Fragman Tek Parça OP


İMDB: 5.2 Mallory'nin aracı, ıssız bir yerde arıza yapmıştır ve otostopçu Christian yardımına yetişerek arabayı çalıştırır. Fakat onu arabasına alan Mallory'nin henüz kendisini nelerin beklediğinden haberi yoktur ... İyi seyirler filmifullizle.org

1 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 31 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • gayet güzel bir filmdi heyecanlı bir film ara ara ağır ilerleyen bölümler vardı gerçekci bir filmdi

  • Abi film süper de evin ortasında kusucaktım ne midesiz insanlar yaa bööö

  • Kötü ve iyi yorumları okuduktan sonra kafam karıştı,izlesem mi izlemesem mi diye dilemmaya düştüm ama frangmanı izledikten sonra izlemeye karar verdim.GUZEL BİR FİLM ARKADASLAR.OLAYLAR BİRAZ YAVAŞ İŞLİYOR AMA GAYET GERÇEKSİ BULDUM

  • Süperdi…

  • Yorumlara aldirmayin film izlemeye deger

  • heycanlı güzel sonunu başından anlasakta izlemeye değer ……….

  • Film Gayet Güzel 😉

  • gerim gerim gerildim süperdi ya

  • Güzel film.

  • fragmanına bile bakmadan kaçın 🙂 çok vasattı

  • GÜZEL İZLENİLİR

  • Saçmalık ötesi! Konu yok, mantık yok, gelişim veya girişim yok, baştan sona bir kız kaza yapmış bir arabanın içinde sağa sola çevrilip duruyor. Arkadaşlar, lütfen kendi zevklerinizle diğerlerini etkilemeyin. Yorum yaparken neden beğenmediğinizi yazın, bir şeye tutunun.

  • güzel iş yapar ..

  • Kesinlikle izleyin..harikaydı.. Soluksuz izledim

  • Ben yorumları okuyarak izledim. Yorumları okuyarak film izlemenizi tavsiye etmiyorum. İzlenmeye değer. Eline sağlık bilgin

  • beklentiler yüksek olmasın ama keyifli yinede izlenebilir

  • Filmin kısaca özeti şudur ;

    keser-döner-sap-döner-gün-gelir-hesap-döner

  • Film güzeldi bence izlenebilir Paylaşım için Teşekkürler

  • eh

  • Fena sayılmaz, izlenebilir bence. Teşekkürler Bilgin …

  • UNİVERSAL in sponsor olduğu idare eder filmlerinden biri. Boş zamanda izlenir.

  • FİLM GAYET GUZEL BENCE HER İNSANIN BASINA GELEBILECEK BIR OLAY

    İZLEMEYE DEGER 😉

  • kadın, sapıklar için gerekli her ortamı hazırlamış sağolsun, yani normal değil yalnız başına dağ başında, cıbıldak vaziyette,
    fıtratına uygun değil bi kere,

    şimdi devşirilmiş beyinler gelir ve hemen muhalefete başlar 🙂

  • kesinlikle zaman kaybı değil bu tür film sevenler mısır patlatmaya başlasın

  • cok guzell film izlenmesi gerek…abuk subuk yorumlara kanmayin izleyin..

  • bence güzeldi. ne de olsa geriyor biraz. izleyin bir şey kaybetmezsiniz.

  • güzeldi

  • bence gayet güzel bir filmdi intikam filmi ve gerilim filmi sevenlere birebir . ama korkuyla hiç bir alakası yoktu…

  • Konu Biraz Saçma idare eder

  • Sadece fragman izleyip yorum yapan insanlara gıcık oluyorum.Birader egonuz varsa kendinize saklayın bu kadar boş insan olmayın.

  • Sonu bilindik klasik bir film idare eder