Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İMDB: 5.4 Devasa Örümcek - Big Ass Spider 2013 HD Devasa bir örümcek askeri laboratuvardan kaçıp, Los Angeles sokaklarında gezinmeye başlayınca, iki benzersiz kahraman olan mavi renkli imha edici (Greg Grunberg) ve Latin güvenlik görevlisi (Lombardo Boyar) günü kurtarmalıdır. Sizce başarabilecekler midir ? İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Bilim Kurgu, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 37 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Öyle Çok Harika Görsellik Beklemeyin. Sadece Konuşmalara Odaklanın Çok Eğleneceksiniz 😀

  • Mükemmel filmdi zaten örümcek filmlerin coğu izlemeye değer tesekkürler.

  • Değerlendirirsek 10/6. Güzel bir film.

  • ya arakadaşlar ilk önce fragmanını izleyin güzelse gerçek fragman olmayanını izleyin ama ben bu filme 10/3 verdim

  • anlamadım gitti yav:) ilk 8-10 dakika arası küçük örümcek çıkarken neden ışıklar yanıp sönüyor, elektrik zayıflıyordu:)

  • Film güzel ancak efektlerde sorun var gibime geldi izlemenizi tavsiye ederim.

  • eh fena değıl guzel degerlendırecek olursak 10\4

  • bence çok süper bir film ben çok beğendim 🙂

  • devasa hamamböceği de fırında yakın bir zamanda oda çıkar 🙂

  • alex filme renk katmis oda olmasa izlenmez zaten. o kadar örümcek yavrusu vardi kofti bir roketle hepsini öldürdüler amerikali bunlar yaparmi yapar tabi yersen :)) saygilan admin emege saygi

  • Filmin kapaktaki adı k.. kıçlı örümcek ama türkçe çevirisi devasa örümcek helal bize 😉

  • hadi gençlerr.en azından bir oda bulun :)))

  • ne saçma fılm olmuş saçmalamayın siz ne kullanıyorsunuz o dünyanın en iyi fılm diyen olgun sen bi doktora git

  • 10/5 idare eder

  • Bu filmi izleyerek kaybedeceğin vakitte otur flash tv nin gerçek kesitler kuşağını izle daha iyi.

  • ”Big Ass”argo(slang) olarak Ingilizcede kullanılır ve devasa anlamına gelir. Ceviride sorun yok sadece diller arası geciste argonun yeri hep degisiyor.

  • teşşekkür güzel film izleyin

  • Ciddi ciddi eğlenceli bir filmdi. Koca g.. örümcek 😀 süper çevirisiyle Devasa örümcek filmini izlemenizi tavsiye ederim.

  • filmin orjinal ismi ^^koca g… örümcek^^türkçeye ^^devasa örümcek ^^ olarak çevrilmiş.ne kadar kibar milletiz.

  • eğlenceliydi 🙂 yavru örümceklere ne oldu peki onu anlamadım

  • film normal zaman gecirmek icin izlenebilir ama fazla beklentiye girmeyin. guzel bir film degil

  • izlenir arkadaşlar herkes beğenmeye bilir acak gideri var filmin.

  • Güzel siteniz vardir, ve filmlerinizde guzel…bir sorum olacaktir.. sitem vardir, acaba kendi sitemde’de sizin filmleri yayinlaya bilirmiyim?

    • @csarayi Yayınlayabilirsiniz.

  • korku tarzı değil film tamamen koşturmaca eglence mücadele üstüne keyifli yani boş vaktinizde harika şekilde izlenir 10 üzerinden 6 alır güzel film…

  • Site harika.fakat birşeyi belirtmeden edemeyeceğim.çevirileri bir ekip mi yapıyor yoksa filmleri hazır mı alıyorsunuz bilmiyorum,ancak argo kelimelerin direk çevrilmesi hoş olmuyor.Ailemizle film izlemek istiyoruz, ama öyle kelimeler ve küfürler çevirilerde yer alıyor ki filmi kapatmak zorunda kalıyoruz. Yani bu kötü kelimelerin yerine değişik ifadeler kullanılabilir. Eğer buna da dikkat edilse birçok insanın beğenisini kazanan bu site, ailelerinde tercihi olacaktır. Saygılarımla Bilgin.U r the master of films.

  • zaman geçirmek için izlenir 10/6

  • Altyazı berbat hiçbişey anlaşılmıyor

  • film güzel ancak altyazıda sıkıntı var.

  • Yine Bir Amerikalı Kendi açtıkları belayi yine kendi vatandaşı olan Alex isim li bir haşere temizleyicisi dünyayi kurtariyor. kadınların korkulu rüyasi olan haşereleri yok eden adam alex tabiki güzel bir kadin tarafindan ödülünü alıyor 😀

  • güzel biraz saçma komik bişi boş zaman degerlendirmek için hoş bi film tavsiye ederim

  • dunyanin en güzel filmi olmus

  • teşekkürler.. güzel filmdi

  • güzeldi 😀 saçma yerleride vardı ama izlenir

  • izleyin eğleneceksiniz 😀

  • fena film değil 10/6 çeviri de güzel teşekkürler bilgin izleyin arkadaşlar

  • Ben bunu sinemada izledim güzel film önerilir.