(imdb: 5.5 ) İngiliz komedi filmi Cenazede Ölüm’ün yeniden çevrimi… Bir cenaze ve açığa çıkan sırlar. Ölen babalarının cenazesi için toplanan aile, hiç bilmedikleri bir aile sırrı ile yüz yüze kalacaklardır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 26 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bence hatatınızdaki izleyebileceginiz en komik filmlerden bir tanesi. ilk 30 dk zaten seni filme alıştıracak birşey beklemeyin. stand up degil bu fakat sonrasında garanti verebilirimki güleceksiniz. adam IQ zayıfı gelmiş buraya yorum atıyor. adam aksiyon filmi hastası begenmedim diyor. saf bir komedidir. kesinlikle komediden hoşlanan izlesin. bakmayın bunlara. madeem o kadar ugraştım yorum yazmaya ek olarak bir ikide film tavsiye edeyim.

    1- elit komedi. (bilmiyorum bu filmi bulabilirmisinz ama izleyin güzeldir) 1950

    2- patrondan kurtulma sanatı 1

    3- gözüm üstünde

    4 Hayatımın En Kötü Gecesi

    bunlara bir göz atmaktada fayda var (:

  • harika

  • admin – bu filmi türkçe altyazı ile bulup koyarsan çok makbule geçer fragmandaki sesler ile burdakiler çok alakasız arkadas önerdi filmi o altyazı ile izlemiş ama hiç link bulamadım lütfen el atar mısın konuya

  • Bence 8.4/10 süper bir komedi şahsen ben çok güldüm

  • bence müthiş bir komedi filmi silmedim arşivimde bekletiyorum bir daha izlemek için

  • seyretmeyin bence sacma bir film

  • 😀 komik bir film çok güldük hep beraber izliyoruz :DDD

  • izleyin derim

  • kesinlikle cok guzel bir film

  • Filmin sadece sonunda güldüm çok saçma.

  • güzel degıl

  • admincim ben mi göremedim bilmiyorum ama oylama sistemi yok galiba.. eğer bir oylama sistemi koyarsan beğenenler oy verir beğenmeyenler de abuk subuk yorumlardan ziyade oylanmaya göre bakar izleyenler.

  • YÖNETİCİ KARDEŞ SENDEN RİCAM HER YORUMA İZİN VERİLMESİN 5 MORO ŞAÇMA DEMİŞ 6 MENTOLOS İYİ DEMİŞ BU NASIL BİR ÇELİŞKİDİR BÖYLE

  • yav arkadaş cenaze üzerinden espiri yapmaya çalışmışlar çoooook saçma olmus OYUNCULAR TANIDIK İYİ ADAM FİLM BEŞ PARA ETMEZ İZLEMEYİN 🙂

  • bu filme kötü diyen kişiler bence siz gidin tom ve jerry filan izleyin saçma sapan yorum yapan insanlara gıcık oluyorum bence çok güzel bir film . Ayrıca kötü diyen bir çok arkadaş filmi izlemiyor bile gereksiz saçma insanlar.

  • 45 dakika izledim ve bi halt yok bu filmde buna komik diyen kişilere yine benden selam olsun Anladınız siz

  • çok güzel oyuncular harika

  • çok fazla kötü yorum var izlemekle izlememek arasında kaldım açıkçası.

  • Çok güzel bir film saçma diyenlere aldırmayın . izlenmeli bence

  • bu ne be sacmalik sonunu asla beklemedim bile

  • çok güzel komik bir film

  • tamamen zaman kaybı bosuna izlemeyen bi evde 80 dk bıttı

  • Film çok sıkıcı

  • İZLEYİN KOMİK

  • arkadaşlar gerçekten güzel film araya game of thrones girince 😀 baya güzel olmuş