Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Fragman Tek Parça


İMDB: 7.1 ( 246.019 Kişi Oy kullanmıştır. ) New York’taki bir barda kulakları sağır eden bir gürültü duyulur, bardaki kargaşa sırasında davetliler merdivenden aşağıya kaçmaya çalışırken New York caddelerini alev alev yanan yıkıntı ve enkazlar kaplar. Ardından Manhattan tarafında şiddetli bir patlama olur, Özgürlük Heykelinin kafası tıpkı dev bir top güllesi gibi caddeye çarpar. New York’a düzenlenen bir canavar saldırısına tanıklık eden insanların öyküsü. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

Aksiyon, Bilim Kurgu, Gerilim, imdb 7+ Filmler, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 106 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • sonunu anlamak için 5 kere geri sardım yine anlayamadım, iyi seyirler 😀

  • filmin sonunu anlamayanlar için yaratığın gelişini gösteriyor bence çünkü geminin biraz sol tarafında ve biraz üstünde bir siyahlık denize düşüyor.

  • filmin sonunda denize birşey düşüyor dikkatli bakın

  • Guzel film

  • Post-apokaliptik film tarzını seven herkes izleyebilir ortalama bir film bir şans verin derim 🙂

  • Sonu güzel bitmedi Orayı anlayamadım pek sonu Hariç film güzel

  • film 2008 yapımı olup bu kadar güzel bir başyapıt ortaya çıkması güzel olmuş ama 2 tane sorun var 1. kamera açısı çok başımı döndürdü 2. sonu hiç beklediğim gibi bitmedi onun haricinde mükemmel bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • bu filmi izleyip kötü diyenleri kınıyorum herkes kameraya laf ediyo o yönetmenin aklı yokmu sanıyosunuz bi hava katsın idiye yapılmış bişey lütfen boş yorum yapmayın film izlenilecek bi film

  • hayatımda böyle saçma bir film izlemedim boşu boşuna zaman kaybından başka bir şey değil..

  • mükemmel…………….

  • oyunculuk iyi kamera çekimi berbat fakat konunun gidişatı ve sonuç tam bir fiyasko kesinlikle zaman kaybı.bence 1 yıldız oda oyunculara

  • yeni movzu axtaranlara tovsiyye etmirem cox booooss vaxti olanlar izleye biler

  • sıfır olsa sıfır vericem görüntü de oyuncularda on kuruş etmez

  • yedi yıldızı nersine vermişler bu filmin anlamadım çok sıkıcı

  • biraz güzeldi sonunu izlemedim ama yarısı güzeldi emeğe saygı

  • Abi kameraman hariç film süper!! kesinlikle izleyin kesinlikle !!

  • film çok mu korkunç ama kendınıze gore degerlendırmeyın genel olarak

  • Aptallıketmeyin nick li arkadaş GODZİLLAYA çakma diyen Çakma sensin GDZİLLA,nın çekildiği tarihi bilmiyorsun burda ahkam kesiyorsun kaç yasındasın 10 filanmı?

  • Buna film diyen arkadaşlar gitsin tom ve jerry izlesin bir taneside diyor ki Gozdilla yeni cekildi bu film 2008 … godzillanın kac versiyonu var biliyormusun?filmden anlamayıp filmlerin kronolojileriyle kendini haklı cıkarmaya calışman tam bir cehalet örneği . El kamerasıyla cekilip gercekten begenilen filmler var ama bu onlardan değil..Ayrıca İMDB puanı saçmalar derecede abartılmış benim puanım 0,0000000001

  • çatıdan yazıyorum canavarın selamı var 7.1 i canavarın torunları vermiş

  • Ulan sırf J. J. Abrams üretti diye imdb nin verdiği 7.1 orana yazık be film bitti biz açıklama bekliyoruz yaratıklar nerden geldi? neci amaçları ne bukadar düşük kaliteli bir filme o 7.1 oran çok be çok buda demek oluyorki artık imdb yi iplemicez parası olan alıyor oranı…

  • şu filme kötü diyen zihniyetleri veya film gerisi insanları anlamıyorum . bilmem kaç defa izledim her seferinde memnun kaldım çünkü filmdeki atmosfer ve konu çok iyi aktarılmış izlemeyenlere kesinlikle hemen izlemeli düşünmeyin bile

  • Film normal

  • el kamerası ile çekilen filmlerden nefret ediyorum

  • harika bir film gercekden

  • Başarılı. El kamerasıyla çekilen filmleri sevmem. Adı da vardı bu tarz filmlerin de hatırlamıyorum. Netice olarak tercih etmediğim bir film tarzını bana izletti ve film bittikten sonra biraz psikolojimin kurcalanmış olduğunu hissettim. Demek ki başarılı.

  • Öncelikle godzilla çakması diyenlere sesleniyorum. Film 2008 yapımı godzilla 2014 yapımı bır fılm. Çakma varsa o da godzilladır. Ben bilim kurgu hayranıyım bu fılmın yonetmenıne bayıldım gerçekten. Fılmı ıse herzaman herkeze tavsıye ettım kıme ızlettıysem herkes super dedi. Arkadaslar bana ınanın guvenın piyasada kaç film varsa hepsini izledim ve ben olsam bu fılme 10 uzerınden 9.2 verirdim.Film el kamerasıyla cekılmemıs normal sınema kameralarıyla zaten filmin amacı orda yasananların bırılerı tarafınan ayıda aldıgını gostermek ıcın. Super dehset verıcı bır fılm bırden bıre bırseyler oluyo ve hep sız ordaymıscasına hıssedıyosunuz
    Arkadaslar arkanıza yaslanın ve ızleyın 20 dakka sonra ne oluyor be dıyceksınız ve fılme tutunacaksınız. iyi seyirler

  • zaman kaydından başka birşey değil hayatımızdan 1 saatimizi çaldılar.sakın izlemeyin tavsiye edilmez.

  • Abi ne amerikaymış be başından geçmeyen felaket kalmadı ama hala ayakta

  • abi bayıldım be izleyin bence

  • Bilimkurgu filmi. İlk başlarda İMDB puanını hakeden ve sonunda da hayal kırıklığı yaratan bir film.

  • Oyuncuların kendi kameralarından değilde düzgünce çekilseydi güzel olabilirdi.

  • çok saçma ve bu ımb puanını haketmiyor kısaca bu.

  • Film muazzamdı. Filmin bakış açısı, bize yaşatmak istedikleri ise daha muazzamdı. Olması gerektiği gibi bir final ile bitirmişler ve aldığı puanı sonuna kadar hak ediyor. Godzilla filmini hatırlayın. Orada ordu ve bilim adamları canavar ile savaşıyordu değil mi? Bu filmde ise o savaş esnasın da kargaşının içinde kalan insanları anlatmış bize. Onların yaşadıklarını. Bu tarz filmlerin önemi artmalı bence. İnsanı filme daha fazla bağlıyor diyebilirim. Ama bir yandan zevk meselesi. Herkesin hoşlanmadığı kesin 🙂

  • alt yazılısını seyretmiştim sıkıcı bir film hele o el kamerası olayı berbat

  • film çok sacma görüntüyü oynayan kişiler cekiyor
    zaman kaybı

  • Emeğe Saygı Öncelikle
    2008 yapımı bir film şimdiki filmlerden beklenenler beklenmemeli bence film heyecanlı ilerliyor merak ettiriyor
    özellikle sonu o şekilde bitmemeliydi yahut arada farklı kamera boyutları olmalıydı izlenir bir film

  • buradan cok fılm ızledım bilgin tesekkurler
    pek yorum da yapmam ama el kamerası filmı sıkıcı oluyor

    bos vakıtte uyku kacınca ızlenır film yoksa vaktınız yazık ama zevktır saygı da duyarım

  • berbat bir film sacmasapan bu filme harcanan paraya yazık

  • Zaman kaybı sonunu bağlıyamamışlar bu film en fazla 5.5 puan eder Canavarı guzel yapmışlar

  • Buna film diyenin ben……… Tek kelimeyle zaman kaybi

  • izlemiştim bu filmi 😀 vay be, fena film değildi hani.

    İzleyin birşey kaybetmezsiniz; zaten film ne zaman izlenir boş vakit olduğunda. Ne kaybedersiniz ki en fazla yarım saat. 🙂

  • Arkana bile bakmadan kaç kaç kaç 🙂

  • Zavallı yönetmen, bütün parayı efektlere yatırdığı için sokaktan 3-5 adam toplayıp birinin eline kamera verip çekmiş 🙂

  • böyle filmler çok hoşuma gidiyor ilk çıktığı zaman izlemiştim ikincisi felan çıkacak diyorlardı hatta 😀 film gerçekten baya iyi bana göre tabi 😀 işin içinde el kamerası girince ve bu filim salak karakerine verince daha bi iyi oluyor 😀 teşekkürler

  • Ne çektin be özgürlük heykeli 😀

  • Şahsen ben el kamerasıyla çekilen filmlerden hiç hoşlanmıyorum, seyrederken gözlerim yoruluyor ve sinirim bozuluyor. Bu nedenle film hiç zevk vermedi ve sırf bu nedenle bir süre seyredip bıraktım. Bu zevksiz çekime katlanabilen seyretsin.

  • igrenç ötesi bir film beş para etmez

  • Garz Kardeşim bu Filmin Özelliği Bu Güzel Bir Film Eyv. Ellerine Sağlık Admın..

  • güzel konu bulmuşlar , güzel canlandırmışlar fakat sonu hayal kırıklığı… 🙁

  • Bu filme nasıl 7.1 vermişler hakkı 4.0 dır saçma sapan bir film

  • Zaten 2008’de Yapılmış Bir Film Şimdi Çıkanlara Kafa Tutması Beklenemezdi.

  • Filmi beğenenlerin fikirlerine saygı duyuyorum ama 2x 3x hızlı oynatarak bile sıkıldığım nadir filmlerden biri.

  • Ya filmden anlamayan kafalar şu güzelim filme abuk subuk yorumlar atmış delirdim resmen ya. Filmden anlamıyorsanız izlemeyin arkadaşım… Emeğine sağlık admin…

  • 10 numara 5 yıldız olmuş.. çok begendim.

  • Belki konu olarak normal ama görüntü ve oyuncular tam berbat. Puan maximum 3

  • Saçmalık! Boş bir film! Başlangıç yok, son yok, amaç yok, neden yok. Sadece seyirciye sinemada zorla izletilmesi ve para kazanılması için yapılmış bir film.

  • Berbat ötesi diyenler, el kamerasıyla çekilmiş diyenlerin zekasından şüphe duydum şuan.3rd filmlerin ne olduğunu bilmiyorsunuz gelmiş birde yorum yapıyorsunuz.Rahatlıkla izleyebilirsiniz ilk çıktığında izlemiştim bu filmi REC serisi gibi 3rd çekim kullanılmış.

  • Godzilla çakması diyenler var ama film onlardan önce çıkan bir filmdir böyle demeniz biraz saçma ve çok eskidende defalarca izledim harika bir film yine izledim yine izlerim teşekkürler bilgin.

  • hakikaten berbat ötesi kelimeler kifayetsiz izlemeyiniz

  • bilgin ellerine sağlık .. filmin bi sonu olaymış iyiymiş son bulamamışlar

  • Filmin başında el kamerasıyla görüntü alınıyor bilgin artık film çekmeye başladı dedim 😀

  • ah vallaha başım döndü ya kamera bi oyana bi buyana sallanınca 😀 Bi iki kamera daha kullansalarmıs iyiymiş fena degil

  • Allah aşkına yorumlara aldandım izledim bu ne ya daha iyi olabilirdi bekleneni vermiyor saçma vakit kaybı boş zaman filmi

  • el kamerası sallanmalar en nefret etttiğim şey film güzel olsa bile 10 dakkadan fazla dayanamazdım ki filmde kötü

  • Ay filmin ilk 20 dakikası dandik bi partiyi izlemekle geçiyor. Sonrada zaten bıkıp kapattım. Kısaca berbat

  • Öncelikle Bilgin katkılarından dolayı teşekkürler. Sitenin daha iyi yerlere ulaşması dileklerimi sunuyorum. Buraya yorum atan arkadaşlardan ricam lütfen sadece yorum yazmak için yazmayın! Benim gibi yorumlara aldanıp boşa vakit kaybı yaşatmayın insanlara.

    Filme gelince; görüntü kalitesi kabul edilebilir düzeyde, fakat görüntülerin sürekli sallanması sinir bozucu. Konu neredeyse yok denecek kadar zayıf. İMDB Puanını hiç kaale bile almayın. Filmin bitişi de resmen felaket. Kısacası canı sıkılan bir grup insan film çekmiş, ortaya bu çıkmış.

  • Fılm gayet güzel izlerken bıle kasıldıgım zaman oldu ıcınde yasıyormussun gıbı cekım yapılmıs

  • fazla yorum yapmayı sevmem ama sadece ızlemeyenler ıcın yazım dedım..sakın acmaya bıle kalkmayın bunun kadar ucuz bır fılm gormedım kamera cekım yaparken sallanıyor basım dondu ıgrenc fılm..

  • bugüne kadar izlediğim en saçma filmdi

  • hayatımda izlediğim en güzel filmlerden en az 5 6 kere izlemişimdir bir o kadar daha izlerim

  • beş para etmez konu guzel ama çekim beş para etmez el kamerası ile çekilmiş 10 üzerinden-0

  • bu filmi izleyeceğinize gidin yatın daha iyi…

  • zaman kaybı

  • bu kadar berbat bir film gormedim daha once . hiç tavsiye etmem gerçekten

  • çok güzel degil

  • bu imdb puanı saçmalığıda ne 7 vermişler kesinlikle 3.5 geçmez çok çok boş zamanı olan izlesin eline kamera alan film çekiyor 🙂

  • Uzun Zamandır böyle film bekliyordum.
    ellerine sağlık bilgin.
    Təşəkkür edirəm.

  • godzilla çakması mı desem dünyalar savaşındaki tripod yaratık mı desem alien filmindeki yaratık mı desem constantine filmindeki cehennem sahnesinde dolaşan yaratıklardan mı esinlenilmiş desem ? bilemedim ?yaratığın boyu bi bakıyorsun 10 metre bi bakıyorsun empire statesten daha uzun 🙂 bu filme 7 puan vereni dövmek lazım 🙂

  • amatörce bir film, bittiğinde film izlemişsiniz gibi bir doygunluk yaşamıyorsunuz

  • 2008 yılında İlk çıktıgında Bu filmi koşa koşa almıştım sidisini cidden sürekliyici bi film Godzilla Bu filmden esirlenerek yaptı bu yılınki filmini Bence izlenmesi gereken bi film yapım yılı 2008 olmasına ragmen Çok aksiyon dolu bi film canavarlar felan sanki film gerçek gibi oluyor el kamareyla çekilmeside cidden İmd puanını hakketmiş izleyin Arkadaşlar Onun bunun lafına bakmayın yarısından çogu filmden anlamayanlar. iyi seyirler Admin filmi çok geç ettin ne zamandan beri var allah bilir daha ne filmler vardr neyse iyi seyirler. 😀

  • Bu nasıl saçma bir film dir arakadaş berbat film içinde kamera ellerinde film çekmeleride ayrıca saçma neyse ben beğenmedim anlamsız komik :/

  • puanını hak eden bir film olmuş. Amatör kamera ile çekilmiş deyip kötü bir film olur düşüncesine kapılamayın. Filmin bu tarzı sizi içine çekiyor sanki gerçek yaşanmış görüntüsü veriyor ve sizi pek sıkmıyor. Başarılı.

  • Film çok boş arkadaşlar bir sürpriz çıkar belki güzeldir düşüncesiyle izledim ama sürekli karanlıkta koşturmaca başka hiç birşey yok

  • 2-3 sene önce izlemiştim kesinlikle güzel bir bilim kurgu sıkılmadan izleyebilirsiniz tavsiye ediyorum

  • filmden anlamayan bir çok insan kamera çekimi olduğu için filmi beğenmiyor ama film muhteşem birşey aksiyon heyecan korku ve muhteşem son. aldanmayın izleyin!

  • Güzel film

  • bence ucuz bi film yaratıklı falan film sevenler izlesin

  • bilim kurgu severler için Konu güzel ama cekim berbat ne o öyle belgesel cekermiş gibi filmi cekilir neyse teşekkürler bilgin emeğine sağlık

  • Çıktığı zaman izleyip ardından canavar canavar diye aratıp bulamadığım film. İzlenilebilir güzel.

  • canavarın yüzünü görene aşk olsun film 1995 te çekilmiş efekler bunu gösteriyor sadece görüntü kalitesini düzeltmişler

  • film asgari ücretle çekilmiş.

  • ehh işte kısa günün kÂrı

  • Ben izlediğim için pişmanım. Filmin tamamı el kamerası ile çekilmiş. Konusu saçmalığın ötesinde. Final ayrı bir berbat.

  • Kendinize bu işkenceyi yapmayın. El kamerasıyla film çekmiş adamlar. Çok saçmaydı. Bu imdb’yi nasıl almış aklım almıyor. Berbat ötesi.

  • zaman kaybı bosuna izlemeyin izledim pişman oldum giden zamana yanıyorum görüntü kalitesi oyuncu kalitesi vs her şey sıfır konusu bile yok amaç yok neden bu kadar gereksiz film yapıp dunyanın parasını harcarlarki

  • filmde canavarı doğru dürüst gören varsa selam söylesin tam bir komedi amatör çekimler en nefret ettiğim şey zaten amatör çekimlerdir on üzerinde 2 veriyorum bu filme

  • Kesinlikle izlenecek bir film değil arkadaşlar. IMDB Puanına güvenip de izledim ve neden güvendim bilmiyorum.

    Tam anlamı ile “BERBAT” Godzilla çakması bir film…

  • konular yavaş ilerliyor ama sonuç olarak güzel iyi seyirler

  • bi film bu kadar saçma olamaz artı kamera ellerinde sallana sallana birşeyde anlamadım sinir bozucu

  • bu filmi eskiden izlemiştim çok güzel bi film korku gelirim tek kamera ile çekilmiştir heyecan dolu paso gerilim

  • Eski Film Ama Güzel Sürekliyici Film İzlemediyseniz izleyin derim

  • godzilla gibi olmus güzel bir film 🙂 tşklr bilgin

  • Ucuz bir yapım olmasına rağmen izledim, gerilim sevenler izlesin, bence godzillanın laciverti:)

  • Bilgin emeklerin için teşekkürler. yeni filmleri bizlere sunuyorsun sağol..

  • çok güzel bir filmdi ellerine saglık bilgin çalışmaların çok iyi çok güncel tutuyorsun tebrik ediyorum seni