facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Bir Avuç Suç – Few Options 2011 Türkçe Dublaj izle |



"Bir Avuç Suç – Few Options 2011 Türkçe Dublaj izle" için 22 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. umut batıhan çelik umut batıhan çelik Haziran 9th, 2014 saat 11:56

    bu filme geniş yelpazeden bakmak lazım.İçinde sayısız mesaj içeriyor.Kategorisinin hakkını vermiş.

  2. mahmut mahmut Haziran 9th, 2014 saat 18:58

    demem o ki ne aksiyon severler ne komedi severler nede macera arayanlar izlemesin… film çok durgun ve yüzlerce soru işaretiyle dolu.. ancak bizim gibi daha derin daha gerçekçi daha hayatın karanlık kısmıyla mücadele edenler için düşündürücü sessizliğe boğan ve önünde ki kaç seçeneği kaç türlü şekilde yaşayabilecek yada bir olmayan yolun karanlığın belki bir umudun yaratılması yada kendisi adına başkasını tercih etme seçeneği ile içinden çıkılması zor bir durumu anlatıyor.. eminim anlamamışsınızdır bir çoğunuz yada anlayan bir fikirle hasbihal eder gibi açıklamaktır niyetim…

  3. EREN EREN Haziran 10th, 2014 saat 00:38

    mahmuta güvenerek izledim. pişman değilim teşekkürler mahmut tişikkirlir sipirminn

  4. özgür özgür Haziran 10th, 2014 saat 03:25

    atilla cengiz in 2011 yapımı “oğul” adlı filmini de yükleye bilir misin

  5. orhun orhun Haziran 10th, 2014 saat 05:25

    Başrol de ki kadın için izledim filmi ona rağmen filmde sıra dışı bir şey olmadı.

  6. mahmut mahmut Haziran 10th, 2014 saat 17:27

    sağol Eren kardeşim yada abicim… KENDİ KENDİME ÖNCE; kimbilir kaç kişi ne saçmalıyor diyeceklerdir diye düşünmedim değil.. fakat güzel bir fikirden güzel bi teşekkür gelince ikinci yorumuda bil mukabelede bulunmak için attım…teşekkür bizdendir…

  7. EREN EREN Haziran 11th, 2014 saat 00:26

    Başka filmlerdede yorumlarını görmek isteriz mahmut mutlu kal.

  8. tolga tolga Haziran 11th, 2014 saat 02:05

    Karar verirken iyi düşünmemizi anlatıyor bence GÜZEL FİLMDİ

  9. mustafa mustafa Haziran 12th, 2014 saat 05:55

    güzel film tavsiye ederim herkeze.

  10. abraham abraham Haziran 12th, 2014 saat 23:15

    kısa ve öz adam gibi bir film ..ders almak istyenler ise Kuran-ı Kerim okusun

  11. Mr.IMDB Mr.IMDB Haziran 13th, 2014 saat 21:45

    Hiçbir aksiyonu olmayan 90 dakikalık filmin nasıl bittiğini anlamadım.

  12. karamboL karamboL Haziran 16th, 2014 saat 06:49

    Mahmut yemin ederim bir ders vardi anafikirini buluyorduk bişeyin adam direk anafikiri masaya yatırmış..Gersini siz düşünün işte yatırmış yani 10 numara Mahmut yorumlarini bekliyoruz..

  13. bahadir bahadir Haziran 17th, 2014 saat 02:18

    anlam cikarilmasi gereken bir film bir anlik yanlis yerde bulunmak sonu 22.5 yıla malol masi ders cikarilmasi gereken bir film izlenmeye deger

  14. mahmut mahmut Haziran 23rd, 2014 saat 16:07

    karambol kardeşim yardımcı olduysam ne mutlu bana…hani bi söz var her doğruyu söylemeye hakkın var lakin her doğruyu her yerde söylemeye hakkın yoktur… diye işte bizlerde zaten herkesin bildiği bir filme değilde aslolan kimsenin bakamadığı pencereden bakıp birde burdan bakın diyebileceğimiz ender filmlere yorum yapıyoruz.. yani bizim yorum yapmamız bi bakıma yönetici arkadaşlarımıza da bağlı… selam olsun

  15. Ogun Ogun Temmuz 9th, 2014 saat 11:31

    Şahaneydi Ve Her Zaman Yanlış Yapsada İnsan Yanlışın İçindeki Doğruyu Bulmalı İzleyin Tavsiye Ederim :=)

  16. oğuz oğuz Temmuz 20th, 2014 saat 01:53

    mükemmel bir film ders verici alınması gerekn dersler var gerçekten harika izlemenizi tavsiye ederim..

  17. zehra bekmez zehra bekmez Eylül 29th, 2014 saat 09:58

    insanları kötü yapan yine insanlar insan hayatı insanlar için çok değersiz çok güzel anlatmışlar

  18. melis melis Kasım 22nd, 2014 saat 23:29

    acıdım adama…. bazen bir tek hata koca bir ömrü mahvedebilir…çıkmaya çalıştıkça batarsın. film bunu anlatıyor

  19. HAYTASERKAN HAYTASERKAN Kasım 29th, 2014 saat 19:32

    film çok basit oyunculuk vasat bu kadar film izledim bu siteden fakat amerıkan komedinin veya şöyle söylim amerıkan filmlerının yerını tutmuyor

  20. atalay atalay Ocak 12th, 2015 saat 13:41

    film akıcı degil zaman kaybı olarakta degerlendire bilirsiniz

  21. Halim Cebeci Halim Cebeci Ocak 28th, 2015 saat 03:52

    Daha önce hiçbir filme yorum yapmadım fakat bu film yorumu kesinlikle hakediyor. Frenk idol sayılabilecek kadar iyi birisi.

  22. kafkaz_aze kafkaz_aze Ağustos 13th, 2015 saat 13:18

    fazla bir şey beklemeyin film bulamadinizsa izleyin yani )

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.