facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Çernobilin Sırları – Chernobyl Diaries 2012 Türkçe Dublaj izle |



"Çernobilin Sırları – Chernobyl Diaries 2012 Türkçe Dublaj izle" için 67 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. ramazan ramazan Şubat 15th, 2013 saat 00:26

    ne korktum ama güzel bi film izlenir..

  2. ercan ercan Şubat 15th, 2013 saat 15:03

    dublajı cok kötü ya<pılmış

  3. Lucifer Lucifer Şubat 16th, 2013 saat 05:31

    Öncelikle çok iyi değil izlenmiyecek kadar değil ama çok saçma bitti kamera kullanımı çok iyi fakat sahnelerde fazla kan kullanmamışlar çevirisi ve düblajı çok kötüydü izliyecekseniz alt yazılı izleyin adamlar ses stüdyosuna nekadar para harcıyor sizin izledikleriniz kıçı kırık kadıköy stüdyolarında yapıla dandik düblaşlar filmin sonundadki şarkı güzel marliyn mansonu hemen sesinden tanıdım zaten şarkının adı No Reflection merak edenler için yazdım özet geçersek film fena değil fakat alt yazılı halini izlemenizi tavsiye ederim eline sağlık admin teşekkürler

  4. Terleme Terleme Şubat 23rd, 2013 saat 19:07

    İğrenç bir film

  5. fatma fatma Şubat 25th, 2013 saat 00:22

    fena değil

  6. emreeee emreeee Şubat 26th, 2013 saat 16:41

    bence bir yönden eğitici diyer yönden orta korku türü 10/7.3

  7. SEM SEM Şubat 26th, 2013 saat 19:44

    hakketen cok guzel bir film tipki paranormal activitye benziyor heyecanli sahneleri cok guzel bir film herkese iyi seyirler dilerim

  8. hasan hasan Mart 2nd, 2013 saat 12:15

    cok güzel

  9. s.kubrick s.kubrick Ağustos 3rd, 2013 saat 13:48

    TIKLAMAYIN BİLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. cccc cccc Aralık 26th, 2013 saat 20:21

    zaman kaybı.

  11. mehmet ali mehmet ali Ocak 13th, 2014 saat 16:21

    çok korkunç ve güzel

  12. burak burak Mart 9th, 2014 saat 23:51

    her şeyden önce karakterler çok sağlam. birbirinin aynısı bir grup gencin sırayla gerzek gerzek öldüğü ve araya cinsellik serpiştirilip dikkat çekilmeye çalışan dandik filmlerden değil kesinlikle. Korku filmi istiyorsanız kaçırmayın bile, sonra burak kardeşinize teşekkür edersiniz. ama “ben filmden inception senaryosu ve finali beklerim arkadaş” diyenlerdenseniz izlemeyin, açmaz sizi. sonra berbat film falan deyip insanların hevesini kaçırırsınız

  13. elif elif Nisan 10th, 2014 saat 12:53

    bence çok güzeldi ben çok beğendim

  14. buckberyy buckberyy Mayıs 4th, 2014 saat 19:03

    korku gerilim ile alakası olmayan,10 dakikalık mevzuyu 1.5 saate yayıp insanın uykusunu getiren başlangıcı kadar sonu saçma olan bir film .

  15. masum ayse masum ayse Ekim 30th, 2014 saat 19:57

    filmin içinde yarattığı gerilim filmden daha çok korkutucu heran bir şey olacak sandım ödüm koptu 😀 …yani kötü birşey göreceğinizi sanıyorsanız çok beklersiniz hiç bi halt olmuyor 😀 😀

  16. yakup yakup Aralık 14th, 2014 saat 17:29

    çok saçmaa bir film olmuş

  17. zehra zehra Mart 3rd, 2015 saat 10:00

    ben hiç korkmadım

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.