Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Fragman Tek Parça


İMDB: 7.4 | 970'lerde geçen gerçek bir hikayeden uyarlanan filmde usta dolandırıcı Irving Rosenfeld ve ortağı Sydney Prosser genç ve yetenekli bir FBI ajanı olan Richie DiMaso tarafından yakalanır. Hüküm giymemelerinin ise tek bir yolu vardır: FBI için çalışmak... FBI'ın üst kademeli yöneticilerinden gelen bu teklifi kabul ederler; görevleri ise kendileri gibi usta bir şekilde dolandırıcılık yapan kimi insanları teşhis etmektir. Ajan DiMaso ve çalışma arkadaşları tarafından hazırlanan plana göre, bir kumar cenneti olan Arap Şeyhi’nin yönettiği Atlantic City'de ünlü kumarcıların katıldığı geniş çaplı bir oyun organize edeceklerdir. Başlarda son derece masumane ve zekice görünen bu plan, zamanla değişime uğramaya başlar. Filmin yönetmenliğini Silver Linings Playbook filmiyle senenin en ses getiren yapımlarından birine imza atan ve bu filmle iki dalda Oscar'a da aday gösterilen David O. Russell yürütüyor. Yıldız oyuncularıyla dikkat çeken filmin oyuncu kadrosunda Jennifer Lawrence, Bradley Cooper, Christian Bale, Amy Adams ve Jeremy Renner bulunuyor. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Dram, imdb 7+ Filmler, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 81 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • kesinlikle çok güzel bir film..10 zerinden 8.5 veriyorum

  • fena değil. 3/5

  • arkadaşlar film çok sıkıcıdır 10/1 verdim 🙁

  • Türk mılletı filmden sinemadan anlamıyor.aksiyon filmi için dram suç konulu bir film izleyip sonrada ‘b.k gibi film demezlermi

  • değişik bir filmdi

  • muhtesem film bu filmmi beğenmeyenler neresiyle bakmis anlamadim

  • film harikaydı. tasarım,senaryo muhteşemdi. ama sonu beni fazla etkilemedi diyebilirim. çünkü olması gerektiği gibi oldu. amerikan vicdanı, amerikan milliyetçiliği ve bunun gereklilikleri. ama şunu söyleyebilirim ki ”örni” nin şu karısı bana sinirden dizlerimi dövdürttü. gerçekten oyunculuklar muhteşemdi.

  • Tek tavsiyem izlemeyin arkadaşlar çok sıkıcı hiç hareket yok mantık yok ben 21 yaşındayım ve bu film arşivimde kötü filmler arasına girdi .

  • Filmi daha izlemedim. Yorumları bir okuyayım dedim kola burnumdan çıktı ‘samet’ o nasıl bir yorumdur yahu

  • Yorumları okudum ve bir şey öğrendim ki ; bizim milletimiz filmden anlamıyor. Bu filmi gerçekten izlemelisiniz. Özellikle sonlarını iyi izleyin tamamen akıl oyunu 😉 yani bizimkilere göre değil istisnai insanlar için 🙂 Admine teşekkürler..

  • önce filmi sonra yorumları izledim ) ve hala bu filme kötü diyenlerin amacını anlamış değilim ,

  • Film müthişti ve kötü diyenlere inanamıyorum.

  • bence film sıkıcıydı ilk 40 dakikadan sonra kapattım. normalde yorumları dikkate alarak izlerim ama b sefer yorumlar beni yanılttı

  • izlediğim en harika film 20 kere izledim

  • Arkadaşların bazıları film cok güzel diye yorum atmış bende film arıyordum izleyim bari dedim.
    Megersem o yorum atan arkadaşlar intikam alıyormuş biz izledk sizde izleyin sizinde vaktiniz gitsin diye 🙂

  • Filme kötü diyen arkadaşlara aldırmayın kolanızı alın filmin tadını çıkarın gayet başarılı bir film.

  • güzel.

  • Sırf Jennifer Lawrence var diye izledim ama hiç tat almadım filmden çok sıkıcıydı. üstelik Jennifer’in rolü berbattı.

  • film güzeldi sonunda herkes hak ettiği şeyi aldı 😉

  • bu filme kötü diyenlerin mantığını anlamak zor ama düşüncelere saygı duyulması gerektiği görüşüne dayanaraktan saygı duyuyorum sadece ülkemizin yüzde 70 i filmlerde ki mantığa bakmıyor göndermelere de .. macera dövüş aksiyon tutkusu bunun önüne geçiyor yada filmin kapağından etkilenip izliyorlar yada adından etkileniyorlar

  • kaliteli,sürükleyici ve güzel bir film.

  • çok hoş filmdi. oyunculuklar şahane.. izleyin

  • yorumumuz,alınmamış. sağolasın sn. BİLGİN…

  • bence de izlene bilir bir film

  • son derece sıkıcı, konusu sıradan, oyun performansları rezalet. zaman kaybı. x4 hızla izleyip sonunu göreyim bari dedim, boşuna uğraşmışım.

  • Baştan sona kadar çok güzel bir film aşk film i de diye biliriz biraz da mafya var 😀 robert de niro yu görünce aklıma the god father gelmedi değil aşk konusu geçtiğinden sıkıcı olabilir ama bence çok güzel bir film .

  • Bilgin teşekkürler, filmin tr dublajını bekliyordum; emeğine sağlık, on numara film, biraz yavaş olsada sürükleyici ve kendini izleten biryapım,izlemek isteyenlere tavsiyem, filmin fragmanı filmi yeterince lanse edemiyor ancak izlemek isteyen arkadaşlar çekinmeden izleyebilirler,Lakin zevklerimizin uyuşmadıkları kişiler illaki filmi beğenmeyeceklerdir…

  • filmi izlemeneniz lazım hemde hemencecik hemencecik cecik cicik Jennifer Lawrence in cicikleri 😀

  • film guzel, wall streetle aynı tadı aldım.
    sıkıcı diyenler spiderman baksın o daha hareketli size göre kafa yormadan.

  • kesinlikle bu filme yorum atmak için üyelik açtım sakın ama sakın izlemeyin hayatınızdan zaman kaybı izliyorsunuz diyorsunuz sonunda büyük bi şey olcak herşeyi alt üst etcek filan yok öyle bişey hemen başka bir filme bakmaya başlayın

  • filmleri izlemeden önce yorumları okurum bu sefer film değil ama okuduğum yorumlar beni çok etkiledi film mükemmel diyen arkadaşlar gerçekten mükemmel bir şakaydı:)

  • Ben bu filme sinemadayken kızla gittim uyumuşum la filmde 😀
    Yarısında çıktım zaten 😀

  • müthiş film… beğenmeyen film izlemesin bir daha..

  • En ufak şüphe duymadan izleyin, 25-30 dakika skıcı gibi görünüyo ama ortadan sonra ve sonu acayip kesin izleyin.

  • bilgin olmasa ne yapcaz biz eyv bro

  • Bu filme sıkıcı diyen arkadaşlar, bir anda ne kadar anlamsız geldiniz, bir kere bu filmde Christian Bale var tek kelimeyle harika bir filmdi

  • senaryo,işleyiş,oyunculuklar,müzikler açısından film gayet başarılı,ben filmi çok beğendim izleyen pişman olmaz.
    ama şöyle bir durum var bizim halkımız bir filmde dövüş sahnesi ya da çatışma sahnesi yoksa aksiyon yoksa o filme kötü diyip beğenmiyor,gerçekten çok basit bir izleyici kitlemiz var o yüzden olumsuz yorumlara fazla takılmayın,bu filme olumsuz yorum yapanlar bilinçli ve zeki bir film izleyicisi olamaz.

  • iyi bir film.Emeğinize sağlık…

  • FUZULİ FİLM

  • Bu filmde bu oyuncular olmasa kimse yüzüne bakmaz bu filmin 🙂

  • Gençler bir film izleyicinin zevkine göre değişebilir neyseki ben sonuna kadar izlemeyi başarabildim.Adamlar zeki dolandırıcı ama bu tür bu şekil filmlerin dahada renkli olması gerekir. heyecanlı yani izleyicinin içindeki o mutluluğu ortaya çıkarması lazım o yüzden zamanınız varsa yani çok boşsanız gidin uyuyun berbattı la film jennifer lawrance için izledim bir onun oyunculuğu güzeldi yönetmenin aklına kayayım sıçmış sıvamış jenniferi böylebi role nasıl uygun gördü gidin yatın hatır için bile izlenmez. o film muhteşemdi diyenler 9-14 ve 40-55 yaş grubu lan inanmayın yalan

  • Güzel film ben beğenmeyen arkadaşlara katılmıyorum film ilginç ve güzel yane şimdiye kadar izlediğimiz öyle soygun filmi gibi düşünmeyiniz.

  • Bence berbattı.Oyuncular iyiydi.Amy Adams çok güzel.Film inanılmaz derecede sıkıcı

  • Orta şeker bir drama ve fantezi filmi seyredilebilir ama bu tür filmlerden hoşlanıyosanız para avcısını öneririm

  • Gözünüzü seviyim su filmin ALT yazılısı yokmu Film mahvolmuş dublajdan.rezalet ötesi dublaj.alt yazılısını koyarsan cok memnun olucam filmi adam gibi izleriz hiç olmazssa ing bilenler için cok berbat dublaj,orjinalini izlemek cok daha iyi.

  • sıkıcı cok cabuk sıkılıyorsun

  • hadi ama çocuklar size kandım ve izledim filmi ortaydı bide başyapıt yazmışsınız lanet olsun.

  • Ben sevemedim bu filmi..

  • Film gerçekten harika.filme kötü diyenler ve nasıl oscar aldığını düşünenlere sesleniyorum ‘Nasıl Oscar aldığını anlayamadığınız için film size kötü geliyor’ :)anlayamazsınız!!!

  • izlediğimie bin pişman oldum yahu neresi muhteşem neresi mükemmel boş boş yorum yapmayın

  • Saçma Ötesi Hatta DEV SAÇMA :S

  • Film gayet iyi,yani bize iyi geliyor veya türk sinemasının durumu sebebiyle sanırım

  • mükemmel birşey

  • Güzel bir film.

  • kesinlikle izlenmeli

  • sıkıcı çok sıkıcı finali iyiydi efsaneydi

  • Bilgin kusura bakmada sen insan değilsin kardeşim. Heryerde bu filmi arıyordum, ayakta alkışlıyorum…

  • çok sakin bi film bana sıkıcı geldi

  • tşkler çok iyiydi

  • lawrence senin oldugun film bakilmazmi beee

  • tarzınıza uymayabilir belki ama etkileyici ve sürükleyici bir film başarılı kurgular, güzel bir senaryo…. Bence vakit kaybı olmayacak güzel bir film 10/7 😉

  • emeğine sağlık,,,
    bilgin usta

  • Biraz sıkıcı bir film

  • Seyredin. Güzel film. Teşekkürler Bilgin

  • GÜZEL VE ZEKİCE SENARYO. TAVSİYE EDERİM SEYREDİN. ****

  • of beynim durdu sonda 😀

  • son zamanlarada izlediğim iyi filmler arasında teşekkürler bilgin özellikle kısa zamanda t.dublajını yayınladığın için …

  • film konu ve kadro bakımından son derece iyi yanlız biraz durağan devam ediyor sonuna kadar izleyen tat alır, Buz balıkçısı hikayesi ise on numara 🙂

  • 30.dk kaya kadar dayanabildim benim tarzım değil.bana anlamsız geldi.

  • KKonusu, müzikleri ve oyunculuklar mükemmel. Kesinlikle puanını hakeden ve izlenilmesi gereken bir film. Hiç durmayın, izlemeye başlayın.

  • adnan kardas yeni filmler yüklimisin

  • Arkadaşlar şu buzda balık hikayesinin sonunu merak ettim..Ben mi kaçırdım..Buzda balık hikayesinin sonunu izleyen varsa yazabilir mi..?

  • Sıkıcı filmin kralı. Bir tek sondaki şaşırtmaca iyiydi. Bu film nasıl oscar almış anlamadım

  • 1. filme kötü diyeni tokatlarım 🙂 2. jannifer Lawrence çirkin diyeni vururum 😀

  • gerçekten güzel bir film.

  • çok sıkıcı ve vasat bir film. 25 dk sabredebildim. Vakit kaybı.

  • fılm sürükleyıcı ızlemeye dger

  • film güzel arkadaşlar izleyin mutlaka,teşekkürler bilgin.

  • Film gayet iyi izlenilebilir.

  • bilgin kardeş geçenlerde senın sıtede takılıyorum fılm ızlıyorum akşamına da sınemaya gıttık arkadaşlarla yenı fılm varmı dıye ama senın sıtendekılerın aynısını gördük 🙂 sen harıkasın dostum fılm sınemadayken adam sıteye yukluyor 😀

  • Film muhteşem beyler