facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Batman ve Robin – 2015 Türkçe Dublaj izle |



"Batman ve Robin – 2015 Türkçe Dublaj izle" için 23 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. okan okan Mayıs 16th, 2015 saat 21:08

    ah be bilgin bide şunların altyazılı versiyonlarını koysanda tadından yenmese

  2. mehmet mehmet Mayıs 17th, 2015 saat 13:49

    çok güzel bence

  3. GreYWoLF GreYWoLF Mayıs 17th, 2015 saat 14:21

    Babalar ile oğulları, dayılar amcalar ve yeğenleri mutlaka izlemeli. Güzel film.

  4. bugra bugra Mayıs 19th, 2015 saat 00:05

    @GreYWoLF Abi kardes izleyezmi hi izleyemezmi 🙁 :'( :'(

  5. tolga tolga Mayıs 20th, 2015 saat 01:01

    Baya kötü Batman acınası gösterilmiş Robin ön plana çıkmış batman çaresizi oynamış bence bu film batman alaşağı etti batmandan soğuttu

  6. Fatih Fatih Haziran 3rd, 2015 saat 08:51

    @tolga öncelikle selam batman ön plana çıkarmışlar diyordun öyle değilmi sen bunun birincisini izlememişsin hem nedir bu sürekli batman olcak nightwing robin olamaz

  7. Kimse Kimse Haziran 12th, 2015 saat 22:27

    1.16.10 robin daha 10 yaşında bir çocuk diyor. 10 yaşındaki çocuk Batman ile nasıl dövüşebilir

  8. ali ali Haziran 16th, 2015 saat 00:53

    dc şirketine bak bu filmle batmanın karizmasını tamamıyle bitirmiş 10 yaşındaki veletten dayak yiyor ulan cocugu olabilir gen mirasından güçlüdür felan eyvallah ta batman o kadar özelliği her şeyden önce tecrubesiyle,deneyimle aldı

  9. bilinmeyen bilinmeyen Haziran 17th, 2015 saat 18:59

    bence güzel ya ama 10 yaşındaki çocuğu nasıl ta kutuplara gitsin onu anlamadım ya ? bilen varsa yorum atsın

  10. Hasan kaan akçay Hasan kaan akçay Haziran 19th, 2015 saat 15:45

    Bence Robin geri dönüyor diye bir film daha yapılmalı

  11. emir emir Haziran 30th, 2015 saat 13:30

    güzel

  12. ilayda ilayda Temmuz 1st, 2015 saat 15:58

    Robin kutba gitmedi ki sadece çok yüksek dağların üstündeydi . Ayrıca betmen’in robine yenilme sebebi kavgalarının sonuna doğru düşerken betmen robin’i korumak için robini kucağına aldı ve aşağıya o çarptı ve robin’in düşüşünü yumuşattı son olarak zaten robin çok küçükken beridir çok fazla eğitim alıyor ama betmen sadece ailesi öldükten sonra kendi eğitti betmen zaten robin’e çok zarar vermek istemiyordu ama robin var gücüyle betmen’e saldırdı . Ben filmi 13 kere izledim ve hala bıkmadım . Bencede robin dönüyor adlı bir film yapmalılar kesinlikle izlerdim . Betmen’in Oğlu adlı Filmi izlediniz mi? Ben robin karakterine bayılıyorum .

  13. Kumsal Kumsal Temmuz 4th, 2015 saat 17:58

    Arkadaşlar bir kere baba ve oğulun kavga etme durumu çok saçma. bunun yanında batman’in rabinden dayak yemesiye ve size bu filmi izlemeden önce son of batman (batmanın oğlu) filmini izlemenizi tavsiye ederim

  14. zeynep zeynep Temmuz 9th, 2015 saat 22:31

    Şimdi herkes batman’i arka plana almışlar, 10 yaşındaki çocuktan dayak yiyor falan diyor ama bence çok güzel bir film. Ayıca Filmin ilk kısmı çok komik. Katılan? Hem her zaman Batman ön planda olacak diye bir şey yok ve Robin Batman’ı tabi yener çünkü çocuk resmen doğduğundan itibaren usta bir süikastci olması için eğitim vermişler. Bence normal bir şey. Film süper yaa. Tekrar tekrar izlenebilinecek bir film bence.

  15. cemal cemal Temmuz 15th, 2015 saat 02:14

    batmanin oğlumu robin

  16. Arkham Arkham Temmuz 21st, 2015 saat 15:28

    Beyler öncelikle robin batmanın oğlu değildir. Bu filmi izlemedim ama öncelikle gidin bi batman 2012 yapımı kara şövalye yükseliyoru izleyin onda batman a yardım eden polis memurunun en sonda gerçek ismi robin çıkıo ve batmanın mağrasına girio benim bildiğim böyle ve robin 97 yapımı filmede çocuk deildi

  17. srd srd Temmuz 23rd, 2015 saat 01:47

    Bende diyordumki bu robin nerede 🙂

  18. hüseyin hüseyin Eylül 10th, 2015 saat 15:02

    film çok güzel

  19. Mert Ceyran Mert Ceyran Ekim 3rd, 2015 saat 16:03

    Bilgin abi bu filmleri nereden buluyon ayrıca S.A

  20. AliReis AliReis Ekim 18th, 2015 saat 03:04

    bu filmin gerçek adı son of superman vs batman olmalı

  21. burak burak Aralık 31st, 2015 saat 12:43

    acayip güzel

  22. seymen seymen Ocak 14th, 2016 saat 22:09

    arkadaşlar küçük şeylere kafanızı yormayın filmini izle begen geç 😀

  23. demirkan demirkan Ocak 21st, 2016 saat 22:06

    babam beğendi oğlu beğenmedi

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.