Fragman Tek Parça OP


(imdb: 7.5 ) Yapım: 2012 - ABD, Tür: Aksiyon - Macera - Komedi - Animasyon Süre: 93 dakika Yönetmen: Brenda Chapman, Mark Andrews, Oyuncular: Emma Thompson, Robbie Coltrane, Billy Connolly, Kevin Mckidd, Kelly Macdonald, Craig Ferguson, John Ratzenberger, Seslendirenler : Beren Saat, Emma Thompson, Billy Connolly, Kevin Mckidd, Kelly Macdonald, Merida, Kral Fergus ve Kraliçe Elinor’un okçuluk konusunda oldukça yetenekli ama bir kadar da deli fişek kızlarıdır. Kaderinin kendi elinde olduğuna inan Merinda, ülkede yüzyıllardan beri gelen bir geleneğe karşı çıkar. Lord MacGuffin, Lord Macintosh ve Lord Dingwall bu yetenekli, kızıl saçlı kızdan hiç hoşlanmazlar ve Merida’nın kararları krallık içerisindeki düzeni bozar. Bilge Kadın’a başvurduğunda ise uğursuz bir dileğin onu beklediğini öğrenir. Merinda ardı sıra gelen tehlikeli güçlerin farkına varır ve daha fazla gecikmeden korkunç laneti ortadan kaldırmaya çalışırken bir ayndan da gerçek cesaret ile yüzleşir... İnanılmaz Aile, Ratatouille gibi başarılı aninasyonlarda imzası olan Mark Andrews ve Aslan Kral'ı da yöneten Brenda Chapman'ın ortak yönetmenliğinde çekilen film, tam bir Pixar klasiği olmaya aday. Film Disney Digital 3D™ teknolojisiyle gösterime girecek. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Aksiyon, Animasyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Komedi, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 220 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bayıldım.çok güzel bir film müthiş.hatta duygulandım hem üzücü hemde güzel.

  • Hocam linkteki filmle bahsi gecen film ayni degil bi karisiklik olmus 🙂 duzeltirsen sevinirim.

  • Yillardir Adam gibi site ariyorum buda buldugum en iyi 2. Site gercekden gereken herseyi yazmislar birde reklam yok

  • çok güzel ama biraz yavaş sanki

  • film süper şarkılarıda öyle yani tavsiye ederim

  • bilgin bu film hiç animasyona benzemiyor. sanırım yanlışlık var.

  • Mükemell bir film 🙂 humaya katılıyorum gerçekten dugulanmamak elde değil

  • valla çok güzel

  • çok güzel!

  • selam bu filmi izlerken duygulanmamak elde değil

  • süperdi

  • Çok duygulandım çok güzeldi 🙂

  • çok güzeldi tek kelimeyle harika çok beğendim 😀

  • yorumlar beklentiyi fazla arttırmış ama fena film değil

  • filme bayıldım çok güzel

  • Bu animasyondan değiştirmeye çalıştığımız şeylerin daha kötü hal aldığını anladım. İsyan etmenin ne kadar kötü sonuçlandığını gördüm

  • çok güzeldi doğrusu bana olsa neler yapmazdım (yani aynısını yapardım):)

  • Gerçektende güzel bir film

  • çok güzel bi film

  • Yaa müthiş bir film bir an kendimi tutamayıp ağladım.Ve kaderede inamaya başladım bir insan eğer isterse kendi kadeirni kendi yazabilir. Ve insanları olduğu gibi kabullenmek lazım Anam iyiki varsın <33

  • kızın büyük halini selendiren beren saate teşekkür ederiz çocuğum için süperdi 🙂

  • herkez aglamıs ızleyımmı ızlemeyımmı kararsız kaldım 🙂

  • COK AMA cok guzel bayildim herkes izlesin..arkadawlar lutfen filme kotu yorum yapanlara kanmayin onlarla sizin tarziniz farkli ola bilir 😉

  • 3. bölüm sonlara doğru çok duygusal ağladım muhteşem bir film ikincisinin de çıkması lazım bence çünkü ben çok beğendim 😀

  • fena değil valla güzel

  • harikaydı.:D

  • ya çok müthişti annesi ayı olmaktan çıktığında çok duygulandım ben ya harikaydı pixara teşekkürler herkese tavsiye ederim 😀

  • müthiş….

  • tek kelimeyle müthiş

  • Harika bir filmdi,çok duygulandım :'( !!!!

  • Film çok güzel de kalitesi köyü ya.

  • süper ötesi mükemmel !!!!!!!!!!!!

  • bebekliğimden beri disney izliyorum neredeyse bütün filmlerini izledim bunuda kız kardeşimle izledik çok güzeldi o ağladı ben güldüm ama hoştu saçma olsada

  • Mükemmel

  • süper göz yaşımı zor tuttum

  • SÜPER.EMEĞİNİZE SAĞLIK.:)

  • İKİNCİ İZLEYİŞİM VE BİR DAHA İZLEYE BİLİRİM.:D

  • bazı bölümleri çok komikti.mutlaka izleyin çok güzeldi.çocuk ayılar çok komikti.

  • superdi

  • Güzel bir animasyon keyifle seyredilebilir.Emeğinize TEŞEKKÜRLER

  • çok güzel:D

  • bayıldım annemlerin korku filmlerindense brave harika

  • 3 kücük ayıcık ne tatlıydı çok güzeldi herkese tavsiye ederim

  • süper

  • çok güzeldi ama ben bunu izledim.iyi seyirler.

  • Duygulu.

  • bazı bölümlerinde ağlamak istiyorum

  • hiç sıkılmdan izleyeceğinize garanti veririm.bu arada kızılsaçlı kız bi prensle değil sonmohikan ile evlenmeli:) iyi seyirler..

  • cox gozel ve maraqlidi.tercumede eladi.hamiya meslehet gorerdim.baxmaga deyer

  • ya müthiş bir film harika ilk başta ki müzik müthişti sonuna ağladım disaney pixara teşekkürler zaten bu film ödül aldı

  • müthiş

  • o kadar güzeldiki dilim damağıma yapıştı

  • güzel bir film

  • güzel olmuş hihii

  • 3 küçük yaraamaza bayıldım.güzeldi tavsiye ederim 🙂

  • izlenmeye değer.

  • kaan yeminle filmin sonunu hep kötü bitmesini bekleyerek geçirdim 😀 tuaf oldu ama sonunu görünce hoşuma gitti heyecan kattığın için teşekkürler :)))

  • (ne ağlaması yav) başı güzeldi ama sonu ii bağlayamadılar. ((((YANİ ANNESİ HEP AYI KALDI FİLMİ HEP ORAYA BAĞLADILAR BU KÖTÜ OLDU İŞTE))))nese saol ‘Pixar’

  • kardeşim de ben de çok duygulandık hatta ben ağladım

  • diyecek bir şey bulamıyorum ama hepsini izleyemedim

  • soyleyecek bır sey bu harıka

  • çok süper bayıldım yani yaa ☺ ♥

  • çok güzel süperrr

  • izlerken kalp krızıne gırdım

  • manyak bi filmdi cok begendım

  • güzel ve duygusal

  • süper

  • ‘SÜPERRR’

  • bence çok güzel ama birazda duyguluydu. pixar a teşekkürler

  • çok duygulandım ve müthiş

  • çok güzel bilgin teşekkür ederim bilgin ama lütfen hotel translyvaniayıda kayabilirmisin?

  • çok güzel bilgin teşekkür ederim

  • ahahha gülmekten kırıldım 😀

  • Ayrıca yaşınız 30 üzeri ise filmdeki toplumsal mesajları da alabilirsiniz,

  • gulyabaniden alıntılar var baş rolde adile naşit…şaka şaka.:):) güzel final için izlenir beren saat’te prensesi iyi seslendirmiş

  • zevkle seyredılen bi film

  • muhteşemdi izlerken ağladım 😀

  • Gerçektn Sonlarda ağladım Yaşım büyükte olsa İçimde Bi Duygu Patlaması oldu

  • 4Dizledim sinemada ağladım

  • super bayildim cesur

  • veletler fena 😀

  • Ayy 18yaşındayım bayıldım

  • harikaydı son dakikalar tutamdım kendimi ağladım…:D

  • gerçekten izlemeye değerdi.

  • Bencede çok güzel bir film.Herkese tavsiye ederim:)

  • güzel bi film saolun

  • sonlarında ağladm güzel bi film 🙂

  • cok güzel bir filmdi

  • çok güzelmiş sonunda ağladım yaaa

  • Cok komik az kalsın bayılcak tım 😀 (a) (slap)

  • Bu Site Bi HArika Beyler BasaRılarının Devamını Dİlerim Bİlgin. Filmde Cok Güzeldi.

  • harika çok anlamlı

  • bence süper bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • güzelmiş

  • 😀 süper kesin izleyin müthiş esrarengiz
    😀

  • KÖTÜ İYİ DEĞİL BERBAT

  • bence en başı güzeldi

  • Güzel bir film izlettiniz. Teşekkürlermi sunarım

  • harika bir film en sonu muhteşemdi

  • sonları nda çok duygulandım

  • Eyvallah admin güzelmiş.

  • bence cok güzel bir film bu site nin delisiyim muhteşem bir site 😀

  • önceden alt tarafta indir yazısı vardı şimdi nasıl indirebilirim bilgisayara

  • bu film muhteşemmmmmmmmmm harika herkeze tavsiye

  • film çok güzel ben bayıldım şahsen herkeze tavsiye ederim ..

  • bi gideri var 🙂

  • bncede çok güzel

  • harika

  • bence süperdii 🙂

  • bence o kadar da güzel değil idare eder

  • süper

  • bu kandırmacıların insanları kandırmasını istemiyorum

  • güzeldi duygulandım

  • film cok guzeldi

  • gercekten güzelmiş

  • son dakikalar da kendimi tutamadım ağladım cok güzel film

  • harika bir konu güzel bir çizim cok keyifliydi teşekkürler

  • cok guzel

  • film çok güzelll teşekkür ederim admin 🙂

  • çok güzel bi film bence izlenmesini tavsiye ederim 🙂

  • ya arkadaşlar ben açamadım flimi 🙁

  • BayıLdım karnımın ağrısı geçti izleyince..:) Sanki ilaç gibi bi film..☺

  • SÜPER

  • vay be süper sinemada izledim ben bunu çok güzel 🙂 TAVSİYE EDERİM ♥☻☺

  • gerçekten güzel bir film emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim ancak kilitesi biraz düşük(görüntünün).

  • hemde çok güzel

  • çok heycanlı ve çok duygusal

  • ben bu filmi sinemada izledim çok sevdiğim için burada da defalarca izledim

  • çok güzel sonlara doğru ağladım

  • film çok güzel amimasyon diye izlememek olmaz zaman kaybı deyil kesinlikle emeği geçen herkese tşkler /sevgiler

  • türk halkı abartmaya hayran zaten bu kadar abartmaları cok saçma komik normal bi film izlememişler garibanlar 😀

  • Film Pixar’ın diğer filmleri kadar güzel olmasa da filmim konusu idare eder.Teşekkürler Bilgin

  • çok güzel duygulandım

  • gercekten cok süper tavsiyee kesinliklee ederimm bayada güldüm yanii

  • çok güzel bir film büyük küçük her kez izlemeli :)100 de 99 yani.

  • Admin çok saol kaç aydır bu filmi bekliyordum.Çok güzel bir film izleenizi tavsiye ederim.

  • BEN ÇOCUĞUM ANNEM VE BABAMLA İZLEDİM ÇOK GÜZEL HARİKA 😀

  • özellikle çocuklarınızla izlenmesi gereken bir film.mutlaka izleyin

  • cok guzel aslinda ben kati bir adamim filimin sonlarina doru alicak gibi oldum sadece ve film cok guzel bence

  • ağladım yaaaaaaaaaaaaa çok ggüzel macera izlerken yanına pecete al derim

  • güzel bir film bu siteyi çok seviyorum aynı hızla devam edin 🙂

  • filmi çok beyendim hele annesini kucakladığı an çok duygulandım

  • harika olmuş

  • harika süpermiş hiç soluksuz izledik yapanların ellerine sağolsunnn teşekkürler

  • vov süper bir film herkese oneriyorum

  • Admin Sizin Siteden Hiç Bir Filmi İzleyemiyorum Mesaj At Bana Faceden Nası Yapıcam Anlat

    • @Umut Tarayıcını güncelle birdaha dene

  • Eğer imkanınız varsa (çocuklarla falan izlemiyorsanız) kesinlikle orijinal dilinde izlenmesi gereken bir film. Türkçesinde doğal olarak İskoç aksanı yok, filmin havası bozuluyor.

    Onun dışında süper klişe, sıradan bir hikaye ama izlenebilir.

  • unun gibi filmler ve güzel aksiyon filmleri yüklersen çok sevinirim

  • çok güzel bir film kotü diyenlere ayıp

  • çok güzel bir film uzun zamandır bekliyordum.Çizgi sinema izlemekte zorlanan 4 yaşındaki kızımda ilgisi dağılmadan keyifle izledi 🙂 teşekkürler Bilgin.

  • Bence film çok güzel.Ancak sonunu daha heyecanlı bitireceklerini ummuştum.Her neyse bence izlemekten zarar çıkmaz.Çok güzel olmuş.Emeğinize teşekkür ederiz 😀

  • Goruntu kalitesi cok kotu.. keske hd yukleseniz zevkle izlesek..

  • çok güzeldi sonu çok duyguluydu saol bilgin saftrik gregin günlüğü işte şimdi yandık ne zaman gelir ?

  • Muhteşmin Ötesi Bence

  • çok güzeldi yaaa duygulandım 🙂

  • Beren Saat gayet başarılı.. Film desen harika mutlaka izleyin..

    Duygulandığınız sahnelerde olacak.. 🙁

  • animasyon çok güzel.. 🙂 ancak görüntü kalitesi çok düşük, bence biraz daha bekleyin :s

  • çok güzel bi film herkeze ders verici drama ve komikten oluşuyo

  • çok eğlendim ve duygulandım..teşekkürler emeğinize sağlık

  • Görüntü kalitesi çok kötü. Bu kalitede izleyim zevkinizi zebil etmeyin.

  • Bence pixar’ın yaptığı en kötü animasyonlardan biri.wall-e ve up tan sonra seviyeyi oldukça düşürmüşler.konusu çok basit ve sürüklemiyo.barby filmleri gibi olmuş:)pixardan konulu ve daha derin bi film bekliyodum,hayal kırıklığı oldu benim için.ben beğenmedim ama zevkler ve renkler tartışılmaz.izlemekte yarar var.iyi seyirler 🙂

  • Arkadaşlar çok güzel bir film %80 oranında

  • arkadaşlar film çok güzel tavsiye ederim

  • bilgin kardeş lütfen çeşitli hayvan okyanus vb belgeseller eklermisin pls şimdiden soal kardeşim 😀

  • Bu film çok gzl.ve izlerken duygulandım,resmen raşadım filmi ya çok güzeldi.

  • bilgin ayı tedy 2012 yapımı bulursan izliyelim tşk

  • güzel film mutlaka izleyin

  • İrlanda doğası ve kızıl saçlar kesinlikle bayılıyorum bu atmosfere

  • batman kara şovalye ne zaman yüklersin bilgin kardeş?

  • bilgin abi evim sensin filmini full siteye koyma şansın varsan koyarmısın

  • Beren saat seslendirdiği için izliycem 😀 güzele benziyor

  • çok çok güzel ama çokta kısa ya 😀 tşk

  • Film güzelmiş görüntü kalitesi biraz kötüydü ama benim için sıkıntı olmadı bunun haricinde herşey kusursuz, eline emeğine sağlık

  • harika bir film bu filmi yapanları kutluyorum

  • Harika bir film.Sağol Bilgin.

  • guzel

  • bende beğendim.:))

  • tek kelime ile anlatırsam ”perfect”

  • Arkadaşlar,Bilginin elinde olsa zaten görüntü kalitesi yüksek bir şekilde yükler.
    Bu kadar üstüne gidiceğinize,teşekkür edin hiç olmassa bir gönül kazanırsınız.

    Film çok güzeldi,keyifle sıkılmadan izledim 🙂 Tavsiye ederim.Görüntü kaltiside çok kötü değil.
    Bilgin’cim çok teşekkür ederim =)

  • eline saglık paylaşımlar harika birde 360 dan kaliteli görüntü olursa artık biz kesin nirvanada oluruz heralde 🙂

  • Kızımla birlikte izledik,çook beğendik.Siz de izleyin:)

  • film güzel ama görüntü berbat

  • sağol bilgin tek rakibin thy 🙂

  • güzel abir film

  • Görüntü kalitesi biraz düşük

  • Ailecek izlenebilecek ve eğlenilecek bir film olan Cesur’un Apple’ın kurucusu Steve Jobs’a ithaf edildiğini de belirtmekte yarar var.

  • süper bi animasyon

  • gerçekten süper bir animasyon gayet başarılı iyi seyirler

  • bilgin büyük adamsın… 😀

  • saol bılgın en azında canımız cıkılmıyor teşekürler

  • Çok güzel film 🙂

  • Saol Bilgin Böyle güzel fimler paylaşmaya devam et 🙂

  • Bilgin eline saglık süpersin
    Filim benim iPad te açamadım ama koyduğun filmler harika

  • Film fena değil ama çok büyük bir beklenti içinde olmayın. En fazla 10 üzerinden 6 eder.

  • Super! Teşekkürler!!!

  • Bilgin amca hani eskiden filmler bölüm bölüm oluyordu ya gene öyle yapar mısın film on saatte açılmıyor sürekli de kesiliyor izleyemiyorum ya 🙁

  • film güzeldi.teşekkürler.

  • tşk bilgin çok güzeldi nezamandır bekliyordum görüntü kalitesi düşük

  • çok eğlenceli bir film teşekkürler herkese iyi seyirler dilerim.

  • 10 numara animasyon harkulade harika dünyanın en güzel şeyi sevgi ve içimizdeki mutluluk harika bi bir animasyon filmm sonunda biraz gözlerim dolar gibi oldu mutluluklar sevgiler hepinizin olsun kütahyadan sevgiler

  • bilgin vallaha cidden tebrik ederim daha dün bir sürü film gelmişti şimdi ne çabuk değişti helal olsun ellerine sağlık ellerinize sağlık

  • Bilgin iyi güzel hemen siteye filmleri yerleştiriyosunda hiç olmadı 480p felan yükle görüntü kalitesi cok berbat oluyor boyle.İnşallah dikkatini çeker.

  • eline sağlık bilgin.

  • ya bu sınama kanalı superya her fılımlerı cıkarıyolar bence bu kankal ınternet sınamaların ıcınde en guzel kanal

  • çokk beğendim ve duygulandımm kesinlikle tavsiye ederim 🙂

  • bilgin güzel amabizim bilgisayar ğötürmüyo daha ızlı izlememiz için dahaisi varmı lütfen buna carebul

  • seslendirmesini Beren saatin yaptıgı güzel bir animasyon 🙂

  • Beren Saat’in seslendirmesi başarılı olmuş.Film zaten iyi daha Disney’den kötü bir film çıktığına tanık olmadım.

  • izlemenizi tavsiye ederim izlemesseniz sizin için kötü olur

  • bilgin hakkaten görüntü kalitesi kötü.düzeltirsen sevinirim

  • tşk bilgin

  • Harikasın bilgin daha yeni bi film izledim bunu sonra izlemem lazım ama dayanamıycam sanırım 😀

  • görüntü kalitesi berbat !!!!

  • bilgin kardeş görüntü kalitesi kötü düzeltirsen sevinirim

    • @tunahan Malesef Şuan sadece bu var.

  • arkadaşlar çok güzel bir film hemen izlemenizi tavsiye ederim

  • animasyon sevenler için güzel bi seçim olur 🙂

  • bekledigim bi filmdi tesekurler bilgin cok begendim izlemeyen pisman olur 🙂

  • Bilgin Hızına Yetişilmiyor Valla 🙂