facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Beyaz İntikam – White Vengeance 2011 Türkçe Dublaj izle |



"Beyaz İntikam – White Vengeance 2011 Türkçe Dublaj izle" için 25 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. emre emre Aralık 28th, 2013 saat 15:26

    bilgın akrdeş sıtenız guzel

  2. Ceyhan Ceyhan Aralık 28th, 2013 saat 15:39

    Bu filmi altyazılıyken yine bu sitede izledim bilgin sağolsun.Bu tarz savaş filmlerini sevenler için kaçırılmayacak bir film hala aklımda konu bakımındanda çok güzel izlemiştim ama şimdi yine izliycem.Bence kaçırmayın

  3. emre emre Aralık 28th, 2013 saat 16:31

    kesinlikle zaman kaybı boşverin

  4. efe efe Aralık 28th, 2013 saat 16:32

    çok saçma film ZAMAN KAYBI

  5. Ridvan Rap Ridvan Rap Aralık 28th, 2013 saat 17:17

    bilgin kardesim film cok super tsk ederim…

  6. ertan ertan Aralık 28th, 2013 saat 17:20

    film iyimi kötümü anlamadım ya? 10/6

  7. ege ege Aralık 28th, 2013 saat 20:19

    L.a without a map ı bulabilirmisiniz 1998 yapımı david tennant filmi çok aradım bulamadım lütfen:(

  8. melih melih Aralık 28th, 2013 saat 22:51

    @bilgin Bu aralar nedense biraz durdu sanki film yüklemelerin bilgin hadi bi patlama bekliyoruz 🙂 film isteği değil ama carrie,hunger games,thor falan yüklersen sabırsızlıkla bekliyoruz Kolay gelsin.

  9. bilgin bilgin Aralık 29th, 2013 saat 01:25

    @melih FIRTINADAN ÖNCE SESSİZLİK İYİDİR YILBAŞINA HAZIRLANIYORUM BOMBALARI PATLATACAĞIM 🙂 Filmifullizle.com takipçisi HER ZAMAN FARKI YAŞAR.

  10. yusuf ziya yusuf ziya Aralık 29th, 2013 saat 01:45

    filmi sonuna kadar lütfen izleyin çok güzel bir film hatta izledigim filmlerden en güzeli diye bilirim

  11. izleyici izleyici Aralık 29th, 2013 saat 02:14

    eyvallah bilgin yeni filmleri bekliyoruz

  12. Veysi Veysi Aralık 29th, 2013 saat 02:30

    S.a Admin Kardeş ellerine sağlık cok iyi bi site kurmussun ve her gun siteden en az 2 3 film izliyorum. Başarılarınızın Devamı olur inş.Birde varsa Yeşil Sokak Holiganlarının 3 türkce dublaj bulabilirmisin.

  13. yasin yasin Aralık 29th, 2013 saat 02:34

    aynen bilgin kardeşim 2014 de feci filmler bekliyor bizi sanırım en azından fragmanlar filan öyle diyor 😀 paylaşmasanda canın sağ olsun 😀

  14. ali ali Aralık 29th, 2013 saat 12:50

    ronin 47 diyorum başka dabirşey demiyorum bilgin kolay gelsin

  15. Cenk Cenk Aralık 29th, 2013 saat 17:12

    Red Cliff 1-2 isimli filmleri sevdiyseniz bu filmide kaçırmayın. Film konu, çekim tekniği ve oyunculuklar açısından üst seviye. Konusunu amerikan filmleri gibi cahil insanların anlayacağı şekilde seyircinin kafasına vura vura sokmayıp seyircisinin kafa yorarak anlamasını istediği için burger tarzı filmlere alışık kişilerin tat alamayacağı bir film. Bu sebeple eğer kafanızı biraz yorup dikkatli izleyerek zevk alacağınız bir film arıyorsanız menfi yorumlara aldırış etmeden hemen izleyiniz. İyi seyirler…

  16. EFESEXTRA EFESEXTRA Aralık 30th, 2013 saat 10:08

    Cenk
    Aralık 29th, 2013 saat 17:12
    Red Cliff 1-2 isimli filmleri sevdiyseniz bu filmide kaçırmayın. Film konu, çekim tekniği ve oyunculuklar açısından üst seviye. Konusunu amerikan filmleri gibi cahil insanların anlayacağı şekilde seyircinin kafasına vura vura sokmayıp seyircisinin kafa yorarak anlamasını istediği için burger tarzı filmlere alışık kişilerin tat alamayacağı bir film. Bu sebeple eğer kafanızı biraz yorup dikkatli izleyerek zevk alacağınız bir film arıyorsanız menfi yorumlara aldırış etmeden hemen izleyiniz. İyi seyirler…

    arkadaşıma katılıyorum 10/8 benim için sürükleyici konusuile

  17. gökhan gökhan Aralık 31st, 2013 saat 02:19

    kesinlikle super . izleyın

  18. wolf wolf Ocak 5th, 2014 saat 06:02

    Idare eder , klasik bir film, savas sahneleri zayif, acak taktik savaslarini sevenler izlesin, siteye tesekkürler,

  19. serkan serkan Ocak 5th, 2014 saat 09:25

    bu fılm hayatımda ızledıgım en guzel fılmlerden bıtane ama bu adamlar kendını oldurmekten zevk alıyorlar bıde yorumlara bakarak fılm ızlemeyın

  20. CEmil CEmil Ocak 5th, 2014 saat 20:37

    full izledim hiç birşey anlamadım arkadas yav 10/1

  21. mehmet mehmet Ocak 14th, 2014 saat 01:34

    elıne sağlık tsk

  22. avaz avaz Ocak 18th, 2014 saat 23:46

    cok anlamli ve muhtesem bir film

  23. uygar uygar Ocak 23rd, 2014 saat 04:08

    ustanı değneğindeki düz dolap menteşelerine bakmaktan filme konsantre olamadım 🙁

  24. Yusuf Yusuf Mart 19th, 2014 saat 05:43

    Film anlayana harika gerçekten akllı olan değil ömrünü film le yatıp filmle kalkan ve kendi aklından seneryo yazan kişilere göre süper bi film bence

  25. okyanuss okyanuss Mayıs 14th, 2014 saat 20:14

    Çok güzel bir film,, çok çok güzel,,
    Çok güzel

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.