(imdb: 3.9 ) Oyuncular: Luke Goss, MyAnna Buring, Ed Speleers, Sarah Douglas, Andrew Pleavin, Gillian Tan, Ian Virgo, Lynne Verrall, Simon Thorp Erik ve Jason'ın ortaçağda gerçekleştirdikleri fantastik yolculuğu konu ediniyor... Erik ve Jason, ortaçağın fantastik köşelerinde yaptıkları bir yolculuğun sonunda kralın öldürüldüğünü ve topraklarının yağmalandığını keşfederler. Kızıl Kraliçe'nin önderliğindeki cadıların işidir bu ve büyük mücadele yakındır. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Bilim Kurgu, En Çok Yorum Alan Filmler, Fantastik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 103 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Oyunculuk kötü değildi bence ben beğendim. Kızda rolüne çok yakışmış. Güzel film.

  • guzel

  • Film Güzel Oyunculuk Citten Berbat Son Sahne Daha Bi Kötü Normalde Kötü Yorum Yazmam Ama Dogrular

  • Filmdeki oyunculuk iyi. Senaryo iyi değil ama film düşündürücü. Bu bütçe ile bu tipte daha iyisi zor yapılabilir. Ayrıca aklıma geldi, filmin sonundaki o sözler, ne saçmalıktı yahu, beynime kramp girdi.

  • bir emek varsa saygı gösterilmelidir elinize sağlık

  • FİLM İZLEMEK İÇİN GENELDE BİR SİTEYE BAĞLI KALMAM AMA İLK ZAMANLAR İYİ GİBİ GELSEDE SONRADAN SIKICI BI HAL ALDI SİTE KLITELI FILMLERIN TR DUBLAJINDA ÇOK GERIDE KALIYOR YORUMUMU YAYINLAMAZSANIZ BU SIZIN ELEŞTİRİYE KAPALI OLDUGUNUUZU GOSTERIR FILMDE ELESTRIYE HERZAMAN YER VARDIR BU İŞİN İÇİNDEYSENIZ EGER… BİLİM KURGU FILMLERINE DİKKAT CEKELIM OLAY ORADA BITIYOR BANA GORE…

  • berbat ve zaman kaybından başka bir şey degil efektler berbat kostümler berbat ama emek harcayanlara yinede teşekkürler

  • Basit bir senaryo ve memur maaşıyla çekilmiş komik bir film.

  • cok sacma bı fılım ama emege sagı..

  • Vasatttt… Sonuna kadar izledim. Senaryo da efektler de kadro da beş para etmez. 4 kişiyle film çekmişler izleyip boşa zaman harcamayın. Cüneyt arkın filmleri bile daha iyi…

  • Ben Boyle Bir Film Görmedim SÜPERDİİİ!!!!!
    fİLMİ BEGENMEYEN ARKADASLAR ADMİN SİZE FİLM BULUP İZLETTİRİYOR BEGENMİYORSANIZ İZLEMİYECEKSİNİZ BEN BEGENDİM SÜPERDİ

  • Film yaxwidi amma sonu berbat. Tewekkurler!!!

  • bu kadar iğrenç ve acınası bir bilim-kurgu görmedim ben ya. bune kalitesizliktir arkadaş, tamamamen zaman kaybı ya. hadi belki şimdi güzel bişey çıkar diye zor tuttum kendimi film bitene kadar uyumamak için. ha emeğe saygı ayrı bişey o kadar para harcanmış(boşa harcanmış), 2010 yılına göre çok kötü bir film.

  • arkadaşlar lütfen film güzeldi berbat diyenleri anlamıyorum bilgin okadar ugrasıp film hazırlıyo sizin yaptıgınıza bakın bazı kişiler yorum yüzünden filimi izlemiyor yazık bu kadar emeğe ellerine sağlık bilgin

  • cok ve cok iyi filimler izledim bu sitede ve gercekten cok iyi filimler izledigim için basit geldi ama yine sonuna kadar izledim sıkılmadan cok ta kötü degil bence daha 2 bölümden kapattıgım filimlerde gördüm cünkü
    teşekkrüler bilgin emegine saglık

  • guzel bir filim diyi.bence zaman kaybi.ama yinede fantastik filimleri severim.iyi seyirler.

  • Böyle film mi olur ? bu filmin daha güzelini biz arkadaşlarla bile çekeriz. Bu film için harcanan bütce 2.000 tl fazla değil . Film zaman kaybı . Film beni hayatan soğuttu . Tek kelime ile BERBAT. Dayanma süresi 12dk . BERBAT BERBAT BERBAT BERBAT BERBAT BERBAT BERBAT BERBAT

  • zaman kaybı..

  • çok ucuza çekilmiş

  • hadi arkadaşlar o kadar abartmayın cok da kötü diyil.sanki eski masallar gibi.yani sadece orta dereceli bir film…

  • özür ilk feda yazıyorum sizlerin boş yaptığınız yorumlar yuzunden ne filim izlene biliyor nede baska birsey görende diyecekki cok ii bilenlersiniz ki değilsiniz ya izlemeyin yada asla yorumlar yapmayın

  • KONU GÜZELDE BEN HAYATIMDA BÖYLE BERBAT OYUNCULUK GÖRMEDİM

  • ıdare eder her zaman ıcın emege saygı arkadaslar

  • Bu site en düzgün film izlenen site, site admininin emegine tesekkür

  • bence filmi üniversite öğrencileri çekmiş yaw dizilerdeki efektler bile daha iyi ama kız güzel hani

  • bu siteyi çok seviyorum güzel filmler var. bu film gördüğüm en iğrenç film . zaman kaybından başka birşey değil. bu kralın kalesi kerpiçteni 15 askeri kendisiyle birlikte 16 kişiydiler

  • Aferdersiniz Arkadaslar Ama Siz Emek Ugras Ne Hiç Bilmiyorsunuz…
    Adamlar Film Yapmışlar Tamam Kötü Olmus Biraz Ama Bu Eksikleri Sadece Yazın…
    Adam Gelmiş Yazmış “Arkadaşlar Film Berbat” Diye. Arkadasım Seni O Yönetmen Koltuguna Oturtsak Daha İyisini Yapabileceksen Otur Kendi Senaryonu Kendin Yaz…

  • fean değil film

  • berbaat bir film

  • Yaw bir yönetmen senarist böyle bir film nasıl yapabilir. inanmıyorum

  • beğenmemek suç ise cezamı istiyorum beni bu kızla everin 🙂

  • Ekleyen ve emegi gecen arkadaslarin emegine saglik SENERYO GÜZEL Ben bu filmi sevdim isteyen istediğini düşünebilir.Emeğe saygı dedik sonuna kadar izledik

  • Ekleyen ve emegi gecen arkadaslarin emegine saglik ancak bu film yerine izlenebilecek cizgi filmler var… Kesinlikle en son izlenmesi gerekenler arasinda. Kesinlikle tavsiye etmem.

  • imdb puanı bile 3.9 prensip olarak imdb puanı 5 in altındaki filmleri izlemezdim ama bi denym dedim gercekten hataydı sizde denemeyin rezalet

  • cıdden bazı yorumları abartıyolar dıyordum kendıme ama bu fılmı ızledıkten sonra bazende dogru cıktıgını fark ettım acınası fılm ben bıle 1 sene para bırıktırsem bundan daha ıyısın cekerdım

  • neden her film de subliminal msjlar var?

  • ya bi doru düzgün bi yorum yokmu tam filmi izlicem yoruma bakıyorum geri gidiyorum
    ama bu filmi izledim gayet güzel tabi film zevkinize bağlı

  • SENERYO GÜZEL EFEKELR BARBAT OYUNCULUK ABRBAT KIZ GÜZEL FİLM SIKICI

  • teşekkürler admin bu siteyi çok beyeniyorum filmi beyenmeye bilirsiniz beyler ama emeye saygı gösterin lütfen admin sadece hizmet veriyor onu suçlarmış gibi tavırlar beni üzüyor biraz emeğe saygı lütfen

  • filme kötü bile denmez bosuna ugrasmıslar ama olsun emek var tesekkurler 😀

  • Emeğe saygı dedik sonuna kadar izledik.Kesinlikle arkadaşların dediği gibi acınası bir film.tavsiye etmem 7- yaş grubu izleyebilir sanırım böyle kalitesiz bir filmi

  • Millet fantastık yada bilim kurgu fılm hastasıyım ama bugune kadar ızledıgım en ıgrenc fılm bıde 2010 fılmı oLucak yazık ya ZAMAN KAYBIIIIIII

  • filmi sonuna kadar seyretdim,tam guzel bir son oldu diyordum,yine yonetmen yaptigini yapmis.her halde 2 bolumu olacak.yinede emeginize saglik.

  • filmi sonuna kadar seyretdim,tam guzel bir son oldu diyordum,yine yonetmen yaptigini yapmis.her halde 2 bolumu olacak.cunku kotuler hala yasiyordu.cok da guzel bir filmdi denilemez.amma yinede emeginize saglik.

  • ne kadar acınası bir film 😀

  • film güzel degil

  • güzel degil zaman kaybı…

  • bu filmin 2 si var mı

  • Ben bu filmi sevdim isteyen istediğini düşünebilir. O efektler, düşünü ve tasarı harikaydı. Başka yerden film izlemiyorum artık çünkü; bu site gezdiklerimin arasındaki en harika site. Bilgin’e çok teşekkür ediyorum 🙂

  • @cadı Filmin sonunu yazdığınız için yorumunuz silinmiştir
    diye cevap yazan bilgin filmleri izlemediğimi nasıl düşünürsün? birkaçtane bilginmi var acaba? ve sabah attığım mesajıda silmişsiniz hiç hoş değil! tamam yorum yazmıyorum artık hoşçakalın by

    • @cadı Tek bilgin var oda benim selametle.

  • Şimdiye kadar hiç bir filme yorum yapmadım.en iyisinede kötü olanada.ama bu film İĞRENÇ.İĞRENÇ.İĞRENÇ sakın izlemeyin zaman kaybı çizgi film izleyin daha iyi

  • 3.sınıf bir film,izledim pişman oldum.10/3

  • sıradan bır fılm yınede emege tesekkurler

  • emegine saglık bilgin gercekten saygılar sevgiler tesekkürler……… filmi begenmedim

  • bende beğenmediydim tabi benim yorum yine yok yayınlanmıyor sebep ney? *bilgin benimle sorunun nedir? yorum istemiyorsan açıkça yaz kardeşim

    • @cadı Tanımadığımız insalarla ne gibi bir sorunum olabilir? kimseyle hiç bir sorunum yok 14 yorum yazmışsın bu gün izlemediğin filmler hakkında niçin yorum yapıyorsun yada yorum yazarken film harici yorum yapıyorsun.

  • süper

  • gördügüm en saçma film

  • berbat bir film aşırı derecede basit

  • direk söylim puani umurumda degil. hayatimda bu zamana kadar izledigim en sacma hatta bu kadar berbat bi senaryo bu kadar sacma bi oyunculuk ne bilim efekt felan bu kadar fuzuli bi film izlemedim. izleme düsüncesindekilere tavsiyem… zaman kaybi

  • ılk sahnesınden sonra dırek kapadım bence cok basıt sacma sapan dovus teknıklerı olan 80 yılların turk fılmı versıyonu bosuna ızlemeyın bence zaman kaybı

  • İzlemeye değer .

  • iğrenç ötesi ve ötesi ötesi ötesi ötesi ötesi ötesi ötesi ötesi

  • bu kötü oldu :(:(:(:(

  • iğrenç

  • film zaman kaybı denecek kadar kotu içim bayıldı izlerken. senaryoyu uydurma efekler ise içler acısı oyuncular 5 para etmez bu siteye boyle bi film koymaları beni üzdü tabii bu benim düşüncem izlemek isteyen izlesin ama %90 beğenmez 🙁

  • İzlediğim Filmler Arasında ki en berbat film olarak suan ilk sırayı paylasıyor.emeğe saygı falan demeyin arkadaslar göz var nizam var yani.

  • bukadar kötü bir film izlememiştim.berbat

  • büyük bir sabır ve erdemle izledim allah bir daha böyle filmler yapmayı nasip etmesin 😀

  • @king arkadasım Bilgine laf yok o kadar kaliteli bir site yapmış yani emeğine sağlık başka sitelerde film nerdeyse 3 dkka geriden gidiyor ama Bilgin’in sitersinde masallah süper bide çok iyi filmler ekliyor hemde ilk çıkanları mesela başka sitelerde siyah giyen adamlar 3 tr dublaj yok ama Bilgin yüklemiş (Bilgin) farkı işte…

  • @kerimhan bencede sana katılıyorum.

    sırf film eklemek içinde bu kadar uyduruk şeyleri eklemesen.

    haftada 15-20 film ekliyorsan 10-15 tanesi değil izlemek avişine bakıp ne oldugu anlasılan neydi belli olmayan şeyler.

  • Bilgin bende filmlerin son bölümleri açılmıyor.Benden kaynaklı bişey mi?Benden kaynaklı bişey ise nasıl düzeltebilirim.Eskiden izliyordum fakat 3 gündür son partlar yok.

  • Bilgin spor filmeri katagorisine biraz daha film eklesen güzel olur özellikle boks filmleri .

  • filim berbattı çekim kalitesi ve oyunculuk yetenekleri hiç iyi değil.lakin bilgin emeğin için eline sağlık.

  • İZLEMEYE DEĞMEZ BENCE

  • Zaman Kaybı Saçma ßi FiLm Sonunu İzLediqinizde ßu Ne Lan Diceksinz =DD

  • film çok vasat boşa zaman harcamayın izleyipte…çok gereksiz ve bir o kadarda basit bir gilm imdb puanıda 3.5 çok bile bence….

  • Krallığa gel , 10 kişiyle krallık nasıl oluyor anlayamadım 🙂 boş zaman öldürür.

  • konusu fena değil zamanı olan izleyebilir.teşekkürler bilgin

  • komedi türk filmleri spr biraz ondan yüklesen spr olur film yorum ise saçma

  • evallah bilgin ..filim basit…heralde butce kısıtlıdı.

  • SENERYO YAZIMIŞ FİLİM ÇEKİLMİŞ VS VS FORMA KADAR KONULMUŞ KÖTÜ DAHİ OLSA 10-5 Kİ ÇOK BERBATTADEĞİL

    5+3.5 -8.5 VERİYORUM

  • Fetih 1453 veya Benzeri türk filmleri yok mu bilgin kardeşim olursa süper olur gercekten

  • Film bildiğiniz dizi olan Xena(Savaşçı prenses Zeyna) yada Herkül(zeusun oğlu) tarzda yapılmış. Efektler ses ahım şahım değil konuda öyle yapım zayıf kalsada boş zamanınızda izleyebilirsiniz. Paramount yada marwell sponsorluğunda yapılan filmleri izleyen sevenler bu filmi dandik bulabilirler oda doğal ama bişi hatırlatıyım filmde başroldeki kral ölümcül yarış 2 de oynayan adamın kendisi filmi izleyenler bilirler 😉 o kadar küçük bütçeli felan fişman diyip geçmeyin bizim türkler daha bu kadarınıda yapamıyor xD dizi tarzında izlerim ben bu filmi diosanız izleyin yok ben süper efektleri olan filmler istiom diosanız izlemesenizde olur. O kadar saçma sayılmaz sonunu bağlayamamışlar tam anlamıyla tek beğenmediğim orası oldu. film 10/6 lık bir film…

  • tam adamlar uğraşmışlar ama biraz daha efekt kullansalardı iyi olurdu..

    ve cadının yanına 2 günde gidip 5 dkk da Geri kaleye dönmeleri komikti 🙂

  • cok sacma basit bir film olmus

  • bence güzel bir çalışma ama bütçesinden dolayı galiba biraz görsel eksikleri var aslında buna basit diyebiliriz İzledim ve değdiğine inanıyorum tavsiyede ederim size.

  • film berbat 10\4 bence efekler iğrenç

  • fena sayılmaz

  • bukadar saçma filim izlemedim hiç berbatttttt…

  • ARKADAŞLAR FİLİM GÜZEL İZLEMEYE DEĞER
    BU ARADA BİLGİN FETİH FİLMİ VE HAYALET SÜRÜCÜ İKİNİN TÜRKÇESİ NE ZAMAN GELİR

  • az parayla yapıldığından vasat bir film.3. kalite diyebiliriz.

  • İmdb puanı çok düşük filmi izleyiyimmi izlemiyimmi diye düşünüyorum izleyen varsa yorumlarınızı bekliyoruz.

  • pek guzel değil değmez zamanınıza derim 10/6

  • cok basit

  • İzleyen Arkadaslarım Film Hakkında Yorum Yaparsanız Hepimiz Seviniriz 🙂

  • Teşekkürler, iyi çalışmalar…

  • admin puan ortalaması düşük olan filmleri yüklemesen daha iyi olmazmı
    ayrıca artık 720 p ve üzeri film yükleyelim fikrim.

  • Selamlar Bilgin.Hemen soruma geçeyim;Bazı filmlerin imdb puanlarında ‘/10’ yazıyor bunun nedeni puanlama yapılmamasımı yoksa puanlamanın 10’dan daha mı fazla olmasıdır?Lütfen soruma açıklık getirebilirmisin.Kolay gelsin, iyi çalışmalar…

    • @volkan 10 üzerinden değerlendirilir 10/8.2 gibi

  • senaryo güzel oyuncular 5 para etmez yoldan geçenleri aktör yaparlarsa böyle bi film çıkar anca ortaya tercih sizin genede emeğine salık bilgin kardeş film bana göre çok pasif ….