Film Robotu


İMDB: 6.7 Eden ve Will’in çocuklarını kaybetmesinin ve ayrılmalarının ardından iki senedir topluca bir araya gelmeyen kalabalık bir arkadaş grubu, Los Angeles’ın bir tepesindeki malikânede buluşurlar. Will uzun süredir gelmediği eski evindeki değişiklikleri gözlerken, Eden’ın yeni eşi David eski dostlarla yeni arkadaşlarını tanıştırır. Sohbetin yönü şarap eşliğinde oynanan itiraf oyunlarına evirildiğinde her şey bir gerilim filminde olması gerektiği gibidir; karanlık ve köşeli. Hikâyeler anlatılıp, evdeki kilitli kapılar açıldıkça köşeler karanlıklara, karanlıklar köşelere yuvarlanır… Bizce bu film hakkındaki tweetleri okumayın, IMDB’yi kurcalamayın, eleştirilere bakmayın. Gelin, koltuğunuza oturun ve derin bir nefes alarak gözlerinizi karanlığa alıştırın. Bu davet size… İyi seyirler filmifullizle.org

12 ay önce eklendi.

2015 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 28 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • ilk baslar çok sakin ama dehşet merak uyandırdı ve sonuna kadar izledim SOn 20dk sı yaşanıyor butun atraksyon GÜZELDİ BEĞENDİM İYİ SEYİRLER ….

  • çok gereksiz bir film daha iyi korku filmleri var başkasını izleyin

  • Evet, bu filmi övenler; Siz bu çöp’ten ne anladınız bilmiyorum..Ama benim anladığım size, neredeyse her sahnesinde sundukları içki reklamı. Insanların zeķası’ile alay ediyorlar…Dayanılacak gibi değil. Sahnelerde sürekli bardak görüyorsam, filmin konusunun, oyuncuların sözleri, ortamın derinliğinin ne önemi kalır soruyorum size?

  • bir evde geçen psikolojisi sorunlu insanalrın bi araya gelmesi,ve çok daha dominand olaylar olmasını beklerken basit vasat bi final ..sapkın bi tarikat ın üyesi bikaç kişi eski dostlarını evinde öldürmeye çalısıyorda ,,hersey soft herşey light ,,admin çalışıyor ona lafımız yokda film hakkaten vaktiniz cok bolsa bakın .film süper muhteşem felan değil.

  • Tam 59. dakikaya kadar canımdan bezdim 😀 ama geri kalan bütün sahneler inanılmazdı. Kötü diyenler halt etmiş. Film mükemmel arkadaşlar izleyin kesinlikle. 🙂

  • Her ne kadar durağan da olsa güzeldi bol vaktiniz varsa izleyin

  • bence cok guzeldi. baslarda durgun ama sonunda sok oldum inanamadim. superdi

  • Sıkmadı guzel filmdi

  • Okan a katiliyorum anlamsiz film

  • Film konu bakımından ilginç ama çok durağan beğendim ama bayılmadım ….

  • Filmi soluksuz izledim başlarda biraz yavaş ilerliyor fakat sonunu öyle güzel bağlamışlar ki bayıldım kısacası.Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum…

  • Film 10 numara

  • Arkadaşlar film gerçekten sürükleyici izlemenizi öneririm 10/9

  • Bu sitede sadece vurdulu kırdılı konusu derinliği olmayan filmlerin dışında her iyi filme berbat izlemeyin diye yorum atan bir grup var. Bu zevksiz insanları dikkate almayın arkadaşlar.

  • ya ben bu boş boş yorum yapanları anlamıyorum.abicim aksiyon istiyorsanız gidin marvel den bişiler izleyin.her filmin farklı bi konusu farklı bi türü var.

    Film gayet güzel.Durağan geçen bi film ama bazı arkadaşların dediği gibi konu da gayet güzel işlenmiş,gerilimi de yaşatabilen bir film.

    zaten ortalama olarak puanlardan anlayabiliyosunuz filmin iyi yada kötü oldugunu.6 üzeri filmlerde gayet güzel şeyler çıkabiliyor.

    6 nın üstündeki filmleri izlemenizi tavsiye ederim 3 5 tane aksiyon sever in lafına bakmayın lütfen.ne kadar bende aksiyon sever olsamda.

  • evet.. iyiydi..

  • ılk 20 dakıkada kapatmaz devam edersenız …izlediğinize degecektır..

  • IMDB’ye bakmayın yazıyor ama puanı zaten yüksek, neden bakmayayım onu anlamadım :))))
    Tevazu mu gösteriyorlar nedir yani

  • filmi atlatarak izleyeceğinize eminim acayip sıkıcı

  • Film şüpheyle başladı şüpheyle bitti . Başkada bişe yok . Film bittiğinde insanda ne olumlu ne olumsuz hiçbir duygu bırakmıyor . O kadar anlamsızdı yani . Aşağılamak istemiyorum şu filme iyi, kaçırmayın, şahaneydi bilmem neydi diyenleri ama yorum yapmayın bari gençler.

  • film çok değişik sonuna kadar izlettiriyor ve sanki devamı olmalıymış gibi geldi bana ben çok beğendim

  • konu en ince ayrıntılarına kadar çok iyi işlenmiş filmde sürükliyecilik mükemmel kaçırmayın derim

  • başından sonuna kadar harbiden gerildim. Vakit ayırmaya değer bir film.

  • Normalde tek bir mekanda geçen filmleri seven biri olarak söylüyorum ki, bu film olmamış.

  • kesinlikle puana bakmadan izleyin güzel bir filmdi 🙂

  • 20.dk kapattım yeminlen baydı konu çok ağır ve sıkıcı

  • filmi gerçekten merak edip sonuna kadar izledim fakat konusu olmayan başıboş bir bir film.son 20 dakikaya birşeyler sıgdırmaya çalışmışlar fakat olmamış.izlenecek bir film degil

  • Film izlemeye değer konusu ve akışı olrak şahane olmuş izlemeye değer