Becca hangi erkeği seçmeliydi?Gizemli ve karamsar olanı mı?Yoksa dayanıklı ve sevimli olanı mı?Karar vermek için mezuniyet gecesine kadar vakti olan Becca’nın bu sırada büyüdügünü kabul etmeyen babasıylada ugrasması gerekecektir.Alacakaranlık film serisini komediye dönüştüren bir yapıt.İyi seyirler… İyi seyirler filmifullizle.org

7 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, En Çok Yorum Alan Filmler, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 210 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Harika 8. izleyişim

  • bazı yerler abartı ama güzel

  • bir kere alacakaranlığın aynısı

  • yer yer eğlenceli bir çalışma olmuş, boş zamanınızda izleyebilirsiniz..

  • Bir millet film kültüründen bu kadar uzak olabilir. Alacakaranlık filminin parodisine Alacakaranlığın kopyası diye yorum yapıyorlar. Allah akıl fikir versin.

  • çok güzel

  • Arkadaşlar bu zaten alacakaranlığın dalga geçilmiş hali kopyası felan değil

  • arkadaşlar alacakaranlığın kopyasını filan yapmışlar diyorsunuzda zaten film alacakaranlığın parodisi

  • hiç izlemeyin alacakaranlığın kopyasını yapmaya çalışmışlar cidden berbat fragmanını izleyin o bile yetiyor

  • Bence güzel bi film bazı yerleri sapıtmaydı ama teorik olarak beğendim herkese tavsiye ederim alacakaranlık daha güzel olsa da bu da o kadar kötü değildi!!!

    … ELİF HAVVA …

  • bence acayip güzel herkese tavsiye ederim

  • Film böyle bitmemeliydi 🙁 bu arada Emre seni çok seviyorum :’) kusura bakmayın hayatım boyunca bunu denemek istemişimdir iyi günler 😀

  • Ulan yaa fenaa :DD

  • romanları var 😀 romandan bilmiş olabilirler mi acaba 😀 allahım ya

  • hic komik degildi.komik film izlemek isteyenler hangoveri izlesin…

  • filmi beğenen zihniyetler 15 yaş altı

  • Biraz Özentilik Olmuş Ama Birazda Komik 😀 😀

  • bence eğlenceli ve komik tavsiye ederim

  • alacakaranığa cok benziyor

  • Film harika olmuş çok komik herkeze tavsiye ederim.Filmi izlemeden önce şüphe etmiştim ama kötü yorumlara aldanmayın harika bi film olmuş <3

  • aslında çok saçma ama izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım aynı zamanda eğlencelide yani

  • jacob iğrenç olmuş çok abartmışlar bir tek dward yerinde olmuş becca da çok çirkin

  • cok komik ğercekten

  • çok komik değil ama izlenebilir…

  • sıkıcı

  • 03:31 dk olarak burdayım ve gülmekten duramiyom xD

  • hey bu süper

  • çok beğendim ama sadece sonu kötü olmuş 🙂

  • ya iyi güzel komik ama bellanın babasını sapık gibi göstermeleri olmamış adamdan soğudum sanırım :))

  • burdaki victoria the vampire diaries teki lexi zaten derstede the vampire diaries ın kitabı vardı

  • Ben twilight hayranıyım <3 <3 :)dalga geçilmesi pek hoşuma gitmesede izledim ve gülmekten öldüm 🙂

  • ben lale bu filim eskiden şimdi ibz 2012 deyiz bufilim öncekidir

  • offff çok güzeledi gülgül öldüm bittim yanii çok konikti hala gülmenin etkisindeyim allahım bunu her kim yaptıysa aklıyla bi yaşasın …. 🙂 herkezin izlemesini önririm tabi gülmek istiyorlarsa .

  • çok harika ama bence en küçük yaş 9 çünkü biraz sapıkça onun dışında harika

  • GÜZEL AMA BAZI SAKINCALI BÖLÜMLER VAR ONLARI KALDIRSALAR SÜPER OLACAK AMA YAPANLARIN ELİNE SAĞLIK

  • çok güzel ve komik bir film özellikle beka çok komik ya

  • Cidden ya.Beğenmesseniz beğenmeyin.Çok qüzeL Bir fiLm ayrıca Komiktide :D…TeşekkürLer BİLGİN 🙂

  • süper yaa ama bence bunu 12+ engeli koymalılar 🙂 ama bayıldım ekleyene helal olsun

  • Anlamıyorum kötüydü diyenleri.. Bazı filmler vardır seneryoya mantığa kurguya düzene bakmazsın, eleştirmezsin.. Parodi filmler de bunun en eğlenceli örneğidir.. İnsanları güldürmek kolay iş değildir. Filmde bunu başarmış olmaları yeterli. Harika bir parodiydi. Teşekkürler bilgin. 8/10

  • çok komik

  • çok güzeldiiiiiiiiiiiiii

  • bu filim ile alacakaranlığın hiç ilgisi yok

  • Sürekli bu sitedeyim ve izlediğim EN SAÇMA film SAKINN AMA SAKINN İZLEMEYİN BOŞ VAKTİNİZDE BİLE İZLEMEYİN BERBAT..

  • hepiniz cok saolun ben türkçe az bbililiyor ama begenmedi siizlerden bazı kişi o üzdü beni bn bu dvranıstan hos kalmadım cok

  • neden aynısını yaptılarsa çok sinir oldum resmen her bölümden part part

  • Iyy , iğrenç bir film .

  • Çok güzel bir film , izlemeye değer :))

  • film güzel ama biraz saçmalamışlar. yine de komikti..

  • çok harika bi film izlemeye kesinlikle değer tabi bu film gülmek isteyenler için çok ii kesinlikle izleyn

  • bence güzel ve çok komik bir film ama sanırım bi yerden duymuştum bu film alacakaranlıkla dalga geçen bir filmmiş çekim amaçlarından biri de buymuş

  • süper bir şey yaaa komik ama güzellll 3:-)

  • ben bu kadar komik bir film izlemedim.ayrıca çok komikti.

  • Gerçekten çok eğlenceli bir film. Gülmekten kırıldım ya karnım ağrıdı gülmekten.

  • bna göre superdi .. bn cok beğendim . herkeze tawsye edyrm !

  • funda biliyo çünki kitabı var

  • Çok komik 🙂 😀

  • çok beğendim 😀

  • zaten twilight ın komiğini yapmışlar :))) 😀

  • bunu alacakaranlı3 benzetmişler

  • bu film 300 gn önce eklnmiş 1 sene önce çekilen film bu sene çkn brekn down nı nsl bilsn blanın vampir olduğunu falan xd

  • bence çok alcakaranlığı güldürelim diye yapılmış süper olmuş rezillik diyen arkadaşlara sölüyorum ozaman izlemeseydiniz ve 2. bekliyorum 😀

  • Tam bi rezillik güzelim flimi ne hale sokmuşlar

  • Teşekkürler admin. Harika bir komedi filmi.

  • devamı olsaydı iyi olurdu

  • Bu filmi 4. izleyişim ve hala gülüyorum ben bu filme bayıldım bazı yerleri haric alacakaranlıkla dalga geçmişler 😀 😛

  • Bence güldürüyor ve çok güzel vizyondan çıkartılmamalı 😀

  • acayip ötesi harika alaca karanlığa bin basar 🙂 🙂 🙂 🙂 XD XD XD XD

  • çok güzel bir film komedi yaa bence izlemenizi tavsiye ederim vizyondanda düşmesin sonunu biraz saçma buldum hiç vakit kaybetmeden izleyin bu film çok komik bence izleyin ben üç kere izledim 🙂

  • komik hemde çok ama alacakaranlıka yapılan saygısızlık başka filme yapsınlar

  • bi şey diyemicemmm:/

  • süper yaa:D

  • çak güzel bir film alacakaranlıkla çok güzel dalga geçmişler walla… 🙂

  • Hala Bisiklete Binemiyormus xd

  • komik olabilir ama alacakaranlığı tercih ederim yinede emeğinize sağlık:)

  • ben bir alacakaranlık delisi olarak bu filmi beğendim hem bu mfilmde alacakaranlığı lekeliyecek bir sahne yok sadece biraz komikleştirmişler bence çok komik helal olsun süper bir film

  • süper bir film keşke devamı gelse 100 kere izlesem gülerim 😀 hahahahhaha

  • daha yeni izliycem bni yorumlarınızla mafettiniz 🙂

  • gerisini izleseydin eminim gülerdin..Çook güzel bayıldım resmen yaa, yok byle bişey gülmekten yanaklarım ağrıdı 😀 😀 😀

  • 1. bölümde kapattım daha başında saçma sapan bir giriş bana öyle geldi beğenenler isözüm yok zevklerle renkler tartışılmaz

  • bence harika bellanın en sondaki vampir olmuş hali harika hayran kaldım valla izlemeye doyamıyorum edward <3

  • arkadaşım siz hiç epic movie ya da korkunç bir film izlemediniz mi? bu filmde onlar gibi, bu aralar sizde takdir edersiniz ki ünlü filmlerin komedilerini yapmak moda oldu.normal şeyler bunlar hayır yani hayranlarına söylüyorum gülün geçin ne var bunda 😀

  • Komikti ya,ama bence Alacakaranlık filmine saygısızlık.Güzelim filmi ne hale getirmişler.Yine de teşekkürler.

  • süperr yaa çok komikk :))))

  • Film muthşemdi çok güldüüm kesinliklee izlenmeliii 😀

  • hayatımda bundan berbat saçma ,bi film görmedim babam izlettim gülmekten öldü amam bu film mi yapanlar baya bi düşünmüşler haralde

  • varya film cok komik 😀

  • hacı çok güzel ben bunu ablamlarda izle dim accayip komik 😀 😀 ama ençok teknedeki bölümü sevdim

  • aslında bu film resmen rezillik ne yapmaya çalışmışlar anlamadım güldürücü ama güzelim twilight ı ne hale sokmuşlar iğrenç

  • çok quzel..!!:D

  • ben bu filmi daha önce nasıl izlememişim ya acayip komik olmuş bakın herkes izlesin haa 😀 😀

  • tamamen alacakaranlıgı yapmaya çalışmışlar ama becerememişler vakit kaybı bencee

  • Bence çok çok güzel bende Alacakaranlığın bütün serisini izledim ama amaç komiklik olsun yani sonuçta herkes gülmüştür açıkcası ben bayıldım böyle güzel bir filmin vizyondan kaldırılması haksızlık olur :):):)

  • hiçte kötü değil çok başarılı çok komikkti :DD

  • arkadaşım söylemişti bence hiç güzel değil berbat

  • Bu Film Benzemiyor Alacakaranlığa Saçma Çok Ve Kötü Çokk Rezillik Bulandı Midem İzlersen Vizyonda Acill Kaldırılmalı !!!

  • Ya hani kurtlar geldi yha müzik çaldı o müziğin adı ne?

  • cok komik bir film))) bayildim) bashka hic bir sitede yok bu film

  • bence çok güzel çok güldüm hakaret diyenler bence yanılıyorlar buda bir bakış açısı

  • rezillik

  • cok guzel bayıldım 4. ızleyıcım ama hala guluyorum muhtesem bır sey hele bekanın vampır olması bolumu cok guzel

  • hahahaha çok güzel bir film hele şu edward&jacop takımı olayı süper :)))

  • ne diyecegimi bilemiyorum kelime bulmam imkansiz diyebilirim tek diyecegim su ki bu film bir harika bu arada ikincisini cikartirlar mi acaba?

  • çok bayıldım bu filme herkez izlemeli vizyondan lütfen çıkartmayınız çok kharika çok qüldürdü benii çok qqüzel olmuşş elinize sağlıkk

  • Çok fazla komik 3 kez izliyorum herkes izlemeli ve asla vizyondan çıkartılmamalı..

  • Bu film bir harika bayılmdım.Çok güldüm şuan ikinci defa izledim ve hala gülüyorum.Bu arada bu siteden başka hiç biride video çalışmadı.:)

  • 😀 Çok komik yaww

  • sonuçta güldürüyor ama :)))

  • SİZE KATILIYRM BUNE YAA RESMEN REZİLLİK

  • vallahi alaca karanlık çok güzel bir filmdir bu iğrenç vizyondan çıkartılmalı

  • guzelim alaca karanlii vallahi it gunune koymushlar yani bundan 18+ filim gormemishim

  • tam kopmalık yhaa 🙂

  • S.a ya siz neden böle kötümsersiniz lan sinir oluyorum böle kötü falan diyenlere izleme ozmn ilk yorumları okuyun dangalak herifler yanımda olsanız monitöre sokarım sizi uyuz insanlar kıskanç pislikler

  • çok güzel

  • Ya sonu çok süperdi ben edward’dan çok Jacop’u seviyorum zaten edward’dan da yakısıklı >Jacop Takımı Pislik< 😀

  • çok güzel film

  • arkadaşlar becca nın arabada açtığı şarkının adı teen angst mix

  • harika olmuş yhaaa çok gldm 😀

  • Sonuna acayip sinir oldum ama bide film çok komikti.Aslında ilk izlemeyecektim ama herkesin dilinde dolandığı için izliyeyim dedim.Film komik ama yapmacıktı.Twilight fanı olarak bu filmi sevdim 🙂

  • Jacob:”Çünkü sözleşmeye göre 10 dk da bir çıkarmam gerekiyor.” çok komikti . bende twilight fanıyım ama bu filmde de komik yerler var .

  • gülmekten yerlere yıkıldım.am biraz saçma geldi.neyse beni güldürdüler şaçma maçma olsun.emeğe saygıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

  • çok aptalca olmuş canları sıkılmış film çekelim demişler bu salak filmi 5 dakka bile izlediğime inanmıyorum çokkk aptalcaaa!!!!!!1

  • yaaa harika bence alacakaranlığın böyle olacağı aklıma gelmezdi

  • tek kelimeyle süperdii iyi yapmışlar =)))

  • süper bi film sonuna bayıldım

  • film cok hoştu cok hoşuma gitti komikti ben sitede daha yeniyim ama müthiş bir site olmuş kurucuya teşekkürler.

  • alacakaranlığın aynısın ama yine de çok komik ve güzel

  • Film Güzeldi Çok Güldüm 😀

  • bu filmi tam 5 kez izledim harika 😀

  • yani filmle fasla uğraşmamışlar sadece üzerinden gecmişler harika bir film olmuş ama daha gusel olabilirdi :d

  • filmmm çoook güzelllll

  • çok komik zaten filmin amacıda ti’ye almak 🙂

  • sonu çok kötü

  • süperrrrrrrrrrr bayıldmmmmmmmmmmm 🙂

  • Becca’nın arabada açtığı şarkının adını bilen lüften yazsın çok hoşuma gitti ama bulamadım :/

  • ben çok beyendim alacakaran hayranıyım ama komedi filmide güzel olmuş dalga geçmek gibi olmamış

  • çok güzel özelliklede sonu

  • bence sonu mütişti hele ballanın kızza saldırdığpı anda ve sonundaki müzik çok süper

  • bence çok komikti ayrıca cok güzelldi 😀

  • yav zaten alacakaranlıkla dalga geçme amaçlı yapılmış bir film 🙂 kopya falan yok dalga geçiyorlar 🙂

  • Melek arkadaşım doğru söylüyor tmm bu film izlerken bizi güldürmüş olabilir ama tamamen Alacakaranlıktan kopya çekilmiş oyuncular farklı Cullen lar Sullen olmuş birazda Alacakaranlıkla dalga geçmişler benim duygularım filmi izlerken güldürdü ama sonrada Alacakaralık gibi bir filmin dalga versiyonunu yaptıkları için biraz da sinirlendim ama komikti.bu filmle kıyaslarsak Alacakaranlık çooooookk daha iyi…

  • bence alacakaranlıkla aynısı sadece unluler farklı o kadar cok guzel dgıl bence alacakaranlık cok daha ıyı

  • Çok güzelmiş.Teşekkür ederim.

  • becca en sonda çok qzl olmuş

  • Alaca Karanlıgın Kopyası gibi Bişey 😀
    Ztn İlk Resim Dikkatimi Cekti AlacaKaranlık Sandım 😀

  • 3gün önce izlemiştim hala gülüyorum.ayrıca matt lanter olunca bi başka oluyo ya bitaneeem 😀 ♥♥

  • matt lanter<3<3 olduğu için süper bi filmmm ayrıca komiktee:D

  • en sonu süperdi

  • hahahaa 😀 çoook güzeldi vede çok komik hele becca ve edwart inanılmaz komikti alice de çok komikti bence 2. seriyide çıkarsınlar çünkü çok komik 😀 😀 😀 😉 gülmekten ağlıycaktım neredeyse :'( 🙂

  • çok güzel hemde çok

  • Dalga geçmişler,o kadar güzel bir seriyi rezil etmemeişler ki kendileri rezil olmuşlar 😉

  • süper olmuş gerçekten =)

  • çok süper bir film

  • sonu neydi oyle ya hahaha gerçekten güzel bir filmdi devamını getirirler inş

  • alacakaranlık denen sahıs senin kafanı başını kırarım ağzını dağıtırım bu film hakkında bir daha bir şey söyleyemezsin saççını başını yolarım bnce bu film harikaaaaaa mal kafa

  • gülmeye bile uğraştım ama olmadı

  • bence çok saçma ve abartmışlarda

  • Arkadaslar Film Kötü Diyorsunuz, Özenti Diyorsunuzda Alacakaranlık Zaten Telif Hakkını Verdi Bu Sadece Yama Gibi Bişi Komedi Bakımından Evet Film Biraz Kötü Olabilir Ama Özenti Veya Çalınmış Değildir. 🙂

  • yav alacakaranlığı fil mini calmşlar ne pislikler bunlar

  • Tam bi Alacakaranlık hayranıyım. Bu filmi ilk izlemeyecektim. Dalga amaçlı çekildiği için. Ama acayip komik bir şey çıkmış ortaya. Gülmekten gözlerimden yaş geldi. Evet dalga geçmeleri kötü olmuş olabilir ama film bence süper komik 😀

  • fılm çok komik ii dalga geçmişler ama sonu çok baştan salma geldi bana daha güzel yapabılırlermiş

  • cokkk güzel ya 😀 🙂

  • hiç de değil.bir kere film özenti.güya alacakaranlık serisiyle dalga geçiyorlar.ama bütün sahneler tıpatıp aynı ve komik olsun diye abartmışlar saçmalamışlar.insanlar neden çok başarılı yapıtlarla oyuncularla dalga geçme gereksinimi duyar anlamıyorum.ya bırakın film orjnal güzelliğiyle kalsın .millet tadını çıkarark izlesin .illa bazı zeki arkadaşlar işi şamataya vuracak yani..millet nelerle uğraşıyor allahım yaaa..!!

  • çok güzeldive komikti:D

  • hiç güzel değildi gerçek alacakaranlığı kıskandıkları için böyle bir şey yapmışlar

  • bittim yaa çok komik bnce resmen dalga geçmişler:)

  • Hayır bikere çok qüzel ve ayrıca özenti diyenlere sesleniyorum ; bikere korkunç bir film ve twilight in yönetemeninden yapılmış komik bir versiyon

  • Ayy müthiş bi filmdi süperdi ve şimid komedi filmleri arıyorum ama filmi izlemenizi tavsiye ederim mutlaka !Bence Alacakaranlık’taki edward çok çirkin buradaki çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook yakışıklııı

  • film biraz güzel bence ama iğrenç yerlerini koymasalarrdı daha güzel olurdu..ama bu filmin 2.sini yapsınlar bence=)

  • oley açıldııııııııııııııııııııııı

  • açıkçası film iğrenç…

  • çook çoook igrenç robçu olrk tavsiye etmiorm rob we kris hakında dalga geçilmş bnu çeknlr kendilrni ne snıooo snir bozucu……
    I Lowe Roßert <3 <3

  • İts raining men:D

  • çok pis alay etmişler alacakaranlıkla.BEN zaten alacakaranlık astasıyım ama komık olmuş xDeee 🙂 😀

  • ÇOk güzel di 😀

  • zaten alacakaranlıkla dalga geçiyorlar 😀

  • mükemmel 😀

  • buzamana kaar izlediğimyabncı filmlerinen kötüsü n anlamsızı ve en saçmasıydı ne komediolduğu bellinede korku olduğu nede işlenen konu belli değil işin kısası çokkötü zamankaybı

  • çok saçma ve mantıksızdı korkunç bir filim tarzı bir filim yapmaya çalışmışlar ama hic guzel yapamamışlar 🙂

  • çok gzel yaa öldm glmkten :)))))))))))

  • BENCE ÇOOK GÜZEL AMA BAZI YERLERİ MİDE BULANDIRIYO (BEN PAPATYA ALİCE)
    ÇOOK GÜZEL ERKEKLERİ ÇOOK YAKIŞIKLI HELE JACOB (BEN GÜLSEVEN JACOB)

  • ya ben bu kadar saçma bi film görmedim :)) çizgi film izleseydim keşke

  • walla canawar gıbı calısıyor arkadaslar 8 mgp yapalım artık su netı o zaman hemen acılıyor daha hızlı

  • kesinlikle cok komik 🙂 kahkaha atmak istiyosanız ve alacakaranlık serisini izlemisseniz keyifli 🙂

  • spr yaa çk gzll =)

  • hahahahahaha çok gzl bn çok beğendim özenti deil -.- zaten alacakaranlık yazıyo konuyu okuyun öyle konuşun -,- ama çok komik Becca 😀 😀 <3

  • ücretli mii ??

  • güzel ti’ye almışlar. Alkacakaranlık serisini izleyenler için eğlenceli bir film. tavsiye edilir…

  • harika bi film öldüm gülmekden 😀

  • super mudhis

  • güzeldi ama çok kısaltmışlar

  • çok komik yaaaaaaaaaa

  • çok güzel bi filmdii.çok eylendiim

  • bu film manyak bişe

  • :DDDDDDD
    MÜTİŞ BİŞİ YHAA

  • özellikle nefes sahnesini çok tuttum :D:D

  • süper bi film çok komik sonu çok güsel olmuş 😀 tebrikler :D:D

  • klişenin de klişesi berbat bir film. her sahnesinde ne olacağını tahmin ettiğim bir film daha izlememiştim. zaman kaybı. korku filmlerini ti’ye alan filmler arasında bana göre efsane hala scary movie serisi ve shaun of the dead’tir.

  • bence berbattı gerçehi daha güzll dir bu nu oyun yapmışlar yani yapmacık ….

  • hala bisiklete binemiyorum :D:D:D:D

  • manyak bisi yhaa
    ….

  • bence Çok kötü bir film çünkü özenti ! ! !

  • evet acılıo

  • harijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • donuyooo açılmıyoo sinirim bozuldu yaa 🙁

  • arkadaşlar flash playerinizi güncelleyin bende izliyorum. sorun sitede değil sizin pc de

  • arkdaş açılıyo senin bilgisayarda sorun var

  • Açılıyor sorun yok.

  • Hacı flim açılmıyor xDé

  • Düzeltildi.

  • vampires suck movie Film calismiyor