SON PART TEK PARTTIR: SON PARTTAN 1 ÖNCEKİ PART FRAGMANDIR.


(imdb: 4.7 ) 26 yaşındaki hırslı ve güzel üniversite öğrencisi Sara’yı (Agnes Bruckner), ayrıcalıklı ve etkileyici bir yaşama sahip olan mükemmel sınıf arkadaşı Alex (Madeline Zima) kanatları altına alır. Giderek yakınlaşan iki arkadaşın arasındaki şakalaşmayla başlayan konuşma, birbirlerinin düşmanları öldürmeye söz vermelerine kadar gider. Ta ki birileri ölmeye başlayana kadar… İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 48 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • zaman kaybıydı

  • berbat ötesi bi film.. bu beğendiniz hiç anlamadım.. tamamen vakit kaybı

  • sürprizlerle dolu:))

  • FİLM MÜKEMMELDİ. SENARYO.. SİZİ ŞAŞIRTAN FİNALİ.. GENELLİKLE FİLMİN AKIŞINDA SONUNDA NE OLACAGINI AZ ÇOK TAHMİN EDERİZ. BU FİLMDE BÖYLE BAŞLAYIP ÇOK FARKLI BİTENLERDEN. SAĞ GÖSTERİP SOL VURMAK DEYİMİ BU FİLM İÇİN EN UYGUN CÜMLE BENCE. KESİNLİKLE İZLEYİN. VEEE BU SADECE BİR FİLM.. BAŞKA ŞEYLER ARAMAYIN ALTINDA.. HER İZLEDİĞİMİZDEN ETKİLENECEK KADAR ZAYIF BİR TOPLUM OLARAK YANSITMAYALIM.

  • film enteresan izlenebilir zaman kaybı değil

  • Film konu olarak güzel fakat insanın bilinç altını etkilemeye çalışan bir takım mesajlar içeriyor bu yüzden özellikle yaşı küçük olan izleyicilere uygun olmadığını düşünüyorum.Lezbiyenlik artık insanların hayatında basit ve sırada kabul edilmesi gereken bir şeymiş gibi empoze edilmeye çalışıyor kişiler bu takım filmlerde yer alan sahnelerle özendiriliyor bu açıdan bakıldığında kişiye hiç bir şey katmayacağına inandığım aksine kötü etkiler bırakabilecek bir film.

  • Yorumlarda beğeni çok diye izledim.Sakın sizde yanılmayın.Bu filmin üstünde çok film var sitede.Onlardan birini tercih edin.

  • güzel .. izlenebilir.

  • bu filmin neredeyse hemen hemen aynısı yıllar önce çevrilmişti izleyenler sanıyorum anımsayacaklar
    eksik olan tek kare uçak sahnesinin olmayışı uçak sahnesini de koymuş olsalardı farklı oyuncularla ikinci bir rötuş yapılmış diyecektim gizemli filmlerden hoşlananlar ilgi ile izleyebilirler

  • beş para etmez anlamsız bir film tamamen zaman kaybı izlemeyin derim 🙁 hayatımdan bi buçuk saati çaldılar

  • harika bi film di boş zamanda izlenebilecek bi film ama aile olarak değil tabiki

  • çok iyi kesinlikle izleyin…

  • bu filmin senaristi tamamiyle hayal dünyası çok geniş bir arkadaş olmalı.saçma o kadar yer vardı ki anlatmakla bitmez.gizemli bir film yapmaya çalışmış ama birbirine bağlanan noktalar çok saçma.son sahnesini beğendim salak lezbiyen kızı güzel düşürdüler ama başı çok saçma geldi yani izlenebilir çok boş vakti olan arkadaşlar için ama gerçek bir film istiyorsanız bu filme zamanınızı vermeyin..

  • kurgu gerçekten de çok şaşırtıcı,yazmak için fazlasıyla paranoya ve şizofreni gerektirir 🙂 bütçesi daha büyük olabilseydi,yıllarca konuşulacak bir yapıt çıkardı ortaya..

  • Bence Sonu biraz saçma olmuş.Tüm planı baştan beri Sera yapmış gibi geliyor,ama böyle bişey çok zor bu kadar tesadüff olamaz.Yani sonuçta tüm planı alex yaptı ve serayla tanışanda o.Yani minayla kardeş çıkmaları falan çok saçma olmuş.

  • süperdi:)

  • film güzel ama çok sade

  • başlangıçta sıkıcı geldi ama finali izleyince iyi bir film olduğuna kanaat getirdim. mutlaka izleyin.

  • Film tamamen insanları yozlaştırmaya yönelik bir propaganda içeriyor. Bir illimunati ürünü, önce lezbiyenlik, sonra hırsızlık, sonra kan emme, cinayet vs. her türlü pisliği barındırıyor. Beş para etmez bir saçmalık silsilesi

  • yorumlar yayınlansın diye filme güzel demişler galiba.yada iyice ahlak yoksunu bireyler oluyoruz.bu filmin neresi güzel etkileyeci..kesinlikle erotic bi film.aparret arkadaş filmi çok güzel özetlemiş.çok kötü beş para etmez bi film.hatta bilgin mümkünse kaldır bu filmi..

  • yasumi arkadaşımız filmi anlatmamış sadece konusuna değinmiş çok iyi cümlelerle

  • konusuda kurgusa da orta dereceli bir amerikan filmi,gizem havasıyla beraber ilginç bir konu yaratılmaya sonundada filmin asıl konusunu ortaya cıkarmaya calışmışlar,bence vasatın az biraz üzerinde seyredilsede olur seyredilmese fark etmez (konu olarakta böyle bir cok film var bunuda bu arada söylüyeyim buna benzer yani)boş vakti olanlar için izlenilebilecek bir film…admin adamım eline sağlık…

  • EŞCİNSEL EĞİLİMİNİZ VARSA İYİ.

    YOKSA BEŞ PARA ETMEZ.

  • güzel film

  • 🙂 (((NURAY))) SANIRIM ANASAYFADAKI FILMIN AFIŞINI GÖRMEDIN FILMIN AFIŞINDE ZATEN KONUNUN ANA TEMASI GAYET ACIK VE AYRICA BENIM YAZIMDA FILMIN KONUSUNU ANLATAN BIR CUMLE YOK ŞEYET YAZIMIN BAŞINDA GECEN ILK CUMLEYI OKUYARA BUNU SOYLUYORSAN OZAMAN FILIM AFIŞLERINIDE SINEMACILAR KALDIRSIN CUNKU AFİŞE BAKTIGINDA FILIN KONUSU KAKINDA FIKIR SAĞİBI OLUYORSUN BEN FILMI ANLATMIŞ DEGILIM ŞAYET GÖZLERINDE BIR SORUN VARSA YORUMLARI OKURKEN GÖZLÜK ATIP OKUMANI TEVSİYE EDICEGIM NURAY 🙂

  • konu sürükleyici olsa da film çok kötüüüüü…..

  • merhaba BİLGİN uzun zamandan beri hep bu siteden film izliyoruz çok da beğeniyorum sna teşekkür etmek istedim,birde bir ricam olucak HERKEZ Mİ ALDATIR? filmini çok aradım ama yok 2010 yapımı bir film ama hiç eklenmedi rica etsem ekleyebilirmisin.Ayrıca emeğine sağlık teşekkürler.

    • @vildan Üzgünüm artık yerli film ekliyemiyorum siteye.

  • yasumi sayesınde fılmı ızlemış kadar oldum heraldee kendısı ızleyınce herkesı ızledı sanıyorr.yaa lütfen fılm ıçerık hahkında yazmayınn..

  • yazamıyordum başardım başardım:)haaa bu arada sonu saçma filmin

  • iğrenç bi film vakit harcamayın arkadaslar ben yorumlara kandım izledim sadece zaman kaybı

  • Filmin senaryosu ve işleyişi,başlangıçta iki kızın birbirinden hoşlanması hariç,aynı 1951 yapımı Hitchcock’un en iyi filmlerinden birisi olarak gördüğüm ‘Trendeki Yabancı’ filmi gibiydi Ama ilerledikçe,başlangıç olarak temel aldığı senaryoyu fazlaca farklılaştırdığını anladım ve bu filmin devamı için iyi bir haberdi..Karakterler içinde kimin ne düşündüğü,herkesin tam olarak ne yapmak istediğini anlamak pek kolay değil.Finale doğru ve final kısmı birçok farklı açıdan şaşırtıyor.Böyle bir sonun, genel olarak tahmin edilme yüzdesi çok yüksek olmaz.Ve diğer bir iyi yönü bu kadar farklı açılardan ters köşe yapıyorken,yerinde olmayan taşları da yerine oturtmasıydı.Sadece karmaşa yaratmak,belli bir yere kadar seyir keyfi veriyor ama sonunda her şeyi tamamlamak bence çok daha güzel.. izlene bilinir bil filim türünü sevenler icin .( BİLGİN ADMİN COK TŞKR ELİNE SAGLIK)

  • süper bi film..

  • güzel film tavsiye ederim

  • şaşırtıcı,güzel kurgu,sürpriz bir son fakat kötü işleniş yüzünden sıkıcıve çok durağan bir film..

  • Cok Fenaa Etkiliyici Bir Filmdi Güzel !

  • film super cok ilginc

  • harikaa bi film. kısacası bu hayatta kimseye güvenmeyin demek istiyor 🙂

  • sadece güzel
    film süpriz sırlar içerikli filmide birz ilgin birazda sırlar içermesi işte filme güzeldi kelimesi ekletiyor 😉

  • güzeldi bence

  • güzel

  • çok beğendim 🙂

  • biraz karışık film dikkatli izleyin sonunda belli oluyor herşey normldi kötü değildi filmin çoğu kısmında açık sahneler var izleyin görürsünüz

  • izlenecek okadar çok film varki hepsi birbirinden güzel hızına yetişemiyoruz bilgin süpersin herzamanki gibi emeğine sağlık .

  • film çok güzel yanlız +18 içerik mevcut ailece izlemek sakıncalı olabilir.ama kurgu senaryo çok güzel film matruşka gibi bir şey.

  • Güzel film…Teşekkürler.

  • etkileyici 🙂

  • ıdare eder arkadaslar