Fragman Tek Parça OP


(imdb: 7.3 ) Filmde olağanüstü yetenekleri olan bir grup kahraman yer alıyor. Dünyayı ele geçirmek isteyen hain güç Pitch'e karışı ölümsüz kahramanlarımız harekete geçmek zorundadır. Amaçları tüm dünyadaki umudu, inancı ve çocukları kötülüklerden korumaktır. William Joyce'un çocuk kitapları serisine dayanan filme seslendirmeleri Chris Pine, Hugh Jackman, Alec Baldwin, Jude Law, ve Isla Fisher gibi yapıyor. Film Joyce eşliğinde Peter Ramsey tarafından çekildi... İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Aile, Animasyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 301 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • harika süper cidden bayıldım 2 sini isterim çok güzel cidden harika

  • yumurtalar çok güzel

  • İnanılmaz bir film.Bence bu film herkesin, bu filmi izleyen herkesin çok ama çok ama çok seveceği türen bir film.

  • gercekten cok guzel bı animasyon filmi izlenmeye değer ben kac kere izledim ve yine izlicem tavsiye ederim cok güzel bir film.

  • süper bi film ya bayıldım tavsiye ederim

  • Harika olmuş bayıldım 🙂 🙂 🙂

  • Jack çok tatlı

  • film acayip güzeldi izlemeyenlerle kesinlikle tavsiye ederim ama umarım bu film’dende bir ders çıkarmışızdır her varlık göründüğü gibi değildir

  • o cok harika birisi ah jek

  • Jack frost bi harika film muhteşem hala etkisindeyim o derece 🙂 mutlaka izlenilmesi gerek

  • çok güzel bir film keşke ikinciside cıksa:):):);)

  • harika bir animasyon filmi

  • çok süper ya en sevdiğim yapımcılara binlerce kez teşekkür ediyorum 😀

  • benim favorilerim sırasız frozen , efsane beşli , otel transilvanya ,ejderhanı nasıl eğitirsin 1 ve 2.si yârin ikincisinin sinemasına gideceğim 11yaşındayım bu filmleri çok beğeniyorum kesinlikle bu fiimleri izleyin kesinlikle izlediğinize değiyor

  • hayatım boyunca böyle bir animasyon izlemedim 1. bu 2. oyun bozan ralph 😀

  • HARİKAYDI İZLEDİĞİM BÜTÜN FİLMLERDEN OKADAR İYİKİ BUNU 5 NCİ KEZ İZLİYORUM.

  • çok güzel bir film kızım izledi çok beğendi teşekkürler

  • bencede izleyin

  • uydu alıcısı digitürk olanlar aykuden izliye bilirler ama bitti 15.05.2014 tarihinde bitti

  • Harika.Frozen’le birleşirse çok daha güzel olur.Ama favorim hala Frozen <3

  • Acaip super ben havlu dostu karlar ülkesindeki Elsaya yakistiriom cok mu garip?

  • Elsa ve Jeyk yakışırlar

  • Ya mükemmmelllll Ötesi bence izlemelisiniz ama biraz duraksamalar oluyor o da galiba internettendir

  • ben bunun 6 kere sinamasına gittim

  • gerçekt3n çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • nerdeyse 80 kere izledim

  • güzel film izleyin tavsiye ederim

  • şu ana kadar izledim en güzel film tavsiye ederim mutlaka izleyin ha ve 1 saniyesini bile kaçırmayın

  • çok iyi yaaa

  • Tehlikeli bir film. çocuklarınıza izletmeyin bence. tamamen hristiyanların inancına göre şekil verilmiş ve işlenmiş…

  • çok eğlenceli ve güzel bir filmdi çok fazla söze gerek yok her yaştan izlenmesi gereken bir film puanım 8.5/10

  • muhteşem ustu bir film bayildim 🙂 izleyin izleyin izleyiin izleyin :):) 🙂 🙂 🙂 🙂

  • MÜKEMMEL … BENİM YAŞIM 30 … BEN BİLE ÇOK SEVEREK İZLEDİM… 10 ÜZERİNDEN 8 🙂

  • izlemeden önce yoruma bakanlar için söylüyürum çok keyifli bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • bence şimdiye kadar izlediğiim en güzel filmler arasına girdi tam hayal ettiğim gibi bu film muhteşem ötesi yaa 😀 😀 😀

  • film süper yapanlardan allah razı olsun

  • mukemmel otesi, animasyon seviyorsaniz dusunmeden izleyin derim..

  • mükemmel

  • admin kim

  • okadar güzel film izledim ama bunun gibi muhteşem bir animasyon film iyi görmedim izlemelisiniz herkez için en layık film bu 😀 😀 .D

  • ABİ ÇOK İYİ YA

  • efsane 6 çıkacaktı hani.gençler eğer efsane altı çıksın diyorsanız bana bu sayfadAN YORUM ATIN

  • böyle bişey görmedim harika birşey bu ya 😀 😀 😀 😀 😀

  • film çok güzel

  • çok güzel izlemeğe değer

  • muhteşem birşey lütfen izleyin

  • Harika bu filmi sinemadada izlemiştim. Ve patlamış mısırım bitmişti.

  • Harika Bir Film Admin SÜPERSİN

  • Mükemmel Kurgu

  • SÜPER BİR ŞEY YAAA ADMİN İKİSİNİ BEKLİYORUM

  • ABİ ÇOK İYİ YA 😀

  • sinemada izledim birde burda izliyorum süper birşey

  • super film

  • hayatımda izlediğim en muhteşem 2. film

  • kardeşime açtım ama bayıldım yani2 aylık bi çocukla 12 yaşındaki biri düşünün

  • İzlediğim en iyi filmlerdendi

  • çok keyifli bir film buz devri tadında 🙂

  • Harika bir film

  • aslında çevrem çizgi filmler için yaşımın büyük olduğunu düşünüyor ama bunun gibiler insana ders veriyor

  • muhteşem hiçbir izlediğim filme benzemiyor du gerçekten bu film harika tavsiye ederim.

  • dünyanın en güzel filmi

  • doğru bir bu film çünkü hayvan insan her zaman birbirine yardım etmesi doğru bir davranıştır ve bunların yaptığıdoru bir iştir

  • mukemmel 2 kez baktım

  • Aslına bakarsak güzel bir film diyebiliriz . Tabi biraz da korkutucu . Ama bence çok abartılmış bir film . Eğer bunu çocuklarınıza izletirseniz birkaç gün boyunca akıllarından çıkmayabilir . O yüzden bu fiimi çok küçüklere izletmeyiniz .

  • bence çok güzel biraz hayal ürünü ama çok güzel karanlık kabus korkutur çok güzel bence

  • SÜPER BİR ÇİZGİ FİLM BAYILDIM

  • bundan asırlar önce yüzlerce hatta binlerce yıl insanlar putlara taparladı işte o insanlarda Allah’a inanırlardı fakat Allah’ emsal ortak koşarlardı o putları Allah ın yardımcısı olarak görürlerdi yoksa o insanlar o putlar bizi yarattı asla demezlerdi onlarda Allahın varlığına inandığı halde müşrik (kafir) olarak ebedi cehennem ehli olduğu Kur’an-ı Kerimde birçok ayette geçmektedir. Eskiden putlar günümüz sistemlere, partilere, şeyhlere, film artisine, demokrasiye, kominizme vs vs tapmaktalar işte bu günümüzün çağdaş şirk şekilleridir. Allah yaratmada, rızık vermede, vs bir olduğu gibi Kanun koymada birdir işte bunu partiye, şeyh vs gören veya destekleyen kişi ne kadar müslümanın derse desin gece gündüz namaz kılsa oruç tutsada o kişi müşrik kafirdir neden kanun koyma Allah’a ait bir meseledir aksini düşünen ve yaşayan kafir ve müşrik olmuştur kız alınıp verilmez cenaze namazı kılınmaz köpek laşesi gibi çöpe atılır vesselam

  • Yorum yapmayayım dedim ama tutamadım kendimi yine. @yunustoraman @Debii… Arkadaş siz nasıl film izliyorsunuz ya? Hayır izlediğinizi de anlamıyorsunuz sonra böyle saçma sapan yorumlar çıkıyor ortaya. Bence millete akıl vereceğinize siz anlamadan film izlemeyin bi daha. İnançlarınız bir animasyonla sarsılacak kadar pamuk ipliğine bağlıysa millete de hiç bahane bulmayın. Ne karanlık ne de aydınlık tanrısı diye bir şeyden bahsedilmiş. Kaldı ki dünya da karanlık ve aydınlık, iyilik ve kötülük zaten her zaman var olan birşey. Bırak dünyayı bu her insanın kendi içinde bile var. Bu film size inanarak, içindeki aydınlığı seçerek nasıl güzel şeyler başarabileceğini gösteriyor. Aslında hiç görmediğin halde sırf inandığın ve varlığını kabul ettiğin dünyayı nasıl değiştirebileceğini gösteriyor ya da inanç denen şeyin nasıl güzel bir şey olduğunu gösteriyor. Kütükleme film izlemeyin.

  • süper süper süper. bayıldım

  • cok guzel bir filmdi hani insanin bi duyqusu olurya ben bu filmde anladim dostuk sevgi guven inam hepsi hepsi bu filmde benim dusucem bu film oskar mukafati almali

  • çok gizemli ve bir o kadarda komik artı en sevdiğim film türü olarak animasyon çok güzel çocuklar hemen bilgisayar başına çabuk olun

  • her yaş için güzel izlenebilir 🙂

  • en iyi 50 de yer alıyordu yorumlara baktım ve izledim abartmışlar o kadar da güzel değil

  • bence güzel bir film

  • Harika bir film gerçekten izlediğim en iyi film oldu

  • ben bu animasyona kötü diyen arkadaşların seyir anlayışlarından şüpheliyim..mükemmel…

  • gerçekten mükemmel bir film, izlediğim en güzel animasyonlardan biri ve bence her yaştan kişi izleyebilir.

  • bence herkes izlesin beğensin

  • YAZIK BİZE NEKADAR YOZLAŞMIŞIZ ..

  • HAYATIMDA BU KADAR SAÇMA Bİ ANİMASYON GÖRMEDİM TAMAMEN BİZİM İNANÇLARIMIZA TERS,ASLA ÇOCUKLARINIZA İZLETMEYİNİZ VE İZLEMEYİNİZ GÜZEL DİYEN ARKADAŞLARDA DİNDEN İMANDAN Bİ HABER SANIRIM

  • çoçuklar için hazırlanmış bir tuzak film burada bir karanlık tanrısı ve askerleri vs birde aydınlık tanrısı ve askerleri vs yani burada Allah’a ortak koşmak için hazırlanmış. kafir şeklinde yetiştireln çocuklar bu tarz filmlere kanmakta bu tip filmlerin arkasında kafirler var araştırma yapmak isteyen varsa tevhid ve şirk meselesini araştırırsa hakikate ulaşır.

  • film güzel ama insan üzülüyor be arkadaş elin oğlu cocugunu mutlu etmek için uğraşıyor bizim insanımız korkutmakla anlamadığım sey benim annemin anlattığı her hikayede kötüler kazanıyo la nasıl bir çocukluk yaşamısız biz böle:D

  • HARİKA

  • cocuklara izletilmemesi gerekir tamammen müşriklik kapısı yahudi ve hiristiyan inancının sentez lemesidir.

  • 30 yaşındayım 5. seyredişim bayıldım yaaa:D

  • muhteşem bir film

  • Süper bir filmdi yeğenlerimle çocukluğuma döndüm biraz…

  • sıkıcı

  • şu filmi izlemeden yorum yapan öküzler yorum yapmasın

  • böyle güzel animasyonlar hep yapsınlar hep izlerim bayıldım çok güzel bu arada jake frost çok yakışıklı 😀

  • buna bayılacaksanız 23 yasındayım ve şuan çocuk gibiyim 🙂 teşekkürler admin ,. . .

  • çok güzel birşey

  • çok fenaydı

  • hayatımda izlediğim en kotu film sinemada gittim hayattan soğudum

  • Süper bir çizgi film bayıldım:)

  • harikaa

  • çoz güzel bir site filmleriyle birlikte … beni çok etkiledi süper süper 🙂

  • çok güzeldi kızım için açtık biz ondan çok izledik 🙂

  • 10 numara bir film.İzlemeyenler hayatı eksik yaşamıştır 😀

  • valla 29 yasındayım ben böyle kardeş dolu sevgi nin herşeyi yeneceği bir cizgi film görmedim

  • ters yonde etkilermişmiş neymış miş aptal olmayın cocuklarınıza izletin hayal gucusuz hiç bir çocuk yasayamaz.

  • süper!!! süper!!! süper!!!

  • Çok güzel =)

  • vay be

  • çok beğendim herkese tavsiye ederim izlemenizi

  • filmi kuzenim izledi.Berbat dedi.

  • Süper çizilmiş bir animasyon şimdi başlıyorum izlemeye..

  • EN SON ZAMANLARDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL ANİMASYON FİLM …İZLEMEMEK BİR KAYIP …

  • sinemada izledim bida izliyorum harika

  • çok güzel bir filimdi

  • super bir cizgi film tebrikler cocuk değilim ama aglattı ne diyim valla izleyin bence

  • süper bir film

  • bence çok güzel bir film yeni kişi ceyk fors

  • perfect tşk.

  • çok güzeldiii…tesekkürler…!!!

  • Keşke 3D olarak seyrede bilseydim bu bu gerçekten muhteşemdi 🙂

  • Arkadaşlar çocuklar için güzel bir film.Animasyon sevdiğim için izledim fakat başka film izlesem daha iyiydi ya.Yetişkinler için zaman kaybı olur eğer yanınızda çocuk yok ise 🙂

  • film güzel ama farklı yönden yorumlarsak çocukların manevi gelişimlerinin tam tersi yönde bir film.beğenerek izleyenlerde farklı hayal dünyaları olan masum çocuklar herşeyin periler tarafından olduğuna inanmalarına sebep olabilir bu da gerçeğin tam tersidir.(anlaşılır yazabilmem içi çok uzatmam gerekebilir)

  • müthiş

  • bence çok müthiş bir film herkesin izlemesini isterim ( kesinlikle çok mükemmel ötesi )

  • film güzeldi sağol bilgin çok güzeldi 10 üzerinden 10

  • harika bir film. muhteşem beğenmeyen ölsün!!!!???? dream works işte

  • harıka anımasyon ,muhteşem ,neşe .zevk dolu ,

  • Ben günde 2 film izliyorum. Buda haftada 14 film eder.Bence bu film içlerinden en güzellerinden birisi olmalı.

  • Ben daha izlemedim ama yorumlara bakılırsa muhteşem bir film.Hemen izlicem.

  • Bu Filmi İzledim gayet güzel

  • çok güzel herkeze tavsiye ederim bence 10 puanı haketti

  • film güzeldi gerçekten

  • BENCE HARİKA KESİNLİKLE İZLEMENİZİ TAVFSİYE EDERİM 🙂

  • Film full İlluminati ile dolu.Ve bunu çoğunlukla Çocuklar izliyor.Lütfen dikkatli izleyin…….

  • Film bence çok muhteşem tabi anımasyon sevmeyenler beğenmıyo olabılırler onlarıda saygıyla karşılamak lazım fakat tabı berbat falan dıye emeğe saygı duymayanaları değil. 32 yaşındayım ve keyıf alarak izledim izlenmeli iyi seyirler..

  • çokcuklarınız varsa mutlaka izletin

  • bu fiLm süpermiş

  • Berbattı diyenler salak olmalı mutlaka veya kaçık

  • Çocukların korkularıyla yüzleşip, aslında her türlü zorluğu aşabilmelerinin tek silahının kendilerine ve yapabileceklerine inanmalarına bağlı olduğunu anlatan muhteşem bir film olmuş. İçinde çok güzel mesajlar barındırıyor. Mutlaka çocuklarınıza izlettirin.

  • Süper bir film ben 8
    Yaşındayım harika beğendim

  • çok guzel bir film herkese tavsiye ederimm

  • Çok iyiydi herkezin izlemesini öneririm

  • MUHTEŞEM

  • çok sevdim ya bayıldım bunun gibi film olsun tekrar izlerim bu filmi koyan admine çok teşekür ederim saygılarla

  • ben 20 yaşındayım ama anımasyon filmlerıne bayılıyorum zevk meselesı tabı.. 🙂 çok güzel bir filmdi herkeze tavsıye ederm …

  • Dream Works yine kendini göstermiş 😀 süper film 😀

  • harikaa!

  • Muhteşem ötesi

  • cok guzel cizgi film cocuklariniz varsa izlettin derim
    yada beraber oturun izleyin derim cok begendim filmi.
    Tskler admin.

  • SİNAMADA 3D İZLEDİMMM TEKRAR İZLİYORUM

  • çok teşekkür ederim ya günlerdir arıyodum arkadaşım cesuru izlemem için bu siteyi verdi ben bunu izledim çok güzeldi tavsiye ederim

  • ve bunun yorum yaparken çizgi film olduğunu unutmayalım.:D

  • “berbattı” diyenler için sizi izlemeye zorlayan yokk isteğen izler madem beğenmiyorsun başka film izle sezi tutan yokk beğenin lütfen şu “berbettı” diyenler için

  • “berbattı” diyenler için sizi izlemeye zorlayan yok isteyen izler madem beğenmiyorsun başka film izle sezi tutan yok beğenin lütfen şu “berbettı” diyenlere kapak olsun

  • çok başarılı bir animasyon .Dublajda çok iyi

  • bende evde izledim 😀

  • süper

  • harika üstü harika

  • çok güzel

  • gerçekten böyle kişiler olsa çok güzel olurdu

  • bence çok güzel izlemenizi tavsiye ederim

  • bayıldım herkes izlemesini tavsiye ederim,izlemezseniz pişman olursunuz.

  • süper

  • Güzelmiş

  • çok güzeldi

  • Harikaydı 😀 10/10 bence

  • süper mükemmeellllll cok güzel bayıldım öldüm bitim cok güzel bir film her keze öneriyorum kesinlikle izleyin başlarını sevmeyip bende az kalsın kapatcaktım ama sakın denemeyin süper ötesi bir filim kötü diyenlerse izlerken uyumuşlar galiba

  • film harikaydı antensu ve iso61 gibileri kendini bişe zanneden bebelerdir

  • 10 numara bir animasyon izlenmeli 🙂

  • güzelmiş))

  • Muhteşemmm bayıldım tek kelime ile harika 🙂

  • Hep tek part filmler düşük kalitede oluyor. En azından bir 480p olabilir.

  • çok güzeldi 🙂

  • süper bir film!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • bayıldım süper

  • bayıldım yaşım 37 fakat çizgi film ve animasyon izlemeye bayılırım daima rahatlatmıştır beni muhakkak izleyin asla pişman olmayacaksınız…

  • Güzel bir film izlediğiniz 1-3 ay arasında tekrar tekrar izlemek istiyorsunuz fakat sonradan bıkıyorsunuz GERÇEKTEN SÜPER BİR FİLM 3D OLARAK SİNEMADA İZLEDİM

  • Bu çizgi film 10 üzerinden 9 hakkeder.Filmin konusu ve akış hızı çok uyumlu. Sürükleyici bir macera.

  • çok tatlıydı,çok eğlenceliydi 🙂 ..bilgin emeğine sağlık.animasyon severlere şiddetle tavsiye ederim.

  • süper tavsiye ederim 10/10 sinemasına gittim ama böyle film görmedim

  • harikaydı izlerken bazı kısımlarda duygulandım, ve de çok güldüm animasyon olmasına rağmen. Teşekkürler Erhan kardeşim emeğie sağlık 🙂

  • bence çok güzel ama kesinlikle bir çocuk filmi değil… Teşekkürler…

  • 05.10 yas aralıgında bır cocuk bebe fılmı ıyı gunler.

  • içinde biraz hristiyanlık propagandası barındırsada izlenecek güzel bir animasyon filmi

  • Emeğinize sağlık…

  • bence çok harika bir film benim adamım paskalya tavşanı 😀

  • teşekkürler bilgin bazı filmler onları da türkçe dublaj yapsana(:

  • film cok guzel abiya tavsiye ederim 😀

  • film çok güzel tavsiye ederim emeği geçen tüm herkese teşekkürler

  • Güzel sayılır 🙂

  • bence çok güzel çok eğlenceli izlemenizi tavsiye ederim

  • FİLM ÇOK GÜZEL ÇOK EYLENCELİ İZLERKEN ÇOKZEVK ALDIM KORKULARINIZI YENMEK İÇİN HARİKA BİR FİLM HER YAŞTAKİ İNSANLARA TAVSİYE EDERİM SÜPER ÖTESİ

  • çok güzel bir animasyon yayınladınız icin cok teşekür ederiz

  • Çok iyi keyif aldım bilgin teşekkürler.

  • berbattı… küçükler için olmuş sadece bu animasyon

  • film cok cok güzel cok eğlendim cok güldüm harikaydı:)

  • super ya !!

  • Admin eline sağlık,kızımla izledik filmi çok sevdi itiraf ediyim benimde çok hoşuma gitti.

  • harika:)

  • çok beğendim harikaydı.emeği geçenlere tşklr…

  • çok eğlenceli güzel bir film herkeze tavsiye ederim 😀

  • ben bunun sinemasına gittim

  • tşk bilgin

  • bende inanmaya basladım herhalde o kadar guzel dı keske bunun 2. cısı cıksa

  • Büyük küçük herkesçe izlenebilir bir film.Aile bireyleri çocuklarınızla beraber izleyebileceğiniz harika bir film.

    Bilgin Emeğine yüreğine sağlık.

  • film iyi olmuş güzel duygular veriyor her çocuk izlemeli, çünkü çocuklara yönelik olmuş bir yetişkin aklıyla herşey hızlı gelişiyor ve biranta bitiyor bir anda başlıyor sonunu önceden gösteriyor. herşeyi hayali ve efsanavi insanlara inanca bağlamış, birazcık kahraman özelleştirmesi yapılsaydı daha hoş olacaktı diye düşünüyorum. ama izlediğimede pişman değilim çünkü yinede güzel film

  • güzel bi film anımasyon sevmem ama bi deneyeyim dedim izlemeyi değdi 🙂 10/7

  • Harika bir filmdi bilgin amca, bayıldım 🙂

  • Çeviri İçİn emeği geçen lere Téşekkürler!!!!!

  • Herkeze tavsiye ediyorm cok güzeldi

  • BAYILDIM YA DEHSET MUKEMMEL ANLATMISLAR AY BIRDAHA MI IZLESEM :))

  • 2 gun ardı ardına muhtesem filmler izledimm oyun bozan ralph ve efsane 5 li 2 side manyak bişey

  • Admin eline yüregine saglık kaç zamandır bekliyordum iyi geldi çok güzel animasyon seslendirmenleri olsun konusu olsun ailecek defalarca izlenilebilir bir animasyon herkeze tavsiyem izleyin

  • film bir harikaydı dostum :))

  • harıka bı anımasayondu cok beğendım tsklr

  • film güzel

  • bu izlediğim en güzel bir hayaldi:)

  • mukemmeldi:)

  • çok güzel olmuş süper ötesi

  • film süper ötesi kesinlikle izleyin..

  • güzel film

  • çok güzel

  • bilgin neden artık yerli film yükleyemiyorsun? çok güzel çalışmaların var. başarılar 🙂

  • çok güzel

  • çizgi film olunca akansular duruyor emeğine sağlık

  • 1,5 yaşındaki kızımla izledim inanılmaz keyifliydi , ben şahsen öneririm sırf çocuklara göre değil yetişkinlerde keyif alarak izleyebilirler. Bilgin kardeşime de çok teşekkür ederim.

  • ya muhteşem kesinlikle mükemmel…

  • Çok animasyon film izlemem ama süper bu olmuş. Teşekkürler böyle güzel bir site için.

  • Harika ötesi

  • muhteşemdi…….:)

  • O kadar güzel bir filmdi ki bir an için keşke orada olsaydım diyebileceğiniz bir filmdi.
    Karakterler tek kelime ile harikaydı.Noel Baba,Diş Perisi,Öcü gibi efsaneleri belki duymuş olabiliriz,peki ya Uyku Perisi ve tabi ki en olağanüstü karakter olan Jack Frost’u kaç kişimiz duymuş olabilir ki?
    Tek kelime ile SÜPERDİ <3

  • gerçekten çok güzel bir film emeğinize sağlık.

  • KARDEŞLERİNİZİ, ÇOCUKLARINIZI ALIN GEÇİN EKRANIN BAŞINA İZLEYİN GÜZEL EĞLENCELİ 🙂 TEŞEKKÜRLER BİLGİN 🙂

  • MÜKEMMEL … =))

  • çok güzel bir film herkese tavsiye ederim

  • muhteşem nihata katılıyorum

  • izlediğim en iyi ve en güzel film

  • süper bir film öneririm

  • insanın içindeki çocuksuluğu uyandıran kesinlikle zaman kaybı olmayan ailecek sevgiliyle birlikte izlenebilecek mükemmel bir animasyon adı üstünde animasyon daha fazlasını beklemeyin en iyi 5 animasyona girer bence dreamworkden cıkma sonucta

  • idare eder

  • iyi bir film herkese öneririm izleyin

  • güzel yani süper

  • film 10 numara izleyin.

  • güzeldi teşekkürler bilgin hafta sonuda geldi muhakkak izleyin

  • gayet güzel emeginize saglık….

  • bu jack frost un çizgi filmide var izlemek isteyenler için çokta hoş bir film jack frostun hikayesiydi samırım ismi

  • Çok güzeldi çok tşk

  • Animasyon Olarak Değilde Bir Fantasik Olarak izlenenilir insanın Çocuk Olası Geliyor 😀 Şiddet Uygulamadan İzlemenizi Tavsiye ediyorum…:D

  • en iyi 50 filme koysan bilgin bu filmi

  • izledim gayet güzel Emeğine sağlık

  • güzeldi

  • güzel bir film

  • Gerçekten Cok Güzeldi 🙂

  • helal sana admin

  • Cok guzel bir filmdi, bilgine tsk

  • TEŞEKÜRLER BİLGİN
    ADMİN BEY
    OYUN BOZANLA
    EVİM SENSİN ORJİNAL DVDRİB LERİ ÇIKTI Bİ EL ATTA ONLARIDA EKLE

    • @recep 2013 itibari ile YERLİ FİLM EKLEMİYORUM.

  • Güzel bir film

  • izlenir 🙂

  • güzeldi çok beğendim teşekkürler

  • Güzel film yapmış adamlar.

  • Sıkılmadan izlenebilir 10/8 animasyon sevenler için 1 e 1 😀 Teşekkürler Bigin

  • süperdi 😀

  • bence güzel bir film izlenmeye deger…teşekkürler bilgin

  • Ailecek İzlenicek bir Fİlm Tebrikler.Tükçe Dublaj Olması Çok Sevindirdi.

  • Ailece izlenebilecek eğlenceli bir film.

  • hayatimda izledim en güzel animasyon oldu 😀

  • Çok güzel bir film çok teşekür ederim Süper ötesi 10/9

  • Jack Reacher filmi silinmiş tekrar yüklermisin admin ?

  • oh be şu film in cıkmasını 4 gözle bekliyodum ve cıktı hemde türkce dublaj oley işte bu yüzden bu siteyi seviyorum

  • Süper Bir film Ellerine sağlık bilgin 🙂

  • güzelllll

  • güzel bir film izlemeğe değer

  • cok iyi . bu filmi koyan ilk site tesekkurler bilgin.

  • abi önünde eğiliyorum yemin ediyorum süpersin 🙂

  • Bilgin emeğine sağlık çok sağol bize film keyfini en üst derecede yaşatıyosun 🙂

  • harika ötesi birsey cok begendim

  • Uzun zamandır bu filmi bekliyordum.Admin eline sağlık

  • neden koyduydun bilgin kardeş ingilizce dublajını tekrar izlemek zorunda kaldım ama adamın dibisin 😀

  • eline sağlık bilgin 10 numara film :))

  • uzun zamandır beklediğim güzel bir animasyon filmi emeği geçen herkese teşekkürler

  • güzeldi teşekkürler

  • film 10 numara bilgin kardeşim ellerine sağlık ve helal olsun nette ilk filmler hep burda oluyo işine özen gösteriyorsun helal olsun kardeşim

  • Güzel bide Muhteşem ve kudretli oz çıkıca koysanız

  • Teşekkürler daha izlemedim birazdan indirip izliceğim gerçekten helal olsun 3 haftadır bekliyordum.3 senedir bu sitedeyim tek sorun filmlerin genelinde 720p seçeneği yok

  • sonunda ya hele şükür koydun admin.aylardır bu filmi bekliyordum.

  • Yetişkin biri olarak sıkılamadan izledim.

    Paylasım için Teşekürler.

  • HELAL OLSUN ADMİN ÇOK BAŞARILI

  • Keyifle İzliyecegim

  • guzel değildi bende 10/6

  • Arkadaşlar filmi şuan 4. izleyişim çok güzel 10 üzerinden 22 yani kesin izleyin

  • çok güzlel bir film tavsiye ederim

  • Reyizimsin Bilgin.

  • çok güzel

  • Bilgin Hansel ve Gretel Cadı Avcıları Türkçe Dublaj eklermisin ?

  • helal admın süpersın

  • Teşekkürler güzel film

  • tşk admin

  • Boş bir zamanda izlenebilecek güzel bir animasyon *-*

  • Bilgin helal sonunda bunuda koydun.