facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Bir Gün & One Day 2011 Türkçe Dublaj izle |


Film yükleniyor, lüfen bekleyiniz..
reklamı geçmek için tıklayın



"Bir Gün & One Day 2011 Türkçe Dublaj izle" için 573 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 16 7 8 9 10 11 [12] Hepsini Göster

  1. zeyni zeyni Ekim 12th, 2014 saat 05:24

    Çok güzel bir film

  2. bilge bilge Kasım 5th, 2014 saat 20:07

    ben bu kadar saçma bir film izlemedim

  3. alara alara Kasım 8th, 2014 saat 20:52

    kitabını eylülün başlarında okudum cidden çok güzeldi ince ayrtıntıyla yazılmış bi kitao filmini şimdi izleyeceğim umarım çok kesmemişlerdir arkadaş tadında sevgili terimi bu kadar iyi tanımlanabilirdi Ölmeden önce okuyun ve izleyin!

  4. Kübra Kübra Kasım 8th, 2014 saat 22:08

    Aşkı anlatan güzel bir filmdi hiç aşık olmamış birisi hiç bir şey anlamaz bu filmden.

  5. saliha saliha Aralık 4th, 2014 saat 21:32

    Güzel bir film çok beğendim

  6. burcu burcu Aralık 12th, 2014 saat 02:38

    harika mutlaka herkes izlemeli zaman Cook onemli

  7. ba ba Aralık 14th, 2014 saat 14:45

    harika bi filmdi etkileyici…

  8. güler güler Ocak 15th, 2015 saat 13:45

    Her izledğimde bıkmadığım film. Çok başarılı.

  9. Fulya Fulya Şubat 3rd, 2015 saat 02:48

    Farklı,herkesin yaşamak isteyeceği,eğlenceli,ders veren,ince mesajlar yüklü,tamamiyle dolu olan,başarılı hem de çok başarılı bir film…Patlamış mısır hangi boy olsun:)

  10. melisa melisa Şubat 8th, 2015 saat 01:34

    of cok güzel filmdi ya

  11. mehmet mehmet Şubat 18th, 2015 saat 23:30

    yav yorumlara bakıyorum hep bayanlar nerde ask filmi var bayanlar izliyor yav bukadar bos insan olurmu yav bu bayanlar baska yaptıgı bir aktivite yok

  12. tedirgin tedirgin Mart 11th, 2015 saat 07:25

    romanıyla arasında uçurumlar var.. fakat tema aşk olunca izlememek elde değil!

  13. ceren ceren Mart 16th, 2015 saat 00:29

    Film guzel lakin ilk once kitabi okumaniz daha iyi olur filmde olaylari kesmisler. Yinede guzeldi.

  14. dilek dilek Mart 18th, 2015 saat 17:18

    bu filmin kitapla alakasi hic ama hic ama hi yok sacma sapan bunalim bir film

  15. esra esra Nisan 1st, 2015 saat 13:26

    kitaptaki çogu yer atlatılmış ama gayet güzel filmdi

  16. emre emre Nisan 14th, 2015 saat 20:39

    iyiydi. sıkılmadan izledim ama muhteşem değil.

  17. melis şen melis şen Nisan 17th, 2015 saat 18:07

    Harika bir aşktı…

  18. Alim Alim Nisan 24th, 2015 saat 00:07

    İzlemenizi tavsiye ederim saçma sapan yorumlara bakmayın vakit harcamaya mutlaka değer bir film.

  19. sadık yılmaz sadık yılmaz Temmuz 2nd, 2015 saat 10:01

    yorumlara aldanarak bu filmi izlemeye çalıştım hatta kendimi zorladım o kadar filim izledim bu filmi onlarla kıyaslayınca en kötülerindendi insanın boş zamanı bile olsa bu kadar boş bir filmi izlememesi lazım romantizm duygu hiçbiri yok bu filmi bir kategoriye koyamadım ıvır zıvır diye yeni bir kategoride olmalı

  20. Zeynep Zeynep Temmuz 6th, 2015 saat 23:33

    CİDDİ ANLAMDA GUZEL BİR FİLMDİ. YÜZLERCE FİLM İZLEDİM VE AŞKI GERÇEKTEN GUZEL ANLATMIŞ

  21. Ege Ege Temmuz 10th, 2015 saat 15:04

    Aşık olmayan anlayamaz, açık ve net .

  22. Kitsune Kitsune Temmuz 10th, 2015 saat 16:02

    Arkadaşlar kötü yorumlara sakın aldanmayın.Mutlaka izleyin,her duyguyu hissettirdi bana film.Özellikle de sonunda :d

  23. rana rana Temmuz 22nd, 2015 saat 22:22

    bu filmi izleyince ne yani aşk bu mu dedim, neredeyse aşka olan inancımı yitirecektim. aşkı anlatan bir film değil.. izlenmeye değmez.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.