDİ AMA HİÇ SIKILMADAN İZLEDİM…EKŞIN AKSİYON SEVENLER İÇİN SIKICI OLABİLİR 🙂 AMA İLGİNÇTİ YANİ :):)

  • peki değerlendirmeni bekleriz bende şimdi izlemeye başlıyorum iyi seyirler

  • enteresan bir film

  • çok beğendim güzel izliyorum daha yarısındayım bitirince yeniden mesaj atarım