(imdb: 6.6 ) Genç bir kız bir anda kendisini iyi ve kötü güçlerin kıyasıya savaştığı bir ormana sürüklenmiş olarak bulur. Bir grup ayak takımı ile iş birliği yapan Mary, hem onların dünyasını hem de bizimkini kurtarmaya çalışacaktır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Animasyon, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 133 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • harika bir animasyon 🙂

  • Kesinlikle izlemelisiniz.

  • ben çok beğendim çok güzel izlemenizi tavsiye ederim ilk 20 dk sıkıcı gerisi süper 🙂

  • ıyy iğrenç izlediğim en kötü ve sıkıcı film diyenin ağzını burnunu kırarım heee 😀

  • ben 3. sınıfa gidiyorum fenerliyim çok sevdim

  • gerçekten çok güzel ve heyecanlı

  • tek kelime ile super.tum emeği gecenlerin ellerine ve yureklerine saglık.zevkle izledim.direksiyonu her zaman boyle kullan.ADMIN

  • ilk çirkin bir film sandım ama Blue sky harika bir film daha yaratmış. Bu şekilde bir sürü film izledim başka filmler varsa onlarıda izlemek isterim teşekkürler admin.

  • bu filmi haekeze tavsiye ediyorum büyük bi zevkle izledim herkez izlemeli doğayı kirletenler ibret almalı

  • bu filmi izledim. Güzel dersler çıkardım ve eğlendim. arkadaşım da bayıldı. Film harikaydı. yapanların ellerine sağlık. Herkeze tavsi ye ederim. Diğer yorumlar gibi benim yorumum da harika.

  • bu tarz animasyonları izleyince teknoloji fakiri olduğumuzu birkez daha anlıyorum sakın izlemeden geçme

  • çok güzel bir animasyon hepinize tavsiye ederim 🙂

  • Hayatımda izlediğim en güzel animasyon 😀

  • bir animasyon sever olarak kesinlikle önerebilirim…

  • cox ama cox beyedim superdi helam olsun super

  • Çok ama çok güzel bir film dramatik güzel heyecan verici ve en güzeli hayla iki erkekde kızı görebiliyor mutlu son!…

  • 2 yıldır siteden film izliyorum ilk gefa bir filme yorum yapıyorum 10 üzerinden 10

  • Gerçekten güzel harika 😀

  • Cok güzel

  • kesinlikle mükemmel bir film her yaştan kişi izleyebilir.. umarım ikincisi çıkar :/ 🙂

  • Gerçekden hiç bi filme yorum yazmazdım ama buna yaziyim dedim hayatımda izledigim en güzel filmlerden biri üstelik yaşım 24 admin çok teşekkürler 10/10 emegine saglık

  • bunu gibi film olarak efsana 5 li ver oda çok güzel onuda izleyin

  • film berbat kimseye tavsiye etmen

  • herkeze tavsiye ederim kesinlikle izleyin

  • bence çok güzel kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim zaman kaybı kesinlikle değil izlediğinizde sizde anlayacaksınız 🙂

  • bence çok güzel herkese tavsiye ediyorum zaman kaybı kesinlikle değil zamanı değerlendirmek için bire bir ve doğanın önemini anlatıyor doğayı sevenler bence izlesin film kesinlikle çok güzel değişik bir bakış açısı bence herkes izlesin ve güzel olduğunu onlar da anlıycaklardır

  • Arkadaşlar çok güzl bir film.İnşallah 2side çıkar bekiliyorum.Bana bunun gibi film önerirseniz sevinirim.

  • merhaba arkadaşlar filmi çok beğendim cidden çok güzel yani hayatımda izledigim en müthiş film olabilir o kadar güzel ki muhteşem üstü her yaştan çocuklar izlemeli ASLA pişman olmazsın

  • çok güzel mütiş gerçekçi ve harika herkes hayatında bir kez izlemesi lazım bence 10 üzerinden 9 u hak eder 10 numara film film için emeği geçen herkese teşekkür ederim böyle devam admin

  • haarika bir film. adamlar FİLM yapıyor. mutlaka izleyin, ASLA pişman olmazsınız. duygusal, macera, aksiyon, konu, her şey var.

  • Gerçekten çok güzel bir film 🙂 Doğayı ve yok olmayı anlatıyor, insanlara örnek olacak şekilde.. Emeğinize sağlık 🙂

  • izlediyim en güzel filmlerden birisi herkeze her yaşa tavsiye ederim yapanların eline saglık

  • harika bir film umarım ikincisi çıkar çıkmazsa üzülürüm ve kesinlikle izlenmesi gereken bir film her yaşta izlenebilir ve kaç kez izlerseniz izleyin sıkılmazsınız 😀

  • bence hariha okumadan açın 🙂 🙂 mütiş kesinlikle izleyin 🙂 🙂

  • film güzeldi.Sanada tavsiye ederim.

  • Filmi Aşırı Derecede Tavsiye Ediyorum.Bende Biraz Dolma Sıkıntısı Oldu Ama sizde Olurmu Bilemem.Hemen İzlemeye Başlayın Bence ^_+

  • güzel

  • kesinlikle mükemmel 🙂

  • çok güzel bir film gerçekten bayıldım 🙂 ve ısrarla tavsiye ediyorum. hani kız giderken yaprak çocukla öpüştü ya orası süper ya 😀

  • Çok güzel bir film herkese tavsiye ederim. Çok maceralı.

  • Beyonce’nin şarkısını koymuşlar sona 🙂 Çok güzel bir film bu arada en iyi animasyonlardan biri

  • çok güzeldi inanılmaz sevdim…

  • ay müthiş bayıldım ya

  • harika olmuş çok beğendim tavsiye ederim

  • güzel

  • yüzükler efendisi nerde bu nerde nasıl bi zihniyet bi animasyonla bi bilimkurguyu karşılaştırabilir yüzükler efendisi ne kadar beğenildi bi bak bu ise normal bi animasyon bunu söylemeden duramadım 🙂

  • güzelmiş 🙂

  • Coook guzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • süper

  • bn bu tür animasyonları sevmem ama nedense buna bayıldım özllikle şu sinekkuşlarına bayıldımmmmmmmm <3 🙂 😉 :*

  • film öyle bir güzlediki herkese tavsiye ederim yani ne desem azdır
    tek söyleyeceğim süper 🙂

  • avatar kırması güzel bir animasyon 🙂

  • güzel bir film 🙂 kız bence küçük kalmalıydı hemde avatarı andırıyor

  • boş zamanınız varsa mutlaka izleyin derim 🙂

  • Süper

  • cok guzel harıka yapana sagol dıyorum

  • şüper

  • Bu Animasyon Filmi bir harika dostum

  • Orta Derece de bir film 7- 12 yaş arası çocuklar Sever Bence

  • hayatımda bukadar güzel animasyon filmmi görmedim muthiş 😀

  • gercek ten harika bir film

  • muhtiş bir film teşekurler:)

  • Ben kolay kolay anımasyon begenmem ama bu gercekten fazlasıyla guzel ve bı o kadarda hos kesınlıkle zaman kaybı degıl ızlemenızı kattıyen tavsıye ederım sımdıdeeeee ŞİRİNLER 2 izleyim hemen 🙂 .

  • süperdi 🙂

  • Güzeldi tavsiye ederim.

  • film cok iyi değil

  • O kadar çok beğendim ki… Harika bir filmdi. BAYILDIM. 🙂

  • çok güzel film elinize saglık

  • alt yazılarda problem var filmden hiç bi şey anlşılmıyor böyle olunca bu film için değil pek çok filmde böyle.

  • harkulade süper bisey

  • Bence Cok Harıka ızlemenızı Tavsıye Ederım Pişman Olmassınız.

  • bence çok güzeldi hem görsel olarak hemde senaryosu herkese iyi seyirler:)

  • harıka mutlaka seyredilmeli

  • Çok güzel :O

  • çok güzel süper

  • çok güzel bir filmdi teşekkürler

  • hiç yorumlara bakma hemen başla süper filmmm

  • süper film şiddetle tavsiye ederim 🙂 ^_^

  • çok güzel bir film gerçekten bayıldım 🙂 ve ısrarla tavsiye ediyorum. hani kız giderken yaprak çocukla öpüştü ya orası süper ya 😀

  • güzel film tavsiye ederim

  • güzel bir animasyon olmuş 🙂 izlemeye değer …

  • Yüzüklerin efendisi gibi olmuş 🙂 Hoş bir animasyon.İzlemenizi tavsiye ederim…

  • TİNKERBELL e birebir aynı sadece sinek kuşuna biniyorlar.

  • vakti olan izlesin… ve hatta vakti olan buz devri 1-2-3 serisinden birini seyretse daha iyi olur!!!

  • 35 yaşındayım kızım uyusun da 3. bölümden sonrasını izleyeyim diye can attım.

  • tek kelime izlemeyen ayıp eder

  • arthur filmine benzer konulu bir film …ama animasyon çok kuvvetli …güzel bir film …

  • superdi cocuklarim bunu izlediği zaman duşunemiyorum admin ellerin dert gormesin superdi ya

  • çok iyi bir animasyon 10 üzerinden 9 verilebilir

  • harika

  • bayıldım, harika, mutlaka seyredin..

  • bence filmin sonun da … ama yinede çok güzeldi bayıldım

  • tek kelime ile “harika”

  • film çok güzel hem de büyükler için….

  • Bence çok çirkin

  • Bana göre öyle süper değil ama izlemeye değer bir film.

  • Harika 10/8

  • cok guzel.eğlenceli bir film .izlemeye değer

  • film güzel de bu yaprak adamla kızın ilişkisi pek yürümez 😀

  • HARİKA BİR FİLM 10/10. EJDERHA’NI NASIL EĞİTİRSİN’DEN SONRA İZLEDİĞİM EN EĞLENCELİ ANİMASYON. KESİNLİKLE İZLEMELİSİNİZ.ADMİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİN İÇİN SAĞOL.

  • güzel bi animasyon görüntü çok net ve kaliteli..

  • film harika gerçekten tavsiye ederim kötü diyenlerin film anlayışı yok

  • eğlenceli,duygusal,güzel,sürükleyici…pişman olmayacaksınız.

  • güzel bir film emeğine sağlık bilgin 9 puan

  • mükemmel

  • guzel film di izlemeye deger harika

  • filmin hikayeside güzel kaliteside bence iyi bir film çıkarmışsınız…

  • Arkadaşlar süper ötesi izlerken bayıldım biraz yavaş doldu bende ama izlerken bittim çocuklara izlettim hatta ailecek izledik en az 3 kere izledim 10 numara 5 yıldız film 😀 😀 🙂

  • ormana gidesim geldi gerçekten harika film

  • Yorumları okumakla zaman harcıyorsun.Hemen izle.Pişman olmazsın

  • mühteşem bir animasyon! şarkıyı ilk çıktığında dinlediğimde bayılmıştım ve filme de bayılacağımı biliyordum. 🙂

  • Filmin kahramanı OZİ öyle bi köpeğim olsun isterdim :))
    Filmi düşünmeden izlyin harika bi yappım bilgin emeğine sağlık süper di :)))))

  • çok güzel bir animasyon film izleyin tavsiye ediyorum 10/9 Süper Ötesi.

  • Yorumları okumakla zaman harcıyorsun.Hemen izle.Pişman olmazsın. 🙂

  • izledıgım anımasyon filmlerinin en iyi 2. sırasında yer alır adamlar yapmış izleyin

  • Mühteşem ve ötesi tavsiye ederim !!!

  • Süper ya.Beyonce’un okuduğu muzikde başka bir tat katmış filme.Bu arada müziğin adı: Rise Up.Süper.Bakmayanlara iyi seyirler 🙂

  • İzlenmeye değer bir film 🙂

  • güzel izlenir

  • gerçekten güzel filmidi 10/8

  • güzel bir animasyondu tavsiye ederim

  • fena değil güzel gibi

  • animasyon bu lem bebeler….

  • Çok keyifliydi sıkılmadan izleyebilirsiniz
    Teşekkürler admin emeğine sağlık

  • on numara

  • Çok güzel bir film herkeze öneririm admin sağol

  • tek kelime muhteşem.bunada beğenmedim diyen varsa gitsin kendini doktora göstersin yaşama keyfi kalmamış..:D

  • fragmanı güzel duruyor şimdik misafirler gelcek gitsinler izlicem 🙂

  • Çok Güzel Bir Film Tavsiye….)

  • Çok güzel film 10/8

  • Filmleri 720 p koyduğunuza sevindim

  • admin kardes cok sağol film bir harika yaa, sizin sitenizi cok seviyorum ALLAH razi olsun sizden Amin InsALLAH Haa bu arada turk kardeslere selam olsun

  • 10 numara izlemeden geçme