İMDB: 5.4 Bir süredir baygın halde olan Sam (Matthijs van de Sande Bakhuyzen), kendine geldiğinde kalabalık bir metro istasyonunun ortasındadır. Oraya nasıl geldiğini, ne yapacağını, hatta kim olduğunu bile hatırlayamamaktadır. Sırtında bulunan çantanın hatırlayamamaktadır. Sırtında bulunan çantanın içindekilere bakarak bir ipucu arar ve hatırlamaya çalışır. Çok geçmeden ise hayatının ciddi bir tehlike altında olduğunu anlayacaktır. İyi seyirler filmifullizle.org

1 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Aksiyon, Bilim Kurgu, Dram, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 84 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • geleceğe yönelik mesajlar veren film kesinlikle izlenmeli

  • Cellar Kid – Alive (feat. Camilla Daum) film müzüğü

  • Aynı senaryonun başka versiyonunu izlediğime eminim bir türlü hatırlayamıyorum.

  • Film daha uzun sürse sürerdi konusu cok iyi herseyden önce oldukca sürükleyici buda demekki basarili 🙂

  • Ya bi kere film iyi olmasa bu kadar Yorum Gelmez Fragmanı izlemeden Bile izleye bilirsin
    MUTLAKA İZLE MUTLAKA İZLE MUTLAKA İZLE SüPeR BiR FiLm 🙂 🙂 🙂

  • SÜPER FİLM DEGİSİK BİR KONU MUTLAKA İZLENMELİ 10/8

  • Harika surukleyici dusundurucu macera ask ne istersen var ve konusu cok guzel izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum

  • İzleyebileceğiniz en iyi film 2 si olsa keşke

  • Yorumlarla uğraşma hemen izle

  • Film çok hoş akıcı bir film düşünmeden izleyin….

  • Yorumlara bak. İzle – İzleme… size mi soracağım film izlerken. keyif benim keyfim… bebe ruhi doldu ortalık. birde jüri gibi puanda veriyorlar. bunlara güler misin ağlar mısın..

  • Sonda özgür yıldırım yazıyor 😀 Bu arada film sürükleyici ve güzel.Kesin izleyin derim.

  • oncelıkle fılm cok guzel

  • benim beklentimi karşıladı çok beğendim izleyin derim………..

  • son parta filmin sonunu tahmin edebiliyorsunuz zaten ama güzel film yinede

  • Film yönetmeni Özgür Yıldırımı kutluyorum.başarılı bir filme imza atmış.Baştan sona sürükleyici,aksiyon dolu bir film,izleyin pişman olmazsınız,müzikler çok iyi.Emeğine sağlık Bilgin,teşekkürler.

  • sonunda calan parcayı beğendim ama bulamadım bilen varsa bi yardım

  • Film fena değil vasatın üstü bir yapım.Konusu sıradışı merak uyandırıyor kendini izlettiriyor.Ayrıca filmin sonundaki şarkı Cellar Kid-Alive dir.Filmin soundtrack şarkılarından biri.Klibide yer yer bu filmin sahnelerinden alıntılardan oluşuyor.

  • bir türk yapımcı ÖZGÜR YILDIRIM gurur verici

  • güzel film izlenir

  • klasik alman filmi
    rehabilitasyona kafayı takmışlar 😀

  • Çok güzel bir film… ilk başlarda anlamaya çalışsanda sıkılmadan izleyebileceğiniz bir Film….

    notum 6

  • Kötü film değil. Çok daha iyi işlenebilecek güzel bir hikayesi varmış.Daha çok sürpriz , daha çok aksiyon biraz daha aşkla çok sansasyonel olabilirmiş.Sonuç olarak beğendim. 10 üstünden benim notum 5,5 . Teşekkürler Admin…

  • filmin tek bir tarafı ilgimi çekti oda teknolojik akıl ötesi deneylerin yapıldıgı o gizli odadaki sahneler konu güzel personeller iyi ama bana göre degil kötü degil iyide degil

  • Güzeldii izlenebilinir 😀

  • Sonuna kadar izleyin güzel 🙂 izle işte 😀

  • film gayet başarılı ve sürükleyici ayrıca filmin yapımcısının bir türk olması gururlandırıcı ben her filme yorum yapmıyorum ama bu film güzel …

  • puanım 5.9
    kötü değil, iyide değil ama iyiye daha yakın. boş vakitte izlenir..

  • on numara bi film

  • film güzel

  • Gerçekten izle valla pişman olmazsın

  • Gerçekten izle valla pişman olmazsın

  • Bence bu film bilimkurgudan çok aşk filmi gibi olmuş ama yinede hoş ben begendim bu yüzden notum 6.0 :))

  • yani ortalama bir film bir beklenti olmadan izleyebilirsiniz kötü değil ama iyi de değil ortada notum 5.4

  • iyi film. sonu gercekten ‘oh be sonunda’ dedirtir adama.

  • Gerçekten kötü girişi bile ilerlemiyor zamanıma yazık

  • coox gozel izlemeyinizi tavsiye ederim

  • arkadaşlar film çok güzeldi izleyin tavsiyedir bu arada sonunda çalan şarkıyı bilen va mı

  • arkadaşlar film süper tavsiye edilir …

  • zaman kaybı 5 para etmez.

  • film gayet iyi izlemeye değer

  • güzel film

  • Harika gerçekten izlemenizi tavsiye edebiliceğim bir film

  • hiç yorumlara filan bakmana gerek yok kesınlikle izle!!!

  • Film baştan sona kadar akıcı hızlı film düşündürüyor. Ölümcül kaçış labirente benziyor. İzlemezseniz çok şey kaçırırsınız 😀

  • aa çok pardon ya bu film oymuş zaten ama açıklamada diğer filmin konusu verilmiş başrolüne Matthijs van de Sande Bakhuyzen yazılmış o yüzden karıştırdım,bunda başrolün adı David Kross.Teşekkürler film için.

  • aynı filmin farklı ekiple çekilmişi var üstelik daha önce çıkmış ve yönetmeni Türk,ben izlediğimde sonunda Türk yönetmeni görünce acayip gurur duydum,bilim kurgu filmi ve oldukça sağlam bir film ama bu yeni çıkanı daha çok ön plana çıkarmışlar,diğerini koy bence admin o daha çok hak ediyor daha önce çekilmiş ve Türk bir yönetmenin bu tarzda bir filmi arka planda kalmamalı,adama sağlam destek verilirse açlık oyunları tarzında film çekebilecek bir yönetmen.

  • sonunda sağlam bir film izledik

  • Aynı senaryo da bire bir bir film daha var o da yeni bir film fakat bundan önce çıktı. Her şeyi bire bir aynı

  • Ben puanı yetersiz buldum şahsen. film “ileri meta fizik” gibi bir şeydi başarılıydı gerçekten bir ara filmin içinde buluverdim kendimi iyi seyirler.

  • Çok güzeldi be.. Bitmesini istemedıgım fılmlerden biri

  • Güzel bir film di izlemeye değer

  • Sondaki Müzik: Cellar Kid – Alive (feat. Camilla Daum)

    Kendim sordum yine kendim buldum 😀

  • Filmin sonunda çalan müziği bilen var mı?

  • güzel sürükleyici bir film paylaşım için tşkler

  • özgür yıldırım bir türk senaristi ve yönetmeni çok şaşırtıcı

  • Guzel film biliim kurgu sevenlerin hosuna gidecek bir film

  • Çok güzeldi. Teşekkürler Bilgin…

  • Güzeldi izlemeye değer

  • Film konusu iyi olabilir lakin boşa harcanan zaman çok fakla ve hiç akıcı bir film değil sürünerek ilerliyor. 5.4 sadece konusu için almış geri kalanı vasatın altında….

  • Filmin sonunda çalan müziğin ismi. ?

  • cok güzel bir filmdi bilgin sizin sitenizi cok seviyorum boyle film ler koymaya devam edin kolay gelsin 🙂

  • İzleme nizi tavsiye ederim güzel bir film di

  • Kopya bir senaryo evet… Almanya yapımı bu filmin başında bir TÜRK var, Özgür YILDIRIM teşekkürler filmifullizle.org

  • Bilgin film kesilip duruyor internetim de gayet iyi chrome den izliyorum geçmişide temizledim sorun bendemi yoksa sizdenmi kaynaklanıyor?

  • film güzel izleyin o kadar

  • 10/4

  • 15-20 yaş grubunun seveceği türde bir filmdi.bana göre 4/10

  • güzeldi film

  • Bir TÜRK film grubunun yabancı bi filmi üstlenmesi gurur veririci EON FİLM ÖZGÜR YILDIRIM TEŞEKKÜRLER

    – FİLM DE GÜZEL ARKADAŞALAR SÜRÜKLEYİCİ TAVSİYE EDERİM =)

  • Sıkılmadan izlenecek bir film. Vaktimi boşuna harcamadım.

  • Gerçeğe yakın olabilecek keyifli bir bilim-kurgu tavsiye ederim.

  • bence fılm cok guzel puanını hak etmıs konu bence akıcı merak ettırıyor ınsanı tesekkurler bılgın kardes 🙂

  • Super bi film,izlemenizi tavsiye ederim

  • mukemmell

  • diğer boy 7 ‘den farkı ne sanki 1 konu üzerine herkes aynı filmi çekmiş ama buda ilginçmiş teşekkürler admin.

  • unuttum diğer filmin adını ama 1 e 1 çakması bu onun..

  • güzel film izleyin derim

  • film konu olarak aslında daha çok psikolojik gibi çok çok iyi diyemem ama izlenilebilir 10 üzerinden 6 bence

  • İYİ BİR HİKAYE, SÜRÜKLEYİCİ VE ESRARENGİZ. BEĞENENLERİN BEĞENMEYENLERDEN DAHA ÇOK OLACAĞI KANAATİNDEYİM. ZAMAN KAYBINDAN ZİYADE, HOŞ BİR VAKİT GEÇİRME DİYEBİLİRİM. İYİ SEYİRLER..

  • Şeye benzettim hacı “Who Am I” filmi yokmu, fragmanı görünce harbi direk aklıma o geldi.

  • bunun aynısı var geçenlerde seyrettim o da boy 7 diye o mu bundan kopya bu mu ondan kopya bilemedim güzel film ama ikisinide seyredin

  • süper film herkese tavsiye ederim mükemmel

  • film gayet iyi konu ve işleyiş olarak… teşekkürler bilgin…