İMDB: 7.0 ( 51.326 Kişi Oy kullanmıştır. ) Gittiği her okuldan kovulan Charlie Bartlett devlet okuluna gitmeye başlayınca, yumruk yemiş gibi olur. Ama Charlie etrafını saran çocukların gizlice umutsuz bir ihtiyaç halinde olduklarını keşfettiğinde, girişimci ruhu işi ele alır. Erkekler tuvaletine doktor tabelasını asan Charlie, okul arkadaşlarının özel itiraflarını dinleyen, kendi psikiyatrist seanslarında kendisine verilen ilaçları arkadaşlarına vermek gibi akılsızca bir karar alan, gizli ve tabii ki reşit olmayan bir deli doktoruna dönüşür. Bu arada, evde, tatlı ama fazlasıyla ezilmiş annesi Marilyn’le kaçınılmaz bir ihtilafa girmemek için kendini uzak tutar. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

Dram, Eski Filmler, imdb 7+ Filmler, Komedi, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 35 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Guzel film. Iyi geldi

  • basit çocukca dıyebılecegınız bır fılım …anadolu ve batı toplumu hangısı ıyı sız karar verın batı toplumu gıbı dejene olmuş bıtmış bır toplumun fılmı cocuklarımız kurtaralım izleyın bence harıka bır fılm

  • film anlayışınızı çözmüş değilim fakat bu tarz fazlasıyla sıkıcı sıradan bir film türklere farklı gelmesi şaşırtıcı değil aslında

  • Arkadaşlar bence film harika izlenmesi gerekiyor beğenmeyen arkadaşların film zevkini düşünemiyorum :D.

    Süper 10 üzerinden 8 😉

  • Valla filme ne diyeceğimi bilemedim.İçeriğinde biraz dram olan bir komedi filmi.Güzel,izlenebilir ve d
    seyretmek için ideal bir film olduğunu düşünüyorum…

  • bu filmi anlamak için zaten yaşı küçük olmasa anyalamaz ileri düşüncede çünkü yaşayamamış cok görmem yaşatamayanlar üzülsün film içeriği anlayana on numara

  • filmden bişey beklemeyin arkadaşlar. klasik tv filmi. sıkmıyor ama pekte iyi bir film değil. kötü

  • Bence bu tarz filmler çekilmeden önce aramızda para toplayıp yapımcıya vermeliyiz ve bu gibi filmlerin çekilmesini engellemeliyiz. Bu nedir yaa. Bu film güzel diyenler 15 yaş altı sanırım. Mide bulandırıcı, herhangi bir sürükleyiciliği olmayan, meraklandırmayan, klasik olaylardan daha basit konuların işlendiği bir film. En çok üzüldüğüm nokta ise IRONMAN in bu gibi saçma bir filmde rol alması. Bu yorumu yayınlayacaklarını sanmıyorum ama şansımı denedim. Yada aslında doğruyu söyleyeyim yorumlara kanıp ben gibileri kanmasın diye yazdım. Selamlar.

  • çok güzel demek abartı olur baş rol oyuncusu farklı olsaydı daha iyi olurdu bu çocuğa yakışmamış bir de robert downey jr’a yumruk attığı sahnede ekrana uçar tekme attım. sen kimsin lan iron man’e vuruyon kimsin lan sen kimsin oloooommm!!

  • Her şey aksiyon her şey macera değildir. Böyle son çok nadir görülür. Sonuna bayıldım. Zaman kaybı değildir mutlaka izleyin.

  • sonu güzeldi 🙂

  • Harika çok güzeldi tavsiye ederim 🙂

  • KESİNLİKLE İZLE

  • izlenebilecek bir film ama komik değil

  • güzel film 10/7

  • film süper

  • 2 yi beklerim bura emeği geçen herkese teşekkürler …

  • güzeldi.10/6

  • sonu ya nip tuck da ya breaking bad de bitecek kadar ağır dönemeçleri olan bir film, fakat ne hikmetse şeker pembesi… böyle olur mu…? eeeh… yani… olabilir tabi. sevmedim mi? sevdim… ama iki dakikada bir, birine mal olabilecek durumlar çıkıyor-sönüyor-çıkıyor-sönüyor. yani herkes belasını arıyor, pamuk şeker buluyor. “gençlik filmi işte,” diyemiyorum. bi şeyler çok bağladı beni. (intihara teşebbüs eden arkadaşına moral verme sahnesi gibi… kafası bi değişik çalışıyor, hoşuma gitti…) ama “süper, acaip bi film,” hiç diyemem. neblim. bu film elimde kalmış da, koyacak raf bulamıyor gibi oldum. hangi rafa gitsem oraya ait değil. emin olduğum tek şey bi film olduğu. şeker gibi filmler sorun değil de, oralardan buralara nası çıktınız be kardeşim.. mahmut hocadan kaçabilen tek adamın garip filmi.

  • 10 üzerinden 7 gideri var seyredin (:

  • Filmi güzel buldum arkadaşlar çünkü filmde ele alınan başrolümüz ergelik çağındaki bir çocuğun özel okullardan atılmasıyla başlayan bu macerada başından geçen olaylar var ama filmde beğendiğim yan şu ki bu filmi izledikten sonra hissettiğim şey bu hayatta ne kadar şanslı olduğumuzdur filmdeki psikolojik sahnelerde cazibeyi arttırmış ce ayrıca karşıma. Robert downey çıkınca mutluluktan uçtum umarım beğenirsiniz

  • yaa ders çalışcaktım ama değdi canın sağolsun Charlie:))

  • Film çok güzel, ailecekte izlenebilecek harika bir gençlik filmi. Gayet güzel mesajlarla dolu. Şenol Erten gibi filmin sadece birinci partını izleyip film hakkında bilgi sahibi olursanız yanlış bilgi sahibi olur, insanlarıda yanıltırsınız. Gençlik filmlerini sevenler kaçırmasın.

  • Gerçekten Çok Güzel İzleyin 🙂

  • arkadaşlar bu filmde emeği gecçen herkeze çok teşekkür ederim…..

  • film güzel akıcı komik beğendim çok düşük bir ihtimal 2.si çıkar filmin

  • Hayatımda gördüğüm en anlamlı filmlerden…

  • film güzel ona birşey demiyorum da oğlan o kadar zengin ve film boyunca aynı ceket ve aynı ayakkabıyla gezdi vay be.

  • Ben çok beğendim

  • Birinci bölüm sonunda bırakıyorum: abartılı lise görüntüleri, mevzuya bir türlü girememe, sahici olamama…

  • Güzel ve eğlenceli filmdi.izleminizi tavsiye ederim.

  • İzlenmeye değer bir film 10 üzerinden 8

  • beğendim izlenmesi gerekiyor 🙂

  • Güzel Film.

  • Arkadaşlar film izlenebilir,hatta belli yerden sonra sarıyor.Kimse bu film berbat demesin.Eğer çok demek istiyorlarsa gitsinler kendileri film çeksinler.