(imdb: 6.4 ) Charlie (Jim Carrey) Rhode Island’da bir eyalet polisidir. Biraz çatlak bir karakterdir. öteyandan kibar ağırbaşlı ve kimse ona bulaşmadıktan sonra kimseye sorun çıkarmayan biridir. Fakat bir süre sonra manyak olan öbür yanı üstün gelir. Bu sırada Charlie’ye bir kaçak olduğu öne sürülen Irene’yi yakalayıp tekrar New York’a getirmesi söylenir. Irene rüşvet alan polisler sayesinde kaçmıştır. Irene’nin kaçışı çok kolay almaktadır. Ta ki en umulmadık zamanlarda Hank karşılarına çıkıncaya kadar… İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

Eski Filmler, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 39 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • komedi beklentinizi karşılamaz ama güzel film

  • şu 15 dakıka zor dayandım diyenlerede sinir oluyorum yanı.. filmi izlemek için tam heycanlanıyorum yorum beni bitiren şey oluyor arkadaşım olumsuz yorum yapmak yerine emeğe saygı desen fenamı olur adamlar okadar uğraşmıs sen 1 saniyede bitiriyosun herşeyi.. üstelik izlemek istyenlerede negatif enerji yayıyosun yanı

  • niye men bu filmi hec gormemisem? doyunca guldum

  • Film 14 yıl önce çıkmış şimdi izledim 😀 çok güzel film tavsiye ederim TEŞEKKÜRLER !!!

  • beş para etmez.. gülmek için yarım saat bekle

  • çok iyi film

  • Jim Carrey in oynadıgı filmlerin çoğunluğunun tğrğ aynı fakat bu tür dizilerde başka kişiler oynadığı zaman bu kadar keyifli izliyemiyorum. Hiç konuşma olmasa ses olmasa yinede izlerim. Jim Carrey ”Mimiklerin Tanrısı” en azından benim için. İyi Seyirler

  • mükemmel oyunculuk ve film gülme krizine sokuyor mükemmel kesinlikle izleyin

  • süperdi jim carrey yine çok güzel oynamış

  • Abi süper ya 😀

  • Film harika

  • Jim Carry nin filmlerini seviyorum bu filmde çok eğlenceli zaman geçirmek için güzel bir film:))

  • Eski bir film olmakla beraber ilk kez izleyenler ve Jim Carry sevenlerin keyif alacağı bir komedi filmi. Boş zanı olanlar ve komedi sevenler mutlak izlemeli. 10/7

  • çok güzeldi

  • Bu filmi beğenmeyenler yarın gitsin de şu IQ larını bi ölçtürsün ya.

  • çok iyi film diyemem ama renee zellweger müthişti bridget jones . izleyin pişman olmazsınız duygusaldı biraz ama bir sahne var gülmekten katıldım aynen bu jim carrey olağanüstü

  • jim carrey yine güzeldi 🙂

  • SAKIN AMA SAKIN IZLEMEYIN BEN COK ZOR FILM BEGENEN BIRI OLARAK BUKADAR ZAMAN KAYBI BIR FILM GORMEDIM SACMALIKTAN BASKA BIRSEY DIIL ZAMAN KAYBI

  • ÇOK SIKI BİR FİLM TAKİPÇİSİYİMDİR… OLMAMIŞ TAVSİYE ETMEM

  • Çıktığı gün sinemaya gittiğimi hatırlıyorum Üsküdarda .. Ne kadar eğlenmiştim 13 yıl su gibi akmış ve bu film hala genç .. O gün doğanlar şimdi ergen :)) 10/9

  • 15dk zor dayandım tavsiye etmem

  • manyak bi film ya süper. tam Jim Carey e göre bir rol hahaha

  • süper bir film herkesin izlesin derim muhteşem

  • Bence Apple için bir uygulaman olsa süper olur safariden izlerken çok fazla takılıyor

  • jım carrrey işin son noktası ya..

  • bıkere bıle gulmedım sacma sapan

  • :)))) çok iyi bi filmdi 10 numara ***** :)))

  • admin yukarda seçenekler raskele seç yeri koysana sectimizde raskele bi film gelsin

  • güzel filmdi

  • izlemeyenlerin mutlaka, izleyenlerin tekrar izlemesi gereken film.

  • @AdminPanpa Spoiler verip yazdığın yerde bizi güldürmediğin için sağol..!

  • 😀 Çok sağol yüklediğin için, bu filmini ilk kez gördüm. 10 numara film mutlaka izleyin.

  • teşekkürler. çok güzeldi

  • harikaydı şitletle tavsiye ederim

  • Ya film secmeeee ozellıiklerinde tek part var isdediğinnn gibi izle herşeyde muhalefetsiniz adam yapacağını en iyi şekilde yapıyor zaten ….filme gelince kendini izletiyorrr gayet güzel 10/7

  • Çok eğlenceli filmdi..tşklr:-))

  • 10 numara komedi

  • Bilgin tek part koysan güzel olurdu ama neyse eline sağlık.

  • daha önce izledim krizlere girdim gene izliyim bari 😀 gülmek isterseniz kaçırmayın sonucta jim carey farkı 😉