(imdb: 5.7 ) Oyuncular: Jennifer Aniston, Malin Akerman, Paul Rudd, Lauren Ambrose, Justin Theroux, Alan Alda, Kerri Kenney, Frank Scozzari, Martin Thompson, Larry Mainland, Keith Allen Hayes, Todd Barry, ıan Patrick, John D\'leo, Joel Rogers, Joe Lo Truglio, Linda Lavin, Michaela Watkins, Jordan Peele, Patricia french, İşlerini kaybettikten sonra aileleriyle yaşamayı deneyen çift, daha sonra yaptıkları ufak bir araba kazası sonucu hippi kampında kalmaya başlarlar... İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2012, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 69 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • o kadar da kötü değil. izlenebilir

  • yani film kötülemeyi seVmiyorum ama bu kadro böyle bi filmde olamamalıydı yakışmamış bence..

  • SIRF JENNİFER ANİSTON VAR DİYE İZLEDİM……..

  • amaçsız saçma sapan ama güzell :))

  • film ğüzelde oo kız hoşuma gitti 😀

  • Çok komik bir filmdi fakat fazla açık sahneler vardı rahatsız oldum..

  • bu kadar saçma sapan bi film görmedim. neden sonuıç bağlantısız anlatamaya calıstığı bişey de yok. zaman kaybetmeyin derim

  • bence gayet sıkıcı bir filmdi ayrıca linda gayet bi pislik yani kocası varken başka bir adamla yatıyo ben olsam hayatta affetmezdim böyle saçmalık yok YA KADINI ORDA BOĞASIM GELDİ

  • muhtesem dıyemem ama fena degıl hos 🙂

  • film bi çiftin eğlenceli bi macerasını anlatıyo. gayet güzel, teşekkürler bilgin.

  • çok saçma!
    bnce izlemeyin boş yere vakit harcamış olursunuz

  • 5 para etmez saçma sapan anlamsız bir film

  • gereksiz ve edepsiz bir film linda tam anlamıyla bi pislik

  • iğrenç bir film bence

  • pişman olursunuz çok saçma

  • yani film izlerken çıplak insanlar görmekten sıkıldım.. eğer mahremiyet ve ahlak kuralları olmadan hayatın nasıl yaşanabileceğini bilmek isterseniz izlemenizi tavsiye ederim..

  • film güzel ve komik değişik bir konusu var,izlemeye değer arkadaşlar

  • süpper ya bayıldım Jennifer Aniston olurda izlenmez mi o film ..

  • süperrrrr

  • Ya dostum,neden yorumumu silirsen demirem,cunki haqq verirem sene.Men yorumda etik qaydalara riyaet etmedim.Ancaq film insani sinirlendirir.Bele filmler genc insanlarin dusuncelerini kotu yonde etkileye bilir.

  • güzel eğlenceli bi film. Tabi izledikten sonra dünyada kaç kişinin başına gelebilir sorusu ilk aklınıza gelecek şey fakat bu bir çok amerikan filmi için geçerli bi soru olsa gerek. saçma bulan arkadaşlarda kendilerince haklıdır ben beğendim öyle erotik sahnesi falan da yok fatmagül’ün suçu ne dizisinde daha fazla bu tip sahne vardır eminim…

  • çook ilginç bir film

  • Şu Çoook güzel diyenler nesi güzel ya erotik sahneler mi? eminim sadece onlar güzeldir yapmayın ya

  • konu ne anlayamadım bile saçmalık resmen film mi bu ne ya TEK KELİME İLE REZALET

  • tek kelime ile
    SAÇMA…!
    romantizm yada komedi ile hiç bi ilgisi yok bu filmi türüne ayrıcak olursak SAÇMA diye biliriz.
    SAÇMA filmler arasında oscar ödülü bile alabilir…!

  • çok iyi filmdi:D

  • kuzum bu filmin ana fikri nedir aşk desen değil iş desen değil ? malesef beğenmedim ya 🙁

  • coooooooooooooook güzel ve komık bır fılm tavsıye ederimmmmm:)))

  • Heyyyoo geçmişi silince film izlenebiliyor :))

  • jennifer aniston olduğu için izledim ama güzel film değil…

  • sıte cok kalıtelı

  • acayip eğlenceli ve değişik sıradışı bi film

  • bilgin kardeşim site mukemmel ama sana tavsiyem fılmlerı tek part yapıp görüntü kalitesini biraz arttırman (:

  • güzel ve eglenceli tşk.ler admin

  • harika ya bu siteyi seviyorum..

  • bnce çok erotizim var

  • kesinlikle çok zevk alarak izledim çok teşekkürler 🙂

  • izleyici kitlesi.. bay ve bayan arkadaşlar.. bilginden direkt film istemeyiniz.. o yayınlana bilecek dvdsi cıkan ve nette olan filmleri paylaşabiliyor saygılar.
    Film türlerinide o seçmiyor.. elde ne varsa. :p

  • bilgin ya usta sürekli takipçinim gerçekten taktire şayan bi site yönetiyorsun emeklerine minnettarım ama 2 hafta oldu tek bir film açıp izleyemedim sendemi problem bendemi bilmiyorum bi yardım et gözünü seviyim

    • @Legend59 Bende anlayamadım bazı arkadaşlar sorun yaşıyor malesef.

  • tek kelimeyle iğrenç. 3 parta kadar zor dayandık 🙂

  • sakın ama sakın izlemeyin acayip saçma gülüncek taş çatlasa 1-2 tane yer var . ayrıca jennifer aniston u çok sevmeme rağmen hiç beğenmedim bu ne biçim kurgu çok film hareketler bunlar gibi olmuş kurgusu rezalet

  • muthis guzel film di tskler

  • bu mesajıda yayınla boşuna zamanımızı harcadın töbe yarbbm ya

  • cokk guzel bi film yaa gercekten tavsiye ederm 🙂

  • @dumancii kablolu ınternetı kullanıyosun onunkını kablosuz kullanıyosan onun dns ayarlarını degıstırıcen.

  • ya bilgin senden güzel romantik filimler istiyoz …

  • tek kelime iğrenç

  • valla kimse kusura bakmasın tabi ki bu göreceli bişey ama bunca yıllık manavım böyle mantar görmedim gereksiz bir film 2. parçaya geçmedim bile

  • güzel

  • sacma, zamaniniz varsa izleyin

  • bilgin abi sitedeki tüm filmler bilgisayarında yüklümü yüklüyse bilgisayarının hafızasını hayal edemiyorum. 😀

  • “Bobby fischer against the world” yayınlarsan seviniriz.Satrançla ilgili film sıkıntısı var zaten.Tek olduğu için istek konusunda ayrıcalık istiyoruz ayrıca bu belgesel tarzı yapıtta alt yazı sıkıntısı var en son baktığımda koca ülkeden kimse alt yazı yapmamıştı yaparsan ilk olur.Sağladığın imkanlar için teşekkürler.

    • @Satranç sever İstek almıyorum ( Ancak ) yazdığın film 2011 yapımı yanlış bilmiyorsam eğer muhakak eklerim zaten buda istek yerine geçmez eklenecek 😉 zamanı gelince.

  • Bilgin kardeş ben açamıyorum bu videoları . dns ayarlarını değiştirdim yine aynı. not found video yazıyor. herkes açarken ben neden açamıyorum sorun ne acaba? dns ayarını 8.8.8.8 8.8.8.4.4 yapıyorum yine aynı şekılde göstermıyor. ne yapmam lazım acil cevap yazarsanız sevinirim.tşkler

  • Bilgin senden bir ricam var okulda geçen gençlik dizilerini söylermisin bana ?

  • çok eğlenceli ve güzel bir film keyifle izleyebilirsiniz :))

  • o eva denen kiz cok guzeldi 😀

  • kesinlikle zaman kaybı

  • Guzel fılmdı ızledım basarılı ıyı vakıt gecırmek ısteyenler ızlesın ben cok keyıf aldm..

  • 5. Part güncellendi sorunsuz açılıyor.

  • 5.7 almış ama :d

  • gecmişimi temızledım 4 ile 5 de calısıyor şu an 🙂

    sitenız cok guzel tesekkur ederım

  • ah Bilgin ah ! Yine haftasonu için plan yapmaya zorlayan bir film 🙂
    Umudunuzu kaybetmeyin 🙂
    Şehirdeki işleri ters giden ve hayata tutunmak için çeşitli yolları denemeye karar veren bir çiftin hikayesi…
    Daha yeni izledim. Eğlenceli ve güzeldi, 10/6.

  • iyi baslıyorda bi yerden sonra sıkmaya baslıyor iyice..

  • bilgin artık yeter ya 3 gündür gönderdiğim yorumların hiçbirini yayınlamıyorsun filme yorum yapıyorum imla kurallarına uyuyorumda yapıyorum yine yayınlamıyorsun ben ne yaptım ya :S

  • bilgin kardesim yaklasık 1 senedir film siteni takip ediyorum ama hep böyle savas veya aile dram gibi filmler yayınlıyorsun gençlik filmi göremedim hiç bugün bir tane yüklersen çok sevinirim kendine iyi bak sen bize lazımsın 🙂

  • eğlenceli bir romantik komedi 10 üzerinden 7 alır 🙂