CIA’de 30 yıl boyunca başarıyla görev yapan Nathan Muir, emekli olmanın hazırlıklarını yapmaktadır. Eşyalarını toplamak için son kez ofisine gelen Muir, daha önce Vietnam, Berlin ve Beyrut gibi birçok bölgede birlikte çalıştığı Tom Bishop’ın Çinliler tarafından yakalandığını ve 24 saat içinde idam edileceğini öğrenir. Bishop hakkında bilgi vermek için CIA’in üst düzey yetkilileri ile toplantıya katılan Muir, üst yönetimin Bishop’ı harcamaya karar verdiğini anlar. Görünüşe göre Çin hükümeti ile ilişkilerin bozulmaması için bir ajanın hayatı feda edilecektir. Bunun üzerine Muir, yıllarını birlikte geçirdiği ve neredeyse tüm bilgilerini aktardığı ortağını kurtarmak için harekete geçer. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

Aksiyon, Dram, Gerilim, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 28 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel film olmuş tebrik ederim brad pitt ve robert redford’a yani tüm oyunculara süper olmuş teşşekkür ederim brad pitt’e

  • VEFA

  • be ncede güzel bi film tek ilzemedim arkadaşlarla beraber izledim bred pitt in oynaması filmde filmi bişe yapmış.tabi onun casusluk ustasıda olmasssa olmaz teşekkürler puanım10/8.9

  • mukemmel

  • admin lutfen su filmlerin sonuyla ilgili yorumlari kaldir her filmin altinda birisi yapiyo. filmle ilgili gorus alayim derken ozlemenin bi mantigi kalmiyo

  • buflimi ikinci defa aynı haz ve heyecanla izledi. bilgin bey teşekkür ederim oğlum.

    • @duygu uyguray Keyifli izlemeler 🙂

  • film çok güzel hatta harika desem yeridir.. zaten daha önce defalarca izlediğim bir filmdi çünkü eski filmlerin yerini yeni filmler ne yazkki dolduramıyor saol Bilgin kardeş 🙂

  • tek kelime ile hayal kırıklığı. filmin yüzde doksanı konuşmakla geçiyor çok sıkıcı.10 üzerinden 4

  • Bilgin Siten Çok Güzel Birçok Film İzledim Fakat Bu Defa Yarısı Yok 91. dakkadan sonrası yok en heyecanlı yerinde kalıyor ilgilenirsen Sevinirim kardeşim:)

  • film yarım 😀 yada paraları buraya kadar yetmiş bilgin :D:D

  • Yarım kaldığına çok üzüldüm ya Bilginnnnn 😀 😀

    • @Sedat Film full nasıl yarım olur 🙂

  • guzel film tesekkurler

  • mehmet kardeşime katılıyorum.Bilgin biraz aktif ol ya da filmi kaldır.Diğer filmler 10 numara ama hakkını vermeliyim.

  • bilgin kardeş,sen bilginsin insanlar hata yapabilir ama bilginler daha az yapar.3 gün oldu halen film tamamlanmadı…

  • bilgin kardeş film eksik ya 🙁

  • bilgin,film eksik galiba 90.dakikadan sonra ne part var nede son öylece kalakaldı.

    • @mehmet Kusura bakmayın Düzeltilecek hatasız kul olmaz 🙂

  • bilgin film eksik haberin ola kolay gelsin

  • bilgin kardeşim şunları tek part yüklermisin lütfen yorumlara kulak vermelisin bence

  • film eksik 91 dk si burada ama yaklaşık yarım saatlik bir kısım daha var

  • admın film ım son yarım saati yok

  • bilgin film 91 dakika gözüküyor yarıda kalıyo ilgilenirsen sevinirim

  • bende daha önce izleyip tavsiye etmek için yorum yazanlardanım, harika film. şöyle de bir anektod vereyim, dikkatli izlerseniz filmin 2 yerinde kulaklarınızın aşina oldugu 2 müziği duyacaksınız. 1 i mustafa sandalın bir şarkısının zannedersem orjinal hali, diğeri de bizim şişeleeeer 🙂 iyi seyirler..

  • cok guzel bır fılım ellerıze saglık

  • ilk yorum benden olsun arkadaşlar ben bu filmi daha izledim on numara filmdir heleki brad bitt performansı süperrr son sahnesi filmin kopma noktası

  • Fİlmi daha önce seyretim gayet güzel sürükleyici bir film aksiyon sevenler izlesin