Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Fragman Tek Parça OP


İMDB: 8.4 IMDb Top 250: #122 | 20. yüzyılın başlarında iki savaş arasındaki dönemde geçen hikayede, Avrupa'nın hayali Zubrowka şehrinde bulunan Büyük Budapeşte Oteli'nin ihtişamlı dönemine tanık oluyoruz. Gustave H, otelin işleyişini büyük bir profesyonellikle idare eden, müşterilerini dahi en ince ayrıntılarına kadar tanıyan bir konsiyerj görevlisidir. Bir gün otele bellboy ve komi görevlisi olarak Zero Mustafa adında genç bir adam gelir ve kısa zamanda aralarında yakın bir arkadaşlık başlar. İkili birbirlerinin sırdaşı olurken yaşadıkları şehir de büyük bir savaşa doğru sürüklenmektedir. Bu esnada Gustave'ın yaşlı sevgilisi Madame D. esrarengiz bir şekilde hayata veda eder, ikili Madame D.'ye veda etmek için yola çıkar. Bir asilzade olan Madame D.'nin şatosuna vardıklarında miras bölüşümünün yapıldığı toplantıya denk gelirler. Madame D., Gustave'a miras olarak paha biçilmez bir Rönesans tablosu bırakmıştır ve bunun açıklanmasıyla aile içerisinde büyük bir karmaşa çıkar. Bu andan itibaren belalarla dolu bir maceraya atılan Gustave ve Zero, gerçeklerin peşinde koşarken dışarıda da bir çağ değişmektedir… Wes Anderson'ın Moonrise Kingdom filminden sonraki yeni çalışması olan filmin bol yıldızlı kadrosunda Ralph Fiennes, Saoirse Ronan, Bill Murray, Jude Law, Edward Norton, Léa Seydoux ve Owen Wilson gibi isimler yer alıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, En Çok Yorum Alan Filmler, imdb 7+ Filmler, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 224 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Sıradışı bir film alışılmışın dışında konu,oyunculuk,yönetmenliği var. kesinlikle zaman kaybı değil.

  • Dakika 1:23 teki mesaj gayet net. Bu filmin arkasında kimlerin olduğu ve neden bu kadar çok oskar aldığı ortada.

  • Arkadaşlar bu güne kadar yüzlerce film izledim ve izliyorum da ama tüm türden film izleyicisi olarak gerçekten zaman kaybı…puanına bakıpta izledim ama çok boş bir film tavsiye etmem….site yöneticisine paylaşım için teşekkürler eksik olma…

  • izlediğim en eğlenceli filmlerden biri
    oyunculuklar cok iyi.
    emek hırsızlığına sağlık bilgin!!!

  • Başlarken izlemesem mi acaba ?diyeceğiniz,ilerledikçe gülümsemekten kendinizi alamaycağınız,sonundA hüzünleneceğiniz bir film..Sıradışı ve etkileyiciydi bence.

  • filmi çok abartmayın isterseniz,abartılar kadar güzel değil ama bence izlemeye değer.Ayrıca 5 6 sahne çok komik.
    bide dakika 1.23 de bir mesaj var sanki 😀

  • ben komedi filmi ararken buldum ve izledim pişman oldum sizde komedi için geldiyseniz zaman kaybı gerçekten

  • dakka 1.23 de sol üsteki çatıya bakın neye benziyor ve film bir savaş filmi arkasındaki tarafın kim olduğu en başında belli oluyor

  • Gercekten iyi Film

  • oyuncu kadrosu süper sade sizi sıkmayan bir film teşekkürler bilgin

  • Arkadaşlar film çok güzeldi, zatan bir çok ödül almış bir film izlemeye değer kaçırmayın.

  • filmin başı da sonu da berbattı. nasıl oluyorda bu film 9 dalda oscara aday gösteriliyor. anlaşılır gibi değil. tavsiye etmiyorum.

  • sade ve güzel filmdi…mutlaka izleyin…oyuncu kadrosu da harikaydı))

  • izlerken çok keyif aldım :)izleyin pişman olmayacaksınız… size tavsiye altyazı izleyin çünkü daha keyifli… :))))))))

  • harika

  • Güzel bir film seyredılmeye değer…

  • emeğine sağlık

  • Güzel film ve bugün 3 Oscar kazandı.

  • çok güzeldi emeğinize sağlık

  • sanki bir roman okuyormuşum gibiydi…film güzel..

  • Öncelikle film bir harika..çok beğendim..Filmi zaman kaybi kötü vs olarak yorumlayan kişiler sanırım içinde bol argo bol yatak sahnesi bol kan dökülen film zevkleri var…

  • Filmin sonu cok berbat bitiyor, daha iyi olabilirdi ama. izlemeye deger bir film.

  • admin süpersin film on numara beyler komedi üzüntü herşey i barındırıyor 2014 ün en iyi film sıralamasında olan bir film

  • yorumlara aldanmayın bence güzel film

  • Filmde kullanılan iç ve dış ortamlar, kamera açıları, oyunculardaki titizlik… Bence bu filme “bu ne saçma”, “zaman kaybı” gibi yorumlar yapmadan önce “film nedir?” tanımını googledan araştırın. Sonuç olarak mükemmel bir film diyebilirim!!!

  • yorumlardan sunu anladım ki beğeniler kişiden kişiye değişiyormuş..her gün 1 film izleyenlerdenim..genelde imdb puanı yüksek yada cok yorum almış fimleri izlerim. bence film güzel fakat abartacak güzellikte değil

  • vuuuuvvvvvvv!Büyüleyici 🙂

  • bu filmi izleyipde cok güzeldi diyenler ya sizler sanat profesorusunuz yada beyin not error

  • bu filme bu imd puanını verenin aklından şüphe ediyorum rezil bi film

  • muhteşem bir film, çok ama çok beğendim.

  • ARKADAŞLAR YORUMLARA VE PUANINA BAKARAK “ŞİMDİ BİR ŞEYLER OLACAK BU KADAR PUAN BOŞA DEĞİLDİR” DİYE SONUNA KADAR İZLEDİM MAALESEF. BEN YANDIM ELLER YANMASIN DİYE YAZIYORUM DURGUN SIRADAN ANLAMSIZ BİR FİLMİ BEĞENMEYECEK OLAN HERKESE SESLENİYORUM SAKIN İZLEMEYİNNNNN!!! BU DA İLK YORUMUM… İLK YORUMUM BUNA ÇÜNKÜ DİĞER FİLMLERİ İZLESENİZ DE ZAMAN KAYBI OLMAZ AMA BU RESMEN ZAMAN KAYBI…

  • Film gerçekten güzel zamanınızı asla boşa harcamaz beğenmeyen arkadaşlar filme 140 dk boyunca cinsellik, kırma, şiddet olmadığı için sevmemişler galiba mantık araya girince nedense çok kötü film oluyor onların gözünde iyi seyirler.

  • @Osman kulaklıklada hoparlörlede ses ayarlarından gürültü dengelemeyi açarsan kısık sesli filmlerin bile sesi çok yükselir. denemenizi öneririm.

  • Bütün iyi yorumlara tek tek düşük not vermemi sağlayacak kadar kötü bir film. ulliminati ve sanatsal diye puanı abartılmış bir film.Güzel yorumlara kanmayın o yorum kaç iyi not almış kaç kötü ona bakın.Ha diyosanızki ben çimlerin uzamasını izlemeye bayılırım buyrun tam sizlik.

  • perfecto…güzel bir mizahı var filmin..kesinlikle sanatsal açıdan harika bir film izlenmeli…

  • BİLGİN ÖNCELİKLE SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİLMİYORUMDA BEN BU SİTENİN SAHİBİ OLSAM HERALDE 15 YAŞ GURUBU İÇİN BİR BÖLÜM ACARDIM o yaşta bazı kişler filme kötü diyor ve bizi etkiliyor yorumlara aldanmamak lazım.. genelde kötü diyenler 15 yaş grubu ben bunu fark ettim.

  • film kesinlikle berbat nasıl bu kadar puan almıiş anlamak mümkün degil

  • Kesinlikle çok güzeldi vakit ayırdığınıza değecek. Zaten izlemeye başladıktan hemen sonra, akıcı bir roman okur gibi kapılıp gideceksiniz.

    Açıklık denmiş; bir sahnede yaşlı bir adam yıkanırken, muslukçu çatalı gibi bir görüntü vardı 2 saniyelik, onun dışında hiçbir açıklık yoktu. Nereden uydurdurklarını anlamadım. İyiki aksi yorumlara aldırmadan izlemişim.

    Paylaşım için teşekkürler.

  • Arkadaşlar filmi izledim çok güzel bu filme benzer film bilen varsa söyleyebilirmi.Şimdiden TŞK.

  • izleyim dedim yorumları okuyunca vazgeçtim tşkler…

  • Zerre kadar film zevki olanların bile beğeneceği. Filmden anlayanların muhteşem bulacağı. Kendinizi hiçbir saniyesinde sıkılmayacağınız Rengarenk bir macera. Bir sanat eseri. uzun zamandır izlediğim en güzel filmlerdne bir tanesi

  • film degısık ve anatım farklı cok begendım..ayrıca adrien brody,ralph fiennes gıbı sevdgm oyuncuların olması..gercekten hem bol yıldzlı bır fılm hemde eglencelı..wes andersonun fılmlerını tek tek ızleme kararı aldım..tebrıkler admın

  • Çok değişik bir film olmus farklı ama herkesin begenicegi türden değil. Bana göre güzel.

  • güzel bi film keyifle izlenebilir başlarda çizgi film gibi gelebilir ama konusu güzel

  • şiddetle izlememenizi tavsiye ederim yalnızca sesler kaliteli!!!

  • Guzel filmdi aşk ve aksiyon filmlerinden bıkmışsanız. Super bir dram film çok guzel

  • açıklığı normalleştirmek projesinin bir ürünü izlemek size kalmış

  • açıklığı normalleştirmek projesinin bir ürünü izlemek size kalmış

  • muhteşem bir sanat yapımı dram, gizem, komedi hepsi işlenmiş çok beğendim 🙂

  • vakti olan izlesin

  • Gayet başarılı izlemelisiniz arkadaşlar Admin emeginize sağlık

    İyi Seyirler

  • ya arkadaşlar entel görünecez diye yazmayın ya yazık zaman kaybı ralph fiennes için bile çekilmez bu film

  • Kesinlikle tavsiye edilmez.

  • Kusursuzca yönetilmiş, sanatsal yönü yüksek, hareketli bir film… Mutlaka izlenmeli…

  • Klasik Bir Avrupai Komedi İçersêde. Rengarenk Dünyasıyla Ve Yönetimiyle Sizi Sıkmadan Bağlıycak, Özletmeden Aşık Edicek Bir Film. Dinç Ve Zihni Hayalperest Binalarla Süslenmiş Kişiler İçin, Hayallerinin Filmi Olur Çıkar. İyi Seyirler.

  • bu ne biçim bir film ya çok sıkıcı

  • Kadro muhteşem,ustalar döktürüyor.Herşeyiyle çok güzel film,klasik olacaktır.Sinemadan anlayan arkadaşlara tavsiye edilir.Teşekkürler Bilgin.

  • cok guzel bir film.

  • 1930 ları gezdiren ve gezdirirken sıkmayan bir film ben beğendim..

  • pardon ama sanat neresinde bu filmin açık saçık tablolar mı sanat…bu sanat filmi ise ben de film çevireceğim apartmanda asansöre binenleri hızlı hızlı konuşturup yakın metrajdan çekicem tüüüühhhh sizin kalıbınıza…

  • İzlemelisin.

  • ben öyle şukadar bukadar film izledim demicem ama hayatımdan 2 saat çaldılar. bildiğin pişmanlık yaşıyorum şuan. nerden izledim böyle saçma anlamsız bi film olamaz.sanatsalmış. sanki kendi 20 yıllık hollywood yönetmeni hasbam izlemeyin valla bak izleyin diyenler kesin dalga geçiyorlar. bana teşekkür edersiniz izlemezseniz.

  • böyle film daha yok hacı

  • gunde 1 kere film izleyen ve bu filmi begenmeyen arkadasin izledigi filmleri gozumde canlandirdim. gunde 1 film izleyen yani film bulmak icin saatlerce ugraşan biri olarak kaçırmayın derim.cok ozel bir film onun için herkesin anlamasını beklememeliyizde

  • kesinlikle izlenmesi gereken bir film emeği geçen herkeze tşkler

  • neden bu filme saçma diyorlar hiç anlamadım gayet sanat yönü yüksek güzel bir filmdi ama bazıları güzel film lafını ne zaman kullanıyor illa bir canavar çıkınca falan

  • arkadaşlar gom playerda ses az geliyor olabilir vlc player yükleyin sıkıntınız olmaz:)

  • ortalama hergün 1 film izleyen biri olarak yorum yapıyorum ki kim niye sevdi bilmem ama bana göre hayatım da izlediğim en saçma 3 film arasına girer

  • Çok Sayın Bilgin Hocam;
    Filmlerin sesleri az değil mi biraz? Dün akşam Nuh Tufanı filmini izlerken de ses az geliyordu bana. Bu konuda teknik bir çalışmanız var mı? Yoksa böyle bir çalışma olacak mı?
    Selam eder, Başarılarınızın devamını dilerim.

    • @Osman Gayet iyi bir sesi var filmlerin muhtemelen kulaklık ile izliyorsunuz o yüzden size kısık gelebilir. 2+1 hoparlör ile izliyorum ve sesi çok fazla çıkıyor.

  • Filmi izlicem ve buyuk ihtimalle begenicem o yuzden erkenden yazayim dedim

  • İzlediğim en iyi filmler arasına girdi, kesinlikle izlenmesi gereken bir film

  • çok sanatsal keyifli güzel bir film işte seyretmeniz zaman kaybı olmaz 🙂

  • İtiraf edin Ben mahsumum 😀 Süper film herkeze tafsiye ederim Paylaşım için teşekkürler …

  • gayet güzel zevkle izlenilebilicek bir film

  • harika bir film

  • yorum yapmak zorunda hissettim kendimi.kötü degil ama başkalarında deniyin şansınızı gereksiz bence

  • Erhan part1 0,54-0,14 dakikalarda da var o göz başında,alakasız çatıda göz komik… İllüminati bizi izliyorsa bizde onu izliyoruz görüyoruz:))) bu millete bişey olmaz,gözlefalan etkileyemez,döner falan dağıtsa belki :))) bu arada illüminati figürleri elersek film çok güzel,keyifle izledim…

  • müthiş güzel bir film, kara komedi,mutlaka izleyin……

  • herkesin bakış açısı farklı… bakar ve görür; sonuç gördüklerinden ne çıkardığı önemli olan..emeğine sağlık …alkışlar sana bilgin kardeş.

  • 10/5 puanlik bir film izlenecek film birakmadiysaniz izleyebilirsiniz.yoksa baska turlu izlenecek film degil

  • İzlediğim en berbat filmler listemin en başına geçti teşekkürler yinede emeğe saygı derim izlemeyin uyarısınıda vermiş olayım.

  • uzun süredir böyle bir film seyretmemiştim..!
    senaryo,anlatım,hikaye ve oyunculuk….hepsi var…
    ince espiriler ve durum komedisi de mevcut…

    teşekkürler bilgin…!

    Kötü diyenlere aldırış etmeyiniz lütfen…!

  • titanik gibi

  • uzun zamandan beri izlemeye ve oyunculuguna doyamadigim bir film izledim.Sakin bu filmi izlemeden es gecmeyin!

  • mükemmel bir filmdi.

  • Ben çok fazla beğenmedim. Bu kadar beğeni nasıl geldi anlamadım….

  • cok güzeldi muhteşem 🙂

  • Filmden ve film sanatından anlayana puanının hakkını veren bir film. Bence mükemmeldi, özellikle sonu paha biçilemez. Çok iyi film.

  • oldukça eğlenceli bir film. beğenmeyenler neden beğenmemiş hiç anlamıyorum. abartılı efekt kullanmadan lezzetli bir görsellik sunulmuş. oyuncu kadrosu mükemmel. hikaye sürükleyici. ufak detaylarla gülümsetmeyi beceren bir film. sit-com lardaki kahkaha efektiyle gülmeye alışmış olanlar izlemesin tabi 😉
    9/10

  • Oldukça kaliteli bir film kurgunun yanı sıra detaylar ve yıllar çok güzel anlatılmış izlenmeye değer

  • arkadaşlar film illüminati mesajları içeriyor izlemeyin filmde arka planda tek göz figürü çoğu yerde karşıma çıktı filmin başlangıcın part1 1.18 çatıya dikkat…part1 2.07 masanın uzarinde solda duran objeye dikkat daha bunun gibi birçooğu mevcut

  • léa seydoux sırf mavi en güzeldir filmi yüzünden bu filmde oynatılmış ingilizce bile bilmez bu kız 😀 ama çok tatlı bi kız.filme gelince çok güzel hoş bi film kesinlikle izleneblr

  • Gerçekten çok güzel ve düşündürücü bir filmdi. Ayrıca çok da sürükleyici, kesinlikle izlenmesi gerek.

  • Bukadar sade efektsiz olmasına rağmen bukadar keyifli bi film izlemedim gece gündüz film izlerim eğer güzel bi hikaye dinlemek istiyorsanız doğru film bu

  • Emeğinize sağlık güzel bir film

  • bu filmi çok sevdim..

  • mükemmel bi film ve bence oscara bir çok dalda aday olabilecek bir hikaye. Beğenmeyen arkadaşların nasıl bi film izleme olayı var anlyamadım hatta eski türrk filmlerine bile benzeten olmuş. beyin bedava 🙂 ulan adamlar son yılların en sıradısı hikayelerinden birini oluşturmuş siz neyin kafasındasınız 🙂

  • cok iyiydi tesekkürler

  • sanatsal değeri fazla ve çilek tadında şiddetle tavsiye ederim kesinlikle öğreneceğiniz birşey olacaktır

  • Arkadaşlar kanımca böyle komik ama saçma ama neden yapılmış olduğu belli olmayan ama sürükleyici ancak gereksiz kapatıp başka filme mi geçsem gibi ama bitsin fena değil tarzı bir film
    işte tam olarak anlatmak istediğim bu 🙂

  • film akıcı bi güzellikte ben beğendim.azıcık çapa gösterip yorum yapmadan önce filmi izleyin.beğenmekte beğenmemekte sizin elinizde
    not:çoğunluk sevdi 😀

  • bu filmi nasıl beğendiniz aslında yaş ortalaması yazılsa iyi olur film iyi değil

  • bu filme mukemmel diyen kişiler acaba ne izlediler inanın sonuna kadar izledim ne bu puanı nede film adı altında yayınlanmayı hak ediyor..

  • çokda iyi değil klasik türk filmi miras kalma hikayesi falan. beğenmedim tavsiye etmem

  • Son derece kötü bir film. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Boş zamanınıza yazık.

  • sakın izlemeyin gercekten vakit kaybı anlamsız bos bı kurgu

  • Beklentisiz izleyin derim.Kendince bir mizahı var.Bence iyiydi.

  • boş zamanınızda izlenebilicek eğlenceli ve sürükleyici bir film.

  • Berabat ötesi . Puan uyduruk. 10/2 anca eder.

  • Tamamen iğrenç bir film sakın yorumlara bakıp izliyim felan demeyin

  • çok güzel izleyin. ” film ” deyince aklıma böyle filmler geliyor. guguk kuşu gibi the best offer gibi sürükleyici komik

  • İzlemeden ölmeyin

  • Filmden hiç zevk almadım.Zorla izledim yorumlara kanarak.

  • Çok güzel… Yakup arkadaşımızın dediği gibi film bittiğinde yüzümde gülümsemesi kaldı….

  • Bu filmi izlediniz ve sevdiyseniz aynı ekibin Steve Zissue filmini de izleyebilirsiniz. 😉

  • Güzel film tavsiye ederim

  • Kesinlikle izlenmeye değer.Kadro da müthiş:D

  • Zaman kaybı ama sürükleyici

  • Sitene zaten hayrandım, bu filmle birlikte bir kez daha emeğin ve çaban için sonsuz teşekkürler. Film hakkında;Oyuncular ve oyunculuk olağanüstü, hikaye ise alabildiğine sade, güzel,naif ve absürt olmakla birlikte şampanya ( rakı,bira,tekila ve/veya her ne seviyorsanız ) tadında

  • Güzel bir film çok eğlendim,teşekkürler admin.Herkese iyi seyirler dilerim.

  • 10 üzerinden 7.5 izlenir.

  • harika güzel bir film 🙂

  • Gerçekten Mükemmel mükemmel mükemmel emin olun zamanin nasil geçtiğini anlamiyicaksiniz ve filmin sonunda yüzünüzde bir gülümseme olucak 🙂

  • Super bi film 🙂

  • ben böyle bi intikam alma hayatım boyunca görmedim :)) mükemmel kesinlikle izleyin

  • Film çok güzel.Zaten Romanın yazarını bilenler filmi daha ilgi ile izleyebilirler.

  • çok kötü bir filmdi tamamını bitiremedim bile

  • Kesinlikle çok güzel,izlenmeye değer bir film.

  • Bu kadar saçma konuşmalı bir film daha görmedim . 2/10

  • teşekkürler bilgin kardeşim.müthiş bir hikaye sayende hikayenin esin kaynağı stefan zweig’i hatırlamış olduk.saygı ve hürmetlerimle….

  • renkler harika, hikaye sürükleyici… farklı anlatımı çok hoşuma gitti.. zevkle izlenecek bir film..

  • farklı,başarılı,güzel…

  • gustave’landım. masalsı hikayeleri seviyorsanız bu film sizi de tavlayacaktır. mizah anlayışı yerine dekoratif çiçek saksısı taşıyan arkadaşlar, filmden etkilenmeyeceklerdir. boşuna zaman kaybetmeden ayrılsınlar. tşkr.

  • İMDB puanını yüksek görünce izleyeyim dedim ama film o kadar saçma ki dayanamayıp kapattım. (sıkıcı bir film)

  • çok sürükleyici özel bir film değil ama farklı bir film izlemek isterseniz izleyin bence engüzel kısmı giyilen kostümlerdi seneryoda o kadar iyi değil iyi seyirler

  • beğendim, sürükleyici ve eğlenceliydi.. tavsiye ederim :))

  • çok sıkıcı izlerken bitsin diye dua ettim nasıl bukadar puan almış

  • gerçekten çok güzel

  • arkadaşlar mükkemel bir film kesinlikle izleyin hayatınızda izlediğiniz en ilginç ve değerli filmler arasında olacaktır

  • bazen sırf şu yorumlar yüzünden izleyesim geliyor, kendi görüşünü genelgecer sayan insanlara inat elbette yorum yapılmalı ama baskasının yorumunu eleştirerek değil .. filmi izlicem yorumumu yapıcam elbette bu yorum bana has ve biricik olucak.. :))

  • Leş..
    Çöp suyu..
    Bilmem anlatabildim mi!

  • 85:20 de herkes birbirine sıkıyor .kopmalık sahne 🙂

  • çok keyifli bir film 🙂

  • film hakkında 30 tane güzel yorum okuyup bir tane kötüleyici yorum okuduktan sonra filmi izleyesim kaçıyor halbu ki o kötü yorumlar yüzünden kaçırdığım o kadar güzel filmleri çok sonradan izledim 😀

  • FİLM BERBAT!!!ASLA TAVSİYE ETMİYORUM.ZAMAN KAYBI

  • deli saçması

  • Ne kadar film kültürünün düşük seviyede bir toplum olduğumuz çok açık böyle bi esere sıkıcı diyipte iki vurdulu kırdılı sağa sola ateş açan film gördüğünde başyapıt yapanlar,yazık.Mükemmel bir filmdi aldığı puandan fazlasını hak ediyor kesinlikle !

  • bu site de izledigim en az 50. film dir. İlk defa bir filme yorum yapiyorum. Siz bu filme guzel diyerek filmden anlamayan insanlar. Gercekten klavye basina oturup filmle alakali yazdiginiz yorumlar icin harcadiginiz vakte cok ama cok yazik. Ben hayatimda bu kadar anlamsiz bu kadar senaryosu kopuk ve sacmalayan bir film izlemedim. Filmi izleyecek arkadaslar film ne demek anlayan bir insan olarak size vaktinizi bosa harcamayin derim sevgiler

  • her duyguyu yaşatabilen nadir filmlerden biri sanırım film dediğin şey sanattır ve bu film tam bir sanat:)

  • hayatımda bu kadar sıkıcı bir film görmedim çok durağan bütün enerjimi aldı sakın izlemeyin kendinize başka bi film bakın siteden!

  • Fİlm süper bi kere . İZlemeye değer . Her dakikasında merak artıyor . Ben filmin altyazılısını izleyenlerdenim ^_^

  • film cok güzel herkeze tavsiye ederim..emegi gecen herkeze teşekkür ederim..

  • mutlaka seyredin çok güzel film

  • Arkadaş delimisiniz divanemisiniz bu filmin neyini beğendiniz ?
    10 dk. izledim 11. dk. kapattım, vaktiniz gereksiz ve bolsa izleyin.

  • süper eglenceli ve keyif verici izleyin derim

  • izlemeye değer güzel bir film

  • Şu filmleri komik buluyorsunuz ya İMDB haketmiyor arkadaş

  • Sonuna kadar hiç sıkılmadan izlenebilecek bir film
    sonunda keşke bitmeseydi diyebilirsiniz.Sürükleyici içinde herşeyi barındırıyor.Dram,komedi,macera ve daha fazlası

  • Filmin ilk episodunda illimunati var 😀 Çatıya dikkat

  • cok güzel sürüklüyici

  • ilk kez yorum yapıyorum. harika bir filmdi

  • Filme kötü diyen arkadaşların kendi fikridir herkesin beğendiği bir sinema türü vardır. Ama
    Dram-Komedi/Absürd komedi tarzı yapımlar mizacınıza uymuyor diye film kötü demeniz saçma arkadaş. Bu tarz filmlerden hoşlanan herkesin 4/4lük film olmuş, son zamanlarda izlediğim en komplike yapım diyeceği türden bir film. Kaçırılmaması gerek. Puanını haketmiş

  • çok güzel çok eğlenceli bir film sıkılmadan izlersiniz..

  • Masalsı anlatım. Benim gibi HİKAYELER hoşunuza gidiyorsa izlemenizi tavsiye ederim.Biraz aksiyon biraz macera derken her şeyden az biraz olan keyifli bir film.

  • Merhaba
    2013 iskandinav filmlerinden olup henüz nette bulamadığım
    1-aşk ve limonlar
    2-ego
    Filmlerini koyarsanız mest olurum:)

  • Son zamanlarda izlediğim en sıradışı ve işleyiş olarak mükemmel bir yapım izlemeyen çok şey kaybeder

  • bilgin benim yorumlar gözükmüyor neden acaba sıkıntı nedir ilgilenebilir misin lütfen gmail den de hotmail den de yolluyorum bi ara yine böyle olmuştu ama düzelmişti şimdi yine sıkıntı var neyse bilgin ilgilenirsen sevinirim tşkler

  • baştan sona keyifle izlenecek bir film…. bakınma bakınma aç ve izle 🙂 tşkler

  • güzel bir film…

  • çok güzel bir film zlemenizi tavsiye ederim

  • Yorumlara göre bunun altyazılısı da varmış TR dublaj gelince kalkmış. Benim gibi birkaç kişi daha vardır ben altyazılı film arıyorum özellikle, TR dublaj ayrı olsa altyazıda kalmasa çok güzel olur bence. Sadece bir öneri. Emeklerine sağlık.

  • sürükleyici ve keyif alacağınız bir film.

  • lütfen şu vk playerdan artık vazgeç bilgin kardeşim.

  • Aksiyon ,bilim kurgu, komedi veya dram deyil. Sadece keyifli sohbetler bütünü bir film. İzlenmezse kayıp büyük değil. 10 üzerinden 5,9 veriyorum. İyi seyirler.

  • İmbd puanına aldanıp izledim çok sıkıcı bi film bana göre hakettiği puan 6.9/10

  • değişik bi film iyide değil kötüde.çizgi film gibi

  • on numara bi film tavsiye ederim güzel vakit geçireceksi niz…

  • ben o kadar film izledim ve filmden de anlarım
    ama bu filmin neyini beğendiniz anlayamadım.

  • 8.4 miş heh ., 9.9 verseler tam olcakmış. Ama olmamış .

  • bilgin sitenizi çok beğeniyorum ilkler hep burdasizden bir film isteğinde bulunacaktım baskın 2 simdiden tesekkürler

  • Güzel film..teşekkürler..

  • Film başından sonuna kadar harika ve sürükleyici tabi hüzünlü de ! .. Çok beğendim .

  • ilginç bi film ark. izleyin tşkrler bilgin …

  • Bu filmi dün gece 3 de izlemeye başladım ve 5 te sona erdi güzel bir film bazı arkadaşlar sıkılabilir.

  • gerçekten çok güzel bir film

  • Güzel ve sanatsal bir film. Keyif alarak izledim. Konuk oyuncu olarak ta Owen Wilson kendine yer bulmuş 🙂

  • yorumlar tabi kişiden kişiye değişir fakat bu film beni etkilemedi aynı zamanda sıktı. sıkıcı geçen bir film arkadaşların yorumlarına katılmıyorum sadece boş vakit değerlendirmesi diyelim namlı şanlı bir film değil açıkcası. üzgünüm film bulamadıgım ıcın ızledım zaten ama keske de ızlemeseymısım olurmus bana artı yonunde kattıgı tek sey otelcılık sektorunde 0 dan başlamak.

  • tamam güncelleme yaparım ama anlamadım her zaman ipade de acar izlerim bu site cıkıyor ama saniyesinde …. yeşil yazılı bir siteye anında donuyor anlamadım gitti 🙁

    • @Kübra Bahsettiğiniz siteye 1 defa giriş yapmışsınız, virüs bulaştırmış bu yüzden o siteye zorunlu giriş yapmanızı sağlıyor size tavsiyem format atmanız yoksa kişisel bilgilerinize erişebilir o tarz siteler. Lütfen güvenmediğiniz sitelerde gezinmeyin.

  • emeğine sağlık kardeşim
    15 sene evel bi film izlemiştim orange olmalıydı filmin adı siyah beyez bir yapım filmde isimler renklerle adlandırılıyor

  • ızlemesı guzel ama fılmden hiç birsey anlamadım ya ben anlayamıyorum yada fılm anlasılmıyor 🙂

  • 10 üzerinden 6,5 bol vakti olan için

  • güzel film

  • Yorumlara kanip izlemeyin. Film çok kötü ve zaman kaybı

  • Film çok farklı işlenmiş,şanslı sleven ve amelie havası var.Sahneler görüntüler müzikler çok hoş,izlemenizi tavsiye ederim.

  • berbat izleme tamamen zaman kaybı… özellikle sonu rezalet sonu yok

  • 1-kübra gücelleme yap–
    2-film harbi saçmalık..(komedi nerdeyse )gerçi..recep ivedik seyreden nesile ne desen boş )
    3-sağol arkadaş kolay gelsin..

  • Bu filmi izlemeden lütfen ama lütfen ölmeyin.

  • harikasın.aylardır bunu bekliyorum. çok teşkkürler.

  • Malesef film çok boş. Ne güldürüyor ne düşündürüyor ne heyecanlandırıyor. Ee ne kaldı?

  • farklı ve güzel bir filmdi bilgin eline saglık inanılmaz örümcek adam 2 ne zaman atcan

  • bu puanı hak etmeyen bir film. 6,9 luk bir film. canı sıkılanlar vakit geçirmek için izleyebilir

  • bilgin ipad imizde her zaman senin sitene girerdik şimdi açılıyor ama ilk görünü herşeyi ile bu site bir saniye içinde farklı bir siteye dönüyor değişiklik mi oldu tablet versionlarında yoksa bizim ipad demi bir sıkıntı var ?

    • @Kübra Bir sıkıntı görünmüyor kontrol edeceğim.

  • abi tek kelimeyle ‘MUHTEŞEM’

  • gayet iyi film..neden az kişi yorum yapmış anlamadım.

  • filmi cok beğendim

  • biraz boş. ama izlenebilir

  • biraz boş.ama yinede izlenebilir

  • Ya artık ben ne diyeyim helal olsun bilgin kardeşim.Daha dün türkçe altyazılıydı,şimdi ise türkçe düblaj tebrik ediyorum .

  • Bilgin kardeş, Anlaşılan çok bilginsin teşekkürler yaptığın işler için. Senden bir ricam var Baskın 2 ‘yide koyarsan çok memnun kalırız, şimdiden teşekkürler.

  • sürükleyici ama altyazıları okumaktan filmi izleyemiyorsunuz

  • benim bilgisayarım hd açmıyo ne yapmam gerek

  • dün akşam altyazılı izlemiştim şimdi dublajlı çıkmış olsun. güzel film izleyin

  • süper:)

  • Son derece zevkli bir film.

  • harika güzel ve de sürükleyici teşekkürler bilgin 😉

  • Sürükleyici

  • bence film çok iyiydi tavsiye ederim 🙂

  • On Numarasın Bilgin Başkan
    Panzehir filminide koyabilirsen muhteem olur 🙂
    Emeğine Sağlık…

  • Enteresan bi filme benziyor hadi bakalım 🙂

  • güzel film daha dün altyazılı eklemiştin bilgin harikasın 🙂