Fragman Tek Parça OP


İMDB: 6.7 ( 25.298 ) Batman: The Killing Joke’ta Joker’ın geçmişine dair bir yolculuk anlatılıyor. Joker geçmişte hamile karısına bakmakta zorlanan başarısız bir komedyen olarak gösterilir. Geçim zorlukları yüzünden suça karışırken Batman ile yolları birleşen ve aralarındaki itişme nedeniyle bir kimya fabrikasındaki atıkların içine düşen karakterimiz, bu atıkların içinden bembeyaz bir ten, hasta bir akıl ve o meşhur gülümsemesiyle çıkar ve komedyenin ölümüyle Batman evreninin en büyük kötü karakterlerinden biri olan Joker doğar. İyi seyirler filmifullizle.org

6 ay önce eklendi.

2016 Filmleri, Aksiyon, Animasyon, Dram, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 15 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Şu joker türkiyedede olsaya eminim çok iyi bir ikili oluruz.
    Ben herkezden farklı olarak batmane uyuz oluyorum rahat bırak adamı
    Hem yahu sen kim oluyorsunda engellemeye kalkıyorsun jokeri yani hangi sıfatla
    Zenginsin diye adam mı oldun.
    Bu arada jokere ve joker ruhlu insanlara mrsajım var doğru yoldasınız 😀

  • batwomana yaptıklarından sonra ilginçççç

  • emeğine sağlık

  • yoooww cidden filmin sonu mudur?:s şaka gibi yaa:/

  • Yaaa çok iyiydi özellikle sonu çok ağlattı beni dost olmalarına sevindim

  • Şimdiye kadar Batman’le alakalı izlediğim en kötü yapım. Türkçe olduğundanmıdır bilinmez dialoglar çok kötü, Batman birsürü insanla muhabbet ediyor gülüyor eğleniyor, böyle batman mi olur. Batwoman da sanki robin gibi olmuş, söz dinlemez kafasına göre takılır. Hikayede bir derinlik yok, jokerin joker olma sahnesi de bi komik olmuş. Daha çok cocuklara hitab eden bir anime olmuş. Filmin sonu falan gerçekten kötüydü. Eğer düzgün birşeyler izlemek istiyorsanız, under the red hood izleyin, son zamanlarda cıkan en iyi batman animelerinden(2010 yapımı olmasına rağmen üstüne çok güzel bir anime çıkmadı)

  • jokerin yapımı çok kötü ve iğrenç diğer joker karakterleri daha iyiydi

  • batman bu tür serisinden ilk izliyorum ve 2 sorum var.?
    1.batman orda öldümü film isminden dolayı bölye düşünüyorum?
    2.si ise bu bir serimi ve devamı varmı tr alt yazı yada tr dublaj ???

  • cokk guzeldi.bence daha cok batman bolumleri paylawirsaniz sevinirim.

  • sonu aşırı saçma olmuş

  • gerçek bir joker hayranı olarak filmin son sahnesinde çok duygulandım ama keşke bitmeseydi dediğim ve kafamda soru işareti bırakan yerler oldu

  • kostümler çok iyi değil justice league deki gibi olabilirdi kostümler

  • En sondaki sahne cok guzeldi filmi izledigim icin mutluyum sizde izleyin 🙂

  • ben yandım siz yanmayın sonu filmi mahvetmiş

  • konu biraz daha karanlık işlenmiş 🙂 ben çok beğendim kesinlikle izleyin