facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Crossfire 2016 Türkçe Dublaj izle |



"Crossfire 2016 Türkçe Dublaj izle" için 9 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. seyirci seyirci Kasım 2nd, 2016 saat 09:32

    Kız 10 puan oyunculuk ve film 0 🙁

  2. Kazim Kazim Kasım 2nd, 2016 saat 11:17

    Güzel begendim …

  3. uğur uğur Kasım 2nd, 2016 saat 22:43

    Dk. 38.50 de alt kısımda başka bir media player gözüküyor. Başka siteden mi (ç)aldın admin ? 🙂

  4. Sinan Sinan Kasım 4th, 2016 saat 12:22

    Film iyi güzel de anlamadığım bir şey var. Biz türkiyede yıllardır pkk ile savaşıyoruz, arkadaşlarımız, babalarımı ve bizzat ben doğuda pkk ile çatıştım. adamlar 11 eylül’ ü bahene edip üklesindeki insanları para karşılığında askere gönderdi. şimdi 24 milyon kişi psikolojik sorun yaşiıyormuş. Ulan biz ne yapalım peki yıllardır savaş halindeyiz sürekli şehit veriyoruz. adamlar 1 kere savaşa girdi kafayı sıyırdılar 🙂

  5. erhan erhan Kasım 5th, 2016 saat 05:32

    İzlerken geçiştirilmiş konuları açmak ve aksiyon katmak istiyorsunuz. Böyle güzel bir senaryo çok daha iyi işlenebilirdi.Oyunculuk çok iyi, sıkılmadan izleyebilirsiniz. Sağlığına duacıyım Bilgin

  6. Ali Ali Kasım 5th, 2016 saat 17:00

    Offff.. Yarısını da geçtim. Ama sıkıcı ve saçma. Hep aynı bekleki hafızası yerine gelsin de, filim güzel filimmiş diyelim. Yani o kadar saçma ve zaman kaybı ki, sonunu izlemek merakında bile değilim. Seyretmeyin.

    2 puan fazla etmez

  7. Riza GÔşaÇayli Riza GÔşaÇayli Kasım 6th, 2016 saat 00:02

    Neden Filmi Sadece Bir Tek Versiyonda veryorsunuz Abi…lutfen Ben Sadece “Tek Parça Ok Ru”Versiyonun Izleye Biliyorum..azerbaycan.riza.teşekurler

  8. eren eren Kasım 6th, 2016 saat 20:29

    ırak savaşına girmişler ve psikolojileri bozuk 🙂 oldu.Bizimkiler hergün güneydoğuda şehit oluyor yada dönenlerinde yanı başında şehit düşen arkadaşları ailelerinin ve yakınlarını düştüğü durumlar ya bunların psikolojileri ne olacak.Bunların filmde anlattığı şeyleri bizimkiler hergün yaşıyor boşversenize bunlara bi bk olmaz.

  9. emreee emreee Kasım 10th, 2016 saat 09:50

    arkadaslar sacma sapan yorumlar yapıp kendinizden birsey katmayın adam akıllı seyler yazın iyi yönü ne kötü yönü ne filmin yorumlara bakarak film izlioz burda mualakta bırakmayın

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.