facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Choy Lee Fut – 2011 Türkce Altyazılı izle |



"Choy Lee Fut – 2011 Türkce Altyazılı izle" için 34 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. MekanSız KraL MekanSız KraL Kasım 29th, 2011 saat 20:55

    SüpeR fiLm TavSiye edeRim 🙂

  2. mehmet mehmet Kasım 29th, 2011 saat 21:17

    site cok güzel

  3. Koray Koray Kasım 29th, 2011 saat 22:02

    film hakkında yorum yaparsanız daha bilgi verici olur.

  4. Çağrı Çağrı Kasım 29th, 2011 saat 22:46

    Aynen, biz karar verebilirz sitenin iyi olup olmadığını , film hakkında yorum yapın biraz filmi anlatın demiyoruz sadece iyimi kötümü.

  5. tarık tarık Kasım 29th, 2011 saat 22:51

    iyi bir film sayılabilir dövüş filmi sevenler izlesin ama sonlara doğru sıkmaya başladı
    emeğe saygı ellerine sağlık bilgin kardeş

  6. Cem Cem Kasım 29th, 2011 saat 23:06

    Arkadasım sana buraya sıte cok guzel de dıyen yok yorum kosesı yorum yapkı ona gore mıllat ızlesın veya ızlemesın ! Admın su sıteden guzel sozler kosesı acda arkadslar ordan ovsun burdan da fılm yorumu yapsın ??

    Fılm ızlenebılır sayılır bos vaktı olan lar ıcın :S

  7. recep akca recep akca Kasım 29th, 2011 saat 23:19

    film süperdi eline sağlık dövüş filmleri izleyenlere tavsiye edilir admin siten çok güzel eline sağlık kardeşim

  8. mehmet mehmet Kasım 30th, 2011 saat 00:09

    allah be ıyıkı bı sıte guzel dıyen oldu bı sakın flm ıyı

  9. sanane sanane Kasım 30th, 2011 saat 00:27

    hahah çok kötü!! 🙂
    dovusle alakalı kisa film cekipte youtube’a yollayan genc yeteneklerin videolari gibi hahaha
    ama bu site 10 numara site orası ayrı konu.

  10. hazret hazret Kasım 30th, 2011 saat 04:27

    film gercekten cok güzel sıkılmadan izledim … dövüş sahneleri bi kenara müzikde insanı etkiliyor .. emeği gecen herkese ve bu siteyi kuranlara ve izlememizi saglayanlara ayrı ayrı teşekkürler ..

  11. baran yılmaz baran yılmaz Kasım 30th, 2011 saat 06:53

    ip men gbi beklentiniz olmasın çok vasat o yönetmen her kimse malkoçoğlunun yönetmeni bil 10 çeker. Sonuna kadar izledim belki o şişko bişi yaparda film güzeleşir diye ama boşuna zamanımı harcadım..

  12. ilker ilker Kasım 30th, 2011 saat 15:16

    idare eder… Teşekkürler.

  13. volkan volkan Kasım 30th, 2011 saat 17:43

    bilgin kardeşim ya bunun türkçe dublajını bulabilirsen paylaş güzel filme benziyo altyazı izleyemem lütfen

  14. Herkese gider Herkese gider Kasım 30th, 2011 saat 19:20

    Bilgin kardeşim bu yorumu yayınlarsan sevinirim burda yazıcağımı filimler hakkında bu film berbat bu filim süper yazan arkadaşlar dikkate alsın lütfen filmin güzel yada kötü olması sizin nasıl baktığınıza bağladır lütfen yorum yaparken yorumlarınızla milleti şaşırtmayın adam akıllı yorum yapın filimlere (Not:Bu mesajı genel olarak bütün filimler için düşünün)

  15. nihat nihat Aralık 1st, 2011 saat 04:03

    konu olarak tatmin etmese de dövüş filmi sevenler izleyebilir.

  16. serkan serkan Aralık 1st, 2011 saat 05:10

    berbat 1 film dövüş sahneleri filan beş para etmez basit 1 film bbu kadar kötü olağını beklemiyodum zaman kaybı bence

  17. fatih fatih Aralık 2nd, 2011 saat 06:11

    çok gerçekten çok komik ve çok güsel mutlaka izleyin

  18. berkay berkay Aralık 2nd, 2011 saat 20:00

    kotu bir film sacma. Ip man nın yerını tutamaz.

  19. BARAN YILMAZ BARAN YILMAZ Aralık 2nd, 2011 saat 20:08

    Herkese gder baslikli arkadaşa cvp. Burası tartışma sitesi deil ve burda kimsenin kimseyee kişisel sorunu yok ve filimden anlamak içinde sinema eleştirmeni bölümünü okumaya gerek yok ve herkeste adam gibi yorum yapiyor adamlık konusunda kimseye laf demeye hakkın yok ben izledim ve saçma dedim buda benim görüşüm assolistlik edeceksen chat sitelerine git Herkese gider NİCKLİ ARKADAŞ..Ve bilgin kardeşim adeletli davranip yainlayacağından eminim bu cvbımı çünki cvp hakkım doğmuştu.. saygılar..

  20. can can Aralık 6th, 2011 saat 06:47

    fena değil izlenir

  21. kaya kaya Aralık 12th, 2011 saat 05:16

    filim iyi degil birkac dövüş sahnesi dısında izlencek birsey yok.saçma olmuş

  22. Adem Adem Aralık 13th, 2011 saat 14:27

    Bilgisayar efekti olmadan ünlü çinli döğüşçülerinde içinde bulunduğu bir film. Düşük bütçeli yapıldığı belli olduğu gibi ilerleyişide zayıf kalmış nedeni anlamsız kamera çekimleri ve ses efektleri filmi bozmuş aslında film bilgisayar efekti olmadığı için tam benlik ama adamlar güzel film çekememiş sorun orda. Bilgisayar efekti olmadan döğüşsünler isterim ama bilgisayar efektinin olmadığı kamera çekimide baya amötör oluyor. Ama öğrencekler yapmamayı becere becere en sonunda güzel film çekecek bu çinliler inanıyorum xD İp man izleyin bu adam orda da oynuyor baba rolündeki zaten yıllardır çeki çenden tanıyoruz xD Adam öldüğünde çinliler bu adamın anıtını dikmeli falla dünya bu adam sayesinde çin döğüşüne heves sarıcak nerdeyse xD

  23. Adem Adem Aralık 13th, 2011 saat 14:47

    Bu arada filmde bir hata var dikkat edin kız ile adam arabaya binerken kıza diyor ki kemerini tak herhalde araba kullanırken kemer takılır mesajı vermek için böle bişi saçmalamışlar komik tarafı ise arabayı kullanırken ikisininde emniyet kemerinin takılı olmaması yıhh yıhhh kısaca çekim hatası xD

  24. Yusuf Yusuf Aralık 15th, 2011 saat 02:32

    Film 2011 Çinliler her şeyin çakmasını üretmeyi biliyorlar.Bi film Bu kadar mı aptalca yapılır.

  25. metalcorexxx metalcorexxx Aralık 15th, 2011 saat 16:18

    Ben filmin ilk dakikalarinda filmden soğudum ve bakmamaya karar verdim efektsiz de pek sevmedim dizi gibi olmuş. Filmin başında bebek arabası çıkınca bisiklete dikkat edin 🙂

  26. tahir tahir Aralık 25th, 2011 saat 03:31

    BIR COK SITEDE FILM YAZAR TIKLARSINIZ BASKA SEYLER ACILIR BIR SURU REKLAM AFISLER YADA BASKA SITELERE YONLENDIRILIRIZ KISACASI LANET EDERSINIZ AMA GERCEKTEN BEN SASIRDIM HATTA IZLEMEK ISTEDIGIM FILMI BULUNCA UZERINE TIKLARKEN ACILMAZ AMA YINEDE TIKLAYAYIM BAKAYIM NE OLCAK TIKLADIM SASIRDIM BAKTIM DIREK FILM YUKLENDI VE ACILDI EKLEDIM LISTEME DEVAMLI BURDAYIM VEDE ARKAADSLARIMADA ONERECEGIM COK GUZEL TŞK EDERM

  27. ufuk ufuk Aralık 28th, 2011 saat 03:11

    Bu bilmdeki şarkılarının isimleri ney hepsini yazarsanız sevinirim bu arda film gzl olmus 10/8 alırr…..

  28. fatih fatih Aralık 29th, 2011 saat 02:59

    fillm gercekten süperdi ama yazı yerıne seslendırme türkçe olsaydı daha süper olcaktı ama yınede 10. üzerinden 10 … 🙂

  29. DJMELIH DJMELIH Ocak 2nd, 2012 saat 04:09

    FİLM idare eder hıc bır dovus fılımı ıp-man ın yerını tutamaz … sıteye gelırsek sıte guzel yapanların ellerıne yuregıne yeteneklerıne saglık olsun 🙂

  30. lnikolazl lnikolazl Şubat 20th, 2012 saat 07:18

    heycan verici değil ve saçmalık…

  31. yok yok Mart 2nd, 2012 saat 16:23

    bence süper bir film. kötü diyenlerin zevki 0 0 0 .bu film nasıl berbat olu?????? bence süper *_*

  32. siemens siemens Nisan 27th, 2012 saat 15:48

    ya iyide türkçe dublaj olaydı iyiydi :S orası kötü olmuş

  33. mutlu ışık mutlu ışık Mayıs 2nd, 2012 saat 02:34

    izlediğim en kötü kung fu filmlerinden bitanesi sumo hung amcamın karizması yerle bir olmuş müziği bile kafa ağrıtıyor

  34. erhan erhan Mayıs 4th, 2012 saat 16:46

    alt yazı ama orası kötü

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.