Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Thomas Crawford soğukkanlı bir şekilde kendisini aldatan karısını öldürmüş ve olay yerine polisleri çağırmıştır. Olay yerine gelen polis Rob Nunally şoktadır; çünkü cinayete kurban giden kadın sevgilisi Jenniferdır. Crawford davası, başarılı avukat Willynin yeni kariyerine başlamadan önce bakması gereken son davadır. Başta her şey basit gibi gözükmektedir, Thomas Crawford karısını öldürmüştür. Ancak, Thomasın silahının cinayet silahı olmadığı anlaşılınca işler karışmaya başlar İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

Dram, Eski Filmler, Gerilim, Gizem, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 26 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • zeka dolu bir film.. 5 6 yıl önce izlemiştim.. yine izlenmeli deyip bir daha izledim..

  • Süper bir film böyle bir zeka yok:))

  • Bu filmin imdb puanı 5,6 görünce bir daha imdb puanına göre film seçmemeye karar verdim. Bu filme 5,6 puan veriliyorsa demek ki daha puanı düşük diye izlemediğimiz onlarca güzel film var.

  • film harika ya. beğenmedim diyen arkadaşlar daha nasıl bir kurgu bekliyor. ve bence imdb puanı çok az. 10/7.6

  • guzel br fılm ızlemıstım daha once tv de elınıze saglık

  • Beğendim ama yavaş bir filmdi. Anthony Hopkins gene müthiş oynamış.

  • Bence kusursuz cinayet yoktur.. Kusursuz cinayet ancak filmlerde ve Dexter’da olur..

  • sonu hiç güzel bağlanmamış. konu güzel fakat çok yavaş ilerliyor. izlenmese de bir şey kaybedilmez

  • çok anlamlıydı.oyunculuk mükemmeldi.

  • Film yarıda kaldı ama gayet güzeldi.Tavsiye ederim 😉

  • Neresi güzel anlayamadım.Çok basit bir filmdi.ZAMAN KAYBI…

  • Cok guzeldi,tesekkurler.

  • Beklediğim gibi değildi. Cinayetteki tek detay silahtı bana çok saçma geldi açıkçası.

  • pek güzel değildi.antony hopkins in en kötü filmi…

  • Sağlam oyunculara rağmen beklenildiği gibi değil..yinede izlenebilir.

  • anthony hopkins varsa o film izlenir harika kurgu süper bir film sonuda harika bence anthony hopkins hapse girse bile o aklıyla ordanda cıkar….

  • sonu ses kaydı ve hapıs.)

  • Çok güzel bir film herşey 6. partta belli oluyo 😀 😀 😀

  • Güzeldi…

  • kaliteli film ama ama ama sonu havada kaldı kötü bi bitiş …

  • sonunu anlamadım adam hapıse dusuyomu ?

  • boş vaktiniz varsa izleyin,çok büyük şeyler hayal etmeyin ama,filmin en büyük avantajı anthony hopkins in rol alması,10 üzerinden 5.

  • oldukça zekice ! kesinlikle izlenmeli.

  • kesinlikle izlenmeli,

  • şiddetle tavsiye ettiğim türünün en iyi örneklernden biri.Mutlaka izleyin.

  • çok güzel bir KIRMİNAL filim sonuç anthony hopkins’en filmiy di admine teşekkürler