facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Bone Tomahawk 2015 Türkçe Altyazılı izle |



"Bone Tomahawk 2015 Türkçe Altyazılı izle" için 63 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. Nabat Nabat Kasım 2nd, 2015 saat 00:06

    Sıradan ve basit. Senaryosuda aynı emeksiz aynı Zaman’da masrafsız. Sadece film olsun diye yapılmış.

  2. Ad3mS Ad3mS Kasım 2nd, 2015 saat 00:09

    …Testere filminin western versiyonu…izlesenizde olur. Ailece izlenebilecek bir filmde değil kan şiddet içeren bir film. Konusu yamyamlarla tek bacakla nasıl savaşılır ve mücadele edilir xD Açıkcası her türlü piskopatlığın olduğu filmde ne aksiyon ne gerilim nede komedi var. Espiriler soğuk düş etkisi yarattı resmen. imdb notu yüksek olduğuna bakmayın filmde güzel olan tek şey şerifin ve çevresindekilerin medeni konuşma tarzları onun haricinde bir güzelliği yok. Filmin son sahnedeki öpüşme sahnesine koptum x) öpücem gel la buraya der gibi xD Tamamen boş vaktiniz varken izleyin hatta izlemesenizde birşey kaybetmezsiniz boş yere miğdenizi bulandırmayın …… 10/5

  3. serdar serdar Kasım 2nd, 2015 saat 18:30

    konuya bişi diyemicem. birileri kacırılıyor ve onu kurtarmaya calısan serif ve bir iki kişi. ama igrencti yani. gereksz bence izlemeseniz cok bişi kaybetmezsiniz.

  4. unal unal Kasım 5th, 2015 saat 20:23

    Zaman israfı…

  5. emre emre Kasım 14th, 2015 saat 22:39

    iyi film arkadaslar kesınlıkle ızlenır

  6. cenk cem cenk cem Kasım 21st, 2015 saat 02:07

    film güzel arkadaşlar süper baştan sona her şeyiyle mükemmel hiç düşünmeyin olumsuz yorum yapanlar bence bu filme haksızlık yapmışlar film 10 numara…kurt russelin oyunculuğuda ayrıca bir tat katmış filme iyiki izlemişim diyeceksiniz bence kaçırılmıyacak bir film..

  7. sarp sarp Kasım 22nd, 2015 saat 15:22

    zamanınız bol israf etmeye değerse seyredin. benim iki saatimi yedi…. uzak durun

  8. Barkut Barkut Kasım 27th, 2015 saat 21:08

    Yorum yazanlar genelde 20 yas ve kasinin ortasini alan cocuklar, film gercek bir erkek filmi gururlu olumden korkmayan zartzurt1994 nicki olmayanlar icin ideal

  9. ayhan ayhan Aralık 1st, 2015 saat 15:28

    Evet bir kaç şiddet sahnesi var, ama o sehneler de çıkarılır ise zaten film pek akılda kalacak bir film olmuyor. konu sıradan, şiddet sahneleri akılda kalıcı türden…

  10. devrim karacan devrim karacan Aralık 7th, 2015 saat 17:17

    Zevkler ve renkler tartisilmaz da; yorum yapan ve bu filmle ilgili olumsuz yorum yapanlar filmi nasil izliyorlar merak ediyorum. Arkadas filmin senaryosu, filmin artist ve aktristleri, filmin gectigi mekan, kostum, goruntu, effect, seslendirme ve dublaj, alt yazi. Bunlara bakiyormusunuz, film degisik bir western, artistler ve aktristler basarili, +16 yas ustunun rahatlikla izleyebilecegi bir film.Ad3ms sozde yorum yapayim derken butun filmi anlatmis, oku ve gelde seyret.
    Ben begendim 10/7, tavsiye ederim. Emegi gecenlere tesekkurler…

  11. Umut Umut Şubat 10th, 2016 saat 22:07

    Arkadaşım fragmanı vede az çok konusu var tarzın değilse niye izliyorsun? Sağlam heyecanla izlenecek bir film.

  12. Murat Murat Nisan 4th, 2016 saat 05:14

    IMDB puanına bakarak izledim, fragmandan pek bişey anlaşılmıyor o yuzden ne çıkarsa bahtınıza sürpriz bi film. Hiç beklemediğin gibi gelişiyor.

  13. yasmin yasmin Temmuz 23rd, 2016 saat 04:11

    sıkıcı bir film testere gibi diyenler olmuş ilgisi yok testerenin yanından gecemez.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.