Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

SON PART FRAGMANDIR.

(imdb: 3.6 ) Bir film ekibi düşük bütçelik bir korku filmi çekmek için karanlık bir geçmişe sahip terkedilmiş bir psikiyatri kliniğine girer. Fakat tahmin ettiklerinden çok daha fazlasını yaşayacaklardır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 29 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Guzel film değil.zaman kaybı

  • Turkçe dublaj dan nefret ediyorum altyazı okursanız bir şey mi kaybedeceksin?.Ingılızceni geliştir.Hatta ingilizce altyazı olursa super olurduda burası turklerin nede olsa yani zor 😀

  • çok kötü kötününde kötüsü sacma ve sıkıcı

  • saçmalığın dibine vurmuşlar sakın izlemeyin.. öyle resmin korkunç göründüğünede bakmayın gerçekten berbat..

  • Boş vaktiniz varsa zaman kaybı için iyi film bilgin eline sağlık ama su Türkçeye kim cevırıyorsa dalga geçmeden cevırsın bune lan felan gıbı gercekcılığı kalmıyor ozaman

  • vallaha bilgin bey tmm emek sarf ediyorsun tsk ederiz ama -sende tek eksik olan sey yerli arsivin baya kotu senelerdir ayni biraz caba sarf etsen cok daha iyi olcak iyi calismalara admin

    • @demet YERLİ FİLM EKLEMİYORUM ARTIK

  • fena değil zamanınız varsa izlenebilir 4/10

  • emeğine sağlık

  • bu siteye her gün giriyorum bilgin yine yeni film eklemiş mi diye bakıyorum her gün 🙂 site ve eklenilen filmler gerçekten güzel emeğin için teşekkürler bilgin 🙂 senden tek bir ricam olacak korku türünde ekleyebildiğin kadar film eklemeni istiyorum bir de en çok hani şu bir grup arkadaş filmleri var ya o tarz korku filmlerini yüklersen sevinirim. bu aralar türk korku filmleri de var yeni çıkanlar onları da eklemeni bekliyorum hep takipteyim 🙂 şimdiden teşekkürler . . .

  • film cidden zaman kaybı hem hangi sahnede ne olucağını tahmin edebiliyosun ve tahmin ettiğin şey oluyo sonunu da beğenmedim çok anlamsız adamlar neden aniden deli oldu hala anlıyamadım.bıçaklama sahnelerinin sahte olduğu çok ama çok belli ve ful gerilim var.izlemenizi tavsiye etmem cidden zaman kaybı……

  • değişik bir film

  • öncelikle filmin senaryosu çok anlamlı güzeldi.kesinlikle pişman olmazsınız izlenmeye değer…

  • korku filminde mantık arayan arkadaşlar film katagorinizi değiştirin çünkü korku filminde mantık aranmaz amaç korkmak tırsmaktır..tabikide saçma olacak çok gerçekçi olsa korkmayız zaten…ama illa da mantık çerçevesinde korkarım diyorsanız bilemem…))

  • zaman kaybı değil lan biraz emeğe saygı

  • fena değil

  • Berbat ötesi bir film…İnanın zaman kaybı ög dedim resmen…

  • hiç bir film hakkında vakit kaybı diye bir söz kullanmazdım ama bu gerçekten bir vakit kaybı ya 😀

  • dostum crime-and-punishment/suç ve ceza türkce dublaj varmış lütfen eklermisin siteye kayde değer bişiler izleyelim

  • hiç vakit kaybetmeyin derim.sıktı artık bu tür saçmalıklar.

  • Zamanınız varsa izleyin ideal filmlerden biri:)

  • vakit kaybı

  • türkce dublajdan nefret ediyorum lütfen alt yazili ver filmleri

  • ya biraz türkce dublaj filmlere yer versen diyorum bilgin yalt yazı okumaktan sıkıldım artık

  • başta biraz iyiydi ama o kadar saçmladılarki izlmeye değmicek bir film

  • tamamen vakit kaybı….

  • Enteresan, ben pek beğenmedim. Yani korkudan çok gerilim gibi. Korkulcak bi sahne göremedim. Ama gerilim filmi olarak izlenebilir.

  • Sacma sapan igrenc otesi bir film

  • Güzel film