Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İMDB: 5.5 Ormanda kamp yapmakta olan bir genç , bir uçağın kamp alanının yakınlarına düşmesi sonucunda Amerika başkanının kurtarılmasına yardım eder. Yönetmen : Jalmari Helander Oyuncular : Samuel L. Jackson , Onni Tommila , Ray Stevenson , Victor Garber , Mehmet Kurtuluş İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

1080p Filmler, 2014 Filmleri, Aksiyon, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 124 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • küçük çocuk çok sevimli yazmışım ama küçük çocuk değilmiş orada 16 yaşındaymış

  • küçük çocuk aşırı sevimli tam isstediğim tip keşke benimde öyle olsaydı

  • İZLEMEYE DEĞER SEVDİM

  • MUHTEŞEM BİR FİLM ÇOK GÜZEL İZLEMEYEN ÇOK ŞEY KAYBEDER BEN KOLAY KOLAY FİLM BEĞENEN BİRİSİ DEĞİLİM SEÇEREK FİLMLERİMİ İZLERM.!!!!!!!!!!

    10/10

  • ben bu filmi zaten biliyordum ama süper bir film amerikalıların filmleri ZATEN GÜZEL OLUR 🙂

  • helikopterin derin dondurucu ormanda ağaçların arasında sürüklemesi ve balıkların arabanın üsdüne düştüğü sahneler çok mantıksız ve saçmalık demekten alamıyorum kendimi. yinede güzel çocuğunuza güvenmeniz gerektiğini güvendiğinizi hissettirmeniz gerektiğini anlatan başkana olan suikast tan daha önemli bi konu işlenmiş bence. saygılar

  • sizin yapacağınız dublajı seviyim beceremiyorsanız yapmayın bari dalgamı geçiyorsunuz

  • tamamen vakit kaybı saçma sapan film sırf Türk oynuyor diye sonuna kadar katlandım bu kadar büyük bütçeli ve Samuel L. Jackson’lı bir film bu kadar kötü yapılabilirdi bunu da başarmışlar tebrik etmek gerek.

  • Hayatımda izlediğim en gereksiz USD Başkanını kurtarma filmi idi. Ama inanınca neler yapabilirsin sorusuna güzel bir cevap veren bir film.

  • herkesin farklı beklentileri var doğal olarak bir filme başlarken……..Sonuçta bu film aile kategorisine uygun ve yaş grubu olarak belirli bir kesime hitap ediyor evet zaten bu konusundanda anlaşışıyor. Ama sonuçta ben zaman geçirmek için izledim ve beğendim …. Sıkılmadan izlenebilen eger bir iş yaparken arada gözümde ekranda olsun diyorsanız özellikle izledikten sonra pişman olunmayacak bir film olduğu düşüncesindeyim.

  • Boş vaktinizi bile boşa harcamak istiyorsanız izleyin. Berbat!!

  • kesinlikle berbat bi film.80 dakikalık aksiyon filminden bu kadarı beklenir.

  • orta şeker bir film tv ayarında

  • hayatımda izlediğim en iyi filmlerden birisi

  • bir türk ün abd filmlerinde başarı göstermesi güzel birşey

  • İzlenebilirliği var. 10/6 hakediyor. Sadece yorumlara bakarak film izlememenizi öneririm. En azından fragman izleyerek karar vermeniz daha olumlu olur. Bilgin, teşekkürler.

  • çok güzel filmdi.şiddetle tavsiye ederim

  • Yorumcuların dusuncelerine tamamıyla katılıyorum.Ama dağların görüntüleri nefis idi

  • izlediğim en kötü başkan kurtarma filmiydi..

  • Çocuk filmi olarak çok güzel. Biraz daha eğlence katılırsa (saçmalamadan) daha da başarılı olabileceğine inanıyorum.7.2-7-5 civarlarında bence.

  • Sinema Çekimimi ?

  • çok berbat, yani öyle böyle değil, samuel nasıl oynamış bu filmde anlamadım.

  • film güzeldi tavsiye ederim

  • vallaha guel bos vakıt ıcın ama Samuel L. Jackson na yakısan bı film degil

  • yeni izleyecek olanlar bence siz bu saçma yorumlara bakmayın film gayet güzel

  • çok güzel eğlenceli bir film 🙂

  • film güzel cocuk iyi işler beceriyor izlenir ben beğendim

  • Çok keyifli ve kaliteli filmdi kötü diyenlerin beklentisi farklı ondan sanırım. Beklemek yerine olanı anlamak daha keyif verici 🙂

  • bu filmin sesi niye bu kadar cazırtılı

  • Filme oha muhteşemdi falan diyemem ama kesinlikle kötüde değildi hatta güzel izlenilebilir bi filmdi izlemenizi tavsiye ederim çok uzun değil ve sürükleyiciydi zamanın geçtigini anlamadım

  • Tesekkurler admın elıne sağlık 10/6 ızlenır güzel bır film surukleyıcı 🙂 😉

  • Cok Cocuksu

  • hangi mantığa dayanarak güzel diyorsunuz anlamadı bu film vasat bir film.. amarikan sevdalıları begendiği bir film olsa gerek :)))

  • harika film izlemeye değer. 9,9/10

  • işte bu güzeldi hiç bir şeye sadece yüzeysel bakmayın bırakın artık şu at gözlüklerini

  • Arkadaşlar ben haftada 2-3 film seyreden birisiyim.Aksiyon sevenler için film güzel.
    sıkılmadan izledim.

  • 12-15 yaş grubuna hitap ediyor

  • Pars kiraz operasyonundaki eleman değilmi la o

  • sacma film

  • avlanmak marifet sanki av ancak acizler içindir erkek olamayanlar için bir spordur. Evde erkek olamayıp yada hayatta yada çocukken kendinden güçsüz hayvanları silahla kalleşçe öldürür sıkıyorsa çıplak el aletsiz araçsız gidin bakalım

  • FİM KÖTÜ DİYEN ARKADAŞLARI DİKKATE ALMAYIN İZLEMEYE DEĞER

  • Ne kadar Amerika yı yüceltsede iyi bir senaryosu vardı tavsiye ederim =)

  • çok kötü film izlemeyin…

  • 12-18 yaş arası kişilerin zevkle izleyebileceği bir film.

  • Dostlarım beyaz zambaklar ülkesinde adlı kitabı’grigory PETROV’ okuduysanız filmin hikayesini daha iyi anlayacağınızdan eminim.ve bu kitabı Atatürk silahlı kuvvetlerin ve akademilerin müfredatına konulmasını istemiştir.iyi seyirler.

  • Bu Film Bi Harika Dostum .d

  • sinemada izledim. hayatımda izlediğim en kötü 2. film…hayatımda yazdığımda 2. yorum.. Berbatlar ötesi,zaman kaybı falan hafif sözler. yapmayın, açmayın bile..

  • film çok güzel yorumlara bakmayın izleyin….

  • Elinize sağlı guzel bir konusu var teşekkurler eğleceli aksiyonlu macera filmi 🙂

  • harika bir film gerçekten izlenmeye değer

  • turk oyuncumuz var farkedersiniz fragmanlarda sakalli olan

  • 1,20 Fragman Şarkısı Bilen Varmı Beyler ?

  • ooo gelmiş bekledigim film teşekkürler bilgin cansın :):) kesinlikle izlenmesi gereken bir film sakın kaçırmayın

  • ben shuradan film izleyemiyorum. ne yapayim lutfen biri bana akil fikir versin

  • BU FİLM İÇİN YORUM YAPMAK İÇİN Bİ ÇOK GEREKSİZ AMA YİNEDE YAPIYORUZ REZALET

  • Gerçekten film kötü. Sıkıla sıkıla izledim ve film hakkında kötü yorumları dislike yapmanıza gerek yok ve harbiden film 1 saat 20 dk izlenmeyecek kadar kötü. Bilgin sana güvenerek izlemiştim , beni yanılttın..

  • Çok iyi ya. Konusu farklı çok begendim gayet güzeldi,tereddütte olanlar bir an bile düşünmeden izlemeye başlasın 🙂

  • Çok beğendim güzel fimdi fakat yine amerika ordusunu ön planda tutuyor bu filmde ben dünyanın hakimiyim demek istiyor

  • çocuk filmi

  • film harika her saniyesi süper

  • Türk bi oyunucuyu bu filmde görmek güzeldi. Fakat beklediğim film bu değildi. 5/10

  • Yine amerikan propagandası her dakikasına işlemiş bir film. Ne zaman ters köşe yapacaklar merak ediyorum.

  • güzel film.neden saçma diyorlar anlamadım.eğlenceli ve hoş.belki çocuk filmi bu bir adam da kadında olabilirdi.izleyin eğlenin.

  • film güzeldi.kaliteli değil ama kötü bir film de değil herkesin beğenileri farklı olabilir…tabi kide çok saçma yerleri var filmin ama ailecek izledik ve keyif aldık…sürükleyici bir filmdi…

  • basit ama güzel film

  • güzel işte daha ne istiyon

  • güzel bi film ama ufak cocuk cok sevimsiz 🙂

  • soru sormayın sadece izleyin. 10/10

  • film güzel bence başarılı izleyin

  • çok saçma bence izlemeye değmez

  • Samuel Jackson bu adam aksiyonda bir numaradır falan diyip sakın ha açmayın , izlediğim en kötü filmi . fragmana aldanmayın bütün parayı oraya yatırıp bom boş film çekmişler. hele o ayakkabı espirisi . . .

  • harika bir film bende yorumlardan okudum ve izledim gerçekten izleyin zamanınızı boşa harcamazsınız teşekkürler

  • değişik bir seneryo izlenilesi 🙂

  • Çocuklar izlesin…

  • çocuğu baş rol yaparak berbat etmişler. bu kadar emeği heba etmişler

  • filmin igrenc olmasi yetmiyor gibi,cocuguda oyle sevimsiz secmisler ki bu kadar olur!

  • Filmin neden 5.5 aldığını anladım.
    Dondurucu sahnesi

  • Bunca yıldır film izliyorum tek cümleyle özetlicem işsizseniz canınız filan sıkılıyorsa yada çok boş zamanınız varsa izleyin!!

  • komedi niyetine izlene bilir. Hiç çekinmeyin.

  • Orta seviyede bir film.

  • Harika ve güzel film

  • L.jackson dan böyle bir film cikarmiydi çok basit olmuş

  • Ne kadar berbat bir film Samuel L.Jakson reis in böyle filmlerde ne işi var yaw yönetmen falan arkadaşı herhalde yoksa böyle bir filmde ne işi olur izlemeyin

  • Güzel film saçma diyenlere aldırış etmeyin vakit geçirmeye değer

  • Eğer filmde mantık aramaz iseniz güzel film

  • film güzel ama dubaj rezalet dublaj acemi işi olmuş.

  • Filmde Türk abimizin birisi başrol oynuyor onun hatrına bile iznenir.

  • filmlerin yönetmen ve oyuncu bilgilerini ne zaman vermeyi düşünüyorsunuz?

  • cok anlamsiz bi film . vakit kaybi

  • IMDB 1.2 bile cok bu film icin. Ilkokula giden çocuklarim izledi çok sevdi. Yukarida yorum yapanlarda öyle saniyorum ki ilkokul öğrencileri, Sevgili Admin, Bu tarz filmlerde ya çocuklar icin diye bir link acin yada zeka sefiyesi -10 Q a sahipler izlesin diyebilirsiniz.

  • film güzeldi bilgin sağol

  • Kötü olarak baş roldeki Türk bir oyuncu ama ismini hatırlayamadım.

  • aksiyon arıyan izlemesin çocuk filmi gibi vakit kaybı 10/4

  • Filmden anlayan biri olarak söylüyorum zaman kaybı

  • güzel

  • Standart Amerikan Klişesi… Ordu terörist ve bir kahraman… Bıktık artık bunlardan…

  • Siz GidiN reSideNt eVil iZleYin !!!

  • bu ne bee abi tamamen tırı bırı.. zamanaz yazık valla…

  • bu bir çocuk filmi çocuklara göre gidin kendinize da
    ha iyisini bulun

  • imbd 5 ama eğlenceli komik film sıkılıyorsanız izlenir .

  • mehmet kurtuluşu tek benmi farkettim

  • beğendim elinize saglik, guzel filmdi

  • Belliydi zaten buna benzer çok film oldu.Beyaz Saray Düştü v.s gibi (Tabii onun yarısı etmez.)Orta şekerli izlenebilir ama fazla beklentiniz olmasın.Bide o C.İ.A’cıyada son sahnede bişey olsaydı iyi olurdu 🙂 Hafif saçma.Sonuçta 1 gün önceden düştüğünü biliyorsunuz ama hiçbir destek kuvvet yollamıyorsunuz.Gibi gibi.Kısacası izlenir ama sadece izlenir vakit geçirmek amaçlı.İMDB:5.0

  • gerçektende süper bir film 😀

  • müthiş keyifli

  • SAMUEL L.JACKSON VAR DİYE İZLEDİM AMA PİŞMAN OLDUM.

  • ya bu filmleri siteye yüklemek nedir arkadaş emek harcıyorsun eyvallah ta bu filmler ile insanların zamanını çalıyorsun..şimdi herkes gelir bana kızar ama cok daha iyi filmler var insanları pozitif yönde etkileyip zevk alabilecekleri.. bir de altına bilgin yazıyorsun yapma gercekten..

  • film süper izledim biraz önce çok güzel izlemenizi şiddetle tavsiye ederim 🙂

  • samuel l. jakson oynucakda film kötü olcak .. süper film beyler direk izleyin

  • Tek kelimeyle; izleyin…

  • eh fena değil

  • Ailecek izlenebilecek çok güzel bir film.. Hiç tereddüt etmeden izleyin

  • bunlar osmanlı görmemiş şimdiye kadarki en büyük ulus diyor cidden komik ya

  • güzel film günü kurtatır en azından

  • Mükəmməl Bir Film

  • fragmanı izledim güzele benziyor birazdan izlicem 🙂 inşallah izlediğimize değer bilgin attığın tüm filmler için teşekkür ederim özelliklede yerdeki yıldızlar filminin türkçe dublajlı hali çok iyi çok teşekkürler başarının devamını dilerim

  • Gerçekten çok güzel bir film. Harika ! Aileniz ile izlemenizi tavsiye ederim. 🙂

  • Amerikan mantalitesi bu kadar…Saçma ve aldatıcı..

  • filmden fazla bir şey beklemeyin,aksiyon yok hiç bir şey yok samuel L.jackson böyle bir film beklemezdim saçma bir film

  • harika bir film süper

  • izledim bitirdim keyifli izlenir tekten

  • Daha önce alt yazılı olarak izlemiştim bu filmi. Tek kelime süper…

  • Daha önce izlemiştim bence güzel bir film. Sıradan bir konu gibi gözükse de işleyiş bakımından farklı ve heyecanlı bir filmdi. 8/10 benim gözümde

  • imdb (5.5)