Harold genç bir dahi ve mucittir ama hayatı istediği gibi gitmemektedir. Bir inek olarak görüldüğü için popüler değildir, ayrıca icatlarının hiçbiri de zaten düzgün çalışmamaktadır Ancak bunların hepsi değişmek üzeredir Bir gün, bilim adamı olan büyükbabasının hazırladığı bir iksiri kaza sonucu içince ortaya son derece havalı diğer yanı çıkar. Bu diğer yan, Haroldun başarısız olduğu her konuda ( özellikle popülerlik ve kızlar konusunda) son derece başarılı olduğundan genç mucitintüm sorunları çözülmüş gibidir Ta ki bu diğer yan, hayatını yavaş yavaş kontrol etmeye başlayana kadar.. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

Animasyon, Çizgi Film, Eski Filmler, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 64 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Güzel ama abartılıcak kadar değil…

  • çok güzel bir film teşekkürler

  • nasıl söylesem hem saçma hemde muhteşem bence ikiside

  • çok güzel izlemeye değer di

  • cizgi filmin burası güzel 😉

  • görüntü kalitesi çok düşük fakat konusu güzelmiş.:)

  • biraz sıkıcı ama beğendim güzel

  • mutlaka izleyin harika bir filmdi

  • güzel

  • harika bir film

  • harika bir film şimdi 17 yaşındayım 4 yaşından beri izliyorum harika bir film

  • böyle filmleri izlemeyi çok seviyorum

  • okadar çok güzelki anlatamam

  • süper

  • süper ama çok kısa

  • çok güzel bi film herkes animasyon dan film izlesin.

  • sonu cok guzel bitdi.ATAKAN sana katiliyorum

  • çok güzel

  • çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim

  • super

  • Harikaydı.Bu filmi tavsiye ederim

  • güzeldi ama daha iyi olabilirdi

  • çok eğlenceli tavsiye ederim

  • ÇOK GÜZEL 😀

  • Tavsiye.degerinde.bir.Film.bu..!!!!

  • söyleyeceğim tek şey çok güzeldi

  • çok güzel

  • çok eğlenceli

  • dünyanın en komik ve güzel filmi bu olsa gerek 🙂 (hahahaaaa)

  • Sonu güzel bitti Filmin Hakkını vermek lazım Tşk ßilgin Kardeş 🙂

  • acayip iyi bi film yani olala 😀

  • ay bayıldım süper ama ismi çılgın profosor

  • süper ötesi herkesin izlemesini tavsiye ederim

  • iyi bir fim sevdim

  • çok güzel ailece seyredilecek bir animasyon ses görüntü zaten 100 numara teşekkürler bilgin

  • güzel

  • çok güzeldi

  • Derya Abla nasıl resmini koydun sölermisin….. güzel bi filmdi tavsiye ederim.. bende

  • süperdi yapanın eline sağlık 😛

  • 2ay dır fılm ızlıorum. Guzel fılmler kısıtlı ama emege saygı guzel bır fılm dı 🙂

  • çok güzel tavsiye ederim

  • COK GÜZEL

  • DVD Sİ VAR HEMDE 32 TANE KİM YAPTIYSA TEŞEKKÜR

  • cok guzel bence ben kızımla ve oglumla izledim

  • animasyonkolik olarak pek beğenmediğimi söyleyebilirim ama verdiği mesaj güzel… çocuklar için eğlenceli ama biz yetişkinler için yetersiz…

  • 13 yaş ve altı için güzel bir çizgi dizi olabilir..Yetişkinler için pek tavsiye etmiyorum.

  • cg gusel bır animasyon 😀

  • çok komik bir animasyon güzeldi ve herkese tavsiye ederim

  • güzel 😀

  • admin iyiki bu siteyi kurdun daha önce girdiğim sitelere benzemiyor diyerleri sapıttı hem yavaş hemde reklam dolu bu site mütişşş :):)

  • çok eglencelii 🙂

  • komik güzelbi animasyon filimi herkeze tavsiye ederim

  • sonunda kızı öptü

  • superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • biraz güzel :/ 😀 🙂 3:)

  • 1-2 aydir bu sitede takliyom çok güzel ve eglenceli ve bundan sonra izledigim tim filmlerin altina yorum atmaya kara verdim bu ilk 😀 Animasyon komik filmleri ekle admin eger bu yorumu görürsen 😀 arkadaşlar rangoyuda herkeze öneririm gerçekten güzel bide çılgın hırsızlar 😀 😀

  • guzelmis

  • eyw admin siteyi yenilemişsin saolasın bu site bi harika bir web tasarımcısı olarak siteyi mükmmel buldum teşekkürler..

  • bu filmin cdsi vr bizde gzete vermişti tavsiye ederim güzel bir animasyon

  • guzeldı

  • Gayet güzel tavsiye ederim…

  • Keyifli 😉

  • Çok Eğlenceli Bir Animasyondu.

    Tavsiye ederim