Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

(imdb: 7.6 ) Yapım: 2011 - ABD, Tür: Gerilim, Gizem, Korku, Macera, Süre: 105 dakika Yönetmen: Drew Goddard, Oyuncular: Jodelle Ferland, Chris Hemsworth, Brian J. White, Amy Acker, Richard Jenkins, Jesse Williams, Kristen Connolly, Fran Kranz, Tom Lenk, Fran Kranz, Richard Jenkins, Maya Massar, Dan Shea, Chris Hemsworth, Bradley Whitford, Maya Massar, Anna Hutchison, Dan Payne, Drew Goddard'ın yönettiği ''Dehşet Kapanı'' (The Cabin in the Woods) beş arkadaşın ormanda bir kır evine gitmeleriyle yaşanan kötü olaylara ilişkin klasik bir korku filmi gibi başlıyor. Ancak her tarafın kan gölüne dönmesinin ardından gençler geleneksel korku filmi tepkileri vermeye başlayınca, kontrol odasındaki bir grup teknisyen, korkan gençlerin her hareketini takip ediyor, hatta hareketlerine yön veriyor. Film bu aşamadan sonra hayal gücü ve ince mizah harmanından oluşan bir macerada korku filmi geleneklerini alt üst ediyor. Filmin başrollerini Chris Hemsworth, Kristen Connolly, Anna Hutchison, Fran Kranz, Jesse Williams, Richard Jenkins ve Bradley Whitford paylaşıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Gerilim, Gizem, Korku, Macera, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 88 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Yorumlar yüzünden ben de soğuyorum bazen film izlemekten gereçkten.. Tam izleyeceğim basit tekdüze kaçılmış anlamsız içi boş vasat cümlelerinden başka hiçbirşey göremiyorum.. Tabii bazı çok bilmiş arakdaşlar filmin heyecanını kaçıracak türden yorumlar atmış izleyeceğim varsa da izleyemiyorum.. Nedense bu sitenin kaliteli olduğunu bilsem de bu yorumlar yüzünden izleyecek film bulamadan çıktığım oluyor.. Bilgin kardeş gerçekten buna bir çözüm bulun artık.. Olumlu cevap gördüğüm bir tane doğrudüzgün film bulamadım, bu kadar da olmaz ki ama siteden soğuyacağım gerçekten ya..

  • güzel

  • hayatımda bu kadar saçma bir film görmedim.

  • çok saçma bi film boşa vakit kaybı

  • bu kadar saçma bişey görmedim.merak ediyordum ama yok yani sakın izleme hatasına düşmeyin benim gibi.

  • Manyak bir film iyikide izlemişim.Kesinlikle izleyin.sadece sonu cevapsız bitti okadar.

  • çok güzel diyemem, ama genede sürükleyii bir film …

  • lütfen vakit kaybetmek için başka bir yol bulun. çünkü bu film vakit kaybından da öte. yalvarırım izlemeyim. gece saat 3 film bitti birbirimize bakıyoruz eee ne oldu şimdi diye. filmden anlayanlar beğenir yazmış bazı arkadaşlar, sanırım bundan sonra filmden anlamayan bir salak olacağım tıpkı bu film için iyi yorumlar yazan arkadaşlar gibi. hayatımda izlediğim en kötü filmler listesine bir numaradan girdi. yayında ve yapımda emeği geçen herkesin …. ( bu da emeğe saygı diyen arkadaşa gelsin)

  • SONU SAÇMA..GERÇİ KONU DA SAÇMA..eminim izleyeceğiniz binlrce süper film vardır..bununla vakit harcamayın bence….iyi seyirler:))

  • süper

  • bu ne ya bukadar saçmalık olurmu anlamadım adamdan kan fışkırdı hiç bişey olmamış gbi kızı kurtardı çüş yani komedi

  • Zevkler ve Renkler Tartışılmaz Bence Çok Güzel Bir Filmdi Şu Son Zamanlarda Çıkan Korku Filmlerine Göre 7.5/10

  • Film sonlarda farklı bi’ boyuttaydı,biraz saçmaydı son kısım ama sevdim

  • bence flim gayet iyi

  • Paylaşımınız için teşekkürler.

  • Bu film biraz bilgisayar oyunu tarzında kalmış.human centipede1,human centipede2 daha iyi bence.

  • güzel film izlemeye deger

  • güzel bir film ama bence sonu saçmaydı ve sonradan çıkan el bence de kronosun eliydi 🙂

  • sonu çok saçma idi…

  • saçma bir film filmin sonunu izleyince geçen zamanıma yazık dedim

  • baştan sona saçma sadece sonunu merak ediyordum en saçma yeri sonuymuş.izlemeyin berbat ötesi

  • Ya Arkadaşlar lütfen filmin hakkını yemeyin. Sizin zevkinize uygun olmaya bilir. Zevklerde tartışılmaz tabii kiç ama bie azcik sinemotografiye yakın olan her kes bunu bilir. Bu filim Sci-Fiç Horror dalında son yıllarda en fazla puan alan film. Metascore, Metacritic ve IMDb-ye 8.1 puanla eklenmiş ve 1 yıl geçmesine rağmen puanı 7.6… 8 Puanla eklenen filmler var 3 ay sonra 4.5-e düşüyorlar.

  • ben beyendim değişik bir flimdi tşklr…

  • sonu cok sacma gereksiz anlamsız bir film gecen zamanıma acıdım

  • açıkcası ilk 2 part çok iyiydi devamı böyle gitse mükemmel bir film olabilirdi ama gerçekten fazla uzak animasyonlar pek inandırıcı değildi sonu da böyle bitmemeliydi bana saçma geldi zaman kaybı diyebilirim.

  • türkçe dublaj olsa çok iyi olur :(((

  • film guzeldi tesekurler !!!

  • Bu arada film çok güzel. Bilim-kurgu ve korkunun mükemmel bir karışımı olmuş. Mükemmel bir hayal gücü. Filmi çekene ve tabi bilim-kurgu alanını genişlettiği için Bilgin’e teşekkürler. 😀

  • ya şu kapanış müziğinin adı ne ya ? çok güzelmiş 😀 ayrıca sanırım o Kronos’un eli 😀 devamını mitolojik bir filme bağlasalar nasıl olur acaba ?

  • bilinen tarz olarak gidip farklılaşıyor tavsiye ederim izleyin

  • Alt yazılıyms ya.s Dublaj olsa iyidi :/

  • saol zeliş sennde film mi bnde yeeni izlicem yorumları okuyodm İyi gecler 🙂

  • ya arkadaşlar şu filmin sonundan bahsetmeseniz olmazmı izlenirmi izlenmezmi onu yazın sonunu söyleyince heyecanı kalmıyor gayet güzel bi filmdi değişik bi tarz bilim kurgu sevenlere…

  • Önce saçma buldum daha sonra animasyonları iyi buldum gerçekçiydi çoğu filme göre..

  • gerçekten saçma bir film. ama sona doğru kan acayip var.

  • bence çok saçmaldı en sonda sanki ddiceksinki uzay araçları pes doğrusu hayatımda izleddgim en saçma korku filmii

  • güzel filimdi

  • 🙁 SAAT DE ON İKİYİ GECTİ AMA GECMİŞ BAYRAMIN KUTLU OLSUN :)BİLGİN .BURDA FİLM İZLEYEN HERKESİNDE BAYRAMI KUTLU MUTLU GEMİŞTİR UMARIM . İNŞALLAH ALLAH SAYINIZI EKSİLTMEDEN NİCE BAYRAMLARA KAVUŞMAK NASİP ETSİN . ŞİMDİ YORUMLARI OKİM DE FLİM İZLENECEK KIVAMDA MI BİR BAKİM ONA GÖRE İZİLİYİM 🙂 OKUYAN HERKESE İYİ GECELERR

  • bu aralr izlediğim en kaliteli korku filmi izleyin cok kaliteli bir FİLM…. SYGILARIMLA !!

  • öncelikle film için tşkler.film cok garipti 🙂

  • Henüz vakit varken’herkese iyi bayramlar’.Film çok güzel ve sıradışı.Konusunu okuyunca sıradan korku evi saçmalığı sanmıştım.

  • Açıkçası komik buldum film iyi başladı fakat sonunda gülme krizi geçirdim vakit kaybı açıkçası.

  • teşekkürler filim çok eğlenceli idi iyi byramlar

  • eklemek istedim . canavarlar teknik ekibe saldırınca hakettiler dedim içimden. okadar dalga geçilecek bişey değilmiş değil mi? izlenebilir. daha öncede dedim kanlı ve bazı açık sahneler olmasa daha iyi olur. eğlenceli denebilir. tüm korku filimlerini bi nevi ti ye almışlar.

  • film berbat deyip dilekçe yazarmış gibi yorum yapan arkadaşların zeka seviyesinden şüphe ediyorum. Filmi izlemedim daha ama imdb 7.6 bu da demektirki izlenmeye değer vakit kaybı falan değil. Benden devlet dairesindeki dilekçe yazan arkadaşlara selam allah sizi islah eylesin.

  • hakkatten saçmaymış 😀

  • Açıkçası film kötüydü, herhalde imdb den birinin akrabası yönetmen

  • hayatımda izlediğim en saçma konulu aptalca bir film görmedim bunu yapan adamlar çizgifilm çekselerdi ninja kaplumbağalardaki siplintır usta fare yerine balık olurdu bunu niye söyledim bilmiyorum ama bu kadar saçmalık bir arada olunca filmden sonra gerildim yani aklınız varsa o üçgene tıklamayın tavsiye etmiyorum.

  • berbat ötesi bir film.sakın izlemeyin

  • 10/9 süpere yakın ama devamı olmalı

  • Oldukça güzel bir film. Enteresan konusu ile ilgi çekiyor mutlaka izleyin.

  • Tam anlamıyla berbat Korku değil fantastik film. Gerçekten korku izlemek isteyenlere tavsiye etmiyorum 🙁

  • admin kardeş iyi bayramlar şu 4. partta bi sorun var bakabilirmisin ??

  • bilgin teşekkürler iyi bayramlar

  • Film çok saçma. Tutarsızlıklar ve mantıksızlıklar harala gürele. Vaktinizi boşuna harcamayın derim.

  • konu çok saçma yok tanrılar felan ama film güzel gerçekten kendini izlettiriyor

  • 18+ olmalı. sık sık atlayarak seyredebildim. pek bi saçma ama eğlenceli deneilir.

  • salam bayraminiz mubarek olsun kardeslerim, filim super

  • ilginç ve farklı bir film. teşekkürler

  • bilgin bayram kutlu olsun belgesellerin çalışmıyor hangisine baksam açılmıyor ama film çalışıyor ama belgeseller çalışmıyor

  • nihayet dünyanın kurtarılmadığı bir film, 9/10.

  • Zamanı olan izlesin demiyecem bu film için korku sevenler mutlaka 105 dakikasını ayırsın pişman olmayacaklardır.Şimdiye kadar ki tüm korku film karakterlerini bu filmde toplamışlar. Devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim 😉 Emeğin için tşk admin kardeşim.

  • 10 üzerinden 3 rezil

  • herkesin bayramı kutlu olsun…. film çok iyi teşşkler

  • Güzeldi 😀 İyi bayramlar bilgin ve tüm filmseverler :))

  • iyi bayramlar sayın bılgın ve seyırcıler…bayramda bızı fılmsız bırakmadıgı ıcın de cok cok tesekkürler

  • cube serisini andırıyor ama … komik olmuş 🙂

  • söylüycek söz bile bulamıyorum izlemeye karar verirsen anlıycaksın ne demek istediğimi 🙂

  • CUBE filmini ilk ilediğimde çok etkilenmiştim ve merakta kalmıştım ve filmin sonraki iki serisi cube 2 ve cube zero 3 te filmin asıl amacı anlaşılmıştım ve süperdi bu film cube filminin yanından bile geçemez yazık süper bi filmi taklit etmeye çalışmışlar bu arada bilgin cube filminin serisini bu siteye koysan baya bi izleyicisinin olacağını düşünüyorum…

  • Bilgin, Ya Kardeşim Tek Part Secenegi Sunmuyosun Biza. Filmi Açıp Uzanıyorum Sonra Part Degiştirmeye Üşeniyorum 🙂 Senin Paylaştıgın Filimleri Google da Tek Part İçin Aratıyorum Valla 🙂

  • Herkesin Bayramı Mübarek Olsun film gerçekten zevkle izletiyor kendini gerçekten güzel film yapmışlar birazda olsa cube filmini andırıyor 😀

  • Ya bilgin İyi Film atıyonda Atarken te bide türkçe dublaj atsan çok güzel olcak bayramınız mübarek olsun !!!!

  • eminim filmi saçma bulacaksınız

  • film konusuyla işlenişiyle gerçekten güzel olmuş tşk.

  • bi film bukadarmı saçma olur

  • RAMAZAN BAYRAMINIZ MUBAREK QARDASLAR VE BACILAR…BILGIN RICA EDIR’M INGILIZCE ALTYAZILI FILMLERIN SAYISIN (hd FORMATINDA) ARTIRIN ..TESEKKUR EDIREM..EMEYINIZE SAGLIK

  • Iyi Bayramlar Bilgin …iyi bayramlar arkadaslar

  • Filmi baştan Sona İzledim Film 10/8 Film Sonu İçin 2 Puan Kırdım Bilginize Film guzel heycanlı 3.parttan sonra film kopuyo eğer filmi baştan izlemesseniz 3parattsn 5.partın başınakadar bişey anlayamassınız iyi seyrler iyi bayramlar.

  • Entersan bir film vakti olan izleyebilir , ne çok iyi nede berbat ikisinin arasında tuhaf bir film 🙂

  • güzel flim izlenir.. ama fazla bi beklentiniz olmasın..imdb si fazla o kadar fala olmamalıydı..

  • berbat

  • Devamı kesinlikle olmalı bence süper film

  • öncelikle bayramda bizi yanlız ve filmsiz bırakmayan bilgin arkadaşın ve tüm islam aleminin bayramı mübarek olsun…

    • Teşekkürler arkadaşlar cümlemizin bayramı mübarek olsun

  • herkese iyi bayramlar… film gayet güzel ve değişik bir konu…daha önce izlemiştm :))

  • bilgin bey yıne guzel bır fılm tskkrler ıyı byramlar

  • bayramın mübarek olsun bilgin..ve bütün film severlerin..

    • @cihan0684 Teşekkürler sizin’de bayramınız mübarek olsun