İMDB: 4.4 Josh Fosse, hayatının nereye gittiğini bilmeyen yirmili yaşlarda genç bir adamdır. İnternette, android uygulamalar hakkında değerlendirme yaparak para kazanmaya çalışırken, eğlence olsun diye I-Lived adlı bir uygulamayı değerlendirmeye karar verir. Uygulamayı kullanmaya başlar ve bu doğrultuda hayatı değişir. Birtakım koşulları yerine getirmek şartıyla, istediği her şeyi elde etmeye başlar. Ancak olumlu yönde gelişen bu olayların uygulama sayesinde değil, tesadüfen geliştiğine inanmak ister ve uygulamadan çıkış yapmaya karar verir. Uygulamadan çıkar çıkmaz kazandığı her şeyi bir bir kaybetmeye başlar ve hayatı alt-üst olur. Josh, uygulamaya tekrar kaydolduğunda ise bu defa öne sürülen şartlar çok daha ağır olacaktır.. İyi seyirler filmifullizle.org

1 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Gerilim, Gizem, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 36 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • BU YORUMU OKUYUN !! Bu film 4.4 değil 6 . ve üzeri alması gerekiyor . yıllarımı filmLere verdim . ilk defa bir film benim psikolojimi alt üst etti . siyah adamın her yerde oluşu beni terletti

  • beğendim enteresan senaryo-film… ünlü biri oynamış olsaydı çok ses getirirdi kesin. BENDEN 7 PUAN

  • berbat çok saçma bi film

  • Baş roldeki adamın haline üzüldüm. Cehennem ve onun yaşadığı dünya benim olsa orayı kiraya verir cehennemde yaşardım.

  • gerilim denilebilecek kadar germedi,korku hiç değil bana göre..gizem var evet ama ben açıkçası beğenmedim pek bu filmi 10 üzerinden 5.yalnız anlatmak istediği bişey var çıkardığım yani internet kullanımında dikkatli olunması gerektiği..

  • şaka gibi yorumlar.biri kaçırmıyan diyor biri sakın.biri sağlam diyor,biri zaman kaybı.yorum listesi böyle şaka gibisiniz bu kadar zıt olunur

  • I LIVED Gizem İçeriyor

  • çok değişik konusu olan bir film

  • bencede Illuminatini anlatmak icin yapilmis bir film

  • Başlarda değişik gibi geldi ama filmi bırakamadım tavsiye ederim

  • BEN YANDIM SİZ YANMAYIN….

  • Kötü yorum yapan zavallı toplulugu izlerken insanlıgınızla izleseydiniz aslında bu film çok şey anlatıyor. Tavsiye ediyorum izlemezseniz çok şey kaçırmış olursunuz

  • film cok sağlam. izleyin. cok ama cok korktuk

  • saçma sapan bir film sakın izlemeyin

  • değişik bir yapım ben sonuna kadar ızledım…

  • Film, internet aracılığı ile bir telefon uygulamasının insan üzerindeki etkileri üzerine kurulmuş.
    Filmin senaryosuna sürükleyiciliğine oyuncularına tekniğine hayran kaldım.
    Cep telefonu uygulamaları gerçekten de hayatımızı yönetiyor.
    İzlemenizi tavsiye ederim arkadaşlar. Farklı bir yapım olmuş. İyi seyirler.

  • filmin uygulamasını da yapmıslar indirelim 😀

  • izleyin güzel film.

  • EULA’ları okuyun

  • Film güzel izlenir. Fakat biraz daha aksiyon olsaymış tam olacakmış.

  • Film gayet güzeldi. Bu filmde ise bir sosyal mesaj vardı. Filmi beğenmeyen arkadaşlarım bu tarz filmleri ya da, çıkan her filmi izlemek zorunda değil. İzlemek istediğiniz filmleri kategorilere ayırıp, konularını inceleyerek izlemelerini tavsiye ederim.

  • sakın izlemeyin tam bir pişmanlık filmi

  • izleyecek arkadaşlar kesinlikle uzak durun çok kötü

  • Bos vakit harcamak isteyenker icin kolay kolay yorum yazmam ama bu film cok kotu sacma sapan

  • iyi yorum yapanlar neresiyle izledi bilmiyorum ama iğrenç zaman kaybı berbat

  • film hakettiği puanı almamış izlenmeli !!!!

  • film’in son sahnedeki çalan şarkıyı bilen yazabilirmi

  • tek basına izleyebilecegin bi film + sı da var yani

  • Kesinlikle izleyin Allahın yolundan ayrılmayın kötülükten uzak durun hep iyi olun boş diyenleri dinlemeyin ve hemen izleyin baştan sona ilerletmeden

  • Güzel zamanınıza yazık derim.

  • ilk defa yorum yapıyorum.cidden zaman kaybı bi film 10 üzerinden 2 diyorum en fazla çok amatorce ve mantıksız bi film.

  • değişk bi film izlenebilir ama ailece değil.

  • İzlerken ben en son nerelere üye oldum diye düşündürecek bir film 😀
    TAVSİYEM : İZLENİR (*,*,*,*,*,)

  • Gercektende böyle uygulamalar yönetiyor bizi artık

  • psikoloji filmi. gereksiz gerilimler. başlarsanız sonuna kadar izlersiniz ama sonuç olumsuz olur. yani tavsiye etmezsiniz. tavsiye etmiyorum arkadaşlar. ama illa mal olmak istiyorum diyenler varsa izlesinler psikoloji yönünden yani.

  • İlluminati odaklı bir film,erotik sahneler mevcut yani +18 bence, çocuklar izlememeli. İdare eder, tam aldığı puan kadar. Teşekkürler Bilgin 🙂