Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İstanbul’un yoksul mahallelerinden birinde yaşayan Akın’ın hayatı, annesinin ölümüyle şekil değiştirmeye başlar. Çalıştığı marangoz atölyesinden çaldığı parayla yeni bir hayat kurmayı plânlarken, sevgilisi Deniz’in bu plânı saçma bulup onu terk etmesi, arkadaşı İdris’in yaptığı teklifi kabûl etmesine sebep olur. Bu teklif ona yeni bir başlangıç fırsatı sunar. Kaybedecek hiçbir şeyi olmayan Akın’ın, gerçek dünyadaki umursamaz ve korkusuz duruşu, patronun gözünden kaçmaz. Fakat bu yeni başlangıç yeni düşmanları da beraberinde getirir. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Aksiyon, Dram, Suç, Yerli Filmler

, , , , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 111 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • müthiş bir hikaye… ne oyunculuk yapmacık, ne sıradanlık söz konusu…

  • Güzel film. Teşekkürler Bilgin…

  • film bi harika 10 yıldır film izliyorum http://www.filmifullizle.org/ kadar kaliteli bir film sitesi gormedim umarım emeğinin karşılığını alıyorsundur

  • harika herkese tavsiye ederim

  • fılm cok guzeldı superdı bılgın sıtede cok guzel hersey cok ıyı

  • Seneryo, Oyunculuk Tam Anamıyla Mükemmel.. Yalnız Kurguda Bir Kaç Eksiklik Var. Film Donmuyorum. Eyvallah Reis..

  • mükkemel bir film teşekkürler

  • bilgin farklı bir film açılıyor

  • bu film çok iyidi izlemeyenler izlesin ben çok önceden izlemiştim

  • 1o numara

  • Mükemmel bir film 3 kere izledim

  • gerçek hayattan alıntı olmuş söyleyecek söz yok izlenmesi gereken on numara güzel bir film..

  • hayatımda izlediğim en güzel dram filmlerinden birisi…Yapımcıları gönülden tebrik ediyorum bir film ancak bu kadar güzel olur diyorum helal olsun…

  • güzel filmdi çok teşekkürler !

  • ÇOK FİLM İZLEDİM AMA BENİ BUKADAR HİÇ BİR FİLM ETKİLEMEDİ 5 KEZ İZLEMİŞİMDİR EN AZ AMA ŞİMDİ YİNE İZLİCEM FİLİMDEN ANLAMAYANLAR YORUM YAPMASINLAR BENCE FİLİM GERÇEK HAYATI YANSITIYOR ZATEN BENİ ETKİLEYEN TARAFFIDA BU EVET ARKADAŞLAR BÖYLE YAŞAYAN ÇOK KİŞİ TANIDIM BEN O YÜZDEN HERŞEY ON NUMARA BENCE İZLEYİN DERİM NE DİYİM……..

  • çok güzel ama çok küfürlü

  • Cok guzel,tesekkurler.

  • aklımda canlandırdıgım bir hayatı izledim şu anda ne desem bilemiorum site adminine teşekkur ederim..

  • Kesinlikli izlenmesi gereken bir film.. O berbat diyenler gitsin çocuklar duymasın izlesin! Küfür var küfür var demişler .. sanki gerçek hayatta mafyalar Trt spikeri gibi konuşuyor. Gerçekte böyle işte .. tamam ailecek izlenmez ama bu ülkede film yapılmıyor açıkçası.. Adam gibi eleştiri yapsanız kabul sonuçta film beğenirsin yada beğenmezsin ama saçma sapan yorumlar… ”Küfür var.” demiş adama bak.. Evcilik mi oynasınlar aslanım???

  • mukemmel fılm elınıze emyınıze saglık

  • filim çok iyii izlenmeli

  • Müthiş ßir Yapım. Zamane Gençlerinin Dikkatine..!

  • bu hikaye gerçektir dostlar abimin hikayesidir abim gitti ama efsanesi bu film ile delikanlılara ders olur inşallah

  • super fılım cok guzel oturmuş ugur polat ve erkan can a rol emekgıne saglık arkadasım

  • qerçekler ortada işte .. sahipsiz oln bir çok gencin hayatı böyle. birazda piskopatlıgı varsa
    kesinlikle böle oluyor.

  • düş peşindeysen düş peşime. xD

  • film güzel. izle papa

  • berbat bir film zaman kaybi bence izlemeyin ya

  • igrenc bir film izledim cok pisman oldum saatdir oturub bakiyorum yaaa

  • herşeyiyle orjinal olması çok güzel,ama bişeyi çok merak ediyoruz.akvaryuma ne oldu.herkese iyi seyirler.mükemmmel bir film .akın,imirzalı oğlunun tek rakibi bence

  • 10 dakikalık bir mevzuyu uzata uzata sakız gibi anlatmışlar ben beğenmedim ezelin herhangi bir bölümünü açın izleyin daha çok aksiyon ve entrika izlersiniz yinede emeğe saygı sağolasın Bilgin reklamlara tıklamaya devam.

  • Ben çok begendım arkadaşlar tavsiye edıyorum izlenir..**

  • ben siteden çok film izlemioprum nerdeyse hergün sinemaya gidiorum üstelk arka arkya siemada 3 4 film izlediğim oluor bu filmde sinemada seyrttm film zevk işidir ben çok begendim güzel bir film begenmeyen arkdşlar da vardır tabi burası yorum alanı yorumu okuyan arkdşlara söylemek isterm film izlicekseniz yorumlardan etklenmeyin 😉 açın 1 inci bölümü baktnz sürükleyci değil izlemyn yada filmn konusunu araştrn bakmadn önce googldn youtube dn flan frgmanına bakn öyle izleyn derim yorumlarla değil..

  • on numara film ….ben cok begendim….izlenmeli diye düşünüyorum kabadayı gibi degil daha gercekci…

  • film tam gerçekçi ve çok anlamlı on numara bir film

  • tam bi ismail hacıoğlu filmi süperr, sonuda şahane

  • basit film olmuş. beğenmedim hiç tavsiye etmem

  • Film Konusu güzel ama senaryoya bu kadar saglam baslayip bu kadar kisa tutan yönetmenin örenmesi gereken cok sey var…Bos zamani olan izleyebilir ama cok saglam bir film beklemesinler.Sonunda Hüsrana ugrayabilirler…Filmin tutulmamasinin sebebinide izleyen anlar.Site yetkililerinin emegine saglik…

  • tek kelımeyle mukenmel ızlenmesı gereken bı fılım son zamanlarda ızledıgım en guzel turk fılımlerınden bırı tesekkurler emegı gecen arkadaslara

  • inşalla devamıı gelir ya manyak birsey olmus emege gecen herkese tşkler fean sürükledi

  • Film güzel arkadaşlar. Evet küfürlü olabilir ama konuların geçtiği ortamlar aynen böyle.. Adamlar gerçeğini yansıtabilmek adına aynen kullanmışlar. Yalnız sonu daha iyi bağlanabilirdi. Kadro güzel ve roller iyi oynanmış. Vakit kaybı değil iyi seyirler. Tabi ki Bilgin kardeşimize emeği için teşekkürler..

  • düşük bütçeli ama konusu fena değil sözleri iyi dinlemek lazım.. izlenir ama bi aksiyon beklemeyin.. sadece 3. part’a kadar olan konu güzel.. sonrasını bulamamışlar

  • mükemmel ötesi bi film seyretmeyen kalmasın final sürprizi daha güzel

  • çok güzel film.

  • bence çok güzel bir fil olmuş işallah devarı gelir boyle dizilerin

  • derler ki bazı şeyler anlatılmaz yaşanır…bu fılm onu anlatıyor. gördügümüz yaşadıgımız bildigimiz şeyler.. ama kimileri bilmiyor işte antanlar var.. fılm olarak bakma gercek bi hayat hikayesi öyle gör çünkü sen bu fılmı seyrederken o hayatın aynısını dışarda icra edenler var…

  • 10 numara bi film

  • çok anlam yüklü bir film olmuş. iyi deil diyenlerin manitası o türbanlı kız gibimiydi acaba?

  • super filmdi biraz kufur icerikli ama izlenmeye deger

  • bu film pek tanınmış değil ama ben çok beğendim.başında belli ediyor kalitesini..

  • guzel bir filim izlemeye deyeri

  • süper olmuş

  • baştan sona küfür başka bişey yok.senarist aklı sikinde gezen birisi herhalde iğrenç bir filmdi.

  • merbat bir filim

  • izlemeye değer gercekten çok güzel hele Son Sahne

  • izlemeye deger bi film yapmışalr tavsıye ederımmm

  • film tip-top..keyfle izleyin derim ben!! böyle kalite zon zamanlarda yok yani..

  • bence kabadayıdan çok daha sürükleyici .. kıyak film .. izlemeye değer ..

  • fena değil ama cok kısa olms. kabadayı ile kıyaslanamaz bile.

  • Film genç bir ekip tarafından yapılmış sanırım çok kaliteli, etkileyici… Kurgu mükemmel derecede… izlerken bir çok şeyi yansıtıyor…

  • BENDE BEYENMEDİM ÇOK İYİ DEGİL NORMALDE DEGİL YAPILAN HARCAMAYA VE EMEGE YAZIK OLMUŞ

  • greenred arkadaşımızın yorumuda çok doğru!bir çatal yüzüne adam öldürebilen insanlar var.bazılarımız için greksiz bir neden fakat öldürenin ağzından o sebebi öyle bir dinledimki ben olsam bende yapardım dedim!!

  • romantizm ve korku filmi sevenler izlemesin zevk alamazlar!!ben sırf doğru yönlendirme için izledim…amaçsız bi ruhunuz varsa film sorası düşüncelere dalıp fikirlerinizi sabitleştireceksiniz.(eleştirmen)

  • ben bır film uzmanıyımyım..bı film hakkında kım guzel değil dıyosa burası salak ve kultursuz insanlarla dolu demektır..mukemmel ötesı bır yapımm..saygılarımla

  • bu filmi bize ulastırdığınız cok tesekür edriz

  • bu filmde anlatılmak istenen daha doğrusu izleyen herkesin kafasına yer eden bir şeyler var.bence devlet idarecilerinin katkısıyla veya talimatlarıyla hazırlanmış izlemiş oldugum çakal filmi

  • Daha bakmadık. Bakalım bir !

  • 2.yi bekliyorum bizim baba da akın olsun

  • böyLe bir hayata uzak ve habersiz oLanLar için kötü bi fiLm oLabiLir. .
    Ama oyuncuLuk ve senaryo acısından izLeniLebiLir . . !!
    eLLerine sagLık admin . . ! ! !

  • YORUM YAPANLARA BAKIP BU FİLİM BERBAT DİYORLARSA HEMEN O FİLİMİ İZLİYORUM SAĞOL SUN BU ŞEKİL YORUM YAPAN ARKADAŞLARA 🙂 YÖNETMENE VE TEŞEKKÜRLER HARİKA 10 NUMARA FİLİM OLMUŞ.BİLGİN KARDEŞİM SENİNDE EMEĞİNE SAĞLIK…………..

  • Film gerçekten hayattan bir kesit İstanbulun varoşlarında ki hayatları bilmeyenlerdir filmi kötüleyenler.Filmin kadrosu zaten ne kadar kaliteli bir yapıt olduğunu gösteriyor.Ayrıca çok küfür var diyen arkadaşlar sanırım İngiliz kraliyet ailesi mensubu.Saçmalamayın bu küfürler hayatınızın her anında sizlerle değil mi zaten?

  • FİLM SİTESİNE COK TEŞEKÜRLER BİDE GÜNAH KEÇİSİNİ YAYİNLARSANİZ COOOOOK TEŞEKÜR EDERİM.

  • hiç izlemedim ama onumara film dünyanin en iyi filmi adam gibi film izzliyosaniz izleyin izlemiyosaniz [S]irimizi (K)onuruz (TİRİN)imiş (GİDİN) bazi yorumlara diyom cok bilmişlere

  • 10 üzeRinDen 6

  • Filmin devamı muhteşem olur izleyin zaman kaybı vakit öldürmek icin değil zevkle izleyin suc filmlerini seviyorsanız

  • Süper Film…İnşallah 2. si çıkar

  • bu film hayatın ta kendisi dir umarım devamını da gelir filmin oynayanlar çok iyi oynamış orda sandım bir ara saol bilgin

  • filme berbat diyenler demekki bu film sizin tarzınız değil. kadro süper film süper . sonunda bişey olmuyo diyenler. filmin sonunda daha ne olsun.
    ismail hacıoğlu sevenler kçırmasın bu filmi

  • güzel senaryo …anlayana guzel filim..işte gayrimeşu

  • süper olmuş

  • film aslında izlemeye değer.. ama sonu biraz daha etkileyici olabilirdi..
    pişman olmazsınız izleyiniz.. 😉

  • o kadar emek verip para harcayıp film çekilmiş senaryo da güzel ama çok geliştirilebilir yönü var..kızla ilgili mesela babasıyla ilgili alemdeki yeri ve filmin sonuyla ilgili…boş verilmiş yani

  • güzel filmdi ama fazla küfür edilmiş o kadar olmasa daha iyi olurdu.

  • anlanaya…

  • fena degıl ve cok kufur var

  • guzel film ama cok kufurlu bence fazla kacirmislar biraz.

  • fena değil

  • bence sonunu gzll ayarlayamamışlar ama film cok akıcıydi 2 si olsa ii olur 😀

  • tek kelimeyle mükemmel fiiilmi anlıyana allah kimseyi o yola düşürmesin

  • film güzel anlayana!!!inş çakal 2 yide bekliyorum sabırsızlıkla

  • Nesi sacma yaaa; hayatin ta kendisi.. Siz toz pembe yasayin hayati ne anlarsiniz.. Film herseyiyle harikaydi.. Filmin basroluende oynayan arkadas herzamanki gibi yine cok guezel oynamis tek kelimeyle harika!

  • çok şacma ama güzel

  • Harika bir film kesinlikle izlenmeli

  • güzel bir film verilen emeğe teşekkürler

  • kötü diye yorum yapanlar bunları YAŞAYAN bilir … gerisi boş.hayatımda izlediğim en güzel film beni anlatıyo filmde kendimi buldum.o kafaları o ortamları bilmeyen hiç izlemesin bi s.k anlamaz

  • filmin konusuda oyuncularda çok güzel izlemeye deger tek sıkıntı çok fazla küfür edilmesi.

  • çççççççççççççççççok güzel ama sonu güzel bitmiyor bence eksik kalmış

  • Film süper .

  • güzel bir filmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • Film mükemmel. Kötü diyen gerizekalı arkadaşlara sesleniyorum. Böyle bir psikolojiyle yaşayan adamın hayatını anlatan bir FİLM sizce başka nasıl bitebilirdi? Polat mı bu 500 kere vurulsun ölmesin yapmayın Allah aşkına. Film mükemmel tavsiye ederim.

  • cok begendim.. film bir psikopatin kafasinin icinden dunya nasil gorunuyorla ilgili ama ayni zamanda o kisi bizden biri.. ve aslinda herkes bir silahin tetigi ile atesleme ani arasindaki o saniyede gercegin onemsizliginin bilincine varabilir.. hepimiz baskalarinin gozunde variz herkes de bizim gozumuzde. ve dunyada devam eden bu sacma oyun bir gun sona erecek ve sonra diye bir sey olmayacak..

  • bellı bu sadece baslangıc fılmı devamı super olucak bu fılmın… etkıleyıcı fılm olmus cok begendım ben.. sacma sapan fılm ızlıcegınıze boyle fılmler ızlemenızı tavsıye ederım

  • sacma fılm bır şeyler anlatmak yerınde kufur ögretıyor sınama demek sade bır dılle bır seyler anlatması bu iz ledıgım en sacma film

  • 10 numara filmmiş kesin izleyin tavsiye ediyorum

  • süperrrrrrrrr oyunculuk dediğin böyle olur.gerçek bir türk filmi

  • kısa ve öz bence anlayana çok bile konusu..güzel çalışma

  • cokk kötü olmus oyuncularda iyi aslinda yazik olmus degerlerini düsürmüsler

  • Çok az konu işlenmiş.Ama izlenebilir.Fena film değil.

  • harika olmuş

  • hayatımda izlediğim en berbat film hiç boşuna vakit kaybetmeyin

  • güzel