İMDB: 5.2 ( 11.417 Kişi Oy kullanmıştır. ) ( 1 ödül ve 2 adaylık ) Akademi olarak bilinen bir gizli ajan okulundan 4 seksi kadın , gizlice acımasız bir kadının peşine düşerler. Kadının tek suçu zor ilişkilerin dünysında aşkı bulmaya çalışmasıdır.ajanlardan biri ve kadın geleneklere aykırı bir biçimde buluşurlar.Aralarındaki kıvılcım acaip ve hiçte hoş karşılanmayan bir aşk ilişkisine dönüşür ve bu olay , elit ajanlar yürütme kurulu arasında karmaşa ve yanlış anlaşılmalara sebep olur. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

Aksiyon, Eski Filmler, Komedi, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 33 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Jordana Brewster için izledim, beğendim filmi zaman kaybı filan değil, bakmayın rakip sitenin adamlarına kötülemeye gelmişler.

  • fılm cok ıyıdı lucy mukemmeldı ve mutluluk onemlıdır.:)

  • Bence Güzel Bir Film İzLemeye Değer 10/8

  • 6.20 deki sahnede dünya haritasından türkiyeyi silmişler

  • Yıllar önce de izlemiştim, başarılı bir film izleyin.

  • ben bunu cok begendim 2 si cıksın bunun

  • Bence harika bir filmdi çok beğendim. 10/8 😉

  • bosuna ızlemeyın cok sacma vakıt kaybı cızgı fılmler bıle bundan daha guzel

  • ya her şey iyi güzel de lezbiyenlik yerine erkek kız yapmamak saçma fazlasıyla insanları hemcinsleriyle ilişki yaşamaya iten bunu benimsetmeye çalışan bir film olmuş evet konu olarak güzel belki ama lezbiyenlik koymak tamamen insanları etkilemek için

  • GÜZEL BİR FİLM YALNIZ BÜYÜKLER İCİN DEGİL GENEDE TEŞEKÜRLER ADMİN

  • çocuk filmi çıktı 7 den yaş üstü sıkılır.

  • ya arkadaş dikkat ediyorum 3-4 kişi var sanki özellikle film kötülemek için yorum atıyolar 🙂 bilgin kardeşim ip adresinden bi baksan haklımıyım acaba 🙂 o günde 2-3 film izleyen arkadaş sen izleme film falan yazık 🙂 zaten kafan almıyor 😀

  • bunu film die koymuşsunuz ya daha ne diyeyim 13-15 yaş kızlar izlesin

  • ne kadar güzel bir film

  • Mehmet e katiliyorum filmi izlemeniz icin maksimum ortaokul a gitmeniz lazim o da 13-14 yas oluyor heralde

  • AJANLAR ÇITIRSA İZLENİR BABA :)))

  • bence günde bir tane film hafta sonları da 2 tane izlemek de bir sakınca yok ama işleri ve aileni aksatmamak şartıyla

  • bir arada bir sürü güzel kız görmek istiyorsanız izleyin.film beş para etmez filmde yeşil yol filmindeki devde oynuyor.

  • Bence güzel ve keyifli bir film . Izlemenizi tavsiye ederim.

  • güzel filmmiş

  • güzel

  • 13 yaşından büyükseniz izlemeyin bence

  • İLK 5 dakika izledim sonrası kapattım :))

  • Günde 2-3 film izlenir rahatlıkla.Hele de finallerin bitmiş eve gitmene 15 gün kalmışsa rahat rahat izlersin..Herkes sizin gibi 800 lira alıcam diye günde 12 saat çalışmıyor…

  • çok güzel bir film

  • Güzel Bi Tebessüm İçin İzlenir Sevdim Film’i ( Kendi Düşüncem 🙂 Emeğine Sağlık @Bilgin…

  • Ya aklıma birden Yeteneksizsinizdeki cocuk geldi neymiş efendim günde 6 7 beste yazıyomuş :d Mehmette o tiplerden sanırsam 😀
    Neyse Ayrıca Bilgin Kardeşim bugünlerde 2 alt yazı dublaj bide türkce dublaj eskiden daha fazla film olurdu Herşeye Ragmen Sürekli Yanındayız .

  • Bence güzel bir film. değerlendirmem gerekirsede 10/8

  • İnanin fragmanini bile izliyemedim saçma bir film bence.Bilgin emegine sağlik)

  • günde 2 3 film izliyormus film Saçma imiş 😀 adamın yaptıgı tek iş film izlemek sanırım 😀 Asıl saçma olanda bu

  • kizlar baska filmde oynasa daha basarili film olurmus acayip film izlemeseniz de olur

  • arkadaşlar film hakkındaki düşüncelerime güvenmenizi tavsiye ederim günde 2-3 film izliyorum ve filmler hakkında oldukça bilgi sahibi oldugumu düşünüyorum.TEK DİYECEĞİM SAÇMA ÇOCUKÇA UYDURUK BİR FİLM. bilgin sanada teşekkür ediyorum bu denli işini iyi yaptıgın için

  • 10/7 bence