( imdb: 4.1 ) Yeryüzünde volkanlar üzerinde incelemeler yapan bilim adamları şimdiye kadar kimsenin bilmediği bir sırrı uyandırırlar. Bu yüzyıllardır uyuyan bir volkandır. Ancak asıl bilinmeyen volkanın içinde uyuyan yaratıktır… Bu yaratık insanlık tarihinin karşılaştığı en büyük ve en tehlikeli canavardır… İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Bilim Kurgu, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 51 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • o kadar iğrenç bir oyunculuk mevcut ki konusma metinlerindeki absürdlüğü söylemiyorum bile

  • yorum yapmayacaktım dayanmadım bence gelmiş geçmiş 2 ci saçma film adam 2 saat te merdiveni çıkamadı beee…

  • GUZEL FİLM SEVDİM

  • merak uyandırıcı ama hayal kırıklıgı ucuz maliyetli bi filim. elielieenine saglık hacı

  • bilgin in filmleri genelde güzel olur ama bazan kötü film lerde olabiliyo ama genede emeğe saygı

  • bu arada bilim kurgudan anlamayan arkadaşlar ya filmi izlemeyin yada o süper zekanızı burdaki saçma yorumlarınıza harcamayın (KENDİNİZİ KÜÇÜK DÜŞÜRMEKTEN BAŞKA İŞE YARAMIO ÇÜNKÜ…)

  • bence film yeterince güzel izlemeye değer bir film tek sorunu aksiyon sahnelerinin biraz kısa olması başka eleştirilcek bi tarafı yok eline sağlık admin

  • bence film süper zaman kaybı diyenler yada mega pirhanaya kötü diyen bence bilim kurgudan anlamıyolar bu filmler süper.

  • yorumlara bak süper 😀 bilgisayar oldugu belli oluyomus canavarın bunu diyen ark lar godzilla yı seviyo ama yalan mı 😀

  • filimleri izleyemiyon 10 sanıye sonra kesılıyo sorun bendemı sizdemi ilgilenirsen sevınırım

    • @halil kontrol edildi başka tarayıcıdan deneyınız.

  • bu film şaka gibi bi şey izlemeyin

  • emege saygı arkadaşlar izlenilebir en azından sıkcı değil

  • izledim ama malesef saçma bi film o dağdan aşağına tek bir kou iniyo tek bi atışla paramparça :S ilginç
    neyse izlemeye devam

  • mantar tabancasıyla dağ kadar yaratığı öldürüyorlar. böyle saçma bir son görmedim daha ben.

  • Arkadaslar gerçekten anlayana süper bir film olağan üstü doğa olayları ve magma yeryüzü şekillerini anlatam bilimsel bir eser film için teşekkürler. İyi seyirler…

  • güzel film

  • ARKADAŞLAR RENKLER VE ZEVKLER TARTIŞILMAZ TARZIN OLMAYAN FİLMİ İZLEME ELEŞTİRİDEDE BULUNMA BİZLER NE SENARİST NEDE YÖNETMENİZ ÜCRETSİZ VE SİNIRSIZ FİLM İZLİYOSUNUZ YORUM YAPIM AMA DÜZGÜN Bİ ŞEKİLDE BİLGİN BEYE HEM TEŞEKKÜR EDİYOSUNUZ HEMDE BEYENMEDİM DİYOSUNUZ BU NE PEHRİZ BUNE LAHANA TURŞUSU SONUÇTA FİLMİ SEÇEN BİLGİN BEY BİNLERCE İNSAN BU SİTEDEN FİLM İZLİYO YORUMLARINIZI SİZE VE SİTEYE YAKIŞIR ŞEKİLDE YAZARSANIZ DAHA DOGRU OLACAGINI DÜŞÜNUYORUM…İYİ SEYİRLER

  • siz ne anlarsınız filimden onnumara bi filim yukleyenlere tşkkur ederim..

  • güzel film <3

  • filim çok kötü zaman kaybı gerçekten arkadaşlara katılıyorum cüneyt abinin filmi daha güzel ve gerçekçi

  • AHAHAH KOMEDİ YA DEPREM DİYE BİLGİSAYARI SALLIYORLAR HİÇ BİR ŞEYDE KIPIRDAMIYO SADECE DEPREM YAPTIKLARINI SANIYORLAR HAHAH KOP YA 😀

  • film 4. ve 5. part da biraz hareket kazanmış diger partlarda hareket yok ayrıca yaratıgı görmek için sabırsızlandım dogrusu 🙂 ancak 5.part da yaratıgı gördük çok şükür izlenilebilir ama daha iyi olabilirdi 10/4

  • saçma bir flim.zaman kaybı.tavsiye etmem.

  • komik bir film,gülmek ihtiyacı hisseden izliyebilir.

  • filim idare eder iznenir bence

  • Bu ne Pıcım 1 fLım. :S admın bu tur fıLımler bence koymayın ama yınede emege saygı dıdyeLım

  • çok güzel filimler paylaşıyosun bilgin günde 1 kez giriyorum bu siteye sana teşekkür ederim

  • Yaratık filmler genelde böyle.fazla birşey beklememek gerek.Bilgin beye teşekkürler.

  • ne igrenc filmdi o öle ya 🙂

  • 2. kez bir yorumda bulunacağım fakat film hakkında değil yorumlar hakkında yorumda bulunacağım.
    arkadaşlar önce filmleri izleyelim sonra yorumlayalım zor bir olay değil. yorumlara bakıyorum ”izlemedim şimdi izleyeceğim” diye yazmış. bu film yorumu değildir chat yapmak istiyorsan farklı sitelerde yazabilirsin arkadaşım.daha dikkatlı olalım lütfen filmi izleyen yorumunu yapsın ve bilgin arkadaşa teşekkürlerini sunsun.

  • sakın izlemeyin

  • helal olsun 🙂 😀

  • Bu yaxinlarlarda televizyonda izledim cox berbat bir filmdi.filmin yonetmeni sanki 8 yawinda bir cocukmus gibi geldi bana .yani o kadar kotu

  • bilgin abi film çok güzeldi ellerine sağlık

  • bilgin abi karanlık saatide atarmısın

  • Ama kardeşim o filmler bilim kurgu filmleri bence mega pirana süper filmdi baran kardeşim.onlar tabikide öle olcak,ama bu site çok güzel filmler paylaşıyor emeği geçen herkeze teşekkürlerimi kalpten iletiyorum.:D

  • Pes pese 5 fılm ızledıgımı ben hatırlarım ama muharrem 😀

  • baran kardesim admin buraya gunde 10 tane film atiyo hangisini izlesin sen izleye biliyomusun acaba gunde 5 film pespese istersen bir dene sonrada halini gor lol 🙂 admin emegin icin tesekkurler

  • bilimsel bir filmde bir canavara rastlamak evet beni de şaşırttı doğrusu..ama yine de teşekkürler..

  • berbat arakadaşin yorumuna katıyom cuneyıt abını dunyayı kurtaran adam fılmı bundan daha gerçek

  • bilgin kardeşim siteyi 1 yıldan fazladır nerdeyse hergün kullanıyorum. ellerine sağlık filmlerin gerek görüntü gerek ses yönünden mükemmel ve güzel filmleri yayınlıyorsun.artık izlemediğim film kalmadı desem yeridir. ve hep takip edeceğim. emeğin için çok çok teşekkür ediyorum…

  • flim iyi deildi tskler emeğe saygı

  • Bu tür film sevenler için (örneğin piranha, yeraltı canavarı) izlenebilir ölçüde. En azından konusu güzel. Konusu burda dev yaratık değil, dev yaratığın efsanesidir. Teşekkürler Bilgin 🙂

  • filmmin anlatılmak istenen şeyler Farklı anlaya bilene ama zevkli bi film

  • bi cacık yok filmde..cüneyt abının dünyayı kırtaran adamı bile daha gerçekçi..

  • zaman kaybı olan bir filim saygılar

  • okadar güzel deil ama boş zamanda izlenir.

  • bilgin abi film ler için teşekkurler arkadaşlar film iğrenç zaman kaybı

  • bide bilgin abi şöle bir durum var sen bazı filmleri örnek verim MegaPiranha gibi filmleri atıosun bu filmler saçma ve iğrençler yaratıkların bilgisayar olduğu anlaşılıo o yüzden bu filmleri atmadan önce izle yani öneriorum ben senn takipçin olarak dan bunları atmadan önce izle 🙂

  • Bilgin abi siteni bana versene yha o kadar güzel filmler atıon ki var ya kral site yapmışın ve sitenle ilgilenme tutumun var takdire-n şaya yani tebrik ediorum 😀