facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Beşinci Emir Ölüm – El quinto mandamiento 2012 Türkçe Dublaj izle |



"Beşinci Emir Ölüm – El quinto mandamiento 2012 Türkçe Dublaj izle" için 28 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Xeyal Xeyal Kasım 11th, 2013 saat 10:39

    yaxsi kino deyil,vaxtinizi bos yere itirmeyin.

  2. onur onur Kasım 11th, 2013 saat 11:58

    iğrenç kesinlikle zaman kaybı film cok agır ilerliyo ve sıkıcı

  3. Ali Ali Kasım 11th, 2013 saat 12:58

    İyi film…

  4. elcin elcin Kasım 11th, 2013 saat 13:12

    guzel filim surukleyici izlemenizi tavsiyye ederim

  5. bülent bülent Kasım 11th, 2013 saat 13:20

    Film ilgi çekici ancak fragmani izledikten sonra filmi izlemeye gerek kalmadi, tüm hikayeyi bastan sona özetle göstermisler.

  6. memoli memoli Kasım 11th, 2013 saat 15:18

    film izlenir gibi daha izlemedim .

  7. alicix alicix Kasım 11th, 2013 saat 15:22

    izlenecek sürükleyici bir yapıt

  8. rovsan rovsan Kasım 11th, 2013 saat 15:48

    film harika izleyin.

  9. dede dede Kasım 11th, 2013 saat 15:50

    Vakit Kaybı

  10. laklukabir laklukabir Kasım 11th, 2013 saat 16:23

    çok basit

  11. nisan nisan Kasım 11th, 2013 saat 16:33

    fılmı ılk ben ızlıyorum sanırım ızleyelım bakalım ne olcak 🙂

  12. zeynep zeynep Kasım 11th, 2013 saat 19:17

    ne oluyo anlamadım biri izle diğeri izleme diyo kafam karıştı 🙂

  13. ZehiR ZehiR Kasım 11th, 2013 saat 19:58

    arkadaşlar filmi izlemeden yorum yapmayınki kimsenin kafası karışmasın yaa anlamıyorum gardasım fıragmanı izlemişler adam lar yorum yapıyor ula bide filmi izlesene geniş geniş o zaman belki deişecek yorumun bide boş vakiti olan arkadaslar izlesin diyorlar hayırdır gardas siz film izlerken ne ile ugrasıyorsunuz ki ????????????

  14. mustafa mustafa Kasım 11th, 2013 saat 21:21

    ZehiR
    Kasım 11th, 2013 saat 19:58
    arkadaşlar filmi izlemeden yorum yapmayınki kimsenin kafası karışmasın yaa anlamıyorum gardasım fıragmanı izlemişler adam lar yorum yapıyor ula bide filmi izlesene geniş geniş o zaman belki deişecek yorumun bide boş vakiti olan arkadaslar izlesin diyorlar hayırdır gardas siz film izlerken ne ile ugrasıyorsunuz ki ????????????

    doğru söze ne denir ki diline sağlık
    izleyelim bakalım

  15. asi asi Kasım 12th, 2013 saat 00:24

    Güzel film. Çok iyi bir konuya deyinmiş. İnsanın doğuştan kötü olmayıp çevresindeki insanların etlisiyle yönlendirildiklerini anlatıyor. Ve daha birçok etken tabiki

  16. Cihan Cihan Kasım 12th, 2013 saat 10:25

    Filmiin ilk 40 dakikasina kadar dayanabildim ve biraktim. Yani bu film yerine the fall diye 5 bolumluk bir dizi var onu izleyin daha iyi. Polisiye cinayet yani benzer tarz sayilir.emek icin tsklr admin

  17. yüksel yüksel Kasım 12th, 2013 saat 11:07

    kesinlikle zaman kaybı.10,2

  18. emrexxx emrexxx Kasım 12th, 2013 saat 22:42

    bilgin önceleri ^^izlemedım ama güzel film^^ diyen yorumları kabul etmezdın sen

  19. Sevim Sevim Kasım 12th, 2013 saat 22:46

    Film çok güzel.Negatif yorumları dikkate almayın.

  20. ibrahim ibrahim Kasım 13th, 2013 saat 15:38

    çok güzel bir film izleyin..tsk ler…

  21. Erdem uA Erdem uA Kasım 14th, 2013 saat 00:31

    Selçuk İNAN’a benziyor
    Film izlene bilir

  22. gezgin gezgin Kasım 14th, 2013 saat 17:17

    ÇOK İĞRENÇ KESİNLİKLE İZLENMEZZ

  23. Toptan Dilek Feneri Toptan Dilek Feneri Kasım 17th, 2013 saat 22:32

    ilk başlarda karısık ama guzel fılm 🙂

  24. hasan hasan Kasım 17th, 2013 saat 23:30

    gercekleri gösteren bir film – depresyonlu insanlara deli değil hasta digin – BU FILM MASAL DIGIL GERCEK bir film
    bu filme kötü yorum yapanlar ya bebek yahut cocuk yahut yahut ??????

  25. hasan hasan Kasım 17th, 2013 saat 23:53

    lütfen dikkat edin böyle degerli filmlere KÖTÜ YORUM yapmayin
    hayatinda kötülük görmüs deprosyonlu insanlar seyretsin mutlaka bunlar gercek filmler
    KARA SOVALYA degil ??????????

  26. ZAGATO ZAGATO Aralık 2nd, 2013 saat 23:16

    sonuna kadar izledim bence vaktınızı bosa harcamayın lıstemdende sıldım..

  27. cengiz cengiz Mart 22nd, 2014 saat 11:09

    fana değil gerçekten izlenmeye değer arkadaşlar

  28. Furkan Furkan Temmuz 21st, 2014 saat 15:37

    Gayet Güzel Bir Film İzlenir Arkadaşlar Konusu basit falanda değil Bildiğiniz bi seri katilin oluşumu ve devamında gelen olayları anlatıyor güzel.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.