Fragman Tek Parça OP


James Frey’in altı kitaplık bilim-kurgu serisinden senaryosunu Al Gough ile Miles Millar’ın uyarladığı film, gezegenleri yok edilirken son anda kaçarak kendilerini kurtaran dokuz uzaylı ergenin öyküsünü anlatacak… Herbiri lise çağında olan grup üyelerinden bir tanesi, gezegenlerini yok eden düşman tarafından büyütüldüklerini fark edecek… Filme adını veren 4 numarayı Pettyfer, 6 numarayı Palmer canlandıracak. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Aksiyon, Bilim Kurgu, En Çok Yorum Alan Filmler, Fantastik, Gençlik, Gerilim, Gizem, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 300 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film güzel ama kitapları daha güzel ve seri üç kitaptan oluşuyor yani kitapları okumanızı tavsiye ederim.Hem zihniniz gelişir.

  • film acayip kısa ama güzel film

  • aynen ceren haklı bu film yanlış kugulanmış ama labiient ölümcül kaçış fıstık gibi bir film

  • arkadaşlar bu lol oyununda ki ezrael kardekteri bilginize saten googleye ezrael yazın resimden bakın cok benziyorlar film ise superdi 2 seyredişim

  • Yorumlar ne kadar kötü olursa olsun filmin konusu gerçekten dikkatimi çekti

  • konu müthiş . hayal gücü mütiş. ama eksik kalmış. efsane serilerden olabilirdi. eminim ki kitabındaki çoğu sahne atlanarak çekilmiş bu film. oyunculuk iyiydi kurgu da farklı ve güzel fakat iyi bi film değil çünkü çekim kötü çok basit ele almışlar bi filme bisürü şey sıkıştırılmaya çalışılmış ayrıntı olmadığı için beğenmedim. ayrıca seslendirmede eksik kalmış daha iyi ve daha çok aksiyon sahnesi çekilebiridi fakat bütçeden kısmaya çalışmışlar sanırım ve yetersiz buldum . 2. filmi çekerlerse bu yönlerini geliştirmeleri gerek eminim 2. filmi çekilirse çok daha güzel olabilir . teşekkürler

  • Arkadaşlar gerçekten harika denilerek anlatılamaz bir film. Bilim kurgu veya aksiyon sevenlerin kesinlikle izlemesini tavsiye ederim.

  • tek kelimeyle vasat bir film…

  • 2 si kesinlikle cıkmalı ve film bitmeli İZLEMENİZİ ÖNERİRİM DEFALARCA İZLEMEME RAMEN SIKILMADIM İYİ SEYİRLER !!!

  • izlediğim en iyi filmlerin başında geliyor inanın bana mükemmeldi……

  • Bilim Kurgu sevenler için harika bir film tavsiye ederim.

  • cok güzel film

  • konu yavaş ilerliyor bence. onun haricinde savaş sahnelerini beğendim

  • film çok güzel 2 . si ne zaman cıkacak?? 😀

  • The Host filmi de güzel izleyebilirsiniz başlarda biraz durgun gibi gelebilir ama ben çok beğendim izlemenizi tavsiye ederim

  • Bence bu filmin ismini yanlış koymuşlar 4 numara değil 6 numara olmalıymış

  • Film çok güzeldi doğru ama sonu ‘son’ gibi değildi yani nasıl anlatsam sanki eksik bir film gibiydi..

  • bence süper bir film:):)

  • harika bir Fantastik film sevenler kaçırılmasın.acaba devam filmi ne zaman çekilecek?

  • Fantastik film sevenler için kaçırılmaması gereken bir flm. Sürükleyici ve heyecanlandırıcı sahneleri oldukça fazla. Bilgin, emeğin için teşekkürler…

  • hala filmi izlemediyseniz ben hemen başlayın derim çünkü ne kaçırdığınız hakkında en ufak bir fikriniz bile yok 😀

  • Kitabını okudum.Gayet başarılı bence. 4. izleyişim hala bıkmıyorum

  • izlemeye değer bilim kurgu sevenler tercih edebilir

  • sakın kaçırmayın . harika film diye buna denir… süpersiniz…

  • Ben 2. kez izliyorum süper bir film herkese öneririm.

  • bu film çok güzel ya bayıldım ben filmin ingilizce söyleyişinde bile bişey far ı am number four ben 4 numara abi çok iyi ya 😉

  • ama siteniz güzel filmler için sağol admin

  • Arkadaşlar dikkat ettinizmi bilmiyorum 37:55 dakikada kızın albümünde Türkiye haritası var ve kız resmini TÜrkiyenin üzerine yapıştırmış güzel bişey bu hoşuma gitti film çok iyi bu arada doğaüstü şeyler :))

  • muhteseem

  • Bu film efsane benim için, harika.

  • film çok güzel beğendim … ama film köpeğin üstüne kurulsaymış biraz daha çünki hepsinden güçlü ve zeki konuşabilse bide tam olurmuş 🙂

  • gerçekten güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • çok süper bi film herkez izlemeli 😀 😀 😀 😀

  • Kesinlikle 2. serisi çıkmalı

  • Harika Bir Filmdi Herkese Tavsiye Ederim …

  • Sadece İzleyin Desem Yeterli Olurmu Acaba 😀 😀

  • ÇOK GUZEEEELL 😀 😀

  • harika bir film şuana kadar izlediğim harika filmlerden biri çok güzel ve macera sevenler varsa muhakak izleyin

  • harikaydı alacakaranlıktan her türlü daha iyi

  • film güzel ama okadarda abartılacak rir film degil

  • tek kelimeyle HARIKA!!

  • harika mütiş izlemenizi tavsiye ederim

  • çok güzel

  • Sıkılmadan izlediğim filmlerden bir tanesiydi .Teşekkürler BİLGİN emeğine sağlık…

  • admin bu simdiye kadar izledigim en guzel filmlerden biriyde cok sagol 🙂

  • Hayatımda izledigim en iyi filmlerden admin çok saol ellerine saglık tek kelime ile müthis

  • Arkadaşlar bu filmi 6. seyredişim çok harika müthüş keşke 2 si çıksada izlesek. Bu arada sürükleyici bir Film

  • 10 üzerinden 7 verilebilecek bir film. Kötü olduğu söylenemez.

  • Harika bi film kesinlikle izleyin

  • film yorumlara bakarak izledim ortada cok büyük abartı var bence izliecek olan kişileri yanıltmaya calısıyorlar bana göre o kadar iyi bir film değil konu ilgi cekici ama anlatış şekli cok sıradan

  • bence film harika ama tek yanlış efektler berbat

  • şimdiye kadarki izlediğim filmlerin arasında en iyi sıralardaki bir film tavsiye ederim mutlaka seyredin

  • arkadaşlar bu bir seri devamı gelicek zatenn

  • başı biraz gençlik filmini andırıyor ama sonları süper esas önemliside kızın resim dosyasındaki TÜRKİYE haritası çok güzeldi en büyük TÜRKİYE….

  • film muhteşemdi ben çok beğendim.

  • Harika bir film

  • O değilde numara 6 çok taş o.O

  • Teşekkürler Bilgin Bilge .. İkincisi büyük ihtimal çıkar Ve güzel bir filmdi 4 numarada güzel kızı ayarladı 😀

  • bence çok güzel bir film .

  • kitabını okudum superdi filmini de seyredim dedim.Bu arada 2 kitabı da var yani 2 film de geliyo 😀

  • ya acayip güzeldi yani ben böyle bir film beklemiyordum ama tek kelimeyle süper ….

  • TEK kelime Süper…

  • mükemmel ötesi bir film… bas roldeki cocuk coooook yakisikli… ‘sevimsiz’ filmindede oynamisti… 🙂 tskler bilgin, sitene hayranim !

  • o sarışın kız benim olsun 1 tirilyon borcum olsun 😀 😀 🙂

  • gercekten guzeldı ben alacakaranlık tadında buldum

  • yav köpekte yürüyemicek halde olsa umurlarında olmaz 😀

  • gerçekten iyi tavsiye ve övgüyü hak ediyor..yönetmenin filmin sonunu seyirciye bırakaması bazen iyi bazen kötü.Bende hep bu filmin devamı olmalı hissini uyandırır..

  • iyi bi filmdi gerçekten çok güzeldi büyük ihtimal 2.si gelir gibi

  • Film Fena değil Fazla bekletişli Girmeyin filme HAlf Lİfe oyunu gibi bişey yanii bence Yorumları okudum izledim cık olamamış bence :/ 10/5

  • film gayet güzeldi başlarında böylemi devam edicek bu film diye düşünmüştüm ama sonuna doğru kendimi tutarak izlemişim resmen…çok güzeldi gerçekten beğendim tavsiye ederim kesinlikle izlemelisiniz…hatta şu an tekrar izleyesim geldi……..

  • Birincisi tewekkurler. Ikincisi ise men bu filme bir defe de baxmiwdim Ve cox ela filmdir. Mence her kes bu filme baxmalidir. Bu filmin ikinci hissesini mutleq gozleyeceyem…..

  • çoğu filmde engellenmiştir diye yazı çıkıyor admin bunun nedeni ne

  • çok güzel bir film kesınlıkle izleyiz pişman olmazsınız

  • Tek kelimeyle hayran kaldim aşik olduğum film listesine girdi…

  • süper bir film

  • filmi izleyelim çok oldu ama 2 .si hala cıkmadı ve yarım bitti 🙁 2.yi bekliyoruz 😀

  • filmi izleyelim çok oldu ama 2 .si hala cıkmadı ve yarım bitti 🙁 işallah devamı gelir 😀 😀 😀 bekliyoruz

  • süper

  • teşekkürler çok güzel film kesinlikle izlemelisiniz

  • eğer bilim kurgu aksiyon seviyorsanız bu filmi seveceksiniz demektir…

  • BENDE 5 NUMARA MEMNUN OLDUM :))

  • mükemmel bir film teşekkür ediyorum bilgin devamını 4 gözle bekliyorum saygılar

  • bence alacakaranlıktan daha iyi . devamı gelir bekliyor olucam 🙂 tşk site güzel.

  • harika bi film izlemeyen kalmasın !!

  • kesinlikle en iyi 50 filme koyun çok güzel zaman kaybı değil.

  • müthiş bir film…

  • kesinikle harikaydı tek nefes izledim…

  • @Bilgin Kardeşim 2si varmı acaba bir bilgin varmı? veya çıkarsa koyarmısın siteye ? Çok güzel bir film. 10/9

  • devamı büyük bir ihtimal gelicek yani gelsin de zaten harika bir film 🙂

  • merhaba, uzun zamandır buradan film seyrediyorum ve ilk olarak yorum yazıyorum.Bilgin öncelikle böyle güzel bie site yi filmseverler ile buluşturduğun için teşekkür ederim.ilgine emeğine sağlık.
    filme gelince bence 7/10 , biraz gençlik,biraz aksiyon ve birazda bilim kurgu karışımı güzel bir film

  • harika bir film kesinlikle tafsiye ediyorum

  • film çok güzel izlemenizi tafsiye ederim

  • güzel.beğendim.izleyin tavsiye ederim

  • saçma sapan konusmayın şimdi kaçtane öyle güzel film izledinizki siz film süper bırak yorumları okumayı film izle

  • sacma komedi resmen

  • o kadar da guzel değil

  • müthiş bir film teşekkürler bilgin.İnşallah 2.si gelir

  • film muhteşem bi filmdi ona diyecek bişeyim yok ama işallah devamı gelir

  • günde en az 1 fil seyreden biri olarak söylüyorum şimdiye kadarki izlediğim filmlerin arasında en iyi sıralarda

  • Bilimkurgu olarak izlediğim en güzel filmlerden biriydi.Mutlaka izlemelisiniz.Ayrıca bu site çok başarılı ve emeği geçen herkese teşekkür ederim.

  • Bu Filmin 2 Seri Olmalı Bence 🙂

  • İzlediğim en iyi filmlerden birisiydi 10/10 alır benım kanatımce
    Başarılarının devamı bilgin

  • gerçekten de mükemmel bir film ikincisi çıkar mı ki?

  • Her ne kadar illuminatinin o gözünü gene görsemde film çok güzeldi. Emeğine sağlık bilgin kardeş.

  • gerçekten güzel bir film bilgin abi bana biraz film önere bilirmisin?

  • çok güzel en az 10 kere izledim yine izliyrm super film emeği geçen herkeze teşşekkürler

  • harika bir site ve her filim için sizlere emegi gecen herkeze cok tşk

  • mükemmeldi, kızın defterinde üzerine resimlerini yapıştırdığı Türkiye haritasının olması ayrıca güzeldi 🙂 ha birde bu siteye hayranlık duyuyorum teşekkürler

  • Çok sağlam film . Serisi çıkacağından eminim

  • süper bir film bayıldım özellikle sarı saçlı kıza kaç numaraydı o yaaa 😀

  • güzeldi..izleyin..

  • bncede bir daha ki bölüm olması gerek çünkü yarıda diilmi diğerlerini de bulmak için ??

  • film harika 2. bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum admin ellerine sağlık 😀

  • It was Legen.. wait for ..dary =D çok iyi bir film devamını bekliyorum.

  • Gerçekten müthiş bir film. devamını bekliyoruum 🙂

  • film cok güzeldi 2. bekliyorum herkasin izlemesini tavsiye ederim..!

  • Site yönetimine Teşekkürlerimi sunarım.

  • Umarım devamı çekilir çok sevdim 😀 Ve bu site gerçekten harika gördüğümün en iyisi.

  • gerçekten mükemmel bir film

  • izlenmesi gereken 10/9.50 werdim film döle olıcak hissetiricek 🙂 bu bu bu

  • Film tek kelimeyle müthişti. 2.sini merakla ve tutkuyla bekliyorum. Çıkırsa bilgilendirirseniz sevinirim ;). Bilgin kardes site için tekrar tesekkürlerimi sunuyorum… Emeğine sağlık…

  • İnanılmaz derecede keyifle seyrettim ve bende merakla bekliyorum , çok başarılı…

  • SÜPER KAÇIRMAYIN VE İKİNCİSİNİ MERAKLA BEKLEYİN BENİM GİBİ (emeğe saygı)

  • SÜPER KAÇIRMAYIN VE İKİNCİSİNİ MERAKLA BEKLEYİN BENİM GİBİ (emeğe saygı) ..

  • film o kadar güzel değil neyini beğendiniz bu kadar :S

  • cok guzel bir film herkes izlesin pisman olmazlar

  • gerçekten güzel filmdi izlenir…

  • Düzelti Teşekkürler.

  • bende kolay kolay yorum yapmam ama bu film sitedeki en iyi film…

  • ÇOK DEĞERLİ SİTE YÖNETİCİLERİ…

    ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN.

    ELİNİZE KOLUNUZA YÜREĞİNİZE SAĞLIK.

    SAYENİZDE YÜKSEK KALİTEDE FİLM İZLİYORUZ.

    FİLMLER İÇİN EVET ELEŞTİRİ YAPILABİLİR AMA LİNK BOZUK VEYA SİTEDE PROBLEM VAR GİBİ TERS KONUŞMALARI YAPMAYA KİMSENİN HAKKI YOK . BUNU BULDUKLARINA ŞÜKRETSİNLER.

    BİZİM İNSANIMIZ NANKÖRDÜR . ELLERİNİN ALTINDA BU KADAR KOLAY ULAŞILACAK BİR KALİTE SİTE OLUNCA , ACIMASIZ YORUMLAR YAPMALARI DA KAÇINILMAZ OLUYOR, SİTE YÖNETİMİ HAKKINDA.

    TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER .

    SAYGILAR.

    • @Alper Teşekkürler Allah razı olsun 🙂

  • kolay kolay yorum yapmam ama bu film bir harika !! bütün işlerinizi erteleyin ve izleyin derim…

  • film gerçekten keyifli bir film ama hataları da vardı. Öncelikle; filmi izledikten sonra sizi doyuran ve her hattıyla kafanızda yerleşmiş bir hikaye beklememelisiniz. Ve ticari kaygıyla sonunun ucu açık bırakılan filmler nedense beni rahatsız eder çünkü iyi film serisi hikayesinde işlenebilecek yeni konular içerir zaten. ancak film keyifliydi. sadece beklentinizi bahsettiğim konularda yüksek tutmamanızı öneririm. iyi seyirler..

  • süper

  • defalarca izledim ve bıkmadım 2’si inşallah çıkar ( çağlar)’ın dediyigbi inşallah harrypotter gibi uzun soluklu bir dizi olur

  • bu film anlatılmaz yaşanır süper dicek biişi yok kelimelerle anlatılamaz inşallah en kısa zamanda 2 si çıkar ve harrypotter gibi uzun soluklu bir dizi olur

  • Güzel bir film arkadaşlar.Filmle alakası yok ama,kızın kendi resmini Türkiye haritasına yerleştirmesi dikkatimi çekti.Devamı gelecek dedirten bir film.İyi seyirler.

  • öncelikle siteye çok teşekkür ederim=)çok güzel bir filmdi.hiç bitmesin diye dua ettim o kadar eğlenceliydi…iki dünyayı bir araya karıştırmışlar süper olmuş.hiç sıkılmadım izlerken…ama filmin son sahnesinde john ve Sarah ‘ın ayrılma sahnesinde gitmem gerekiyor dünyayı falan kurtarmamız gerek deseydi süper otururdu yerine=)çok sevdim ve tabi ki sabırsızlıkla bekliyorum devamını…..

  • film gerçekten güzelmiş eklediğiniz için teşekkür ederim 🙂

  • Türkiye haritasını farkeden oldu mu 😀

  • Süperr bi film eline sağlık bilgin… 🙂

  • abi film dediğin sinemada izlenir yaa verdiğimiz paraya deyiyo bence 😀

  • mukemmel bunun ıkıncısı cıkar buyuk ıhtımal cnku arkadaslarnı bulmaya fln gıdecekler , ne zaman cıkar acab ?bırde admın lıon kıng eklermısın aslan kıral yenı hd 3 boyutlu olan cıkmısdı

  • Güzel bir film , ve 2.ci serisinin çıkcağına eminim çünkü film bitiminde devam ediyolardı biliyorsunuz .

  • Admin ve sitede emegi gecen herkese cok tessekurler.mukemmel bir filimdi.Insallah 2. cikar.COK IYI BIR FILIM MUHAKKAK IZLEYIN.

  • film muthisti seyretmenizi tavsiye ederiM

  • bi problem var.film açılmıyor,düzeltirseniz sevinirim.

  • Film gerçekten güzel arkadaşlar seri gelicektir, ve izlemek için beklenir 😉

  • bilimkurgu sevenler için güzel bir gençlik filmi birazda aşk var

  • bilimkurgu sevenler için güzel bir gençlik filmi biraz da aşk var

  • Öncelikle Film Dehşet Bişeydi Tavsiye Ederim 2.Serisinin Sabırsızlıla Bekliyorum…

  • Zaman öldürmek için izlenebilir ama izlediğim bilim kurgu filmleri arasında en berbatı

  • kesinlinlikle izlenmesi gereken bi film.Bilgin seni çok seviyorum kardeşim 😀

  • kesinlikle izlenmesi gereken bir film.Teşekkürler

  • film harika… herkese tavsiye ederim. 2.ni sabirsizlikla bekliyorum. bence 2013-e kalmaz. gelecek yil falan cikar insallah!

  • arkadaşlar bu dört numara benim adlı bir kitaptan uyarlama bir film adı oyüzden öyle bide seri olduğundan 2. film de çıkacaktır bilet satışlarına göre izin verilirse film çıkarsa 2013 yazından önce beklemeyin derim

  • ikincisini çabuk yapsınlar süper bi film

  • guzel bı fılmdı devamı ne zman acaba bılen varmı

  • Çok güzel bir film 🙂

  • film cok gzl fakat hla acılmıyor admın son part.. tkrar ilgilenrsen sevinirim.:)

    • Partlar Kontrol edildi Seher, Sorun yok keyifli izlemeler.

  • yaw admin kardes bu son part acılmıyo bi ilgileniwer

    • Son part Kontrol edildi sorun yok keyifli izlemeler.

  • süper bir film gerçekten izlediğim güzel filmler arasında zaten bu siteyi ççok seviyorum sorun çıkmyorr.
    Devamını BeKliyoruz DeqiLmi ArKadaşLar 🙂

  • çoookkkk güzeeeellll,, teşekkürler bilgin

  • bna böyle bir film önerebilcecek vvarmı böyle filmle yani..!

  • güzel film bilimkurgu sewnler için tavsiye ederim soluksuz izliyiceksiniz

  • güzeldi mutalka izleyin

  • gerçekten film harika ama sona doğru çocuksu olmuş silahların star wars taki gibi ateş etmesi felan , onun dışında çok iyi bir film olmuş 🙂 Devamı gelecek gibi

  • Harika , kesinlikle sizde şanslıların arasına katılın ,izleyin 🙂

  • izlenebilir.teşekkürler

  • bence çok güzel filmdi tavsiye ederim aşk macera gerilim bence süper bana sorarsanız izleyin derim:)

  • admin özel olarak nasil yazicam bilemedim burdan yaziyorm .2 gündür tam bu saattlerde fimler açılmıyor . yoksa sadece bendemi böyle anlamadim. gündüz bu filmi izlemeye karar verdim linkini aldim fakat başlamiyor.

  • bence güzel ve eglenceli bi filmdi..

  • bayıldım gerçekten harika bir film devamını merakla bekliyorum

  • Kesinlikle izlenmesi gereken bi film, teşekkürler bilgin dost.

  • filim Cok Guzel Bır fılım Fantastık 2 Cıkırsa ızlıcem Mutlaka tesekkurler:D

  • Gerçekten iyi bir film 2. filmi sabırsızlıkla bekliyorum ve 2. filmin üç boyutlu olacağını tahmin ediyorum

  • 2. sı cıkacak gibi ve film on numara admın ty

  • kız Türkiye’nin ege bölgesini çok seviyo galiba:P gerçekten çok güsel bi filmdi.

  • izlemeye deger bi filmm basarılı..ii seyirler:)

  • güzel filimdi bilgin teşekkürler 🙂

  • çok güzel bir filmdi teşekkürler bilgin 😀

  • çok gzel bi film beğendim 🙂

  • Film çok güzel bakmak için tareddüt etmeyin… yorumlar çok hoş… bilgin kardeşim emegine saglık.. başarılar…

  • güzeldii… ellerine sağlık tesekkürler… tatilin tadı cıkmaya basladı.

  • HARİKAYDIIIIIII BAYILDIM VE 2.BÖLÜMÜNÜDE YAPARLAR UMARIM ÇOK AMA ÇOK GÜZELDİİİİİİİİİİİ

  • ewettt

    kaliteli ve güzel bir film izlemeye değer

  • filmi smdi izlcem sizlere guwenyorm ayrıca site harika emegnze saglık.

  • sitenize yapıştım kaldım umarım bu böyle devam eder eklediğinz filmler harikaa sinemanın yolunu unutucam diye korkuyorum gerçi oranın tadı daha başka oluo teşekkürler herşey için …

  • YENİ ADRESİM— FİLMİFULLİZLE.COM 🙂

  • HARİKA BİR FLİM COK GÜZEL..VE BU HARİKA FLİMİ VE (FLİMLERİ) KESİNTİSİZ BİZE İZLETEN BU SİTEYE COK TESEKKUR EDERIM..EMEGINIZ ICIN TESEKKURLER…..

  • Cok Basite indirgenmiş bir film ne adam gibi bir heyecan nede sürükleyici zaman kaybı denemez ama vakit öldürmek için idare eder….

  • 2. film için sabırsızlanıyorum, konusu çok iyi güzel bir seri bizi bekliyor

  • Konusuyla görselleriyle müthiş.. Her zaman ki gibi ısrarla tavsiye edilir 🙂

  • teşekkür ederim admin süper filimdi.

  • güzeldi sıkmadı sürükleyiciydi

  • 8/10 aama filmin adı daha etkileyici bişi olabilirdi:)

  • bilgin acaba bunun serinin 2. olıcakmı bu konuda bilgilendirirmisin acaba . . .

  • gerçektente güzel filmmiş tşklr.emeği gçenler

  • uzun zamandır aradığım siteyi buldum sanırım… sorunsuz film izleyebiliyorum… bu film de çok güzeldi… sürükleyici ve bi solukta izledim doğrusu.. bu filmin devamını sabırsızlıkla bekliyorum…

  • bize böle bir flim sunduğun için tesekürler admin çok güzelmiş beğendim ….

  • Film Süperdi KEsinlikle İzleyin.

    Teşekkürler.

  • Çok qüzeL bi site qercekten hiç bi yErde buLamadıgımı bursa buLuyorum inş bozulmaz adminLere çok tşk ediyorumm.

  • güzel bir filmdi izlerken keyif aldım:)

  • ne fantastik nede başka bişey fantastik film meraklısı olarak: kesinlikle izlemeyin arkadaşlar

  • sanırım bu 3. izleyişim falan. Alex pettyfer’ı izlemekten hiç bıkmıyorum. Emeğine sağlık admin teşekkür ederiz:)

  • film güzeldi paylaşım için teşekkürler..

  • gercekten çok guzel bir film admin eline saglık..

  • abi film çok güzelde sesi az cıkıo bende laptop var bi çozum bulursan :S

  • izlemeye deger guzel bir film

  • harika bi film

  • süper bir film …

  • diyecek bişi yok güzel bir film izlemeye değer.

  • süper bi filmdi. izlediğim en güzel filmlerden birisiydi. inş. diğer serileri çıkar. izlerken büyük zeck aldım süperdii.

  • Müthiş bir film. 10 üzerinden 10. Ellerine sağlık bilgin. SİTE SÜPER.

  • fılm harıkaydı beyler ın de dedıgı gıbı alacakaranlık serısı 🙂 10\9

  • yeni bir alacakaranlık serisi…:) başarılı 10/7

  • 1 haftadır bu sitedeyim ayrılamıyom.gerçekten süper ellerinize sağlık……

  • mukemmel bir site.. Emegi gecen herkese tekrar tesekkur ederim..

  • çok mükemmel bilgin bizi bırakma

  • Film güzeldi,İzlemeyen izlesin…

  • abicim site harika filmlerde harika ama daha öncede belirtmiştim filmlerin sesleri çok az.biraz ses verme imkanın varsa harika olur.emeğine teşekkürler..

  • waawww wawww fantastik flim diye ben buna derim.. çok güzel olmuş devamını görmeyi çok isterdim…

  • gerçekten güzel bi film özellikle son ekşın sahnesi….

  • çok güzel bir film izlemeye değer doğrusu

  • güzel bir film di izlemekte fayda var 😀

  • bu filmin ikisi çıkar larocca ben farkettim türkiye haritasını belki ikinciyi türkiyede çekerler 5 numara benim cünki 😀

  • teşekkürler. site gerçekten güzel:)

  • güzel bir film acaba devamı gelır mı… izlemeye deger…

  • sürükleyici bir film

  • teşekkürler bilgin abi ellerine sağlık hep devamını bekleriz abi

  • ellerinize saglık on numara 5 yıldız :))))))

  • woooooooooooooow süper bir film mutlaka izleyin bayıldım !! ozelliklede o tatlı kopegi cok sevdm:)

  • suana dek izlediğim en mükemmel bir film bilgin emeğine sağlık allah seni başımızdan eksik etmesin 🙂

  • film çok yiyi bu araad bilgin arkadaş elinzie saglık bu site çok başarılı tüm site çalısanları tatil hak ediyor ama bizi fazla filmifulizle.com güncelliginden magdur etmeyin kolay gelsin bilgn arş sizden bir film riza etsem tom hank filmi yeni hayat varsa yüklermisn çok süper film bu

  • harika desem süper desem ne desem az müthiş bi film.

  • teşekkürler admin 🙂 güzel film

  • İntikam yolunu izlicektim ama bu filmi tekrar izlicem film harbiden güzel 🙂

  • harika bir film

  • güzel

  • direk seyredin teşekürler

  • güzel film 😀

  • Harika ya budur işte çok güzel film :))

  • Film Süper Dewamını Bekliyoruz En iyi 50 arasına girmeyi hak etmiş Bence..!

  • güzel bir film izlemekte fayda var derin .)

  • film güzel ama güzel yapan türkiye haritasının olması..!

  • Film Super Bence ´En Iyi 50´ de olmali.

  • ilk 4 part sıkıcı ama son 2 part acısını cıkartıyor harika bir film

  • tatile çıktığın zaman haber verde bilelim 😀

  • 10/2.5

  • filmin ilk +1 i benden olsun .

  • Öncelikle site inanılmaz güzel, tüm samimiyetimle söylüyorum umarım diğer siteler gibi bozulmaz çünkü günde en az bir film mutlaka izliyorum.. filme gelince fantastik filmleri severim ama konusu itibariyle zayıf efekt bakımındanda zorlayıcı değil, ikincisi beklenilecek bir film değil. 10 üzerinden 4..

  • Bilginim film çok güzel bu tarz filmleri mesaj olarak bırakırmısın yardımcı olursan sevinirim 🙂
    Film içinde 10/8

  • film güzel…izlemeye değer…film için teşekkürler…

  • bu site gercekten on numara ve kaliteli ya bilgin e cok tesekkurler.hemde partli sistem cok sitede yok artik guzel aynen devam

  • Cok Super Bi Film Eline Saglık Teskrller.

  • Admin ellerine sağlık, uzun bir süredir sitenden takip ediyorum birçok filmi.Gerçekten çok kaliteli bir site olmuş,hem sorunsuz hem Türkçe Dublaj hem de hd kalitesini bir arada sunuyorsun.Emeğinize sağlık.Bu arada film süper tavsiye edilir 😉

  • Vazgeçtim çıkmıyorum tatile dermişim 😀 Pışııkk siz evde oturun bilgin çalışsın yok öyle tatil benim hakkım 😀

  • Valla Ne YaLan SöyLim daha fiLmi İzLemedim Ama YorumLara bakıLırSa GuzeL Bir fiLm 🙂 EkLeyen biLgin Arkadaşa Teşekkur ederim.. TatiLe ÇıkmaSı Site ve Biz takipCiLer İçin Pek İyi oLmucak Sanırım.. NeySe fiLmi İzLeyeLim Artık SabırSızLanıyorum :))))

  • eğlenceli bir çocuk filmi

  • elerine salik film cok guzeldi.bir zamet tranfformes3 gonderirsen cok sevinirim sindiden cok tesekurederim.

  • ArKaDaŞLaaR ßenCe YeNi bir bilimkurgu Film…Serisi Başlıyo DiYeR FilmLerini SabIrSızlıkla BekliyoRum ßu Fişmin Fİl GerÇeKTenDe. SüPer BenCeeee.:! Filimi BeGen MeYene AynaYa bi BakSın ßenCe..! ((( ßilqin ))) EmeqiNe SayGı…..! !))

  • süper bir fılım ızlemenınızı şiddetle tavsiye derım…

  • ne ne tatili bı ya bızıde gotur yada gıtme bağımlı yapıp bırakma abı yazk bıze

  • guzel bır fılm ızlene bılır

  • Film Güzel tavsiye ederim

  • bu filmin sonu çok saçma olmus ama devam niteliginde bi film çıkarsa güzel olabilir !

  • GERÇEKTEN SÜPER BİR FİLM EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER..

  • film çok da süper değil ama izlenir. vaktiniz bışa gitmez. bilimkurgudan hoşlananlar izlesin.

  • tatile cıkarken laptop ve vın da al : ))) Yoksa sıkıntı basar film izlememekten

  • benim anlamadığım uzaylıların niye bizim gibi iki şer tane kulakları burunları gözleri var ve ayakkabı palto giyip eldiven takıyolar bide araba niye kullanıp marketten canavarları için hindi alıyolar

  • eyvah eyvah bilgin tatile çıktığı anda bizde film izlemede tatile çıkıyoruz… PEKİ ŞİMDİ BİZ NE YAPACAĞIZ ? 🙂

  • guzel film…tşkler..

  • bilgin duydum ki tatile cıkmaktan soz ediyormussun eger tatile cıkacaksan butun filmleri tekrar guncelle oyle cıkıver sana zahmet yoksa sıkıntı olur biz tatile cıkamayanlar icin :))) saygılar sevgiler … emegine tesekkurler …

  • alacakaranlık özentisi gibi olmuş. ama güzel film. efekler falan ucuz değil.

  • bu film 2’yi garantiledi gibi transformers kadar heyacanli danimarkadan sevgiler bilgin 🙂

  • mesajlara bakıp izledim bence zaman kaybı boş yere izlemeyin.Film sanki 1990’lı yıllarda çekilmiş gibi ama iphone işi bozuyor.

  • Alex Pettyfer Süpersinnn <3 Tşkrler Admin.

  • hayatımda izlemediğim en fazla filmi kaç gündür burda izliorum mükemmel bir site bilgin’cim seni tebrik ediorum wala……:D

  • Valla bilgin Tebrik ediyorum seni. DepoDepo da çıkıyor indirmeye üşeniyorum 1 saat sonra bakıyorum burada film bizleri uğraştırmadığın için teşekkür ederiz. 🙂

  • Film Süperdi KEsinlikle İzleyin.

    Teşekkürler.

  • film hakikaten güzelmiş türkçe dublaj olmasıda bi yana tabi

  • bilgin tatile çıkma tatil yok yassssaaağğ :PPPP biz naparız ne izleriz söleee

  • güzel bir flim ben begendim ellerinize saglık

  • Ellerine sağlıkk Bilginn ! Sitene yapıştım 🙂

  • yedek bilgin yok mu 🙂

  • GüzeL Film DEvaMı GeLecektir..tşk admin

  • guzel bır fılm begendım

  • çok güzel film ellerine sağlık…

  • bilgin benı admın yap hallederiz

  • guzel film

  • Bende tatile çıkacam bakalım ne izleyeceksiniz o zaman 😀

  • bilgin çalışıyor… 🙂

  • Film çok güzel emeğine sağlık sitende gayet güzel başarilar dilerim bilgın kardeşim.

  • film çok güzel

  • Abi nasıl buldun bu filmi CD bayisine gelmedi sen tr dublajını ve kaliteli görüntülü bulmuşsun tebrik ediyorum teşekkür ediyorum herkes adına..

  • güzel bi film fantastik bilimkurgu meraklılarının izlemesi gereken bi film. teşekürler bilgin. bu arada filmde kızın fotolarını yapıştırdıgı kitaptaki türkiye haritasını kaiç kişi farketti acaba:D sözde hatıra defteri ama sanki türkçe ders kitabı gibi içinde sadece türkiye haritası var:))

  • EVET MÜKEMMEL FİLM ELİNİZE SAĞLIK